Ik kom even gluren

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Pilgrim schreef: Ik heb eigenlijk wel met je te doen, maar het verdriet me je te moeten zeggen dat er maar weinigen op dit forum zijn die begrip hebben voor je problemen.
Ze moet zich anders maar s opgeven voor zo'n extreme makeover programma op de commerciële teevee?
:laugh1: aan aandacht ontbreekt het me niet, alleen hoef ik geen aandacht van die Hollandse snoeperds die een exotisch meisje willen... neem geen genoegen met hen.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin, ze hebben helaas van de gelegenheid van Ariels afwezigheid gebruik gemaakt om je te loosen. Als ik niets meer van je hoor: het ga je goed en hou je taai. :rock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Monique »

Pilgrim, wat ben jij een ontzettend min mannetje.......

Afbeelding
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Monique schreef:Pilgrim, wat ben jij een ontzettend min mannetje.......

Afbeelding
Geen koene ridder meer? :ermm:

Ik wou gewoon even afscheid nemen. :nono1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Dutch »

Tukkerin, ze hebben helaas van de gelegenheid van Ariels afwezigheid gebruik gemaakt om je te loosen.
Dat is een flagrante leugen Pilgrim!
Tukkerin werd hier door velen nauwelijks gedoogd en zelfs al was Ariel aanwezig geweest, dan nog had ik een ban gevraagd. Vergeet niet dat dit forum door mij werd opgezet en dat dit mij ook een zeker voorrecht geeft (waarvan ik nu gebruik maakte voor de eerste en hopelijk de laatste maal), waaronder iemand bannen wanneer die persoon dit forum schaadt. En dat deed Tukkerin zeer zeker.
Ga misschien eerst wat afkoelen en het email adres van Tukkerin opzoeken, dan blijf je in contact met haar en kan je je verder door haar laten manipuleren.

Tukkerin is hier dus uitgegluurd.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Dutch schreef:Tukkerin werd hier door velen nauwelijks gedoogd en zelfs al was Ariel aanwezig geweest, dan nog had ik een ban gevraagd. Vergeet niet dat dit forum door mij werd opgezet en dat dit mij ook een zeker voorrecht geeft (waarvan ik nu gebruik maakte voor de eerste en hopelijk de laatste maal), waaronder iemand bannen wanneer die persoon dit forum schaadt. En dat deed Tukkerin zeer zeker.
Ga misschien eerst wat afkoelen en het email adres van Tukkerin opzoeken, dan blijf je in contact met haar en kan je je verder door haar laten manipuleren.

Tukkerin is hier dus uitgegluurd.
En ik ook ben ik bang! Ik hoef niet af te koelen want ik ben zelden erg verhit, in tegenstelling tot jullie. Je hebt gewoon misbruik gemaakt van je voorrecht. :? Het is gewoon rancune, maar je wil het niet toegeven, ook niet naar jezelf. Ik geloof absoluut niet dat dit forum op wat voor manier dan ook schade ondervonden heeft van Tukkerin. Het heeft wel schade van anderen ondervonden. Ik wil geen namen noemen, maar als het moet zal ik zeker doen. Ik denk ook niet dat wie dan ook zich heeft laten manipuleren door een meisje van 22 jaar, ik ook niet. Dat Tukkerin door velen nauwelijks gedoogd werd is een kwalijke zaak waar jij als moderator boven had moeten staan. Het is heel normaal dat op fora mensen het met elkaar oneens zijn en met elkaar bekvechten. Alleen op FFI-Nederland kennelijk niet. Daar wordt je alleen geaccepteerd als je voortdurend luidkeels schreeuwt dat de Islam niet deugt en Mohammed een sadist is. Dat is natuurlijk ook wel waar maar mag geen reden zijn mensen te bannen die er anders over denken. :nono1:

Zomaar even een voorbeeld. Tukkerin zat in deze topic in 'zichzelf te praten' over het probleem dat ze niet aan een man kon raken. Kun je aangeven waarom dat zo aanstootgevend is dat mensen zich daar zo aan ergeren dat ze een ban moet krijgen? Ik begrijp zoiets niet! Het doet me denken aan mezelf. Ik was vroeger ook een buitenbeentje.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ik kom even gluren

Bericht door H.Numan »

Pilgrim schreef:Tukkerin, ze hebben helaas van de gelegenheid van Ariels afwezigheid gebruik gemaakt om je te loosen. Als ik niets meer van je hoor: het ga je goed en hou je taai. :rock:
Mag ik even weten waar dit op slaat? Niemand is vooralsnog geband. En of dat zal gebeuren is een open vraag.
Gaarne niet moet voorbarige conclusies strooien. Of is dit een 1 april grap?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:
Monique schreef:Pilgrim, wat ben jij een ontzettend min mannetje.......

Afbeelding
Geen koene ridder meer? :ermm:

Ik wou gewoon even afscheid nemen. :nono1:
Afscheid nemen doe je niet door een ander een ontzettend lage sneer te geven.
Nee joh, je doel met die posting was die sneer verpakt in een afscheid.
flapdrol
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik kom even gluren

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Het heeft wel schade van anderen ondervonden. Ik wil geen namen noemen, maar als het moet zal ik zeker doen.
Ik vind dat je die namen zeker moet noemen. Je bedoelt mij en Hans vd M . T Is grappig, Hans vertelt gewoon de waarheid over Islam en nu treedt jij op als d$het Openbaar Ministerie in Amsterdam tegen Wilders! Die ook van "haatzaaen, verstoren van de orde, belediging etc." wordt beschuldigd, terwijl ie gewoon zegt waar t op staat.
Ik ga nog een logisch stapje verder door te stellen dat Islam-en godsdienst in het algemeen- totaal onbelangrijk is en het erom gaat om de moslims en masse buiten te gooien. Daar valt m.i. ook niks tegen in te brengen, en uiteindelijk zal blijken dat we dit al 25 jaar geleden hadden moeten doen.
Over je Tukker-fascinatie laat ik mij verder niet uit. Laat ik gewoon zeggen dat ik dat fenomeen met stijgende verbazing en onbegrip heb gadegeslagen. Voor mij hoeft ze alleszins niet geband te worden, een beter studie-object aangaande de moslimistische psychopathologie en eigenwaan kan je niet vinden :D . Maar ok, jij "begrijpt" haar psychische noden en kwellingen, is toch mooi?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Ik kom even gluren of ik aandacht kan krijgen

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim schreef: Daar wordt je alleen geaccepteerd als je voortdurend luidkeels schreeuwt dat de Islam niet deugt en Mohammed een sadist is. Dat is natuurlijk ook wel waar maar mag geen reden zijn mensen te bannen die er anders over denken. :nono1:
Dat is het hem nu juist Pilgrim, was het maar waar dat Tukkerin in debat ging. Zij ging nooit, NOOIT in op mijn geschreeuw (uit woede) over de islam en Mohammed. NOOIT! Het haast enige waar zij in uitblonk was het stompzinnige onbeheerste gestrooi met al haar haddiths en zoet vozige korantekstjes. In haar ogen zaten wij steeds FOUT, beste Pilgrim. Van enige logica bij Tukkerin was totaal geen sprake. Of het moet de logica zijn geweest van haar ongeremde islam-kennis die de logica van ONZE kennisbeschaving verwerpt.

Was het maar waar Pilgrim dat het Europa van ONZE kennisbeschaving luidkeels schreeuwt dat de Islam niet deugt en Mohammed een sadist is. Was dat maar waar! Dan waren wij binnen de kortste keren van al die primitieve heidense achterlijkheid, die niet past in ons tijdsbestek, verlost. Nu ben ik min of meer een roepende in de woestijn. Maar buiten dit forum weet iedereen die mij kent, en ook vaak de eerste de beste, hoe ik over de islam denk. Ze mogen mij interviewen, voor de radio, voor de TV, je zal precies mijn zelfde verontwaardiging horen. En dan zal ik mij beheersen. Dan hou ik het kort. Dan leg ik in een paar woorden uit waarom Mohammed de grootste plurk is die een mens zich maar kan inbeelden. Anders denkt men nog dat niet Mohammed een psychopaat is maar ik. :laugh1:

De waarheid is maar al te vaak een vijand.
Hij veroorzaakt voortdurend onaangenaamheden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik kom even gluren of ik aandacht kan krijgen

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Was het maar waar Pilgrim dat het Europa van ONZE kennisbeschaving luidkeels schreeuwt dat de Islam niet deugt en Mohammed een sadist is.
En even verder logisch doorgedacht kan je roepen dat moslims niet deugen en dat moslims sadisten zijn. Want wat maakt het nou uit wat er in de kop van Mohammed omging-of voor mijn part dat de hippie Jezus ooit écht in Jeruzalem heeft rondgelopen ? Die 2 schertsfiguren kan je niet meer ongedaan maken, elke volgeling van hen kan er de invulling aan geven die hij/zij wil. In het geval van de Mohammedanen projecteren ze hun eigen laagste driften in de o zo geweldige Profeet en dat maakt hen zo ergerlijk en schadelijk.

Moslims zijn het probleem, niet Islam!

In die zin heeft het gedrag van Tukkertje toch wel een hoop met Islam te maken, zij gedroeg zich nl. als...een moslim! Onwetend, vervuld van eigenwaan, oversext....zijn zomaar een paar begrippen die bij me opkomen om DE moslim te illustreren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Monique schreef:Afscheid nemen doe je niet door een ander een ontzettend lage sneer te geven.
Nee joh, je doel met die posting was die sneer verpakt in een afscheid.
flapdrol
Niet zo overdrijven joh! Het doel was afscheid en inderdaad ook die sneer, maar die was verdiend. Maar het was niet echt een lage sneer omdat ik uit fatsoen de naam van de moderator, die de ban gegeven heeft, niet heb genoemd. Tukkerin mag er het hare van denken. :sly:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Monique »

Flapdrol
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Monique schreef:Flapdrol
Wel, zo te zien zal de 'tweespalt' nooit meer verdwijnen. Ook niet als Tukkerin weg is. :) Ik heb trouwens zelf geen last van rancune, ook niet jegens jou of andere Tukkerinhaters. :smile:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:
Monique schreef:Flapdrol
Wel, zo te zien zal de 'tweespalt' nooit meer verdwijnen. Ook niet als Tukkerin weg is. :) Ik heb trouwens zelf geen last van rancune, ook niet jegens jou of andere Tukkerinhaters. :smile:
Ik heb ook geen last van rancune....


ENKEL op dit onderwerp vind ik je een flapdrol...... ik werk per onderwerp en niet per persoon.... :knorrie:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

Nou, prettige dag verder he. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Ik vind dat je die namen zeker moet noemen. Je bedoelt mij en Hans vd M . T Is grappig, Hans vertelt gewoon de waarheid over Islam en nu treedt jij op als d$het Openbaar Ministerie in Amsterdam tegen Wilders!
Jaaaa inderdaad, ik bedoel vooral ook jou. Je hebt vaak erg hatelijk gedaan tegen Tukkerin. Inderdaad spreekt Hans de waarheid over de Islam en daar is niets mis, al wordt het soms wel wat eentonig. Dat is het probleem ook niet. Ook ik heb Tukkerin wel aangevallen, maar alleen op de Islam zelf, nooit persoonlijk! Anderen doen dat vaak wel en vooral jij Mercator. Ook andere moslims heb ik nooit persoonlijk aangevallen, maar ik pak ze aan op de Islam. Zoals met die Ihsanyd van vorig jaar, die ook door jou gelijk getrakteerd werd met een bak stront. Slechts een enkele keer heb ik een sneer gegeven naar een moslim, maar alleen als het terecht was. Zoals met een zekere Serdar destijds (nog voor jou tijd) die het opnam voor Al Qaida. Ik zei toen dat hij beter kon opsodemieteren en ik dat doodziek van hem werd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Afscheid van Tukkerin

Bericht door Pilgrim »

Ik kreeg onlangs nog een email van Tukkerin waarin ze nu zelf ook zegt dat ze niet meer wil terugkeren tenzij ‘Dutch voor haar op FFI door het stof gaat’ (haar eigen woorden).
Nou, dat is het dan dus; ze wil dus nu ook zelf niet meer terugkomen. ‘Chapter closed’ volgens Dutch? Een nieuw hoofdstuk dus, want daar lijkt het nu wel op. Wat mij betreft is het nu ook een ander forum geworden dan voorheen.

Verder schrijft ze nog dat ze er geen idee van had dat zoveel mensen haar niet konden uitstaan. Ze vond veel mensen erg lief en dacht dat ze haar graag mochten en noemt daarbij o.a. ook Thomas, terwijl Thomas juist een ban voorstelde. Hoe naïef kan een mens zijn. Wat ze schrijft is bijna te pijnlijk voor woorden. Ook naar mijn mening kan ze nu beter niet meer terugkomen, niet om Dutch en anderen een plezier te doen, maar haarzelf. Overigens gaat het verder goed met Tukkerin en kan die ban haar weinig schelen.

Verder krijgen Ariel, BFA en SDX van haar nog de groeten. :wink:
(Chapter closed.)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik kom even gluren

Bericht door Ariel »

Dank je wel voor dit bericht Pilgrim. Ik ben blij dat het goed met C gaat, en doe haar de groetjes van mij terug.
Ik wens C het allerbeste toe in het leven, en ik hoop dat ze heel gelukkig zal worden.

Maar omdat C zelf ook vindt dat voor haar dit forum een "chapter closed’ is, vindt ik het beter dat ook dit topic nu gesloten wordt.
Het is jammer als haar laatste topic straks eindigt in gekibbel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gesloten