Ingeschreven

Tukker
Berichten: 155
Lid geworden op: vr apr 30, 2010 8:54 pm
Locatie: Twente

Ingeschreven

Bericht door Tukker »

Ik heb me eergisteren ingeschreven aan de Theologische Universiteit. Er is nu geen weg meer terug! Nou ben ik de eerste ( sinds het bestaan van die Universiteit) allochtoon, Marokkaanse en moslima die zich daar ingeschreven heeft. Is dat niet uniek? Ik verdien het om op zijn minst straks een item bij het NOS te krijgen en uitgenodigd te worden bij diverse Nederlandse actualiteitenshows...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ingeschreven

Bericht door Ariel »

Succes C. Ik hoop dat je een fijne tijd op de Theologische Universiteit zal hebben. En als je op TV komt dan ga ik kijken en dan ben ik diep in mijn hart trots op je.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ingeschreven

Bericht door Pilgrim »

Tukker schreef:Ik verdien het om op zijn minst straks een item bij het NOS te krijgen en uitgenodigd te worden bij diverse Nederlandse actualiteitenshows...
En dan noem je ons toch ook even he? Wij hebben immers mede bijgedragen aan je geestelijke vorming. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ingeschreven

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:
Tukker schreef:Ik verdien het om op zijn minst straks een item bij het NOS te krijgen en uitgenodigd te worden bij diverse Nederlandse actualiteitenshows...
En dan noem je ons toch ook even he? Wij hebben immers mede bijgedragen aan je geestelijke vorming. :wink:

Heeeeyyy C, wat geweldig... Ik ben ook heel trots op je. Hoe lang gaat die studie duren?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ingeschreven

Bericht door Pilgrim »

Misschien wordt ze op een dag dominee 'Tukker' en waarschuwt ze het kerkvolk tegen de Islam. En dat allemaal dankzij ons! [hypocrite.gif]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ingeschreven

Bericht door Schepsel »

Pilgrim schreef:Misschien wordt ze op een dag dominee 'Tukker' en waarschuwt ze het kerkvolk tegen de Islam. En dat allemaal dankzij ons! [hypocrite.gif]
Hehe, de arrogantie [hypocrite.gif]

Succes, Tukker.






Edit: Typefout.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ingeschreven

Bericht door mercator »

Tukker schreef:Ik heb me eergisteren ingeschreven aan de Theologische Universiteit.
Tijdverspillings Universiteit is een betere benaming. Universiteit doet denken aan iets als "wetenschap", terwijl theologie flauwekul is.
Theologische Wetenschap is zo iets als moslim"geleerde", iets dat gewoon niet te verzoenen valt.
Maar t zal wel een leuke hobby zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ingeschreven

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Tukker schreef:Ik heb me eergisteren ingeschreven aan de Theologische Universiteit.
Tijdverspillings Universiteit is een betere benaming. Universiteit doet denken aan iets als "wetenschap", terwijl theologie flauwekul is.
Theologische Wetenschap is zo iets als moslim"geleerde", iets dat gewoon niet te verzoenen valt.
Maar t zal wel een leuke hobby zijn.

Ben je opgehouden met roken of zo? Ik word helemaal depri van al jouw reacties. :knorrie:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ingeschreven

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Ben je opgehouden met roken of zo? Ik word helemaal depri van al jouw reacties. :knorrie:
Tja, ik kan ook geen mensen feliciteren die net een babytje hebben gekregen , t zal idd aan mij liggen :D .
Moet ik nu opgetogen gaan doen als iemand iets totaal nutteloos gaat studeren, iets wat dan nog zwaar gesubsidieerd wordt door anderen die wél een meerwaarde aan economie en cultuur leveren? Lekkende kranen herstellen, nieuwe remblokjes in mijn wagen plaatsen, dàt is nuttig !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ingeschreven

Bericht door Dutch »

OK Tukker, je bent nu ingeschreven, nu nog studeren ook...want in het verleden is gebleken dat je niet al te standvastig bent daarin...
Als je theologie gaat doen zul je vast wel Latijn en Hebreeuws (of beter nog Aramees) vandoen hebben, studeren dus maar!!!!

Dan pas kan je op TV gaan komen zonder schaamrood op de kaken : een Marokkaanse Nederlandse die een diploma theologie op zak heeft (trouwens hoeveel jaar gaat die studie duren ?)...
Eerst zien en dan geloven!
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Ingeschreven

Bericht door vadigran »

Veel geluk ermee.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ingeschreven

Bericht door Monique »

ze was toch iets van het journaal aan het studeren?
Ramadan komt dichterbij; slaan de lieghormonen op tilt?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ingeschreven

Bericht door Schepsel »

Monique schreef:ze was toch iets van het journaal aan het studeren?
Ramadan komt dichterbij; slaan de lieghormonen op tilt?

Lieghormonen en journalistiek samen:

Een succesformule.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ingeschreven

Bericht door Dutch »

Nog in geen 100 jaar zie ik onze C. een titel in de theologie behalen...maar ja, als ze er zelf in wil geloven, ze doet maar, zonde van het geld als die inschrijving echt mocht zijn...

Eerst gaat ze nogmaals de jaarlijkse uittocht naar Marokko meedoen, een beetje strand, een beetje zon, een beetje showen en dan maar hopen dat er een goeie kandidaat op de proppen komt voor eent raditioneel huwelijk, dan is de familie van C. ervan af...

Sorry C., maar je spoort écht niet!
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Ingeschreven

Bericht door Socrates »

mercator schreef:
Tukker schreef:Ik heb me eergisteren ingeschreven aan de Theologische Universiteit.
Tijdverspillings Universiteit is een betere benaming. Universiteit doet denken aan iets als "wetenschap", terwijl theologie flauwekul is.
Theologische Wetenschap is zo iets als moslim"geleerde", iets dat gewoon niet te verzoenen valt.
Maar t zal wel een leuke hobby zijn.
Nog in geen 100 jaar zie ik onze C. een titel in de theologie behalen...maar ja, als ze er zelf in wil geloven, ze doet maar, zonde van het geld als die inschrijving echt mocht zijn...

Eerst gaat ze nogmaals de jaarlijkse uittocht naar Marokko meedoen, een beetje strand, een beetje zon, een beetje showen en dan maar hopen dat er een goeie kandidaat op de proppen komt voor eent raditioneel huwelijk, dan is de familie van C. ervan af...

Sorry C., maar je spoort écht niet!
:roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2:

FFI forum is geweldig!
Tukker, ik wens jou veel succes.


Mocht je op TV komen, wel met een CheGuevara shirt he? :rock:
Zo iets (ik doe het je wel cadeau):

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Socrates op vr jul 02, 2010 1:39 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Tukker
Berichten: 155
Lid geworden op: vr apr 30, 2010 8:54 pm
Locatie: Twente

Re: Ingeschreven

Bericht door Tukker »

Dankjewel mensen.. :roll2:

MONIQUE, ben bijna klaar met Journalistiek ja, alleen nog een stage.. en ga dit er alvast bij doen.. zodat ik straks een voorprong heb.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ingeschreven

Bericht door Pilgrim »

Nou Tukker, ik wens je ook heel veel succes. Ik denk dat je een goed keuze hebt gedaan en dat je op een dag best wel een titel in de theologie haalt. Dan ben je Dr. Tukker! Wel even doorzetten natuurlijk en je hoofd niet op hol laten brengen door je hormonen. Ooit zullen we je misschien hier verwelkomen als de beroemde predikant Tukker uit Kampen. 8)

P.S. Laat dat Che Guevara shirt maar zitten, want dat is hoogst onchristelijk. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukker
Berichten: 155
Lid geworden op: vr apr 30, 2010 8:54 pm
Locatie: Twente

Re: Ingeschreven

Bericht door Tukker »

Dutch schreef:Nog in geen 100 jaar zie ik onze C. een titel in de theologie behalen...maar ja, als ze er zelf in wil geloven, ze doet maar, zonde van het geld als die inschrijving echt mocht zijn...

Eerst gaat ze nogmaals de jaarlijkse uittocht naar Marokko meedoen, een beetje strand, een beetje zon, een beetje showen en dan maar hopen dat er een goeie kandidaat op de proppen komt voor eent raditioneel huwelijk, dan is de familie van C. ervan af...

Sorry C., maar je spoort écht niet!
Wat is er meid? Beetje op je teentjes getrapt nadat ik je betrapte en aansprak op je grote arabische grammaticale fouten?

En wat is er mis met het huwelijk? Was jij niet gescheiden? Dat jouw huwelijk mislukt is wil niet zeggen dat het huwelijk van moi op voorhand gedoemd is te mislukken. En wat is er mis met getrouwd zijn en studeren als je een redelijke man hebt die je daarin steunt en ouders hebt als waakhond over je man? De meeste mannen die ik ken willen juist dat hun vrouw studeert en vinden het niet erg als ze na het huwelijk blijft verder studeren, avondopleidingen doet en wat dies zij meer. Vraag me echt af wat voor soort mannen jij kent? Ben ik blij dat ik alleen maar moderne, redelijke Marokkaanse/islamitische mannen ken.

Wil graag trouwen, alleen mijn ouders willen dat niet hebben, die willen dus absoluut niet van me af, die hebben me lief en daarnaast ben ik hun eerste dochter ( na 6 jaar proberen en geen zwangerschap), dus heb een speciaal plekje in hun hart. Of denk je dat elk islamitische vader zo gauw mogelijk van hun dochters af willen? Over vooroordelen gesproken he! Even voor de goede orde: de meeste marokkaanse papa's houden hun dochter het liefst hun hele leven bij hen en willen ze niet weggeven aan de eerste de beste man. De Marokkaanse papa's van heden ten dage weten maar al te goed dat een dochter keihard moet studeren, de wereld moet kennen en dat mannen van tegenwoordig bijna allemaal niet deugen.
Laatst gewijzigd door Tukker op za jul 03, 2010 1:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Ingeschreven

Bericht door Socrates »

Wat is er meid? Beetje op je teentjes getrapt nadat ik je betrapte en aansprak op je grote arabische grammaticale fouten?

En wat is er mis met het huwelijk? Was jij niet gescheiden? Dat jouw huwelijk mislukt is wil niet zeggen dat het huwelijk van moi op voorhand gedoemd te mislukken.
:roll2: :roll2: Bitchfight!

Cola en popcorn erbij.

Scheidsrechter: Ariel
Jury: Schepsel
Tukker
Berichten: 155
Lid geworden op: vr apr 30, 2010 8:54 pm
Locatie: Twente

Re: Ingeschreven

Bericht door Tukker »

Jammer dat het een anoniem lafbekje is. Als ze dit voor me gezicht had gezegd had ik haar vierkant bewerkt.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Ingeschreven

Bericht door Socrates »

Tukker schreef:Jammer dat het een anoniem lafbekje is. Als ze dit voor me gezicht had gezegd had ik haar vierkant bewerkt.
:roll2: Jammer dat ze bezet is, anders had ik haar gedate :oops: en dan jou gegevens verstrekt! :laugh1:
Tukker
Berichten: 155
Lid geworden op: vr apr 30, 2010 8:54 pm
Locatie: Twente

Re: Ingeschreven

Bericht door Tukker »

Socrates schreef:
Tukker schreef:Jammer dat het een anoniem lafbekje is. Als ze dit voor me gezicht had gezegd had ik haar vierkant bewerkt.
:roll2: Jammer dat ze bezet is, anders had ik haar gedate :oops: en dan jou gegevens verstrekt! :laugh1:
Ik ben geen anoniem lafbekje... :D
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ingeschreven

Bericht door Monique »

Tukker schreef:Ik ben geen anoniem lafbekje... :D
Echt niet?..............................................C******** ????????
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Ingeschreven

Bericht door Eliabe »

Tukker schreef:Ik heb me eergisteren ingeschreven aan de Theologische Universiteit. Er is nu geen weg meer terug! Nou ben ik de eerste ( sinds het bestaan van die Universiteit) allochtoon, Marokkaanse en moslima die zich daar ingeschreven heeft. Is dat niet uniek? Ik verdien het om op zijn minst straks een item bij het NOS te krijgen en uitgenodigd te worden bij diverse Nederlandse actualiteitenshows...
Goed zo. Kun je mooi onderzoeken of het een groot verschil is tussen de islam en de dubbele predestinatieleer.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Tukker
Berichten: 155
Lid geworden op: vr apr 30, 2010 8:54 pm
Locatie: Twente

Re: Ingeschreven

Bericht door Tukker »

Eliabe schreef:
Tukker schreef:Ik heb me eergisteren ingeschreven aan de Theologische Universiteit. Er is nu geen weg meer terug! Nou ben ik de eerste ( sinds het bestaan van die Universiteit) allochtoon, Marokkaanse en moslima die zich daar ingeschreven heeft. Is dat niet uniek? Ik verdien het om op zijn minst straks een item bij het NOS te krijgen en uitgenodigd te worden bij diverse Nederlandse actualiteitenshows...
Goed zo. Kun je mooi onderzoeken of het een groot verschil is tussen de islam en de dubbele predestinatieleer.
De reden waarom ik onder andere voor Theologie gekozen heb is inderdaad om de islam beter op haar waarde te kunnen schatten en de verschillen beter te kunnen onderscheiden.
Plaats reactie