Grapje van de week

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Grappen tsunami van de week

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De laatste weekgrap is van 19 januari. Dus wordt het tijd de schade in te halen.

We doen dit door nu gelijk voortvarend van wal te steken - per uitzondering - met een heleboel grappen tegelijk.

Ben je er klaar voor? Fasten your seat belts! Lachen maar! Erg leerzaam voor moslims! Niet geschikt voor mensen met stijve lachspieren. Nou ja, vooruit. We maken dit keer een uitzondering voor moslims. We zijn op FFI echt de beroerdste niet. :lol:

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Grapje over imbeciel de paus.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Interviewer Hans van de Mortel stelt de volgende vraag aan de aftredende paus: "Heiligheid (enige correcte aanspreekvorm) wat jammer nu dat u ermee stopt. Wat zou daarvan de reden kunnen zijn?"

De aftredende paus:
"Ik heb er geen zin meer in, Hans. Ik kan Nederlands lezen, ik ben bekend met FFI, ik ben daardoor in een diep dal terecht gekomen en als gevolg daarvan verschrikkelijk moe. Zoals ik eerder heb meegedeeld, heb ik overleg met God gepleegd en je raadt het al, vanwege jouw ijzersterke godsdienstwaanzin verwoestende argumentatie, waar zelfs God niet tegenop kan - en wie ben ik dan - heb ik de religieuze pijp aan Maarten gegeven. Laat de Vader het verder maar zelf opknappen. Ik ga nog even feestvieren in mijn laatste dagen voordat ik naar de hel mag afdalen om te boeten voor al mijn onnozelheid, bedreven in al die jaren van nutteloosheid die zo kenmerkend waren voor de destructieve balans van de r.k.-kerk, die eens de heersende en pijnende macht van Europa was."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Zwartmeer »

Is dit echt of fake?....

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Is dit echt of fake?....
Fake
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef:Is dit echt of fake?....
Fake
Ik denk het ook. Maar dat is meer mijn gevoel die dat zegt, de omgeving ziet er nogal goedkoop uit, dan dat ik dat daadwerkelijk constateer.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Grapje van de week

Bericht door Manon »

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Grapje van de week

Bericht door Schepsel »

Huiverdehuiver. Redelijk in mijn buurt woont dus zo'n spookmonster he, compleet met klein Mohammedje en baardmans. Dat soort mensen eist vaak respect en nog meer *respect* maar onze meest basale sociale omgangsnormen accepteren (wij hechten eraan dat we zien hoe de ander kijkt en hoe die er uitziet!) is dan weer teveel gevraagd. Ik zie de laatste tijd meer van dat soort figuren en ben er aardig allergisch voor :emm2:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Grapje van de week

Bericht door mercator »

Kapitein Iglo vist op zeepaardjes.
Kijk geen gegeven lasagne in de bek.
Ron Brandsteder heeft honger en vraagt aan André van Duyn of die iets te eten heeft. Er staat een lasagne in de gang zegt die.
De multiculturele samenleving is de nachtlasagne van Henk en Ingrid.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het kan verkeren.

Bericht door Hans v d Mortel sr »



Hoe had de chauffeur van de bus kunnen reageren, in plaats van direct als ja-knikker zijn weg te vervolgen? Vele mogelijkheden. Ik ben benieuwd!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Ariel »

Hahahahahaha, dit is een goeie . :lol:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door op z'n kop »

Ik word sinds enkele dagen wakker(doorlezen), zet koffie, en begin tot grote ontevredenheid van de ander haar ochtendhumeur Bolke de Beer te imiteren.
Zodoende wenste ik de vrolijkheid even af te reageren en helaas, stapels nieuwe problemen dienen zich weer aan, de hysterische geboortedag van Calimero!

Vooral het pilletje van de dokter aan het eind van het filmpje!
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Grapje van de week

Bericht door Manon »

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Poessie mauw kom nou gauw, want . . .

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Voor alle kindervrienden en poezen liefhebbers onder ons.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Aardige joodse huisarts

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mohammedaan en frequent moskee en koffiehuis bezoeker Mohammed :sheik: was afgelopen vrijdag bij zijn joodse huisarts om de uitslag van een onderzoeksrapport te vernemen.

"Meneer Mohammed. Ik heb hier voor mij liggen de uitslag van het onderzoek. Het verheugt mij u te moeten meedelen dat u nog maar zes maanden te leven heeft."

Mohammed barst in snikken uit. Dokter Moos neemt de tijd en wacht tot Mo zijn tranen gedroogd heeft.
Mohammed: "Dokter, . . . ik heb het geld niet om u te betalen."

Dokter Moos: "Eh . . . weet u wat meneer Mohammed, ik geef u nog zes maanden extra de tijd."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Grapje van de week

Bericht door mercator »

De Klaagmuur in Jeruzalem stort in en een paar honderd Gelovige Joden worden bedolven. Hier en daar steekt een pijpekrul vanonder het puin.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Grapje van de week

Bericht door Pilgrim »

Als die klaagmuur instort dan storten ook die moskeeën in die ze op die tempelberg hebben gebouwd en kunnen de Joden eindelijk weer hun tempel herbouwen. Misschien hebben die vrome Joden het er dan wel voor over om even bedolven te raken. :smile7:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Serieus!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Als die klaagmuur instort dan storten ook die moskeeën in die ze op die tempelberg hebben gebouwd en kunnen de Joden eindelijk weer hun tempel herbouwen. Misschien hebben die vrome Joden het er dan wel voor over om even bedolven te raken. :smile7:
Ik ga uiteraard voor de joden. Die vreemde pijpenkrullen moorden niet! Let it be!

En ik ben beresterk overtuigd dat intelligentie zal zegevieren over eeuwige achterlijkheid met terugwerkende kracht.

Er kan maar één verliezer zijn. En dat is al eeuwenlang een uitgemaakte zaak.

DAT ZIJN DE DOMME MOSLIMS IN HUN WAANZIN VERZONKEN ISLAM!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Grapje van de week

Bericht door Manon »

Grote aardbeving trof Marokko, de wereld reageerde geschokt. Een grote aardbeving met een kracht van 9.1 op de schaal van Richter heeft Marokko getroffen. Hierbij werden 15.000 Marokkanen gedood en een nog onbekend aantal raakte gewond. Grote gedeelten van het land liggen in puin en de bevolking rouwt. Amerika stuurt zijn leger voor de wederopbouw van het land. Engeland stuurt voedsel, Frankrijk stuurt geld. Wij Belgen zijn de beroerdste niet, wij sturen vliegtuigen met 15.000 nieuwe Marokkanen…

gevonden bij E.J.Bron.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Grapje van de week

Bericht door Zwartmeer »

Als je in Nederland, en waarschijnlijk België ook, een alcoholcontrole moet ondergaan, word je verzocht even te blazen. Dit bracht mij op de vraag wat een Duitse agent je bij zo'n controle zou vragen. Dus hoe vraag je in het Duits of iemand even wil blazen?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Alcoholcontrole op z'n Duits

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Als je in Nederland, en waarschijnlijk België ook, een alcoholcontrole moet ondergaan, word je verzocht even te blazen. Dit bracht mij op de vraag wat een Duitse agent je bij zo'n controle zou vragen. Dus hoe vraag je in het Duits of iemand even wil blazen?
Of je even wilt 'pijpen'. Als je het niet snapt zal hij het pijpje wel in je mond duwen om verwarring te voorkomen. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Alcoholcontrole op z'n Duits

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef: Of je even wilt 'pijpen'. Als je het niet snapt zal hij het pijpje wel in je mond duwen om verwarring te voorkomen. [icon_lol.gif]
Nou weet ik nog steeds niet hoe een Duitse agent vraagt of je even wilt blazen. Het schijnt nogal moeilijk te zijn. Ik heb het de laatste tijd veel mensen gevraagd maar er is niemand die het weet...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

O o o! Die klote domme onlogische Nederlandse taal toch.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Om serieus genomen zaken valt natuurlijk het meest te lachen. Vanwege de hilarische inhoud. Bij toeval vond ik dit:

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Grapje van de week

Bericht door mercator »

In Antwerpen zijn nu de "out games" aan de gang. Olympische spelen voor homo's .
Naast de gebruikelijke disciplines zijn er die aangepast zijn aan de geaardheid. Gouden, zilveren en bornzen medailles voor:
- slap handje zwaaien
-verwijfd praten
-met kontje schudden
-struisvogelveren dragen
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie