Vrijheid is een illusie

Tukker

Vrijheid is een illusie

Berichtdoor Tukker » Za Jul 03, 2010 1:15 pm

Het bestaat niet bedacht ik me het in het land van de vooraanstaande filosofen, Duitsland. Heb daar afgelopen week gezwommen en ben toen minachtend aangekeken omdat ik in tegenstelling tot al die duizend andere vrouwen niet in bikini lag te zonnen. Waarom wordt dit niet gerespecteerd? Waarom kan men het niet laten me aan te kijken? Ik kijk die dames in bikini toch ook niet minachtend aan omdat het niet in mijn straatje past? Nee, ik respecteer hun vrije keus, maar ik wil ook dat zij andersom mijn vrijwillige keus respecteren. Het was niet zo dat ik in burqa liep te zwemmen, of zo.

Afbeelding

Dhana

Re: Vrijheid is een illusie

Berichtdoor Dhana » Za Jul 03, 2010 1:20 pm

Wat heeft dat nou met vrijheid te maken? Als er ik vanmiddag hier in het dorp een blote mevrouw zie rondstruinen, kijk ik daar samen met al het winkelende publiek net zo van op.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Jul 03, 2010 1:33 pm

Tukker schreef:Het bestaat niet bedacht ik me het in het land van de vooraanstaande filosofen, Duitsland. Heb daar afgelopen week gezwommen en ben toen minachtend aangekeken omdat ik in tegenstelling tot al die duizend andere vrouwen niet in bikini lag te zonnen. Waarom wordt dit niet gerespecteerd?

Is prima voor moslimvrouwtjes om met de huidige temperaturen van kop tot teen ingepakt te lopen. Het lijden van de moslim is Allah welgevallig.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Jul 03, 2010 2:12 pm

Ben jij dat op die foto's Tukker? :huh:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Manon

Berichtdoor Manon » Za Jul 03, 2010 2:13 pm

Pilgrim schreef:Ben jij dat op die foto's Tukker? :huh:

neenee C. is hier "undercover" :nono: .
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Socrates

Berichtdoor Socrates » Za Jul 03, 2010 2:34 pm

Pilgrim schreef:Ben jij dat op die foto's Tukker? :huh:

Niet met het boze oog naar mijn aanstaande kijken he JIJ! :mad:

Monique

Berichtdoor Monique » Za Jul 03, 2010 4:00 pm

Tukker: omdat ik in tegenstelling tot al die duizend andere vrouwen niet in bikini lag te zonnen.

Kun je mij het nut uitleggen van aangekleed zonnen?
Amorele atheistische nitwit

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Zo Jul 04, 2010 3:35 pm

Waarom wordt dit niet gerespecteerd? Waarom kan men het niet laten me aan te kijken? Ik kijk die dames in bikini toch ook niet minachtend aan omdat het niet in mijn straatje past?

Misschien vonden ze het niet 'slecht', maar enkel vreemd om iemand te zien die niet in bikini was zoals zij. Het hoeft niet altijd een kwestie te zijn van wel of niet accepteren of slecht vinden of niet, het kan ook gewoon zijn dat je wat opviel tussen al die bikini's en dat de mensen onwillekeurig toch naar je keken.

Als er een stel joodse mannen met van die hoeden en vlechtjes voorbij zou lopen zouden ze ook vast naar hen kijken, zonder antisemitistisch te zijn.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Zo Jul 04, 2010 5:56 pm

Tukker schreef:Het bestaat niet bedacht ik me het in het land van de vooraanstaande filosofen, Duitsland. Heb daar afgelopen week gezwommen en ben toen minachtend aangekeken omdat ik in tegenstelling tot al die duizend andere vrouwen niet in bikini lag te zonnen. Waarom wordt dit niet gerespecteerd?

Als je in een cultuur met andere culturele gedragingen komt dan de gebruikelijke, is dat dan zo raar dat mensen daar naar kijken?

Tukker schreef:Waarom wordt dit niet gerespecteerd?

Ze hebben je in leven gelaten, niet beroofd, niet je kleren van het lijf gescheurd, niet verkracht, niet bespuugd, niet voor hoer uitgescholden, en je bent daarna gewoon, zonder te zijn achtergevolgd, naar huis gegaan. Dus hoe zo niet gerespecteerd? Ik wil wel eens zien wat er gebeurt als een vrouw op westerse wijze gaat zonnen daar waar de religie der vrede heerst. In zo’n geval moeten we natuurlijk wel begrip voor de andere kant hebben. Het is per slot van rekening hun land.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Monique

Berichtdoor Monique » Zo Jul 04, 2010 6:55 pm

ben toen minachtend aangekeken omdat ik in tegenstelling tot al die duizend andere vrouwen niet in bikini lag te zonnen. Waarom wordt dit niet gerespecteerd?

Hoe zou ik aangekeken worden wanneer ik in b.v. SA of Iran in bikini ga liggen zonnen?

Hoe zou dat gerespecteerd worden?

Ik denk dat het niets te maken heeft met respect.
Wanneer je in bikini zou lopen en een felgroene hanekam op je hoofd hebt word je ook aangekeken.

Beste C, niet iedereen is zoals jij.
Jij beoordeelt mensen puur op hun kleding en eenieder die zich niet kleedt zoals jij heeft een steekje los.
Amorele atheistische nitwit

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Zo Jul 04, 2010 8:51 pm

Monique schreef: Ik denk dat het niets te maken heeft met respect.
Wanneer je in bikini zou lopen en een felgroene hanekam op je hoofd hebt word je ook aangekeken.

Zoals met die hanenkam heb je een hoop mensen die graag opvallen willen. Bijvoorbeeld ook met tatoeages op het gezicht. Afwijken van de norm is waar het om gaat. Een hoofddoek of een burka trekt hier aandacht. En ik dacht altijd dat die dingen juist bedoeld zijn om aandacht te voorkomen...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Ma Jul 05, 2010 3:36 am

Een wat oudere man zit op een bankje in het park. Hij kijkt wat verbaasd naar een punker met een veelkleurige hanenkam.
De punker vindt dat duidelijk niet leuk: zeg, ouwe! Heb jij nooit wat vreemds gedaan toen je jong was?
De oude man antwoord: ik was zeeman. Een keer was ik compleet bezopen, en neukte een papegaai. En ik zit me nu af te vragen: ben jij mijn zoon?

:roll2:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Socrates

Berichtdoor Socrates » Ma Jul 05, 2010 11:41 am

H.Numan schreef:Een wat oudere man zit op een bankje in het park. Hij kijkt wat verbaasd naar een punker met een veelkleurige hanenkam.
De punker vindt dat duidelijk niet leuk: zeg, ouwe! Heb jij nooit wat vreemds gedaan toen je jong was?
De oude man antwoord: ik was zeeman. Een keer was ik compleet bezopen, en neukte een papegaai. En ik zit me nu af te vragen: ben jij mijn zoon?

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Apr 05, 2020 11:24 pm

“Vrijheid”...

Afbeelding

Zorg voor een baan. Ga aan het werk. Ga trouwen. Neem kinderen. Volg de mode. Gedraag je normaal. Loop op de stoep. Kijk tv. Gehoorzaam de wet. Spaar voor je oude dag.

Zeg me nu na: “IK BEN VRIJ”
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Terug naar “FFI Nederlands Café”