Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Eliabe »

Twee homo’s komen terug van een feestje en willen thuis nog even lekker rampestampen.
De ene neemt uit de kast een potje met een doorzichtig wit zalfje en wrijft deze uit op zijn zwans.
De andere vraagt: “Waar ben je in godsnaam mee bezig.
“Wel”, antwoordt de ene, “dat is vaseline en dat is heel goed voor uw poepertje.
Na de ene zijn daad heeft gedaan staat nu de andere op en gaat naar een kast en haalt daar een potje met een doorzichtig blauw zalf uit en wrijft deze ook op zijn piemel.
“Wel”, vraagt de ene, “wat doe jij nu dan?”
“Nou”, antwoordt de andere, “dat is Vicks en dat is heel goed voor de keel...”
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door hans van de mortel »

Multi-culturele emancipatie-vergadering 

De eerste vrouw loopt naar de microfoon: ”Ik heet Truus en ben 24 jaar getrouwd met Jan. Ik streek gedurende 
al die jaren trouw zijn overhemden, maar had daar geen zin meer in.” 

Luid geklap uit de zaal. 
Truus heeft de smaak te pakken en gaat verder. ”Ik zei vorig jaar: ’Jan, strijk jij je overhemden zelf maar. Ik heb er geen zin meer in’.”
Een daverend applaus stijgt op uit de zaal. 
”De eerste dag zag ik niets veranderen. De tweede dag ook niet, maar op 
de derde dag stond Jan ineens zelf z'n overhemden te strijken”. 

De zaal staat op z'n kop van enthousiasme. 



Een tweede vrouw gaat naar de microfoon:”Ik heet Babs en ben nu tien jaar getrouwd met Peter. Peter heeft enorme zweetvoeten en om die lucht eruit te krijgen moeten z'n sokken op de 
hand worden gewassen met Soda. Ik had daar geen zin meer in.” 

Luid gejuich en gejoel uit de zaal.
”Ik zei tegen Peter: ’Was jij je sokken voortaan maar zelf’!”
De dames staan op de banken. 
”De eerste dag zag ik niets veranderen, de tweede ook niet, maar op 
de derde dag stond Peter mooi zelf z'n sokken te wassen.”
De wave wordt ingezet. 



Een klein vrouwtje met een schaamhaarlapje om haar hoofd pakt de microfoon: ”Iek geet Fatima en iek vijf jaar getraut mit Mohammed. Mohammed wil elke dag cous-cous eet. Iek altijd for hem gekook, maar gad geen sin meer en seg: ’as jij wil eet cous-cous, ga maar lekker selluf maak’.”
Het publiek is nu niet meer te houden.

”De eerste dag iek sie nix, 
de tweede dag iek sie nix,

maar derde dag iek sie weer klain bitje mit linkeroog.”
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Zwartmeer »

Hoe klinkt de deurbel van een lingerie zaak?
Spoiler! :
Stringeling
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Nick »

Een blondje loopt een bank in Amsterdam Centrum binnen en vraagt om een lening. Ze zegt dat ze voor 2 weken op zakenreis naar de Verenigde Staten moet en dat ze 10.000 Euro nodig heeft (zo'n 183.000 Bfr, 4.500 Euro). De bankemployee zegt dat de bank wel een onderpand nodig heeft voor de lening. Het blondje pakt haar autosleutels en overhandigt de man de sleutels van een gloednieuwe Rolls Royce, die voor het gebouw geparkeerd staat. De identiteit van het blondje wordt gecontroleerd en klopt.

Als ze weg is hebben de directeur en zijn personeel een hoop lol over het feit dat iemand een auto van een half miljoen (zo'n 9 miljoen Bfr, 226.800 Euro) als onderpand gebruikt voor een lening van maar 10.000 Euro. Een van de bankmedewerkers rijdt de Rolls in de ondergrondse garage van de bank en parkeert de auto daar.

Na 2 weken komt het blondje terug en betaald netjes de lening terug plus de rente van zo'n 45 Euro (ongeveer 823 Bfr, 20 Euro). De employee groet haar vriendelijk en zegt dat ze blij waren zaken met haar te kunnen doen. Maar hij geeft aan dat ze wel enigszins in verwarring zijn geraakt. Na haar vertrek hebben ze haar nog eens nagetrokken en het bleek dat ze multimiljonair is. Waarom zou ze in vredesnaam 10.000 Euro lenen terwijl ze zelf zo rijk is. Het blondje kijkt hem glimlachend aan en zegt:

Waar zou je anders in Amsterdam voor slechts 45 Euro je auto voor 2 weken kunnen parkeren?

Eindelijk een slim blondje.
Laatst gewijzigd door Nick op zo aug 08, 2010 6:29 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door hans van de mortel »

Suze schreef:Een blondje loopt een bank in Amsterdam Centrum binnen en vraagt om een lening. Ze zegt dat ze voor 2 weken op zakenreis naar de Verenigde Staten moet en dat ze 10.000 gulden nodig heeft
Slim? Blondje? Gulden? :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Manon »

Een wat oudere man zit op een bankje in het park. Hij kijkt wat verbaasd naar een punker met een veelkleurige hanenkam.

De punker vindt dat duidelijk niet leuk: zeg, ouwe! Heb jij nooit wat vreemds gedaan toen je jong was?

De oude man antwoordt: ik was zeeman.
Een keer was ik compleet bezopen, en neukte een papegaai.
En ik zit me nu af te vragen: ben jij mijn zoon?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Eliabe »

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn.
De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen
wat er saatt.
Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel”
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Zwartmeer »

Er liggen twee borden soep in bed. Vraagt de een aan de ander, maggie erin?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Gewone leuke moppen? Voor in de kroeg?

Bericht door hans van de mortel »

Vooral dat laatste: Voor in de kroeg? Moet je wel zorgen dat je dronken bent als Eliabe aan het vertellen slaat. Dan kun je ook zo’n mop vertellen.

Asdink heeertl helwowr nopwertedra. O ja? Zwadrtiylik orphsiftranos ne nie darum blawa. Is ja eg? En nieda komra daar omnipotenti insra sim sala bimsi deroliewa . . .
:roll2: :roll2: :roll2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Nick »

Ha die Hans, welkom terug.
Ja, had het even snel gekopieerd, kende de mop al en niet meer echt doorgelezen, maar
heb het al veranderd hoor. :laugh1:
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Dhana »

Van een marokkaan gehoord.

En christen, moslim en boeddhist zijn aan het stegglen over de waarheden van Jezus, Mohammed en Boeddha als waarlijk religieze grootheden die de enige waarheid verkondigd heeft, maar komen er zo niet uit.

Ze besluiten een een hotelkamer te nemen op de bovenste verdieping en dan maar zien wie van de drie een sprong naar benden overleeft.

De Christen zal als eerst springen, maar voordat ie naar het balkon kan lopen, komt Jezus vanachter de gordijnen te voorschijn en houdt hem tegen.

Als tweede springt de Boeddhist en die roept onder het vallen om Boeddha die uit het nirwana neerkomt, hem opvangt en weer terug op het balkon zet.

Als laatste is de moslim aan de beurt en hij roept onder het vallen om Mohammed nog eens Mohammed totdat ie bijna de grond bereikt heeft. Dan roept die als laatste mogelijkheid: Boeddha, BOEHDDAAAAAAAAAAAA!!!!

Kan die nog door de beugel, Numan [hypocrite.gif] ?Of moet die verwijderd? :evil:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Nick »

Dhana schreef:Van een marokkaan gehoord.

En christen, moslim en boeddhist zijn aan het stegglen over de waarheden van Jezus, Mohammed en Boeddha als waarlijk religieze grootheden die de enige waarheid verkondigd heeft, maar komen er zo niet uit.

Ze besluiten een een hotelkamer te nemen op de bovenste verdieping en dan maar zien wie van de drie een sprong naar benden overleeft.

De Christen zal als eerst springen, maar voordat ie naar het balkon kan lopen, komt Jezus vanachter de gordijnen te voorschijn en houdt hem tegen.

Als tweede springt de Boeddhist en die roept onder het vallen om Boeddha die uit het nirwana neerkomt, hem opvangt en weer terug op het balkon zet.

Als laatste is de moslim aan de beurt en hij roept onder het vallen om Mohammed nog eens Mohammed totdat ie bijna de grond bereikt heeft. Dan roept die als laatste mogelijkheid: Boeddha, BOEHDDAAAAAAAAAAAA!!!!

Kan die nog door de beugel, Numan [hypocrite.gif] ?Of moet die verwijderd? :evil:

:laugh1:
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Dhana »

Twee blondjes wonen in een flat en besluiten allebei een labrador aan te schaffen. Maar willen precies wetn welke van wie is. Ze besluiten de een een oortje af te knippen maar de ander komt uit een gevecht buiten af ook zonder oortje. Geen probleem dan maar van een stukje van de staart. De ander komt tussen de liftdeur en met als gevolg ook een missend stukje.

Goede raad is duur en ze verzinken beide in diep denken op zoek naar de volgende oplossing. Na een tijdje klaart het gezicht van een op. Ik weet het!!!!, roept ze triomfantelijk uit. Ik neem de zandkleurige en dan is de zwarte die van jou!!!
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Monique »

Komt een vrouw met een poedeltje bij de dierenarts:
Dierenarts: mevrouw vertelt u eens, wat is er aan de hand
vrouw: nou dierenarts, mijn poedeltje heeft me gebeten
Oh jee, zegt de dierenarts, wat wilt u dat ik doe?
Afmaken dat mormel natuurlijk, roept de vrouw.

Later komt er weer een vrouw met een gigantische bouvier.
dierenarts; mevrouw vertelt u eens, wat is er aan de hand
vrouw; nou, dierenarts, lobbes hier heeft me, toen ik bukte in de badkamer, van achteren besprongen.
De dierenarts schrikt en roept uit; och jee, ik zal hem direct een spuitje geven!
Nee zegt de vrouw, dat is niet nodig, ik ben hier zodat u zijn nagels kunt knippen.
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Dhana »

Monique schreef:Komt een vrouw met een poedeltje bij de dierenarts:
Dierenarts: mevrouw vertelt u eens, wat is er aan de hand
vrouw: nou dierenarts, mijn poedeltje heeft me gebeten
Oh jee, zegt de dierenarts, wat wilt u dat ik doe?
Afmaken dat mormel natuurlijk, roept de vrouw.

Later komt er weer een vrouw met een gigantische bouvier.
dierenarts; mevrouw vertelt u eens, wat is er aan de hand
vrouw; nou, dierenarts, lobbes hier heeft me, toen ik bukte in de badkamer, van achteren besprongen.
De dierenarts schrikt en roept uit; och jee, ik zal hem direct een spuitje geven!
Nee zegt de vrouw, dat is niet nodig, ik ben hier zodat u zijn nagels kunt knippen.
:roll2:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Dhana »

Komt een zwaar gerformeerd boerenstel bij de dokter. We zijn nu een jaar getrouwd en nog steeds geen kind. De dokter kijkt over zijn bril en vraagt: "Hoe vaak doen jullie het dan in de week" Het stel kijkt hem niet begrijpend aan. De arts: "Laat ik dan maar anders vragen. Hoe vaak in de week hebben jullie seks. Weer dezelfde reactie van het stel.

Dokter wordt ongeduldig en neemt ze mee achter het gordijn en zegt de vrouw zich uit te kleden. Hij legt haar op de handeltafel en geeft de vrouw een goede beurt.

"Heb je het nu gezien? En dat moet minstens twee keer per week" de man aankijkend.

Die staat er wat bedremmeld bij en zegt: "Moet ik dan alle keren meekomen?"
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Zwartmeer »

Hoe herken je een homo op het naaktstrand?
Spoiler! :
Aan de strontvlieg op z'n lul.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Dhana »

Zwartmeer schreef:Hoe herken je een homo op het naaktstrand?
Spoiler! :
Aan de strontvlieg op z'n lul.

Getverderrie. Echt een vieze mop.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Nette moppen voor op FFI.

Bericht door hans van de mortel »

”Mama, de kinderen buiten zeggen dat ik een waterhoofd heb.”
”Nee hoor Jantje, jij hebt helemaal geen waterhoofd. Wil je voor mama even twee kilo aardappelen halen bij de Super.”
”Heb je een tas voor mij, mama?”
”Nee Jantje, doe de aardappelen maar in je pet.”
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nette moppen voor op FFI.

Bericht door Manon »

hans van de mortel schreef:”Mama, de kinderen buiten zeggen dat ik een waterhoofd heb.”
”Nee hoor Jantje, jij hebt helemaal geen waterhoofd. Wil je voor mama even twee kilo aardappelen halen bij de Super.”
”Heb je een tas voor mij, mama?”
”Nee Jantje, doe de aardappelen maar in je pet.”
deze is ontzettend flauw. Mijn gevoel voor humor past totaal niet bij "hans";

de homo mop was ook flauw.

ik ga de moppen raten met "F" (FLAUW), "G" (GOED) of "H" (HILARISCH)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gewone leuke moppen voor in de kroeg.

Bericht door Ariel »

Waarschuwing....

Ik ga moppen die echt niet kunnen verwijderen. De laatste mop van Eliabe over incest is dus verwijderd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Nette moppen voor op FFI.

Bericht door Zwartmeer »

circe schreef: ik ga de moppen raten met "F" (FLAUW), "G" (GOED) of "H" (HILARISCH)
Dat is een heel subjectief iets. De mop die jij flauw vindt ligt een ander misschien blauw bij van het lachen, en omgekeerd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Nette moppen voor op FFI.

Bericht door hans van de mortel »

Zwartmeer schreef:
circe schreef: ik ga de moppen raten met "F" (FLAUW), "G" (GOED) of "H" (HILARISCH)
Dat is een heel subjectief iets. De mop die jij flauw vindt ligt een ander misschien blauw bij van het lachen, en omgekeerd.
De waardering voor een mop is subjectief. Iedereen mee eens. Zowel de mop van de verteller als de reactie hierop zegt wat over beide personen. Een kind met een waterhoofd (mijn mop) is ontleend aan een gegeven, een waarheid, net zoals alle mensonterende ellende van de joden. En wie maakten de meeste grappen over hun ellende? Dat waren immers de joden zelf.

Daar heeft Circe dus een probleem. Zij vindt het zielig. Jouw mop is niet leuk, ik vind hem smerig. Ik heb echter niet geklaagd. Want het gedrag van homo’s is bekend bij een ieder, het is een gegeven, de keiharde waarheid! Het is ook iets waar ze niets aan kunnen doen vanuit hun brein. Daar schuilt hem de ’boosdoener’. Eigenlijk zouden wij ook geen mohammedanen mogen veroordelen. Maar ik doe dat wel omdat zij mij irriteren en onze samenleving ontwrichten. Van homo’s heb ik geen last. Wel van mohammedanen en vooral Marokkanen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nette moppen voor op FFI.

Bericht door Manon »

Zwartmeer schreef:
circe schreef: ik ga de moppen raten met "F" (FLAUW), "G" (GOED) of "H" (HILARISCH)
Dat is een heel subjectief iets. De mop die jij flauw vindt ligt een ander misschien blauw bij van het lachen, en omgekeerd.
klopt.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Nette moppen voor op FFI.

Bericht door Zwartmeer »

hans van de mortel schreef: Een kind met een waterhoofd (mijn mop) is ontleend aan een gegeven, een waarheid, net zoals alle mensonterende ellende van de joden. En wie maakten de meeste grappen over hun ellende? Dat waren immers de joden zelf.
Ik zie niet in waarom die mop met dat waterhoofd niet door de beugel kan. Moppen gaan altijd ten koste van iets of iemand. Probeer maar eens een mop te vinden waarbij dat niet zo is.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie