De sociale druk

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

''En, wanneer ga jij nou eindelijk eens trouwen? " Dat is de brandende vraag die me altijd maar gesteld wordt door de Marokkaanse gemeenschap. Ik ervaar meer druk van hen dan van mijn ouders die het zelf weinig over trouwen hebben. Repliceer dan met een erg serieus gezicht: '' En, wanneer ga jij nou eindelijk eens dood?'' Dan zijn ze stil. :wink:

MAAAAAAR, ik wil ook trouwen! Echt al mijn oude vriendinnen, nichten zijn al moeder, getrouwd of verloofd, behalve ik! Ben echt een laatbloeier. Ben er helemaal klaar voor, alleen is de spoeling erg dun. Kom allemaal mannen tegen die niet aan mijn toch wel redelijk eisen voldoen en die ik gelijk na één gesprek al wegstreep. Net nog in de trein een Irakees man die me aansprak nadat ik hem vertelde dat ik Arabisch spreek ( ga dat nooit meer zeggen) en ineens op het arabisch overging en met zo een grijns zei dat Marokkaanse dames de mooiste vrouwen zijn. Hij was echt heel dik, en zou nooit met zo iemand kunnen trouwen, zag hem al naast me staan. HAHAHAHA! Heb geen zin om elk ochtend eerst te moeten bijkomen van de schrik omdat hij dan naast me in bed lag. Dus stond op en zei: '' ik moet hier uit. doei!'' Hij: " ik ook.'' Ik heel boos: '' nee dat moet je niet, volgende halte moet jij er pas uit.''

Zijn er mensen die een knappe Marokkaanse jongen kent met de iq van laten we zeggen Einstein? Ikheb volgende week een date met een Marokkaanse jongen die bezig is met zijn master alleen hij is 1.73 en ik 1.70. Ik heb geen zin om de rest van mijn leven alleen platte schoenen aan te moeten. Is dat een reden om een man te weigeren?

Mijn moeder zegt dat ik een man uit Marokko moet importeren, die zijn namelijk leuker, moderner en ook veel gemotiveerder.. maar dat is zo een gedoe, al dat papierwerk.
:crying:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De sociale druk

Bericht door Ariel »

Socrates is een knappe jongen waar jij goed mee kon praten. Probeer die eens.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Ariel, mijn voorkeur gaat uit naar een Marokkaanse man. :wink2:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De sociale druk

Bericht door Ariel »

Misschien is dit wat voor je? Je weet maar nooit of er een aardige marokkaan tussen zit.

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article ... date.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
NIJMEGEN - Zorgverzekeraar VGZ betaalt een eerste afspraak via een datingsite voor vrijgezellen, zo heeft het bedrijf bekendgemaakt.
Onderzoek wijst uit dat mensen met een vaste relatie gelukkiger zijn dan alleenstaanden. De verzekeraar wil de datingactie ook gebruiken om een nieuwe aanvullende zorgverzekering voor onder meer 'singles' te promoten.

Belangstellenden voor de aanvullende verzekering kunnen via de site van VGZ zeven dagen verbinding maken met de datingsite. Volgens een woordvoerder van VGZ kan dat zonder dat ze verplicht zijn de verzekering daadwerkelijk af te sluiten. (ANP/BVDL)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De sociale druk

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:mijn voorkeur gaat uit naar een Marokkaanse man.
Dan is de spoeling inderdaad erg dun.
Tukkerin schreef: Mijn moeder zegt dat ik een man uit Marokko moet importeren, die zijn namelijk leuker, moderner en ook veel gemotiveerder.. maar dat is zo een gedoe, al dat papierwerk.
Ben je hier wel zo zeker van?
Moest ik jou zijn, ik zou voor een Nederlandse jongen gaan. Vind je heel makkelijk iemand die lief, intelligent en meegaand is.
intelligentie zoals Einstein, + 175 zijn echt uitzonderingen hoor. Zo zijn er voor elke generatie maar een handvol op de hele wereld. Dit is hetzelfde als zeggen: Ik blijf altijd alleen.

Zoals Ariel zegt, Socrates is ook geen slechte keus. Die is ook intelligent, komt speciaal voor jou hier op het forum en je kan het goed met hem vinden en maakt veel plezier.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:Misschien is dit wat voor je? Je weet maar nooit of er een aardige marokkaan tussen zit.

http://www.ad.nl/ad/nl/1003/You/article ... date.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
NIJMEGEN - Zorgverzekeraar VGZ betaalt een eerste afspraak via een datingsite voor vrijgezellen, zo heeft het bedrijf bekendgemaakt.
Onderzoek wijst uit dat mensen met een vaste relatie gelukkiger zijn dan alleenstaanden. De verzekeraar wil de datingactie ook gebruiken om een nieuwe aanvullende zorgverzekering voor onder meer 'singles' te promoten.

Belangstellenden voor de aanvullende verzekering kunnen via de site van VGZ zeven dagen verbinding maken met de datingsite. Volgens een woordvoerder van VGZ kan dat zonder dat ze verplicht zijn de verzekering daadwerkelijk af te sluiten. (ANP/BVDL)
Nee nee! Wil wel op een bijzonder manier mijn man tegen het lijf lopen. Wil later tegen mijn kids zeggen dat papa en mama elkaar geheel onverwacht ergens ontmoet hebben. Ik vind dit niet een goede manier dus.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Socrates is inderdaad een lieverd, maar jullie kennen zijn zienswijze niet helemaal. Hij heeft helemaal niks met het huwelijk, heeft daar niet over nagedacht en niks uitgestippeld. Ook wilt hij later geen kinderen. Dus helaas, want ik wil echt heeeeeeeeeeel graag kinderen! Ik wil een serieuze man, die nagedacht heeft over het huwelijk, de basisbeginselen van het huwelijk door en door kent, een burgerlijk leven wilt en niet alleen de krenten uit de pap wilt vissen.

En hij moet echt langer dan 1.80 zijn want ik wil hakken kunnen blijven dragen! En hij moet een master op zak hebben. En hij moet nooit uitgegaan zijn! En met niet meer dan twee vrouwen het bed hebben gedeeld! :crying: Dat zijn redelijke eisen, want ik eis slecht dat wat ik zelf ook bezit en ben dus rechtvaardig.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De sociale druk

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Hij heeft helemaal niks met het huwelijk, heeft daar niet over nagedacht en niks uitgestippeld. Ook wilt hij later geen kinderen.
Verwonderd me niet. Socrates zit met een raar soort mystiek in zijn hoofd. hij gelooft daarin, net zoals iemand anders in videogames gelooft. Ik dacht dat jij hem daar van zou kunnen genezen.
Niet dus.
Tukkerin schreef: En met niet meer dan twee vrouwen het bed hebben gedeeld!
Tegelijk?
Tukkerin schreef:Dat zijn redelijke eisen,
Dat weet ik. Ik wens je echt de vervulling toe. Zelfs beter.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

En natuurlijk het belangrijkste, een man die niet eerst een relatie van jaren wilt voor hij eindelijk eens mij ten huwelijk vraagt. En helaas is dat bij Hollandse mannen wel zo, die willen het eerst 'aankijken' d.w.z. van een relatie van soms jaren voor ze eindelijk eens gaan trouwen. Wil dus niet aan het lijntje gehouden worden door een man (dat is me één keer gebeurd en dat zal me nooit meer gebeuren) maar gewoon concrete plannen kunnen maken met de man en zeggen na x maanden ( maximum van één jaar) kennismaking ga jij mijn hand vragen en daarna gaan we trouwen.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op do okt 28, 2010 3:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De sociale druk

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:En hij moet nooit uitgegaan zijn!
Ook nooit in een cafe of bioscoop? Een saaie vent dus! :?
Tukkerin schreef:En met niet meer dan twee vrouwen het bed hebben gedeeld! :crying: Dat zijn redelijke eisen, want ik eis slecht dat wat ik zelf ook bezit en ben dus rechtvaardig.
Hmmm, je hebt dus met twee mannen het bed gedeeld. Maar als je nu eens met meer mannen het bed deelt kun je je eisen wat oprekken.

Wat lichaamslengte betreft en je eis dat hij nooit mag uitgaan zijn en het hoge IQ maken je eisen veel te streng.

Mijn conclusie: ik denk dat je vrijgezel blijft. :cry:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim, liever niet iemand die te veel op straat hangt. Ik wil een man die alleen naar buiten gaat met een doel: dus als hij naar de bieb moet, naar werk moet of iets anders wat construtief is. Ik zeg dit omdat ik net zo ben en dus ook zo iemand wil.

En wil een 'schone man' vandaar mijn eis dat hij maar met twee vrouwen het bed mag hebben gedeeld en dat moet dan wel uit oprechte liefde geweest zijn en niet uit genot, want dan weet ik gelijk wat voor vlees ik in de kuip heb ( een mannelijke hoer!!!) en is het oprotten!
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim, je hebt ze echt wel hoor! Die Marokkaanse man waar ik volgende week mee ga daten is bezig met zijn master en dus intelligent en is ook nog nooit uitgeweest! Alleen zijn lengte zit me dwars en is voor mij een reden om er een streep door te zetten. Ik geef de hoop niet op, er gloort licht aan eind van de tunnel.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De sociale druk

Bericht door Pilgrim »

Ik help het je hopen en ik wens je veel succes (dat zul je nodig hebben) met het vinden van de ideale man. Maar het zal zoeken naar een speld in hooiberg worden. Misschien helpt een datingsite? :ermm:

P.S. Dat je iemand afwijst op lichaamslengte vind ik trouwens belachelijk. Wat heeft dit met liefde of verliefdheid te maken.

Ik ben zelf 1.68 m. Te klein? Klein maar fijn!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

En ohja een Marokkaan met lichte en blonde genen in zich. Ik heb namelijk blonde genen en dat wil ik zo houden. Wil geen donkere kindjes, met die lelijke Marokkaanse krullen en zo een lelijk donker huidskleurtje. Dus het liefst een blonde/lichtbruine Marokkaan met een mooi wit huidje.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op do okt 28, 2010 3:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:Ik help het je hopen en ik wens je veel succes (dat zul je nodig hebben) met het vinden van de ideale man. Maar het zal zoeken naar een speld in hooiberg worden. Misschien helpt een datingsite? :ermm:

P.S. Dat je iemand afwijst op lichaamslengte vind ik trouwens belachelijk. Wat heeft dit met liefde of verliefdheid te maken.

Ik ben zelf 1.68 m. Te klein? Klein maar fijn!
Pilgrim, dat is geen gezicht hoor, een dame die langer is dan haar man. En ook niet aantrekkelijk, dus zou sowieso nooit verliefd worden op een man die korter is dan ik. Hij moet dus boven de 1.70 zijn.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

En hij moet uit een beetje welgestelde familie komen.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

En hij moet accentloos Nederlands kunnen spreken! Zonder ook maar een 'allochtoons' accent. Daar knap ik op af..
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

En hij moet een mooie kledingstijl hebben.. wil geen lompe man.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

En hij moet de babynamen Rania, Hafsa (v) en Nidal (m) ook mooi vinden, want zo gaan onze kinderen dan heten. Hij heeft daar niks over te zeggen.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De sociale druk

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:En ohja een Marokkaan met lichte en blonde genen in zich. Ik heb namelijk blonde genen en dat wil ik zo houden. Wil geen donkere kindjes, met die lelijke Marokkaanse krullen en zo een lelijk donker huidskleurtje. Dus het liefst een blonde/lichtbruine Marokkaan met een mooi wit huidje.
Tukkerin schreef:En hij moet uit een beetje welgestelde familie komen.
Tukkerin schreef:En hij moet accentloos Nederlands kunnen spreken! Zonder ook maar een 'allochtoons' accent. Daar knap ik op af..
Tukkerin schreef:enz...
Nog meer eisen! Het wordt steeds moeilijker.
Tukkerin schreef:Pilgrim, dat is geen gezicht hoor, een dame die langer is dan haar man.
Wat een onzin!

Je toekomstige (te?) kleine man kan trouwens ook schoenen of sloffen met hele dikke zolen dragen. Deed Hitler ook omdat hij ook een klein mannetje was. Veel machtige kerels in de wereldgeschiedenis waren vaak klein van stuk, maar een flinke zool doet wonderen. :P

Sorry, maar je blijft echt vrijgezel! Vroeger deden ze niet zo ingewikkeld. Veel carrierevrouwen blijven trouwens ongehuwd. Waarom denk je? :evil:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

En het moet een liberale Marokkaanse moslim zijn. En geen Berbers, want dat zijn personae non gratae, die oververtegenwoordigd zijn in de nederlandse criminaliteit en zedenmisdrijven. Bah bah. En natuurlijk wordt mijn man eerst gescreend door mij bij de politie. Als hij dat niet wil weet ik dat hij iets te vergbergen heeft en stuur ik hem naar huis!
Laatst gewijzigd door Tukkerin op do okt 28, 2010 4:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: De sociale druk

Bericht door BFA »

Zulke hoge eisen. Wil je wel het huwelijk in?
Lijkt mij dat je excuses aan het zoeken bent om van de sociale druk af te raken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:Zulke hoge eisen. Wil je wel het huwelijk in?
Lijkt mij dat je excuses aan het zoeken bent om van de sociale druk af te raken.
Waarom zijn dat hoge eisen? Sorry, ik vind het vanzelfsprekend dat de man in Nederland gebruik gemaakt heeft van alle kansen en dus keihard gestudeerd heeft voor een mooie master. Ik wil een man die wilskracht heeft en enorme doorzettingsvermogen waar iedereen U tegen zegt. Zo ben ik ook... en zo wil ik mijn man ook hebben. Ik wil een man hebben die zegt dat hij bereid is 6 uur in de trein te zitten voor zijn opleiding of werk en geen lapzwans. Iemand die de lat heeeeeeeeeeel hoog heeft staan, zoals ik dat bij mezelf heb staan. Vind het vanzelfsprekend dat een man accentloos Nederlands kan spreken. Vind het vanzelfsprekend dat een nette man niet met jan en alleman het bed deelt en zichzelf prima kan beheersen. Vind het vanzelfsprekend dat de man uit een nette familie komt omdat dat vaak de families zijn die goede mannen afleveren. Dat zijn dus redelijke eisen hoor. :/
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: De sociale druk

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim, ik blijf liever vrijgezel dan genoegen nemen met een lapzwans. Eisen stellen is iemand serieus nemen, dus dat is dikke onzin wat je nu zegt.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De sociale druk

Bericht door Pilgrim »

C., ik geef je nu een hard en pijnlijk, maar noodzakelijk advies: vergeet je ideale(?) huwelijk!

Je ideale man bestaat niet! Zelfs al zou aan alle voorwaarden zijn voldaan, dan kan je man nog steeds karaktereigenschappen hebben die je niet aanstaan. Veel huwelijk stranden ook om die redenen. Wat je nodig hebt is iemand die geestelijk voldoende ontwikkeld en evenwichtig is.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie