Pilgrim schreef: Het heeft wel schade van anderen ondervonden. Ik wil geen namen noemen, maar als het moet zal ik zeker doen.
Ik vind dat je die namen zeker moet noemen. Je bedoelt mij en Hans vd M . T Is grappig, Hans vertelt gewoon de waarheid over Islam en nu treedt jij op als d$het Openbaar Ministerie in Amsterdam tegen Wilders! Die ook van "haatzaaen, verstoren van de orde, belediging etc." wordt beschuldigd, terwijl ie gewoon zegt waar t op staat.
Ik ga nog een logisch stapje verder door te stellen dat Islam-en godsdienst in het algemeen- totaal onbelangrijk is en het erom gaat om de
moslims en masse buiten te gooien. Daar valt m.i. ook niks tegen in te brengen, en uiteindelijk zal blijken dat we dit al 25 jaar geleden hadden moeten doen.
Over je Tukker-fascinatie laat ik mij verder niet uit. Laat ik gewoon zeggen dat ik dat fenomeen met stijgende verbazing en onbegrip heb gadegeslagen. Voor mij hoeft ze alleszins niet geband te worden, een beter studie-object aangaande de moslimistische psychopathologie en eigenwaan kan je niet vinden

. Maar ok, jij "begrijpt" haar psychische noden en kwellingen, is toch mooi?