Sollicitatie.

Tukkerin

Re: Sollicitatie.

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 11:02 pm

Socrates,
Ik ga met jou ook veel over de Islam hebben, jij bent hier in Nederland geboren, eigenlijk ben jij ook gewoon Nederlandse, hier willen ze jou niet als Nederlandse herkennen omdat ze bang zijn dat je beter dan hun gaat worden (en in Marokko zien ze je niet als Marokkaanse omdat ze stiekem jaloers zijn omdat je eigenlijk 2 personen bent met 2 culturen, tweetalig etc.) maar in feite ben jij gewoon een Nederlandse, sorry als ik je hiermee beledig C. maar ik beschouw jou gewoon als Hollandse hetgeen wat bijv. Monique en Ariel ook zijn, wellicht beheers jij het Nederlands dan ook beter dan het Arabisch.

Dat is een beetje binair, hoor. Ik voel me namelijk niet Hollands, maar ook niet Marokkaanse.. heel complex om dat helder in kaart te brengen. Maar in Marokko kan ik het bijvoorbeeld met geen enkele dame aldaar vinden, omdat ze er naar mijn mening achterlijke denkbeelden op nahouden. En in Marokko vinden zij meer veels te 'verwesters en feministisch.' Hier in Nederland ben ik weer een vreemd eend in de bijt. Daarentegen heb ik ook wel weer wat Marokkaanse zedekunde, zoals gastvrijheid, wilskracht en dat grote respect dat je moet hebben voor je ouders en ouderen! Tsjah, je kan gerust spreken van syncretisme bij mij, maar dat vinden vele rechtste leden hier een vies en zeeeer gevaarlijk woord!
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 11:05 pm

En ohja, mijn Arabisch is gewoon net zo goed als mijn Nederlands. Ik praat al sinds mijn 2e gewoon Arabisch.. :D
Umm Rania

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Okt 03, 2010 11:07 pm

Tukkerin schreef: Tsjah, je kan gerust spreken van syncretisme bij mij, maar dat vinden vele rechtste leden hier een vies woord en zeeeer gevaarlijk!

Cretinisme is iets dat meer bij je past, zoals bij alle moslims, gezien hun eeuwenlange genetische voorgeschiedenis van incest en achterlijkheid.

Je kent de betekenis van syncretisme niet. Is ook heel begrijpelijk. Je hebt wel een lekkere kont, maar dat plaatje is inmiddels weggehaald, wil je het nog s publiceren hier?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 11:09 pm

Mercator, ik ken de term heeeeel goed. Ik durf mijn hand in het vuur te steken dat ik het veel beter weet dan jij! Heb er heel wat over gelezen, en momenteel behandelen we het bij het vak godsdienstwetenschap. Ga mij dus niet beschuldigen van iets wat niet zo is.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op Zo Okt 03, 2010 11:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania

Jimm

Berichtdoor Jimm » Zo Okt 03, 2010 11:11 pm

"Een beetje binair" Nullen en enen dus???!!??, ik heb ook wiskunde gehad.
Geen idee wat je bedoelt hoor.
"syncretisme" ??
Net als "Agnost""moet ik dat ff opzoeken.

Ik heb een hekel aan dat moeilijke gepraat. Het is abject en infaam......
Waarom met allerlei moeilijke woorden praten als het ook met normale woorden kan?
De meesten willen hiermee doen alsof ze slim zijn.

En hoezo moet ik "feilloos" over de islam kunnen discussieren?
Moet iedereen hier soms feilloos zijn?

Jimm

Berichtdoor Jimm » Zo Okt 03, 2010 11:13 pm

Tukkerin schreef:Mercator, ik ken de term heeeeel goed! Heb er heel wat over gelezen, en momenteel behandelen we het in het vak godsdienstwetenschap. Ga mij dus niet besculdigen van iets wat niet zo is.

Zeg, was jij niet pas helemaal klaar op de VU. Je hoefde er NOOIT meer naar toe, alle vakken afgerond.
Zoals ik al eerder zei, je studeert daar helemaal niet, je loopt er vast 's avonds te stofzuigen.
Wat val je weer door de mand.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 11:16 pm

Jimm, dat zijn geen moeilijke termen.. en als je de islam wil 'bestrijden' zal je op zijn minst de basisbeginselen van de islam kennen, wat islamitische liturgie moeten hebben bestudeerd, wil je inderdaad FEILLOS (foutloos) willen praten over de islam.

En ook ik heb wiskunde en statistiek gehad, en dus ook het binaire stelsel. Als je ook maar even wat doorgedacht heb had je geweten dat ik in die context tweedelig bedoelde.. en dat er maar twee mogelijkheden ( Marokkaans en Nederlands) zijn..

Maar jezus, dat een meisje dat nog maar net 21 jaar geworden is dit een oude man moet uitleggen. :roll:
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 11:19 pm

Jimm schreef:
Tukkerin schreef:Mercator, ik ken de term heeeeel goed! Heb er heel wat over gelezen, en momenteel behandelen we het in het vak godsdienstwetenschap. Ga mij dus niet besculdigen van iets wat niet zo is.

Zeg, was jij niet pas helemaal klaar op de VU. Je hoefde er NOOIT meer naar toe, alle vakken afgerond.
Zoals ik al eerder zei, je studeert daar helemaal niet, je loopt er vast 's avonds te stofzuigen.
Wat val je weer door de mand.

Oh God, ik heb het zelfs laten zien, door een printscreen van mijn webmail van de VU. Hoeveel bewijs wil je nog meer hebben? Ben inderdaad godverbetert klaar aan de VU en studeer nu Theologie. Maar ik ga volgend jaar weer terug naar de VU inderdaad, om te promoveren en hopelijk daar een leerstoel bekleden. En dat heb ik mooi voor elkaar he, op mijn 20e! ( ben sindskort pas 21)
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 11:24 pm

En ik zie dat ik me nog kan aanmelden op de VU webmail, dus nogmaals het harde en voor jou zeer akelig bewijs!

Afbeelding

Ben jij nou echt ziende blind? Jij hebt het bewijs reeds gezien, maar blijft toch stug volharden in die leugens van je. Wat is er? Kan je het niet verkroppen?
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 11:38 pm

Cretinisme is iets dat meer bij je past, zoals bij alle moslims, gezien hun eeuwenlange genetische voorgeschiedenis van incest en achterlijkheid.

Je kent de betekenis van syncretisme niet. Is ook heel begrijpelijk. [b]Je hebt wel een lekkere kont, maar dat plaatje is inmiddels weggehaald, wil je het nog s publiceren hier?

Zeg maar tegen die vriendin van jou dat ze couscous moet eten, dan zal ze vanzelf ook wel een dikke en dus lekkere kont krijgen.
Umm Rania

Socrates

Berichtdoor Socrates » Zo Okt 03, 2010 11:42 pm

Zeg maar tegen jouw vriendin dat ze couscous moet eten, dan zal ze vanzelf ook wel een dikke en dus lekkere kont krijgen

Dat wilt Mercator helemaal niet, want hij weet dat zodra dat gebeurd...meerdere mannen geintresseerd zullen raken...en dan is Mercator binnen de kortste keren weer levenslang vrijgezel.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Okt 03, 2010 11:42 pm

Tukkerin schreef: en als je de islam wil 'bestrijden' zal je op zijn minst de basisbeginselen van de islam kennen,

Islam bestrijden interesseert me geen z*k, Islam is gewoon NIKS, geouwehoer voor analfabeten. MOSLIMS wil ik met een rotschop onder hun kont ( ja ook die van jouw) terug naar hun broedgebieden schoppen.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 11:43 pm

Socrates schreef:
Zeg maar tegen jouw vriendin dat ze couscous moet eten, dan zal ze vanzelf ook wel een dikke en dus lekkere kont krijgen

Dat wilt Mercator helemaal niet, want hij weet dat zodra dat gebeurd...meerdere mannen geintresseerd zullen raken...en dan is Mercator binnen de kortste keren weer levenslang vrijgezel.

Maar Hollandse dames kunnen eten wat ze willen, ze zullen nooit een Marokkaanse kont kunnen evenaren, laat staan overtreffen. :laugh1:
Umm Rania

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 11:46 pm

mercator schreef:
Tukkerin schreef: en als je de islam wil 'bestrijden' zal je op zijn minst de basisbeginselen van de islam kennen,

Islam bestrijden interesseert me geen z*k, Islam is gewoon NIKS, geouwehoer voor analfabeten. MOSLIMS wil ik met een rotschop onder hun kont ( ja ook die van jouw) terug naar hun broedgebieden schoppen.

Maar wat is hun broedgebied dan? Ik ben namelijk gewoon in het rustige Twente geboren.. en dit is dan ook mijn broedgebied. En wat te doen met de bekeerde moslims? Waar stuur je die naar toe?
Umm Rania

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Okt 03, 2010 11:50 pm

Tukkerin schreef:Maar wat is hun broedgebied dan? Ik ben namelijk gewoon in het rustige Twente geboren.. en dit is dan ook mijn broedgebied. En wat te doen met de bekeerde moslims? Waar stuur je die naar toe?

Heel simpel: jij gaat terug naar Marokko om daar te broeden, daar hoor je thuis, de inheemse geesteszieken hier die zich ( :yuk: )tot Mohammedaan laten verneuken sluiten we op in onze gekkenhuizen.

Tukkerin

Berichtdoor Tukkerin » Zo Okt 03, 2010 11:53 pm

Maar ik ben, net als die bekeerlingen, geboren in Nederland en dus net zo nederlands als zij. Hoe kan je mij dan wel wegsturen en zij niet?
Umm Rania

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Okt 04, 2010 12:34 am

Discussie gesloten.

Vriendelijke groet.
Moderator.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Terug naar “FFI Nederlands Café”