H.Numan

Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: H.Numan

Bericht door Socrates »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Ik heb nooit moeten vluchten uit Maghreb, noch heeft mijn vader dat hoeven te doen.
Waarom kwam die ouwe van je dan naar een beschaafd Europees land waar hij en zijn broedsel niks te zoeken hadden ?
Hoezo moeten wij daarvoor verantwoording afleggen bij jou? Jij stelt bovendien die vraag op een hele achterlijke toon...alsof iemand je verantwoording verschuldigd is.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

Socrates schreef: Hoezo moeten wij daarvoor verantwoording afleggen bij jou?
Tuurlijk moeten jullie daarvoor verantwoording afleggen, jullie komen zich wat ongevraagd in mijn Europees biotoop nestelen, in feite zijn al die allochtonen gewoon dieven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: H.Numan

Bericht door Socrates »

mercator schreef:
Socrates schreef: Hoezo moeten wij daarvoor verantwoording afleggen bij jou?
Tuurlijk moeten jullie daarvoor verantwoording afleggen, jullie komen zich wat ongevraagd in mijn Europees biotoop nestelen, in feite zijn al die allochtonen gewoon dieven.
Oke fair enough, jij bent democratisch? anti-democratisch? Wanneer een meerderheid van jou mede-eigenaren in jouw Europese biotoop instemmen met onze aanwezigheid, dan hoor jij je erbij neer te leggen of op zijn minst uiterst beschaafd en op democratische wijze het aanvechten, waarom doe je dat niet en gedrag je je onbeschoft jegens je mede aandeelhouders van de Europese biotoop?

Hoezo moet jou verantwoording worden afgelegd? Jij bent niet eens de directeur van de Europese biotoop! Directeur? Je bent niet eens een topfunctionairs, topfunctionairs? Je bent niet eens een funtionaris, functionaris? Je bent niet eens een geschoolde ambtenaar! Je bent hooguit een koffieman of schoonmaker in de Europese biotoop, hoezo moeten we jou verantwoording afleggen ipv de directeur of topfucntionarissen?
Laatst gewijzigd door Socrates op zo okt 03, 2010 11:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: H.Numan

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Socrates schreef: Hoezo moeten wij daarvoor verantwoording afleggen bij jou?
Tuurlijk moeten jullie daarvoor verantwoording afleggen, jullie komen zich wat ongevraagd in mijn Europees biotoop nestelen, in feite zijn al die allochtonen gewoon dieven.
Pardon? Ongevraagd? Het zijn de Hollanders die mijn vader gesmeekt hebben..en niet andersom. :laugh1: Jij bent echt lachwekkend.. heb je historische feiten eens op orde
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Pardon? Ongevraagd? Het zijn de Hollanders die mijn vader gesmeekt hebben..en niet andersom.
Ik kan mij de scene al helemaal voorstellen. Tukkerin senior loopt rustig zijn geiten te hoeden(na andere activiteiten met geiten die eigen zijn aan moslims), minding his own business, en de dorpsoudste komt op hem af en rochelt in een ruraal Arabisch dialect hey Mohammed, in Holland hebben ze je nodig om de "economie terug op te bouwen", kom wees een vent en ga daar aan ontwikkelingshulp doen! :razz:

Ik weet dat de invoer-Marokkanen zichzelf graag wijsmaken dat ze "gevraagd" werden om hier de dommekracht te komen uithangen, maar de waarheid is helemaal anders natuurlijk. In de jaren 70 vonden onze landverraderlijke politici en de Islamitische tirannen elkaar in het immigration for oil verhaal en vanaf dat moment werd het demografisch overschot van de moslimbroedgebieden naar West Europa geduwd. En nu zitten we hier met die plaag, t is blijkbaar niet zo eenvoudig om er weer van verlost te worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: H.Numan

Bericht door Socrates »

t is blijkbaar niet zo eenvoudig om er weer van verlost te worden.
Hoe harteloos kan een mens zijn! Hoe kan je ooit ''verlost'' willen worden van mij en tukkerin, twee zulke schatjes die voor je het forum levendig houden
en eeuwig je zullen steunen in moeilijkheden, althans ik zou dat wel doen...ondanks alles blijf je een mede-mens!

Dit is een gedicht van een Perzische dichter, die de VN tevens als slogan hanteert;

Human being are members of a whole,
In creation of one essence and soul.
If one member is afflicted with pain,
Other members uneasy will remain.
If you've no sympathy for human pain,
The name of human you cannot retain!



En trouwens het is best eenvoudig om je ervan te verlossen:

Afbeelding

:roll2:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: H.Numan

Bericht door Ariel »

Beste leden....Nog maar eens.

Lever commentaar op de inhoud van posten , en niet op de schrijver ervan. Persoonlijke aanvallen werken demotiverend, en kunnen voor een negatieve sfeer zorgen. Inhoudelijk kan en mag men het grondig met elkaar oneens zijn, maar blijf in ieder geval correct.
Dit forum lijkt de laatste tijd op een schoolplein waar kinderen elkaar voor rotte vis uit maken, en elkaar pesten. . En ik maar denken dat we hier met volwassen mensen in discussie gaan. :?
Het moet nu maar eens afgelopen zijn met dit infantile gedoe. .


Ook dit topic wordt weer gesloten.
Vriendelijke groet.
Moderator.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gesloten