De sociale druk

BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De sociale druk

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Vind het vanzelfsprekend dat de man uit een nette familie komt omdat dat vaak de families zijn die goede mannen afleveren.
Ben je zeker?
Ik kom uit een heel nette familie.
Mijn grootvader was voortdurend burgemeester in het dorp.
Mijn vader heeft altijd hard gewerkt en carrière gemaakt tot hij niet hoger promoveren kon.

Maakt dit mij een goede man?
Volgens jouw redenatie wel. Is dat zo?
Kan je daar op antwoorden, dan zeg ik of je juist bent en je redenering klopt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Let maar op Pilgrim, ik ga hem vinden ook! Voor de zomervakantie heb ik hem gevonden.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De sociale druk

Bericht door Pilgrim »

C., we zullen zien. Nog een vraagje: ben jij dat op die avatar, toen je nog klein was?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:C., we zullen zien. Nog een vraagje: ben jij dat op die avatar, toen je nog klein was?
Ja.. :D
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De sociale druk

Bericht door Pilgrim »

Leuk! :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: De sociale druk

Bericht door Socrates »

Verwonderd me niet. Socrates zit met een raar soort mystiek in zijn hoofd. hij gelooft daarin, net zoals iemand anders in videogames gelooft. Ik dacht dat jij hem daar van zou kunnen genezen.
Niet dus.
Haha BFA? Dit meen je niet? Wat heeft niet willen trouwen en geen kinderen willen met geloven in videogames en mysticisme te maken?
Ik wil geen kinderen uit voorzorg, mensen weten vaak niet wat ik allemaal mee heb gemaakt en dat ik antidepressiva gebruik..
Ik heb een endogene/manische (chronische) depressie, de psychiater vertelde mij dat de kans dat mn kinderen het ook krijgen redelijk groot is en in boeken las ik dat de kans op zelfmoord bij chronische depressie ook erg hoog is. En ik heb ook vaak periodes/episodes gehad waarin ik met regelmaat aan zelfmoord dacht en je weet maar nooit wat de toekomst je brengt met zon ziekte. Dit is mijn primaire reden om geen kinderen te nemen.

Een secundaire reden is het feit dat er al genoeg kindjes zijn op de wereld daarom ben ik ook voorstander van adoptie. Bovendien is het de vraag of ik wel voor kinderen kan zorgen gezien mijn gezondheid. Daarnaast ben ik een introverte persoon, ik zie het fenomeen huwelijk als een verstoring van de individuele vrijheid van een persoon. Maar ik voel me vereerd dat je mij bij Tukkerin aanbevelt. :razz: Zij is erg cool en ik hoop haar altijd als vriendin te mogen behouden.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De sociale druk

Bericht door BFA »

Socrates schreef:Haha BFA?
Leuk dat je de humor ervan inziet. Zo was deze regel ook bedoeld.
Socrates schreef:Wat heeft niet willen trouwen en geen kinderen willen met geloven in videogames en mysticisme te maken?
Ik vind de verering van Ché een vorm van mysticisme. Wie weet hoopte je op een mogelijkheid om zijn strijdend vb te gaan volgen. Heel verstandig van dan geen kinderen achter te laten.
Ché heeft een dochter. Deze was onlangs bij Nasrallah om Hezbollah een hart onder de riem te steken en succes te wensen met zijn revolutie. ALs ik aan mijn pubertijd terugdenk, met de grote poster van Ché boven mijn bed. Verstandiger van geen dochter dan een dochter die je verraad met valse Islamitische revolutionairen.
Socrates schreef:Ik wil geen kinderen uit voorzorg, mensen weten vaak niet wat ik allemaal mee heb gemaakt en dat ik ....
Dit wist ik niet.
Ik weet dat ik wat jij hebt meegemaakt mij zelfs niet van ver kan voorstellen.
Ben jij zeker dat je een goede psychiater hebt?
Ik ken mensen die naar psychiaters gaan, niemand die een goede heeft.
Socrates schreef: Een secundaire reden is het feit dat er al genoeg kindjes zijn op de wereld daarom ben ik ook voorstander van adoptie.
Daar kan ik inkomen.
Socrates schreef:Daarnaast ben ik een introverte persoon, ik zie het fenomeen huwelijk als een verstoring van de individuele vrijheid van een persoon.
Een van de redenen dat ik alleen in de Ardenne woon.
Socrates schreef:Maar ik voel me vereerd dat je mij bij Tukkerin aanbevelt. :razz: Zij is erg cool en ik hoop haar altijd als vriendin te mogen behouden.
Die aanbeveling is graag gedaan. Dat Tukkerin cool is weet ik.
Als zij een man vind, ik wens je dat het er een is die niet in haar vriendenkring schiet.

PS: Teken je nog?

Een kunstenaar heeft het hart van een soldaat nodig voor een leven van vechten.
Een soldaat heeft het hart van een kunstenaar nodig voor visie.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Tukkerin schreef:Vind het vanzelfsprekend dat de man uit een nette familie komt omdat dat vaak de families zijn die goede mannen afleveren.
Ben je zeker?
Ik kom uit een heel nette familie.
Mijn grootvader was voortdurend burgemeester in het dorp.
Mijn vader heeft altijd hard gewerkt en carrière gemaakt tot hij niet hoger promoveren kon.

Maakt dit mij een goede man?
Volgens jouw redenatie wel. Is dat zo?
Kan je daar op antwoorden, dan zeg ik of je juist bent en je redenering klopt.
Bericht behoeft een nuancering: bij Marokkanen trouw je niet alleen met de man maar met zijn gehele familie. Ik heb geen zin om een @#$%$ familie te 'huwen' die kicken op stoken tussen mij en mijn man. Dus vin het belangrijk dat hij uit een nette familie komt. Mijn moeder weet er alles van, die is jaren geterroriseerd door de zussen van mijn vader omdat ze zes jaar geen kinderen kon krijgen. Ze hebben mijn vader lopen hitsen en van alles geprobeerd om te scheiden van mijn moeder. Nee, als ik mijn moeder er over hoor praten doet het me zeer. Ik wil dat nooit meemaken.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

En toen ze na zes jaar eindelijk zwanger waren kreeg mijn moeder een miskraam. En raad eens? De zussen hebben toen iedereen verteld dat mijn moeer gelogen had en ze niet zwanger was. Dat doe je niet, mijn ouders waren kapot, mijn vader heeft als een baby in het ziekenhuis gehuild omdat hij zo graag een kind wou.

Maar wat is karma heerlijk. Al die tantes hebben enorme problemen, vreselijke ziektes en mijn moeder heeft het hartstikke goed, alles op een rijtje en geniet van het leven. En ooh wat kunnen ze daar niet tegen.
Umm Rania
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De sociale druk

Bericht door Dhana »

Tukkerin schreef:En toen ze na zes jaar eindelijk zwanger waren kreeg mijn moeder een miskraam. En raad eens? De zussen hebben toen iedereen verteld dat mijn moeer gelogen had en ze niet zwanger was. Dat doe je niet, mijn ouders waren kapot, mijn vader heeft als een baby in het ziekenhuis gehuild omdat hij zo graag een kind wou.

Maar wat is karma heerlijk. Al die tantes hebben enorme problemen, vreselijke ziektes en mijn moeder heeft het hartstikke goed, alles op een rijtje en geniet van het leven. En ooh wat kunnen ze daar niet tegen.

Daar kan ik me nou niets bij voorstellen. Leedvermaak en om enm teren op andermans ellende. En alleen om een paar valse vrouwen. Ik zou daar nou werkelijk geen greintje energie aan verspillen.

Kwestie van Allah/Mohammed versus God/Jezus denk ik.

Hetzelfde verschil tussen de golf van gejuich toen de towers neergingen en de westerse hulp aan Pakistan na en tijdens de overstromingen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: De sociale druk

Bericht door peter calluy »

tukkertje schat, vraag eens aan frank de winne of hij niemand weet die aan al je eisen voldoet. hij is al twee keer 'in space' geweest. :roll2:

dit is echt het wegzetten van je vlindertjes in de buik, heartbeat:

veel succes, en een gelukkig én vrij leven joh :wink2:

peter
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De sociale druk

Bericht door mercator »

peter calluy schreef:tukkertje schat, vraag eens aan frank de winne of hij niemand weet die aan al je eisen voldoet. hij is al twee keer 'in space' geweest. :roll2:
Niet alleen dat, maar onze ruimteheld/oorlogsmisdadiger Frank de Winne heeft in 1999 ook al scholen en ziekenhuizen in de buurt van Belgrado platgegooid in dienst van Allah/Nato. In die zin is hij een graag geziene zaadproducent voor werpgrage moslimwijfjes.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: De sociale druk

Bericht door Anneke »

Ik zag laatst een programma op tv, een datingshow voor Marokkanen geloof ik. Het heette Opsporing Verzocht.
Sorry, dat was een inkoppertje. Als je overigens op zoek bent naar een allochtone man met een redelijk hoog IQ is je zoektocht vergeefs, ik heb die queeste ook al opgegeven [c045.gif] Misschien kun je het goede voorbeeld geven door jezelf neer te zetten als sterke onafhankelijke vrouw die geen huwelijk nodig heeft om het te maken in haar leven. Dat je ook gelukkig kunt zijn zonder man. Dat is in jouw (en mijn) cultuur niet zo vanzelfsprekend. Niet dat je per se geen man moet willen, maar als het komt dan komt het. En anders maar niet :wink: Succes ermee!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De sociale druk

Bericht door Pilgrim »

Ik krijg de indruk dat Tukkerin vooral verliefd is op een romantisch BEELD. Het beeld van de ideale man. De ervaring is dat dit soort queestes bijna altijd gedoemd zijn om te mislukken. Triest! :|
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: De sociale druk

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:Ik krijg de indruk dat Tukkerin vooral verliefd is op een romantisch BEELD. Het beeld van de ideale man. De ervaring is dat dit soort queestes bijna altijd gedoemd zijn om te mislukken. Triest! :|

De projectie van de prins op het witte paard.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De sociale druk

Bericht door mercator »

Dhana schreef: De projectie van de prins op het witte paard.
De bruine prins in de witte BMW :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De sociale druk

Bericht door BFA »

Pilgrim schreef:De ervaring is dat dit soort queestes bijna altijd gedoemd zijn om te mislukken. Triest!
Zolang er geen man dat beeld in stukken komt smijten valt daar best mee te leven. Een leven lang.
Tukkerin is er onafhankelijk genoeg voor.
Altijd beter dan met de familie te trouwen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Ilona schreef:Ik zag laatst een programma op tv, een datingshow voor Marokkanen geloof ik. Het heette Opsporing Verzocht.
Sorry, dat was een inkoppertje. Als je overigens op zoek bent naar een allochtone man met een redelijk hoog IQ is je zoektocht vergeefs, ik heb die queeste ook al opgegeven [c045.gif] Misschien kun je het goede voorbeeld geven door jezelf neer te zetten als sterke onafhankelijke vrouw die geen huwelijk nodig heeft om het te maken in haar leven. Dat je ook gelukkig kunt zijn zonder man. Dat is in jouw (en mijn) cultuur niet zo vanzelfsprekend. Niet dat je per se geen man moet willen, maar als het komt dan komt het. En anders maar niet :wink: Succes ermee!
Nou Ilona, geef de hoop niet op hoor, want er zijn genoeg allochtone mannen die studeren aan het hoger onderwijs en een hoog iq bezitten!!
Laatst gewijzigd door Tukkerin op vr okt 29, 2010 1:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De sociale druk

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:alleen zeurt mijn vader heel vaak dat ik nu wel eens moet trouwen en wil ik mijn ouders niet teleurstellen.
ik ben er zeker van dat je ouders het beste met je voorhebben.
Je haalt een hele slechte reden voor een huwelijk aan.
Als je trouwt doe je dit, omdat je, jezelf en je vriend niet wil teleurstellen. Je ouders hoeven daar in het geheel niet betrokken bij te worden. Je huwelijksdag is de laatste dag dat je er woont.
je ouders zijn oud genoeg voor een beetje geduld uit te oefenen. Voor jou is je jeugd de reden voor geduld.
Als je vader wil dat je trouwt om je het huis uit te hebben. Huur je eigen flat.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Tukkerin schreef:alleen zeurt mijn vader heel vaak dat ik nu wel eens moet trouwen en wil ik mijn ouders niet teleurstellen.
ik ben er zeker van dat je ouders het beste met je voorhebben.
Je haalt een hele slechte reden voor een huwelijk aan.
Als je trouwt doe je dit, omdat je, jezelf en je vriend niet wil teleurstellen. Je ouders hoeven daar in het geheel niet betrokken bij te worden. Je huwelijksdag is de laatste dag dat je er woont.
je ouders zijn oud genoeg voor een beetje geduld uit te oefenen. Voor jou is je jeugd de reden voor geduld.
Als je vader wil dat je trouwt om je het huis uit te hebben. Huur je eigen flat.
Natuurlijk zijn mijn ouders van mening dat ik moet trouwen omdat ik van een man hou en hij van mij en niet omwille van hen. Maar ik begrijp het wel, iedereen in de omgeving geeft bruiloften en mijn vader wilt natuurlijk ook een mega bruiloft geven voor zijn dochter en er een leuke dag van maken. Verder wilt mijn vader heel graag kleinkinderen, ik denk dat hij de babyperiode en het opvoeden mist. Hij zegt heel vaak: dan ga ik met jouw kinderen naar de dierentuin, koop ik snoep voor ze enzovoorts...

Mijn vader wilt me niet het huis uit hebben, echt niet! Hij is juist degene die gezegd heeft reis maar gewoon dagelijks naar Amsterdam, ik betaal alles en dan kan je met jouw eigen centen lekker ( duur) shoppen tot je erbij neervalt..
Umm Rania
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: De sociale druk

Bericht door Socrates »

Tukkerin, denk je niet dat je na 2 jaar huwelijk er niets meer aan vind? :razz:
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Dhana schreef:
Tukkerin schreef:En toen ze na zes jaar eindelijk zwanger waren kreeg mijn moeder een miskraam. En raad eens? De zussen hebben toen iedereen verteld dat mijn moeer gelogen had en ze niet zwanger was. Dat doe je niet, mijn ouders waren kapot, mijn vader heeft als een baby in het ziekenhuis gehuild omdat hij zo graag een kind wou.

Maar wat is karma heerlijk. Al die tantes hebben enorme problemen, vreselijke ziektes en mijn moeder heeft het hartstikke goed, alles op een rijtje en geniet van het leven. En ooh wat kunnen ze daar niet tegen.

Daar kan ik me nou niets bij voorstellen. Leedvermaak en om enm teren op andermans ellende. En alleen om een paar valse vrouwen. Ik zou daar nou werkelijk geen greintje energie aan verspillen.

Kwestie van Allah/Mohammed versus God/Jezus denk ik.

Hetzelfde verschil tussen de golf van gejuich toen de towers neergingen en de westerse hulp aan Pakistan na en tijdens de overstromingen.
Jij moet eens ophouden met de superieure moraalridder uithangen man. Wat heeft de islam te maken met het feit dat ik geniet van Karma? Het is niet islameigen maar gewoon iets persooneigen. Mijn moeder die zoveel heeft moeten slikken kickt er bijvoorbeeld niet op en heeft zelfs aan de telefoon gehuild met mijn boze heks van een tante die een tumor in haar kop had. IK als persoon, niet als moslima, geniet van Karma ja. Als iemand aan mijn moeder komt gaat hij onder en maak ik degene kapot. Ik ga over lijken voor bepaalde dingen ( en vooral voor mijn moeder) en inderdaad ben niet zachtaardig ( zoals mijn moeder dat wel is) maar genadeloos, keihard en heel brutaal in het dagelijks leven. Bevalt iemand het niet dan heeft hij pech en rot hij maar lekker op.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op vr okt 29, 2010 1:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Socrates schreef:Tukkerin, denk je niet dat je na 2 jaar huwelijk er niets meer aan vind? :razz:
Ha Socrates! :rock:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:Leuk! :wink2:
Dat weet ik. [hypocrite.gif]
Umm Rania
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: De sociale druk

Bericht door Socrates »

Tukkerin schreef:
Socrates schreef:Tukkerin, denk je niet dat je na 2 jaar huwelijk er niets meer aan vind? :razz:
Ha Socrates! :rock:
En dan stiekem affaires beginnen voor de spanning? :laugh1:
Plaats reactie