Nederland wereldkampioen!

Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door silkyboxershortXL »

mercator schreef:
silkyboxershortXL schreef:[Eindelijk eens no nonsens voetbal want het doel is te winnen,
O ja, ok, hadden ze de Oranje-Jongens maar wat knuppels en barkrukken moeten geven ipv een bal, konden ze daar de Spanjolen de schedel mee inslaan. Gewonnen !
Hmm, ik heb dit ironisch bedoeld. ik wilde Socrates en Sdx op de kast. Ik heb vroeger gehandbald. Mag je absoluut de tegenstander niet aanraken. Als het aan mij ligt krijgen de voetballers papieren shirts aan, als er iemand aan hangen gaat shirt kapot? Rood Nigel de Jong kung fu actie? Rood en een onderzoek, met kans op een jaar schorsing bv
Ik kijk normaliter alleen finale wedstrijden en kan er dan ook wel in meegaan.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Mahalingam »

Ik heb het niet zo bij gehouden maar ze gaan weer voetballen voor een WK .
Hadden we in het verleden toestanden met die leuke meisjes in Bavaria jurkjes die niet naar voetballen in het stadion mochten kijken vanwege verkeerd biermerk
Afbeelding
Nu gaan we multikul is dus dat zal vast wel mogen.
Sexy FlagDress moet opvolger worden van Bavaria-jurk
Het is een vlag die door het handige ontwerp in een handomdraai met twee halterbandjes ook als sexy jurkje gedragen kan worden. Aanvankelijk begon het alleen met Nederlandse vlaggen, maar inmiddels is het jurkje verkrijgbaar in de landskleuren van 10 WK-landen die in Brazilië present zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/arti ... jurk.dhtml
Afbeelding

men kan ook een vlag van keuze gebruiken.
Deze profeet-groene bijvoorbeeld of zou dat ook niet mogen?
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie