Ik kom even gluren

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Hoi, kom weer even gluren, louter om BFA en Pilgrim. Ik hoop dat het goed met jullie gaat heren. :wink: Het leven lacht mij weer toe! Grappig ( en natuurlijk alle lof en eer aan Allah daarvoor toe)hoe ik 2 maanden terug nog niet wist wat ik met mijn leven moest aanvangen en nu alle puzzelstukjes op hun plaats vallen. Helaas gaat dit wel gepaard met veeel drukte, maar het is het allemaal waard. :D Ben nu druk met de grote reis binnekort en heb besloten (tezamen met mijn papa) dat ik hierna, na de reis, weer verder ga studeren. Mijn vader wil niet dat ik ga werken, dus ga volgende week met papa naar de open dag; ik ga namelijk European Studies doen aan de Universiteit Munster. Lekker internationaal, mijn vader blij, ik blij.

Nou, ik ga weer verder...miss jullie.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Ha die Tukkerin. Leuk dat het zo goed gaat met je. Veel succes met alles! :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Hoe is het met jou, Pilgrim?
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door BFA »

Tof dat je van je laat horen.
Veel succes met al je plannen. Leef en vecht ervoor.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:Tof dat je van je laat horen.
Veel succes met al je plannen. Leef en vecht ervoor.
Alleen voor jou en Pilgrim hoor, de rest laat me koud! Gaat alles goed met je BFA?
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Hoe is het met jou, Pilgrim?
Goed hoor. :rolleyes:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Alleen voor jou en Pilgrim hoor, de rest laat me koud!
Dat kan ik me voorstellen. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Hoe is het met jou, Pilgrim?
Goed hoor. :rolleyes:
Mooi hoor. Met mijn ogen wat minder, moest sinds donderdag per direct stoppen met he dragen van mijn lenzen en moet nu 3 weken met een bril rondlopen. Voel me nu zo niet sexy en vrouwelijk... :cry:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Gut wat spijtig, maar je kan soms nu eenmaal niet alles hebben. Een bril staat soms trouwens wel intellectueel. :o
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Alleen voor jou en Pilgrim hoor, de rest laat me koud!
Dat kan ik me voorstellen. :wink:
Er zijn een aantal leden waar je als moslimzijnde niks goed kan doen en als werelvreemd behandeld wordt. Stel je eens voor dat ik zeg dat ik vorige week op werk gewoon ham aangeraakt heb ( oei, hartstikke haram!!) omdat ik tegen mijn collega zei dat ze best naar huis mag gaan ( ze moest kindjes ophalen van school) en ik het wel doe. Tsjah, dan wordt dat weggezet als taqiya! Alles is taqiya! :roll:
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik kom even gluren

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Een bril staat soms trouwens wel intellectueel. :o
Weer iets dat de gehate Ongelovige Varkens hebben uitgevonden waar de moslims hun voordeel mee kunnen doen :knorrie: .
In mijn visie worden al die leuke hebbedingen de moslims één voor één afgenomen, om ze goed aan het verstand te brengen dat ze tot een lagere kaste behoren. Inleveren van brillen, computers, GSMs...later auto's ,televisies, radio's....tot ze zich terug op het beschavingsniiveau van de geliefde Profeet bevinden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Er zijn een aantal leden waar je als moslimzijnde niks goed kan doen en als werelvreemd behandeld wordt.
Je krijgt soms inderdaad inderdaad hele rotte en onheuse reacties. Gewoon negeren! :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik kom even gluren

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Je krijgt soms inderdaad inderdaad hele rotte en onheuse reacties.
Vreselijk nietwaar. Het is echt niet eerlijk, ze behoren al tot een "kwetsbare bevolkingsgroep". Het is maar een haartje verwijderd van grappen maken over mongooltjes of rolstoelgebruikers, BAH !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik kom even gluren

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:[ Stel je eens voor dat ik zeg dat ik vorige week op werk gewoon ham aangeraakt heb ( oei, hartstikke haram!!) omdat ik tegen mijn collega zei dat ze best naar huis mag gaan ( ze moest kindjes ophalen van school) en ik het wel doe.
Nee dat was geen ham maar kippenvlees met een fout etiket erop, gewoon om de moslims te pesten tijdens het vakkenvullen in de Jumbo.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:Gut wat spijtig, maar je kan soms nu eenmaal niet alles hebben. Een bril staat soms trouwens wel intellectueel. :o
Jaa, dat klopt, maar mij staat het voor geen meter en word er zo onzeker van. Maar goed, het is ernst, ik heb geluk dat ik op tijd aan de bel getrokken heb anders ... ( wil er niet eens aan denken). Het moet dus maar...dan maar even 'minder mooi' zijn. Alleen komen mijn ogen minder uit als ik die bril op heb... minder sprekend of zo.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op za mar 19, 2011 9:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Nou, tot mijn verrassing vind ik je die bril best leuk staan hoor. :o
Je doet me nu een beetje denken aan die beroemde Griekse zangeres nana Moskouri. :smile:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef:[ Stel je eens voor dat ik zeg dat ik vorige week op werk gewoon ham aangeraakt heb ( oei, hartstikke haram!!) omdat ik tegen mijn collega zei dat ze best naar huis mag gaan ( ze moest kindjes ophalen van school) en ik het wel doe.
Nee dat was geen ham maar kippenvlees met een fout etiket erop, gewoon om de moslims te pesten tijdens het vakkenvullen in de Jumbo.
Lieverd toch, ik laat me niet uit de tent lokken door jou. Ik heb nota bena zelf aangeboden mijn collega een handje te helpen en had er absoluut geen problemen mee dat ik het ham ( het was echt ham) met de blote hand moest aanraken, we hadden immers een zeer belangrijk en groot bedrijf ( naam zeg ik niet, want dan weten jullie het gelijk) en moesten natuurlijk wel goed voor de dag komen. De baas complimenterde me nog en vond het lief dat ik dit gedaan heb ( ben immers niet hiervoor aangenomen, maar vond het wel zo netjes om te doen).
Laatst gewijzigd door Tukkerin op za mar 19, 2011 9:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik kom even gluren

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Nou, tot mijn verrassing vind ik je die bril best leuk staan hoor. :o
Dat vraag ik me nu ineens af, draagt het moslimvrouwtje de bril onder of over de burka?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik kom even gluren

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: De baas complimenterde me nog en vond het lief dat ik dit gedaan heb
Jouw baas is een zachtgekookte gutmensch die voor Groen Links of D66 stemt. Een bedrijfsleider met hart voor zijn zaak houdt moslims buiten de deur.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: De baas complimenterde me nog en vond het lief dat ik dit gedaan heb
Jouw baas is een zachtgekookte gutmensch die voor Groen Links of D66 stemt. Een bedrijfsleider met hart voor zijn zaak houdt moslims buiten de deur.
Wist je dat mijn baas al heel wat Hollandse werknemers ontslagen heeft omdat zij geen verantwoordelijkheidsgevoel hadden, de boel bedonderen en geen arbeidsethos hadden? Maar over mij is hij zeer te spreken, ben altijd op tijd, ben netjes, doe goed mijn werk en heb een heel groot verantwoordelijkheidsgevoel. Schokkend he, dat er ook moslims zijn die wel goed hun werk doen?
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Pilgrim schreef:Nou, tot mijn verrassing vind ik je die bril best leuk staan hoor. :o
Dat vraag ik me nu ineens af, draagt het moslimvrouwtje de bril onder of over de burka?
Wat heb je toch met burqa's?
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door BFA »

Met mij alles goed Tukkerin.

Over die bril hoef je, je geen problemen te maken. Alhoewel, ik zou toch om een ander montuur gaan als ik jou was. Bij Oakley vind je vast een of ander montuur dat je reeë-ogen accentueert.

Nog een tip die soms bij me opkomt als ik de geur van motorolie niet van me weg krijg.
Kijk uit voor mannen met sportwagens; die hebben geen toekomst.

Laat je niet op stang jagen hier. Al die energie niet waard.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Ik vond die montuur nu juist zo leuk. Maar goed, smaken verschillen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik kom even gluren

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Wat heb je toch met burqa's?
Ik vind die sexy.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik kom even gluren

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:Ik vond die montuur nu juist zo leuk. Maar goed, smaken verschillen.
Ik koop vanaf nu mijn brilletjes van 5 euro in de Hema omdat ze daar een kopvodpoes hebben ontslagen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gesloten