Ik kom even gluren

Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Ik kom even gluren

Bericht door SDX »

BFA schreef:Tukkerin is lid van de familie, familie daar draag je zorg voor.
Ik niet, zelfs geen klein beetje? Ik héb zelfs haast geen echte familie meer. :cry:

Dit wil ik niet ontkennen. SDX heeft haar vriend.
Nouw! :nono1:

BFA heeft dure hobby's!
SDX ook. :rongue:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Jaa, het is inderdaad een weldaad voor je haar, maar wat een gedoe om dat aan te brengen. Ik heb het zo te doen met mijn man later. Ik blijf namelijk wel trouw weeklijks mijn haarmasker doen al ik getrouwd ben.. en soms stinkt dat wel eens, als ik bijvoorbeeld olijfolie (pure) met 4 teentjes knoflook en ui in mijn haar doe. :P

Je hebt soorten Yes to inderdaad. Je hebt Yes to Tomatoes Yes to Carrots en de Yes to Cucumber. Yes to Carrots is slecht, daar zit één stofje in dat niet goed is. Ik raad je aan te beginnen met de Yes to Cucumber.. deze is voor beschadigd haar... ik heb deze 5 maanden gebruikt en heb sinds vorige week pas een flesje tomatoes in mijn bezit. Deze zorgt voor volume naar schijnt. Amandelolie dien je 1 minuut op te warmen, dan rijkelijk in je haar smeren... je haar vlechten en in een knot doen. Laat dit ongeveer 8 uurtjes in je haar en was het er dan uit. Meestal doe ik het voor het slapen gaan, doe dan huishouffolie over je haar heen, of beter is een douchemuts, omdat je haar dan toch nog een beetje ruimte heeft om te ademen gedurende de nacht.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Niet alles moet je opwarmen. Zoe hoef je arganolie niet op te warmen eer voor gebruik. Tarwekiemolie ook niet... amandelolie, kokosolie en castorolie dus wel. Castorolie is trouwens te koop bij elk drogisterij, dat is een middel tegen de stoelgang dacht ik. Dikke aanrader als je wat dikker haar wil, maar dan moet je het wel een tijd lang gebruiken voor mooi resultaat.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door BFA »

SDX schreef:Ik niet, zelfs geen klein beetje?
Heb ik de indruk gegeven dat jij geen familie zou zijn?
Ik vind het onvergeeflijk van mezelf dat ik gemaakt heb dat jij je uitgestoten voelt. Dit is in het geheel niet zo. Ik zie jou evengoed als familie, net zoals Tukkerin. Is een dikke en warme knuffel genoeg om dit goed te maken? 2 of meer knuffels is zeker geen probleem. Knuffels kan je krijgen zoveel als je wil.
SDX schreef:Nouw!
Dan had dat uit een vorige post verkeerd begrepen.
Dit is nu 2 keer dat ik een flater bega tegenover jou.
Kan ik nog terug met mijn kop boven komen?
SDX schreef:SDX ook.
In paarden vinden we elkaar.
Moest het bij BFA daar bij blijven zou het nog redelijk zijn.
Soms laten mijn hobby's me denken dat ik nooit volwassen ben geworden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Ik heb nog nooit op een paard gezeten... [c045.gif]
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Maar wat zijn jullie dure hobby's dan? Het doet me veel deugd te vernemen dat er ook mensen zijn met dure hobby's. Als mijn ouders weer eens zagen, dan zeg ik dat er ook andere mensen zijn met dure hobby's. Mijn hobby is winkelen. Ik heb in 2 dagen tijd 800 euro uitgegeven. Vraag me niet hoe ik dat in godsnaam gedaan heb, maar ik heb het gewoon gedaan. Nou is het nog wel het ergste dat ik nog steeds niet verzadigd ben en gisteren tijdens het winkelen nota bene al vooruit keek en tegen een vriendin zei; volgende week ga ik dit topje halen, en dit rokje en dit jurkje en dit en dit en dit.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Maar wat zijn jullie dure hobby's dan?
Paarden, als de goedkoopste onder de dure. Mijn paard wordt ouder en wekt niet zo veel meer.

Ik ben een klassieke sportwagen aan het opzetten voor af en toe een plezierritje en een occasionele dag op de racetrack. Ik wacht nu op onderdelen voor de ophanging te upgraden naar het extra motorvermogen dat ik erin gestoken heb. Denk over een maand er een proefritje mee te kunnen maken.
Dan moet de carrosserie nog stijver gemaakt om met het extra vermogen te kunnen handelen.
Tegen volgende winter begin ik met de bouw van een racemotor die erin moet komen. Hoop ik als die motor geplaatst is, 300km/h te kunnen doen op een racetrack.
Ik ga je niet vertellen wat dit allemaal kost. Ik wil het in feite zelf niet weten omdat dit veel te veel geld is.

Ik ontwerp en bouw versterkers + luidsprekers.
Een volledige installatie is een jarenplan, vooral door het geld dat dit kost met op maat gemaakte en moeilijk verkrijgbare onderdelen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Dat is inderdaad een dure hobby, BFA. Ik ben toch wel benieuwd naar de prijzen... lijkt me vreselijk duur hoor. Maak je de auto dan helemaal zelf? :o
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Ik ben toch wel benieuwd naar de prijzen... lijkt me vreselijk duur hoor.
Die prijzen hangen vooral af van geduld en tijd die je steekt in het vinden van onderdelen. Een groot deel is te vinden in NOS, Nieuwe Oude Stocks. Dit hoeft niet altijd duur te zijn, via internet zijn deze NOS vrij makkelijk bereikbaar.
De basisauto heb ik in goede staat, met motorschade (onbelangrijke voor het project) heel goedkoop gevonden. (De Turkse autohandelaar die de auto had overgenomen vond de motor niet om de reparatie te doen, het werd winter en de auto moest weg)

Hetgeen ik als eindprodukt ga hebben ga ik al bij al niet meer betaald hebben dan een kleine middenklasse tweedehands. Met een hoop nieuwe onderdelen, upgrades in betere kwaliteit dan het origineel.
Wil ik een racemotor die 300km/h kan maken heb ik nog 6 000€ of iets meer nodig aan onderdelen.
Doe ik dit, dan valt de totaalprijs nog mee (een nieuwe fabrieksmotor kost evenveel met een mindere kwaliteit onderdelen) dan heb ik pk/kg verhouding van een supersportwagen 1pk voor 3,5kg voor weinig geld.
Aangezien deze auto vooral een stuk speelgoed is dit weinige altijd veel.

Het is klassieker waar niet veel exemplaren gemaakt zijn, die in waarde stijgt met ouder worden. Zijn maar 68 000 auto's van de band gerold in dit type.

Buiten schilderwerk doe ik alles zelf.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren ook al snap ik mijzelf niet.

Bericht door Tukkerin »

SDX schreef:
hans van de mortel schreef:
BFA schreef: Maar ik zie er nog steeds heel goed uit zonder een grammetje vet op de verkeerde plaatsen.
Dit wil ik cursiveren. Met BFA heb je waar voor je geld. En dan te bedenken dat je heel weinig hoeft te betalen. Je krijgt er heel veel voor terug. BFA kan zich volgens mij daarom beter richten op SDX dan op Tukkerin. SDX is volgens mijn inschatting een zelfbewuste stabiele schoonheid. Tukkerin is weliswaar best een aardig type, maar voor de rest rusteloos ingewikkeld problematisch. Daar wil toch geen echte man wat mee te maken hebben voor zijn eigen gemoedsrsust en energie-besparing? SDX hoeft niet getemd te worden. Je weet wat je aan haar hebt. Tukkerin daarentegen ontsnapt aan de logica van het normaal functioneren van de onderlinge mens.
Maar Hans toch, ga je nu al koppelen? :razz:

Is niet nodig hoor, ik denk dat BFA best in staat is om voor zichzelf 'n vrouw te vinden en voor mij hoef je dr geen te zoeken, k heb mn buik vol van kerels. :sly:
Ik hoef inderdaad niet getemd te worden, ik bén niet te temmen. :rongue:

Ik denk zelfs dat als C. wat dichterbij zou wonen, we goed met elkaar zouden kunnen opschieten, ik zou haar kunnen leren hoe kerels naar dr te laten smachten, ze volkomen gek kan maken zonder dat ze haar ooit met 1 vinger aangeraakt hadden!

Komt goed! :wink:
Weet wel zeker dat jij het prima et me zou vinden.En volgens mij ben jij ook wel echt een meisje meisje, he?

Mannen, dat hoeft voor mij niet meer. Heb in mijn jeugd genoeg met mannen gedaan, maar naarmate ik ouder word, vind ik het allemaal niet meer zo belangrijk. En na die ene Sander hoeft het al helemaal niet meer..heb er echt een 'trauma'aan overgouden. ik heb samen met mijn papa besloten om nog een studie te gaan doen. Mijn vader is degene die me steunt en zegt ga verder studeren, ik betaal alles.. als je maar studeert. Tuurlijk is een jongen leuk, maar het is geen hoofdzaak en kan ook prima zonder leven.. en ik bekijk het zo; nu heb ik alle vrijheid, kan doen en laten wat ik wil met mijn geld, kan mijn ouders lekker verwennen, enzovoorts. Eenmaal getrouwd is het nog maar de vraag of bovenstaande allemaal nog wel kan.

Trouwens, die advocado masker is een weldaad voor het haar. Heb het eruit gewassen en mijn haar is gewoon WOOWIE.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren ook al snap ik mijzelf niet.

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Mannen, dat hoeft voor mij niet meer. Heb in mijn jeugd genoeg met mannen gedaan, maar naarmate ik ouder word, vind ik het allemaal niet meer zo belangrijk. En na die ene Sander hoeft het al helemaal niet meer..heb er echt een 'trauma'aan overgouden. ik heb samen met mijn papa besloten om nog een studie te gaan doen. Mijn vader is degene die me steunt en zegt ga verder studeren, ik betaal alles.. als je maar studeert. Tuurlijk is een jongen leuk, maar het is geen hoofdzaak en kan ook prima zonder leven.. en ik bekijk het zo; nu heb ik alle vrijheid, kan doen en laten wat ik wil met mijn geld, kan mijn ouders lekker verwennen, enzovoorts. Eenmaal getrouwd is het nog maar de vraag of bovenstaande allemaal nog wel kan.
Ik herinner me dat je nog niet zo lang geleden beslist WILDE trouwen en daar ook liever niet te lang mee wilde wachten. Dat is dus wel een hele ommekeer die je nu maakt. :o :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Dit is het resultaat SDX. Loop al de hele tijd met mijn haartjes los door huis, mijn vader kijkt me zo aan: :roll: .. wat heeft dat kind toch met haar haar.. ze spoort em niet helemaal.
Spoiler! :
Afbeelding
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren ook al snap ik mijzelf niet.

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Mannen, dat hoeft voor mij niet meer. Heb in mijn jeugd genoeg met mannen gedaan, maar naarmate ik ouder word, vind ik het allemaal niet meer zo belangrijk. En na die ene Sander hoeft het al helemaal niet meer..heb er echt een 'trauma'aan overgouden. ik heb samen met mijn papa besloten om nog een studie te gaan doen. Mijn vader is degene die me steunt en zegt ga verder studeren, ik betaal alles.. als je maar studeert. Tuurlijk is een jongen leuk, maar het is geen hoofdzaak en kan ook prima zonder leven.. en ik bekijk het zo; nu heb ik alle vrijheid, kan doen en laten wat ik wil met mijn geld, kan mijn ouders lekker verwennen, enzovoorts. Eenmaal getrouwd is het nog maar de vraag of bovenstaande allemaal nog wel kan.
Ik herinner me dat je nog niet zo lang geleden beslist WILDE trouwen en daar ook liever niet te lang mee wilde wachten. Dat is dus wel een hele ommekeer die je nu maakt. :o :?
Beter leze, lieve Pilgrim. Ik heb nergens gezegd dat ik absoluut niet wil trouwen, maar dat ik wel vrede heb met de 'situatie' nu. Tuurlijk wil ik trouwen, maar ik ga niet wanhopig doen.. kom nou, ben een mooi, hoogopgeleide dame met een uitgesproken mening. Ik ga niet genoegen meer nemen met mander onder mijn niveau. Andersom doen mannen dan ook niet. (lekker puh!) :rock:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren ook al snap ik mijzelf niet.

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Mannen, dat hoeft voor mij niet meer. Heb in mijn jeugd genoeg met mannen gedaan, maar naarmate ik ouder word, vind ik het allemaal niet meer zo belangrijk. En na die ene Sander hoeft het al helemaal niet meer..heb er echt een 'trauma'aan overgouden. ik heb samen met mijn papa besloten om nog een studie te gaan doen. Mijn vader is degene die me steunt en zegt ga verder studeren, ik betaal alles.. als je maar studeert. Tuurlijk is een jongen leuk, maar het is geen hoofdzaak en kan ook prima zonder leven.. en ik bekijk het zo; nu heb ik alle vrijheid, kan doen en laten wat ik wil met mijn geld, kan mijn ouders lekker verwennen, enzovoorts. Eenmaal getrouwd is het nog maar de vraag of bovenstaande allemaal nog wel kan.
Ik herinner me dat je nog niet zo lang geleden beslist WILDE trouwen en daar ook liever niet te lang mee wilde wachten. Dat is dus wel een hele ommekeer die je nu maakt. :o :?
Beter lezen, lieve Pilgrim. Ik heb nergens gezegd dat ik absoluut niet wil trouwen, maar dat ik wel vrede heb met de 'situatie' nu. Tuurlijk wil ik trouwen, maar ik ga niet wanhopig doen.. kom nou, ben een mooi, hoogopgeleide dame met een uitgesproken mening. Ik ga niet genoegen meer nemen met mander onder mijn niveau. Andersom doen mannen dan ook niet. (lekker puh!) :rock:
Umm Rania
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Ik kom even gluren ook al snap ik mijzelf niet.

Bericht door SDX »

Tukkerin schreef: Weet wel zeker dat jij het prima et me zou vinden.En volgens mij ben jij ook wel echt een meisje meisje, he?

Mannen, dat hoeft voor mij niet meer. Heb in mijn jeugd genoeg met mannen gedaan, maar naarmate ik ouder word, vind ik het allemaal niet meer zo belangrijk. En na die ene Sander hoeft het al helemaal niet meer..heb er echt een 'trauma'aan overgouden. ik heb samen met mijn papa besloten om nog een studie te gaan doen. Mijn vader is degene die me steunt en zegt ga verder studeren, ik betaal alles.. als je maar studeert. Tuurlijk is een jongen leuk, maar het is geen hoofdzaak en kan ook prima zonder leven.. en ik bekijk het zo; nu heb ik alle vrijheid, kan doen en laten wat ik wil met mijn geld, kan mijn ouders lekker verwennen, enzovoorts. Eenmaal getrouwd is het nog maar de vraag of bovenstaande allemaal nog wel kan.

Trouwens, die advocado masker is een weldaad voor het haar. Heb het eruit gewassen en mijn haar is gewoon WOOWIE.
Ik denk 't ook dat ik 't wel goed met je zou kunnen vinden, en ja, ik ben erg vrouwelijk; girly girl, hou van mooie, vrouwelijke dingen en alles wat daarbij hoort, ook shoppen, maar ik denk dat in mijn geval; shoppen 'n soort van leegte opvullen geworden is, 'n leegte die ik in mn hart voel sinds 't verlies van m'n kind, 'n leegte die nooit opgevuld kan worden.
Ik koop dingen en voordat ik thuis ben heb ik er al geen interesse meer in.

Meid, hou nóóit 'n trauma over aan om 't even wélke vent, no man is worth your tears and the one who is, will never make you cry!

Je vader heeft gelijk, je hebt nog tijd zat om je te binden, lééf, maak plezier, geniet, doe gek, lach, dans, spring, ren...voordat je 't weet is 't te laat en kan je 't niet meer! Thát's the spirit girl!

En já, avocado is 'n weldaad voor je haar. :)
Laatst gewijzigd door SDX op zo mar 27, 2011 10:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Ik kom even gluren

Bericht door SDX »

Tukkerin schreef:Dit is het resultaat SDX. Loop al de hele tijd met mijn haartjes los door huis, mijn vader kijkt me zo aan: :roll: .. wat heeft dat kind toch met haar haar.. ze spoort em niet helemaal.
Spoiler! :
Afbeelding
Heel erg mooi!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Ik kom even gluren

Bericht door SDX »

Tukkerin schreef:Jaa, het is inderdaad een weldaad voor je haar, maar wat een gedoe om dat aan te brengen. Ik heb het zo te doen met mijn man later. Ik blijf namelijk wel trouw weeklijks mijn haarmasker doen al ik getrouwd ben.. en soms stinkt dat wel eens, als ik bijvoorbeeld olijfolie (pure) met 4 teentjes knoflook en ui in mijn haar doe. :P
Gewoon blijven doen, je door niemand laten ringeloren! :wink:

Olijfolie, já, doe'k ook regelmatig, maar asjeblieft géén knoflook, word al misselijk van de geur alleen al. [c045.gif]
Je hebt soorten Yes to inderdaad. Je hebt Yes to Tomatoes Yes to Carrots en de Yes to Cucumber. Yes to Carrots is slecht, daar zit één stofje in dat niet goed is. Ik raad je aan te beginnen met de Yes to Cucumber.. deze is voor beschadigd haar... ik heb deze 5 maanden gebruikt en heb sinds vorige week pas een flesje tomatoes in mijn bezit. Deze zorgt voor volume naar schijnt. Amandelolie dien je 1 minuut op te warmen, dan rijkelijk in je haar smeren... je haar vlechten en in een knot doen. Laat dit ongeveer 8 uurtjes in je haar en was het er dan uit. Meestal doe ik het voor het slapen gaan, doe dan huishouffolie over je haar heen, of beter is een douchemuts, omdat je haar dan toch nog een beetje ruimte heeft om te ademen gedurende de nacht.
Geen yes to carrots dus, ja, ik had al ergens gelezen dat de Yes to cucumber voor ietsje droog of beschadigd haar is, die wordt 't dus!

Jaja, 'k weet, van die oliemaskertjes, niet allemaal dienen opgewarmd en ik doe 't ook steeds 's avonds, volgende dag uitwassen en spoelen en prachtig glanzend, zacht haar. :razz:
Laatst gewijzigd door SDX op ma mar 28, 2011 3:12 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Ik kom even gluren

Bericht door SDX »

Tukkerin schreef:Niet alles moet je opwarmen. Zoe hoef je arganolie niet op te warmen eer voor gebruik. Tarwekiemolie ook niet... amandelolie, kokosolie en castorolie dus wel. Castorolie is trouwens te koop bij elk drogisterij, dat is een middel tegen de stoelgang dacht ik. Dikke aanrader als je wat dikker haar wil, maar dan moet je het wel een tijd lang gebruiken voor mooi resultaat.
Géén castorolie voor mij dan, ik heb geen dik/grof haar, maar wel enorm veel, 'n dikke bos dus, hoeft niet nóg méér of dikker te zijn!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

Olijfolie is inderdaad goed, maar dat dien je altijd met water te doen.. olijfolie en dan 1 eetleper lauw water erdoor. Velen weten dit niet, maar zonder water neemt je haar geen olijfolie op. Vervolgens half minuutje in magnetron doen en smeren maar!
Umm Rania
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door silkyboxershortXL »

BFA, heb je hier wel eens aan gedacht?http://www.zcdeelen.nl/media/Zweefvlieg ... 010-09.pdf
Er bestaan exemplaren met een inklapbare motor. Leuk project lijkt me
Luidsprekers heb ik wel gebouwd, ik heb een fascinatie voor geluid. Ik heb elektrostaten gemaakt en (on)gewone dynamische luidsprekers, behoorlijk wat problemen opgelost en nu dus heel wat losse gedachtes daarover. Sinds ik een audio note meishu versterker heb en een paar klipschhorns la scala
is het daarmee bezig zijn gestopt. Af en toe een upgrade aan de meishu en dan komt er een vraag voor je. De eindtrafo´s in die meishu zijn gewone standaard productie en ik denk dat vervanging door zilver- gewikkelde een grote verbetering kunnen geven, maar welke is de vraag. Heb je daar gedachtes over?
Tip;Bij mij in de stad zit een zaakje dat silver signal plate condensatoren maakthttp://www.degroefaudio.nl Super zijn ze!
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

SDX schreef:
Tukkerin schreef:Niet alles moet je opwarmen. Zoe hoef je arganolie niet op te warmen eer voor gebruik. Tarwekiemolie ook niet... amandelolie, kokosolie en castorolie dus wel. Castorolie is trouwens te koop bij elk drogisterij, dat is een middel tegen de stoelgang dacht ik. Dikke aanrader als je wat dikker haar wil, maar dan moet je het wel een tijd lang gebruiken voor mooi resultaat.
Géén castorolie voor mij dan, ik heb geen dik/grof haar, maar wel enorm veel, 'n dikke bos dus, hoeft niet nóg méér of dikker te zijn!
Oh het is niet erg hoor, zo af en toe, bijvoorbeeld 1 keer in de maand kan geen kwaad, integendeel! :D

Ik zou inderdaad beginnen met de Yes to cucumber. Ik kan je op een briefje meegeven dat het een geweldig product is en je er absoluut geen spijt van zal krijgen. Thuis gebruikt iedereen het nu dankzij mij en op school heb ik ook al wat dames verslaafd gemaakt aan de shampoo, een aantal vriendinnen gebruiken het ook, die hebben het ook weer aan hun vriendinnen gezegd.. kortom; dankzij mij gebruiken zoveeeeeeeeeeeeel vrouwen het nu. :rongue:

Je hebt trouwens een Belgische Tuinen. Ik ga de naam vandaag voor je opzoeken, daar verkopen ze al die producten.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

SDX, heb een verwijsbrief gekregen van mijn huisarts. Aan de huisarts had ik echt niet veel, die zei steeds: zal wel door het weer komen. Die zag de ernst er niet zo van in. En ik hem maar uitleggen dat het ernstig is en ik mijn lichaam beter aanvoel! Maar goed, het ging me om de verwijsbrief.. dus ga vandaag nog een afspraak maken met de internist!

Ze zijn nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel rood! Ik hou dus alles voor mezelf bij, zodat ik straks mijn bevindingen kan voorleggen aan de specialist en niet van het kastje naar de muur gestuurd word.
Spoiler! :
Afbeelding
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door BFA »

silkyboxershortXL schreef:BFA, heb je hier wel eens aan gedacht?http://www.zcdeelen.nl/media/Zweefvlieg ... 010-09.pdf
Er bestaan exemplaren met een inklapbare motor. Leuk project lijkt me
Hier vlakbij maken de toekomstige piloten van de Belgische luchtmacht hun eerste vluchten in zweefvliegers. Dan kan ik deze van uit de tuin in laagjes in de lucht zien hangen.Zweefvliegen lijkt wel tof. Heel geruisloos, eens je de lucht in bent, heel ongebonden. Heb er nog nooit aan gedacht van dit zelf te gaan doen.
silkyboxershortXL schreef:Ik heb elektrostaten gemaakt
Dit vind ik wel knap. Ideaal voor buizenversterkers, Door de hoge ingangsimpedantie kan je de transfo's laten vallen.
silkyboxershortXL schreef:(on)gewone dynamische luidsprekers,
Een beetje zoals ik doe.
silkyboxershortXL schreef:Sinds ik een audio note meishu versterker heb en een paar klipschhorns la scala
is het daarmee bezig zijn gestopt.
Veel verder kan je niet gaan. Ik bouw mijn versterkers vanuit scratch. Ook met buizen.
silkyboxershortXL schreef: denk dat vervanging door zilver- gewikkelde een grote verbetering kunnen geven, maar welke is de vraag. Heb je daar gedachtes over?
Ik gebruik zilver in mijn bedrading omdat het hoog evenwichtiger komt. Normaal moet dit met de transfo in zilver ook zo zijn. Ik heb geen ervaring.
Ik zou dit eens vragen bij Kimm Blaauw, AE-Europe. Dit is nl waar ik mijn transfos laat wikkelen. (Je moet eens googlen) Kimm maakt op aanvraag ook transfos met aparte uitgangswikkelingen voor mid en hoog. Je kan die voor hoog in zilver doen.
De huidige standaardtransfos zijn in ieder geval reeds veel beter dan die van 50j geleden. een transfo zal ik nooit NOS kopen.
silkyboxershortXL schreef:Tip;Bij mij in de stad zit een zaakje dat silver signal plate condensatoren maakthttp://www.degroefaudio.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Super zijn ze!
Eens mijn versterker de testfase uitkomt ga ik naar Mundorf Silver.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

BFA schreef:Zweefvliegen lijkt wel tof. Heel geruisloos, eens je de lucht in bent, heel ongebonden. Heb er nog nooit aan gedacht van dit zelf te gaan doen.
Ik heb vroeger wel eens aan parachutespringen gedaan (o.a. met zo'n 'matras'). Erg spannend, vooral dat uitstappen, maar dat zweven is inderdaad heel tof.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Ik kom even gluren. Wie gluurt er mee?

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim schreef:
BFA schreef:Zweefvliegen lijkt wel tof. Heel geruisloos, eens je de lucht in bent, heel ongebonden. Heb er nog nooit aan gedacht van dit zelf te gaan doen.
Ik heb vroeger wel eens aan parachutespringen gedaan (o.a. met zo'n 'matras'). Erg spannend, vooral dat uitstappen, maar dat zweven is inderdaad heel tof.
Ik ook Pilgrim, maar niet aan een matras maar aan een gewone dop parachute. En bungy jumping heb ik ook gedaan. Dat was in Almere vanaf zo'n hoge Belgische kraan. Dat moet ik nog ergens op video hebben staan.

http://www.youtube.com/watch?v=1GewE71aopE" onclick="window.open(this.href);return false;

Kunnen wij ons zoiets voorstellen van een islamitische troela met hoofddoek? Inderdaad, islamitische vrouwen zijn in mijn ogen minderwaardig aan ONZE kennisbeschaving omdat zij behekst zijn door Allah. Dat merk je aan alles. Daar kan ik niks aan doen. Dat is de schuld van die woestijnaap Mohammed en zijn met sadisme bezoedelde knecht Allah.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gesloten