Waarom mooie vrouwen op mijn vriend vielen en niet op mij

hans van de mortel

Waarom mooie vrouwen op mijn vriend vielen en niet op mij

Berichtdoor hans van de mortel » Vr Sep 17, 2010 7:09 pm

Lees eerst dit overbodige onderzoek maar eens.
MINDER GESTRESTE MAN IS HET AANTREKKELIJKST
Mannen die minder van het stresshormoon cortisol in hun bloed hebben, zijn aantrekkelijker voor vrouwen dan mannen met veel stress. Dat heeft onderzoek uit Groot-Brittannië aangetoond.
Onderzoekers aan de University of Abertay lieten 43 vrouwen vier foto's van mannen met verschillende hormoonniveaus zien. Op de foto's waren mannen met weinig cortisol en weinig van het sekshormoon testosteron te zien, mannen met weinig cortisol en veel testosteron, mannen met veel cortisol en weinig testosteron en mannen met veel cortisol en veel testosteron.
De vrouwen bleken een sterke voorkeur te hebben voor mannen met weinig cortisol in hun bloed. Ook bleken ze in hun vruchtbare periode vaker te kiezen voor mannen met minder stress.

Omgaan met stress
Een link tussen de aantrekkelijkheid van een man en de hoeveelheid testosteron werd verrassend genoeg niet gevonden. Volgens de onderzoekers zit de aantrekkelijkheid van de man in hun vermogen om met stress-situaties om te gaan. Mannen die beter met stress om kunnen gaan, zitten genetisch beter in elkaar en zijn daardoor geschikter als partner en vader.
Een ander verrassend resultaat is dat mannen met een gebalanceerd hormoonniveau aantrekkelijker zijn dan mannen bij wie het niveau minder constant is. Zowel mannen met veel testosteron en veel cortisol in hun bloed, als mannen met weinig testosteron en weinig cortisol werden aantrekkelijker gevonden.
De resultaten van het onderzoek zijn deze week gepubliceerd in Proceedings of the Royal Society B.
Bron: GezondheidsNet

Natuurlijk wordt er weer een boel onzin verkondigd. En dat heeft te maken met de onherroepelijke status van de wetenschap om voor alles en nog wat voorbarige conclusies te trekken. Je wordt er horendol van.

Hou het simpel: de man met stress is eenvoudigweg minder aantrekkelijk voor een vrouw. KLAAR!

En waarom? Welnu, ik denk dat stress de vrouwen, maar natuurlijk ook de mannen, in onzekerheid brengt. Van iemand die ontspannen oogt kun je minder onaangename dingen verwachten dan van iemand met stress.

Vandaar dat ook katholieken in mijn ogen niet deugen. Nou ja, ik wil er in ieder geval niets mee te maken hebben. Het zijn domme mensen in mijn ogen. Wat moet ik daarmee? Het liefst zou ik ze een spuitje geven. En als ik van iemand anders, om net zulke reden, een spuitje zou krijgen, dan heb ik daar ook geen probleem mee.

Toen ik jong was, was ik bepaald niet onaantrekkelijk. Maar ik was een - zeg maar - macho. Altijd bezig om door middel van mijn ’ik’ vrouwen in de wacht te slepen. Was ik een maffioso, dan ware het geen probleem. Maar die status had ik niet. Ik had gewoon een minderwaardigheidscomplex dat ik probeerde te vertalen naar ’stoer intellectueel gedrag’. Vrouwen houden daar niet van, hoe knap je uiterlijk ook moge zijn.

Ik heb een heel goede vriend. Die was anders. Een geweldige geniale fotograaf - Siegfried Regeling is zijn naam - die ik wel de vroegere casanova van Amsterdam mag noemen. En elke dag toen maar weer een andere beeldschone vrouw met een hoog IQ mee naar huis nemen. Ik heb hem aangemoedigd daarover een boek te schrijven. Maar hij is met van alles en nog wat bezig. Hij wordt op de hielen gezeten door die man met die zeis. Tenminste, dat idee heb ik. Maar hoe deed hij dat dan? Hij was een uitermate relaxte charmeur met in de eerste plaats aandacht voor zijn tegenpool de vrouw. En dan altijd maar die ontspannen glimlach van hem, terwijl ik - vol met stress - probeerde op mijn manier een vrouw te versieren. Dat dit niet werkte, moge dit onderzoek van de wetenschap duidelijk maken.

Echter, daar heeft een mens zo’n onderzoek niet voor nodig. Ik wist dit al ruim van tevoren. Nou ja, ruim? Eigenlijk te laat. Maar de wijsheid komt met de jaren, zegt men. En inderdaad. Vraag het aan de oude man en hij zal een passend antwoord geven dat tot bijna elke oplossing leidt van welk vraagstuk dan ook. Gewoonweg nadenken, analyseren. Vergelijken, zoals ik altijd deed om met algebra rekenkundige problemen op te lossen.

Uitgesloten van de wijsheid der jaren zijn: politici, gelovige mensen, leugenaars en misdadige figuren. Om misverstanden te voorkomen heb ik gedoubleerd. Want politici en gelovige mensen, reken ik ook onder leugenaars en misdadige figuren. Rustig maar! Dat is MIJN MENING! En ongetwijfeld zal ik het mis hebben, maar wat dat betreft ben en blijf ik fundamentalist.

Zo gauw je lid bent van een organisatie of aanhanger bent van een organisatie, ben je mede verantwoordelijk voor de eventuele misdadigheid van die organisatie.

Want wees nou eens redelijk en eerlijk. Is God dan geen organisatie? Organisatie van chaos die hoe dan ook maar blijft bestaan en voorwaarts etteren? Ariel, mijn grote platonische ’liefde’, gelooft in reïncarnatie. Niks mis mee. Zolang in de afwachting tot die gebeurtenis maar vredelievend met elkaar wordt om gegaan. Dat geldt voor Ariel en haar geweldige lieve man en al die andere lieve vredelievende mensen, maar niet per definitie voor het Hinduïsme, DE religie van de reïncarnatie. Die er de hand niet voor omdraait om net zo fanatiek te gaan moorden vanuit hun godsdienstwaanzin als aanhangers van de analfabete roverhoofdman Mohammed.

GERECHTVAARDIGDE VREDELIEVENDE CONCLUSIE: een ieder dient zijn oprechte geloof in de waarheid te minimaliseren tot het ongeloof. Met andere woorden, uitgaande van de keiharde wetten van de natuur:

HET KAN VRIEZEN EN HET KAN DOOIEN. LATEN WE HET AFWACHTEN!

Vandaar dat het domme macho-gedrag van mohammedanen, middels het aanhangen van de enige en eenzame onzin-profeet en roverhoofdman Mohammed, een averechtse uitwerking heeft op zelfstandige vrouwen die ONZE kennisbeschaving in ere willen houden.

Wat rest zijn de uitingen van schaamhaarlappen in ONZE kennisbeschaving!
Alle islam-aanhangers zijn gestrest! :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Monique

Re: Waarom mooie vrouwen op mijn vriend vielen en niet op mij

Berichtdoor Monique » Vr Sep 17, 2010 7:26 pm

Stress?
Cortisol?
Testosteron?

Nee hoor.... borsthaar.

Waarom toch al die moeilijke onderzoeken.... het is allemaal zo simpel... :evil:
Amorele atheistische nitwit

Dhana

Berichtdoor Dhana » Vr Sep 17, 2010 8:22 pm

Monique schreef:Stress?
Cortisol?
Testosteron?

Nee hoor.... borsthaar.

Waarom toch al die moeilijke onderzoeken.... het is allemaal zo simpel... :evil:

Om de heren en dames psychologen met subsidiepotjes laten spelen, denk ik.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Sep 18, 2010 10:26 am

Ik las net nog dat vrouwen vallen op mannen met grote auto's ! Dat is blijkbaar ook wetenschappelijk bewezen. De meest "foute" automerken zijn Dacia en Daihatsu blijkbaar. Als je daar de vrouw mee benadert (letterlijk dan) kan je t vergeten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Jimm

Berichtdoor Jimm » Za Sep 18, 2010 10:53 am

Monique schreef:Stress?
Cortisol?
Testosteron?

Nee hoor.... borsthaar.

Bedoel je nou met of zonder borsthaar.
Tegenwoordig zie je steeds vaker dat het weggeschoren wordt. Het begint bij het kruis, en zo langzaam aan moet de hele zooi
eraf.
Ik begin er niet aan.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Za Sep 18, 2010 11:04 am

Die pragende vraag kan ik wel voor beantwoorden, Hans. Je bent zo gefrustreerd als het maar kan en verveelt me met ellenlange teksten. Logisch dat zij niets van jou moest hebben.

Een man met borsthaar is een dikke no no!
Umm Rania

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Za Sep 18, 2010 11:22 am

Tukkerin schreef:Die pragende vraag kan ik wel voor beantwoorden, Hans. Je bent zo gefrustreerd als het maar kan en verveelt me met ellenlange teksten. Logisch dat zij niets van jou moest hebben.

Je liegt en je bent jezelf niet. Wat een verbeelding, zeg! Want mijn teksten zijn zeer zeker NIET voor jou bedoeld! Je dient ze dus als ongelezen te waarderen.
Een man met borsthaar is een dikke no no!

Weleens een mohammedaan zonder borsthaar gezien? Ondenkbaar! Trouwens, dat is de enige soort man die op Tukkerin ’valt’. Zij heeft als Marokkaanse geen keus. Want wees nou eens eerlijk, zij heeft typisch een lichaam dat een akker het dichtst nabij komt. (sura 2:223.) Deze sura verklaart ook zonder omwegen waarom de meeste mohammedanen het uiterlijk van een boer hebben.

Monique

Berichtdoor Monique » Za Sep 18, 2010 11:22 am

Tukkerin schreef:Een man met borsthaar is een dikke no no!

Een man zonder borsthaar ......(tenzij gewoon niet aanwezig)...is.... tsja..... mijn zoontje?

Een man moet toch in veel opzichten verschillen van een vrouw?
Borsthaar vind ik uiterst mannelijk... vrouwen hebben het niet.
Ik snap ook niet dat ze het afscheren..... willen ze vrouwelijk zijn of zo? :yuk:

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Za Sep 18, 2010 11:33 am

Monique schreef:

Een man zonder borsthaar ......(tenzij gewoon niet aanwezig)...is.... tsja..... mijn zoontje?

Een man moet toch in veel opzichten verschillen van een vrouw?
Borsthaar vind ik uiterst mannelijk... vrouwen hebben het niet.
Ik snap ook niet dat ze het afscheren..... willen ze vrouwelijk zijn of zo? :yuk:

Het zal vast de mode zijn. Net zoals make-up bij mannen, gayige armbandjes en kettinkjes, stijlvolle jasjes et cetera.

Afbeelding
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Monique

Berichtdoor Monique » Za Sep 18, 2010 11:34 am

:yuk:

hans van de mortel

Wijsheid begint bij zelfkennis (HvdM)

Berichtdoor hans van de mortel » Za Sep 18, 2010 1:30 pm

Monique schreef::yuk:

Ach wat. Zo was het al in het oude Egypte. In de Franse tijd zagen we madames met uitpuilende opgestrakte borsten. En niet eens in mini-rok. Mode-ontwerpers zijn als loodgieters aan de deur die elk jaar opnieuw een ander type kraan aanprijzen. ONZE kennisbeschaving heeft daar geen problemen mee. Logisch, we hebben het zelf bedacht. Ook Egypte behoorde tot ONZE kennisbeschaving. Zij waren denkers en kenden geen besmettelijk virus als islam; anders waren zij nooit in staat geweest wereldwonderen te construeren.

Alleen een achterlijke niet tot de realiteit van het leven bewuste allahtone imbeciel zal dit leven door God geschonken oneerbiedigen door er negatief over te denken.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Za Sep 18, 2010 4:49 pm

Je bent echt een grappige verschijnsel, Hans.. :laugh1:
Umm Rania

mercator

Berichtdoor mercator » Za Sep 18, 2010 6:55 pm

hans van de mortel schreef:Deze sura verklaart ook zonder omwegen waarom de meeste mohammedanen het uiterlijk van een boer hebben.

Mohammed sprak in bewoordingen die zijn geesteszwakke volgelingen konden begrijpen, vandaar dat boerse gedoe. Dat valt dan nog mee, heel wat van de Mohammedanen van het eerste uur waren rovers en dieven, dus eigenlijk had die soera moeten luiden "oh broeder, gaat tot deze vrouw en besteel haar zoals je een karavaan plundert!"

mercator

Berichtdoor mercator » Za Sep 18, 2010 6:57 pm

Ik vrees dat je dan NONO moet gaan zeggen tot zowat alle Maghrebijnse mannetjesdieren, daar loopt de snor naadloos door via borst- en schaamhaar tot aan de teenslippers.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Za Sep 18, 2010 7:11 pm

Ja, volgens een kennis wordt de Berber te overdadig behaard voor een ruwhaar,waneer hij volwassen is.
Kan je dat nu al zien,en,hoe ziet een 'overdadig behaarde' tek eruit?

Ooooiiii, miskleun, dit gaat over een hond:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Terug naar “FFI Nederlands Café”