Oke, alweer..

Tukkerin

Re: Oke, alweer..

Bericht door Tukkerin »

Dutch, ik hoop ditmaal met de zegeningen van jouw ouders ( mocht je die nog hebben) want anders voorspel ik zo dat je op den duur weer zal gaan scheiden.

En ik hoef niks van een Humanist, die mag je dus hebben. Mooi dat jij en jouw soort het kaf van de koren scheidt voor ons, de dames die een normale Maghrebijnse man willen. :D
Umm Rania

Dhana

Bericht door Dhana »

Tukkerin schreef:Dutch, ik hoop ditmaal met de zegeningen van jouw ouders ( mocht je die nog hebben) want anders voorspel ik zo dat je op den duur weer zal gaan scheiden.

En ik hoef niks van een Humanist, die mag je dus hebben. Mooi dat jij en jouw soort het kaf van de koren scheidt voor ons, de dames die een normale Maghrebijnse man willen. :D

Nou, die kan Dutch in haar zak steken. Humanisten zijn dus geen normale mensen. Tukkerin, een sterke normale vrouw kan haar eigen weg gaan zonder inmenging van haar ouders en het zou bovendien wel heel vreemd zijn als een vrouw met volwassen kinderen aan haar ouders zou moeten vragen of ze mag gaan trouwen. Wat overigens voor iedere vrouw telt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

H.Numan

Bericht door H.Numan »

Hoe vindt je een normale Maghrebijnse man? Met veel moeite. De Avro heeft er een heel programma over. Ze noemen het 'Opsporing Verzocht". :smile:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:
Ik vind ook dat moslims alleen mogen trouwen met andere moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: ons, de dames die een normale Maghrebijnse man willen. :D
Je kan ze gaan kiezen en keuren in alle soorten en maten in onze strafinrichtingen ! Er zijn zelfs "intieme" kamertjes om eea wat grondiger uit te testen op Islamitisch gehalte!

Monique

Bericht door Monique »

mercator schreef: Je kan ze gaan kiezen en keuren in alle soorten en maten in onze strafinrichtingen ! Er zijn zelfs "intieme" kamertjes om eea wat grondiger uit te testen op Islamitisch gehalte!
En mocht het islamitisch gehalte niet voldoen dan hebben ze vast wel een mes bij zich.
Amorele atheistische nitwit

mercator

Bericht door mercator »

Maghrebijnse bajesklanten zijn zelfs zeer gegeerd bij de moslimdames, want die hebben nl. bewezen de Jihad ernstig te nemen. Een car-jacking, een tasjesdiesftal, een verkrachting...zijn even zovele vormen van vroomheid voor de goede moslim. Als de slachtoffers geen moslims zijn wel te verstaan.
Dus Chaimea, als je een flinke Mohammedaanse vent wilt zal je even in de gevangenis de koopwaar moeten gaan bekijken.

Dutch

Bericht door Dutch »

Mijn intuitieve opinie: als Tukkerin al was het maar 1 week moest samenleven met een échte die hard moslim liep ze al de tweede dag gillend weg!
De koran letterlijk op haar toepassen zou misschien heilzaam kunnen zijn, dan mag ze gewoon het huis niet uit alleen en dan is er ook geen reden meer om "oke, alweer..." te schrijven voor haar!
:knorrie:

Manon

Bericht door Manon »

Tukkerin schreef:Mischien neemt Hafid wel genoegen met Manon.. maar bij Marokkaanse schonen maakt hij geen schijn van kans, dat is te hooggegrepen voor hem. :wink:
dit is heel laag bij de gronds van me hoor, en ik val hierbij zeker compleet uit de gratie bij Hafid (waar ik trouwens op zijn vraag mijn opgesmukte versie van "Een andere Mohammed" naar doorstuurde), maar heu.... zo'n trilfunctie heeft ook zijn leuke bijverschijnselen natuurlijk.

alhoewel ik uit de grond van mijn hart hoop dat hij dat stadium van afkicken ondertussen voorbij is.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Dutch schreef:Mijn intuitieve opinie: als Tukkerin al was het maar 1 week moest samenleven met een échte die hard moslim liep ze al de tweede dag gillend weg!
De koran letterlijk op haar toepassen zou misschien heilzaam kunnen zijn, dan mag ze gewoon het huis niet uit alleen en dan is er ook geen reden meer om "oke, alweer..." te schrijven voor haar!
:knorrie:
Wie is er nou door en door zielig en bekeert zich tot de islam voor haar man? Wie was er nou niet principeel en waaide met de islamitische wind mee? Je kan veel zeggen, maar in tegenstelling tot jou blijf ik mijn normen, waarden en geloof trouw en zal ik me nooit voor een man bekeren, hoe verliefd ik ook ben. Jij daarentegen bekeert je voor de eerste de beste man tot de islam in de hoop bij hem en zijn familie in de smaak te vallen en verwacht dan nog respect van je ( inmiddels ex) man? Een man zal nooit respect opbrengen voor iemand die aan zijn leiband loopt. Want het is best markant dat de Marokkaanse man bij een Marokkaanse vrouw absoluut niets durft, omdat Marokkaanse dames pittig zijn, principieel zijn en niet als een schoothondje zijn, Hollandse dames zijn veels te ingetogen en slijmerig, met als gevolg dat in het begin van de relatie de Marokkaanse jongen al over haar heen loopt en veel kan maken. :laugh1:

Anyway, ik ken heel wat Maghrebijnse mannen die enorme spijt hadden van hun huwelijk met een Europeaanse en weet dat dat soort huwelijken gedoemd zijn te mislukken, want hoe je het ook wendt of keert, ze smachten allemaal naar Maghrebijnse schonen, wat natuurlijk logisch is. Het is maar dat atheistische dames sterk in de minderheid zijn en daar niet open voor uit komen.. anders had hij zeer zeker voor een Maghrebijnse dame gekozen. Dat weet jij ook, beste Dutch.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op zo sep 05, 2010 10:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Manon schreef:
Tukkerin schreef:Mischien neemt Hafid wel genoegen met Manon.. maar bij Marokkaanse schonen maakt hij geen schijn van kans, dat is te hooggegrepen voor hem. :wink:
dit is heel laag bij de gronds van me hoor, en ik val hierbij zeker compleet uit de gratie bij Hafid (waar ik trouwens op zijn vraag mijn opgesmukte versie van "Een andere Mohammed" naar doorstuurde), maar heu.... zo'n trilfunctie heeft ook zijn leuke bijverschijnselen natuurlijk.

alhoewel ik uit de grond van mijn hart hoop dat hij dat stadium van afkicken ondertussen voorbij is.
Cirice, jij maakt geen schijn van kans bij Hafid. Weet heel toevallig dat hij uitsluitend op Marokkaanse dames valt. Kan je nagaan, zelfs bij een alcholist maak je geen schijn van kans, zo triest is het met je gesteld.
Umm Rania

mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Anyway, ik ken heel wat Maghrebijnse mannen die enorme spijt hadden van hun huwelijk met een Europeaanse en weet dat dat soort huwelijken gedoemd zijn te mislukken, want hoe je het ook wendt of keert, ze smachten allemaal naar Maghrebijnse schonen, wat natuurlijk logisch is.
Ik ben het wéér met je eens, ik zou zulke zaken zelfs wettelijk geregeld willen zien,totaal verbod op sexuele betrekkingen tussen Marokkanen en Europeanen, zoals tijdens het apartheidsregime in Z Afrika. De inteelt tussen Marokkanen verzwakt hun genetisch materiaal steeds verder zodat ze uiteindelijk onvruchtbaar worden en uitsterven.

Monique

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef: Anyway, ik ken heel wat Maghrebijnse mannen die enorme spijt hadden van hun huwelijk met een Europeaanse en weet dat dat soort huwelijken gedoemd zijn te mislukken, want hoe je het ook wendt of keert, ze smachten allemaal naar Maghrebijnse schonen, wat natuurlijk logisch is.
Weet je zeker dat dat te maken heeft met dat "schonen"?
Denk je niet dat het eerder te maken heeft met de zwakte van moslimmannen? Ze zijn gewend om de "baas" te zijn over moslima's, moslima's zijn gehoorzaam, ze hebben hun moeder als voorbeeld die zelfs voor haar zoons de voetveeg is, het lijstje wat moslima's moeten doen om het ego van een moslim een op peil te houden liegt er ook niet om etc...en dan.... een nuchtere kafira die niet gehoorzaam is, die zijn ego aan hem zelf overlaat, die eigen baas is en die zich niet laat commanderen en gaat en staat waar ze zelf wil. Dat lijkt mij niet gezond voor de zwakke moslimman.

Redenen genoeg om het bij een onderdanig slaafje moslimschone te houden en zeer verstandig.

mercator

Bericht door mercator »

Juist. Moslimmannetjes zitten totaal in de knoop met hun sexualiteit, ze hebben in wezen een enorme SCHRIK van vrouwen. Daarom dat ze die als over-compensatie vernederen, mishandelen en inpakken in zwarte vodden. Een moslim slappeling kan het idee van een gelijkwaardige, sterke vrouw naast hem niet verdragen, dat leidt tot castratie-angst. Eigenlijk hebben de vrouwen de oplossing tot heel het moslimprobleem in HUN handen, maar ze zijn blijkbaar ook te gemakzuchtig en te laf om daaraan te werken.
De vrome maar hogeropgeleide(?) Fadilah is daar een goed voorbeeld van: ze durft zelfs niet onder haar eigen naam op een forum schrijven uit angst in ongenade te vallen bij de moslimgemeenschap.

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

-
Laatst gewijzigd door Tukkerin op ma feb 28, 2011 10:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania

Monique

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Mercator, in tegenstelling tot jou ben ik niet laf. Wie is nou degenen die met een pseudoniem hier een beetje zijn gal aan het spuwen is? Reden waarom ik een ander naam heb aangemeten is vanwege mijn stageplek en niet omdat ik oh zo laf ben als jij. Ik weet heus waar dat Belgische en Hollandse mannen best laf zijn hoor.

Mijn naam is Chaima Lahbichi. En die van jou? Durf jij het, lafaard?
Mercator is met naam en toenaam op de radio geweest in debat over islam/moslims.

Hoezo laf?

Dutch

Bericht door Dutch »

Calm down beste Tukkerin, niemand van ons heeft zin om morgen een kopje kleiner gemaakt te worden door aanhangers van de religie van vrede...daarom GEEN namen hier!

Bovendien verlaag jij drastisch het niveau van de noord afrikaanse man, volgens jou zou die enkel vallen voor uiterlijk schoon...nou dan zetten ze vast allemaal hun vrouwen boven de 35 aan dekant voor een jonger exemplaar, want dan beginnen hun dames écht op niks meer te lijken...
Tukkerin, in tegenstelling tot wat jij denkt gaat het in een gezonde relatie om de total package : uiterlijk én innerlijk, ik zou zelfs durven zeggen dat innerlijk met de jaren aan belang wint!
Maar jij schijnt dat niet te begrijpen.

Nou, in elk geval komt mijn man stevig aan zijn trekken bij mij, zowel uiterlijk als innerlijk, gelukkig maar!
En we hebben geen onnozele koranregeltjes nodig om lief te zijn voor elkaar, alleen al het feit dat dergelijke regeltjes nodig zijn zegt genoeg!

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

Net als jij ben ik van mening dat innerlijk en uiterlijk belangrijks zijn, dat is ook wat de koran ons leert. Maar mevrouwtje, je kan veel zeggen over de islam en ik, het was JIJ die haar normen en waarden overboord gooide voor een man en zich bekeerde tot de islam om bij hem in de smaak te vallen. JIJ was jouw principes die je van je ouders en je eigen ik hebt ontwikkeld niet trouw.. hoe triest is dat?
Umm Rania

Dutch

Bericht door Dutch »

Tukkerin, ik heb me nooit bekeerd omwille van mijn man, zoveel is zeker. Die bekering kwam op een moment in mijn leven dat alles tegenging en ik, niet beter wetende, de islam als oplossing zag (zoals zovelen...). Maar éénmaal de islam kennende zoals die werkelijk is (koran en ahadith) heb ik pijlsnel afgehaakt! Was er feitelijk met bedrieglijke reclame ingeluisd (zoals zovelen...) maar aangezien ik over hersens beschik en die ook gebruik (in tegenstelling tot sommigen) heb ik vrij snel ingezien dat de reclame misleidend was!
Juist omdat ik mijn principes en morele waarden NIET overboord kon zetten heb ik afgehaakt en ben ik deze subsite van Ali Sina begonnen...
Tukkerin, ondertussen ken ik massa's mensen die als moslim geboren werden maar later afhaakten omdat ze goede mensen zijn...zou jij dat uiteindelijk ook niet eens doen, in plaats van tegen te stribbelen en nepargumenten te gebruiken? Islam is onverdedigbaar trouwens, tenzij je een slecht of oerdom mens bent...

Ruth

Bericht door Ruth »

Lieve Dutch,

Discussieren met Tukkerin heeft geen zin. Als je zo in de bonen bent dat je durft te beweren dat de Marokkaanse dames over het algemeen beeldschoon en superslank zijn, mwah, mijn waarnemingen zijn toch echt een tikkie anders.

En haar stoere verhaal over zich nooit onderwerpen aan een man, pfff tuurlijk. Volgens mij is dat in de eerste plaats zeer on-islamitisch en als ze daarnaast ook nog instemt met dat enge lijstje van Dhana, dan weten we toch genoeg?

:rongue: Laten we haar veel succes wensen met het vinden van een (marokkaans) schoothondje.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL

mercator

Bericht door mercator »

Monique schreef: Mercator is met naam en toenaam op de radio geweest in debat over islam/moslims.

Hoezo laf?
Inderdaad, zo is het maar net Monique! Wie mij zoekt zal mij vinden, dat deden de EO journalisten ook. Voor de beeldschone Tukker met haar geniaal-makende journalistieke opleiding moet dan dan ook maar een koud kunstje zijn. Ze kent trouwens mijn naam, ze gebruikt die hier ook-tegen de forumregels-als het haar uitkomt. Ik interesseer me gewoon niet aan "debat" met moslims, waarom zou ik dan als een stoere kerel in hun smoel moeten zeggen dat ze achterlijke apen zijn ? Ik wil er wél aan meewerken om moslims uit Europa te verwijderen, dààr wil ik risico's voor nemen, niet voor een of ander gelul over Mohammed/kopvod/ramadan zeg. Dàt stadium zijn we al lang voorbij.

mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Ik weet heus waar dat Belgische en Hollandse mannen best laf zijn hoor.
Hoe weet jij dat :D ?
Het verschil, mevrouw, is dat JIJ siddert van angst voor je eigen soort en dààrom die belachelijke maskerade van Chaeimae/Fadila/Tukkerin etc. moet aannemen, geen enkele PPV stemmer zal jou ook maar een haartje krenken. De ellende ga jij mogen verwachten uit je eigen links/Mohammedaanse secte.
Voor de anderen op het forum is dat iets anders, niemand wil graag eindigen zoals Van Gogh of Fortuyn, afgemaakt door de aanhangers van de Islam rottigheid war JIJ zo hoog mee oploopt.

Dhana

Bericht door Dhana »

Ik snap trouwens niet waarom Tukkering het steeds maar heeft over schoonheid die alleen haar eigen soort toebedeeld zou zijn. Ik woon en een dorp tussen de rook van Utrecht en Amsterdam en ik kan iedereen verzekeren dat ik zelden mooiere, goedverzorgde en beschaafde jongedames heb zien rondlopen dan hier.

De paar mohammedaanse haantjes hier kijken hun ogen uit totdat het slijm ze van de kin druipt, maar geen dametje dat ze ook maar een blik waardig keurt. Die gaan liever op stap met een groep meiden en jongens waarvan het mannelijk gedeelte zich niet zielig superieur acht aan de dames en bovendien geen onbedwingbare lust hebben de broek voor hen te laten zakken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

mercator

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Mijn naam is Chaima Lahbichi.
Goed om weten. Een ploeg PVV bruinhemden is al onderweg om jou uit je bijstandswoning te sleuren en met pek en veren overdekt terug naar Marokkezië te sturen, achterstevoren gezeten op een zwarte ezel :D !

PVV + 3 zetels, GROOTSTE partij van Nederland, begint er je al iets te dagen mss? Wss niet, maar ik zal het je zeggen: steeds meer Europeanen zijn moslims in al hun verschijningsvormen- van middeleeuws grotesk tot namaak-geïntegreerd-spuug-en spuugzat en willen jullie allemaal zo snel mogelijk zien verdwijnen, genoeg geluld over Koran/Mohammed en andere achterlijke troep, gewoon: WEG MET JULLIE !

Tukkerin

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Ik weet heus waar dat Belgische en Hollandse mannen best laf zijn hoor.
Hoe weet jij dat :D ?
Het verschil, mevrouw, is dat JIJ siddert van angst voor je eigen soort en dààrom die belachelijke maskerade van Chaeimae/Fadila/Tukkerin etc. moet aannemen, geen enkele PPV stemmer zal jou ook maar een haartje krenken. De ellende ga jij mogen verwachten uit je eigen links/Mohammedaanse secte.
Voor de anderen op het forum is dat iets anders, niemand wil graag eindigen zoals Van Gogh of Fortuyn, afgemaakt door de aanhangers van de Islam rottigheid war JIJ zo hoog mee oploopt.
Als er iemand is die siddert van angst dan ben jij dat wel, beste Mercator. Jij bent degene die laf bent en niet in het openbaar voor jouw normen en waarden durft uit te komen. Kortom; je bent een mietje, dat hier op het forum zich stoerder voordoet dan hij daadwerkelijk is. En maar schreeuwen dat je die moslims wel rauw lust, maar op straat loop je vrijwel zeker met een dikke boog om ze heen en durf je ze niet eens aan te kijken uit angst dat ze anders je tanden eruit slaan. Mietje..
Umm Rania

Plaats reactie