Het volkslied van Afghanistan!

Zwartmeer

Het volkslied van Afghanistan!

Berichtdoor Zwartmeer » Vr Jun 17, 2011 1:58 pm

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

BFA

Re: Het volkslied van Afghanistan!

Berichtdoor BFA » Vr Jun 17, 2011 2:56 pm

Afghanistan is toch een Islamitisch paradijs. Iedereen in Afghanistan is bang van de hel.
Die angst voor de hel toont heel duidelijk dat Afghanistan de hel niet is. Waarom bang zijn voor de hel als je er al leeft?
Als Afghanistan de hel niet is, dan is het paradijs.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

mercator

Berichtdoor mercator » Za Jun 18, 2011 11:36 am

De musici van VENOM hebben met de moslims alleszins een fascinatie voor HAARGROEI gemeen. De zanger zijn haardos gaat naadloos over in het okselhaar en de gitarist is kaal ! Over de muziek zullen we maar zedig zwijgen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Jun 18, 2011 1:44 pm

mercator schreef:De musici van VENOM hebben met de moslims alleszins een fascinatie voor HAARGROEI gemeen. De zanger zijn haardos gaat naadloos over in het okselhaar en de gitarist is kaal ! Over de muziek zullen we maar zedig zwijgen.

Die zanger heeft het hoofd van de Satan. Zo moet die er ongeveer uitzien. En bij zijn hoofd hebben ze toepasselijke muziek bijgezocht.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Za Jun 18, 2011 1:51 pm

Mijn vader is ook zo half kaal, dat de haargrens zich bovenop de schedel bevindt. Ik ben nooit zo'n Venomfan geweest. Ik vind deze muziek te vrolijkjes voor Afghanistan, ik zou toch eerder drone/funeral doom metal aanbevelen, maar geen Evoken, dat past dan weer niet. Alleen weet ik dan zo gauw geen nummer met ''Hell'' in de titel.

Edit: Van het volgende kan je zo de eerste 1:20 minuut overslaan, dat is saai. Ik dacht als eerste aan Wormphlegm, als ik iets voor Afghanistan zou moeten bedenken :D

Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

BFA

Berichtdoor BFA » Za Jun 18, 2011 2:00 pm

Zwartmeer schreef:En bij zijn hoofd hebben ze toepasselijke muziek bijgezocht.

Is die muziek toepasselijk bij Afghanistan? Zou de tekst anders mogen beginnen

I have a big gun. I took it from my Lord.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Za Jun 18, 2011 2:03 pm

Misschien is Funeral Music van meneer Lutoslawski (met een streepje door de l) ook wel gepast. Vooral na de tweede minuut klinkt het best doodsig! Wat mooi.

Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Jun 18, 2011 2:28 pm

Schepsel schreef: Ik ben nooit zo'n Venomfan geweest.

Ik ook niet. Van alle bands in dit soort muziek zijn zij een van de bekendste maar ook een van de slechtste. Ik zou hun nooit kopen maar hun video’s vind ik daarentegen, soms, wel vermakelijk. Wat ze doen is religie op de hak nemen.

Ik heb Wormphlegm beluisterd. Ze liggen wel heel dicht bij Venom in de buurt. Ik houd sowieso niet echt van black of trash-metal. Voor Slayer maak ik een uitzondering. Alhoewel ik hun ook nooit kopen zou. Het zijn wel echte top muziekanten. En ik heb sowieso respect voor artiesten die anti-islam teksten maken. Deze cover vind ik een van hun mooiste. Met een tekst uit het zoroastrisme, In A Gadda Da Vida, In het hof van Eden:

Monique

Berichtdoor Monique » Za Jun 18, 2011 2:31 pm

Ik hoor toch eerlijk gezegd liever de heren Butterfly.... :oops:
Amorele atheistische nitwit

BFA

Berichtdoor BFA » Za Jun 18, 2011 2:35 pm

De duivel is vrouw
Mell - Red Fraction

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Jun 18, 2011 2:38 pm

Schepsel schreef:Misschien is Funeral Music van meneer Lutoslawski (met een streepje door de l) ook wel gepast. Vooral na de tweede minuut klinkt het best doodsig! Wat mooi.

In de islam is muziek verboden. Met uitzondering van lelijke muziek. Dus deze is te mooi!

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Za Jun 18, 2011 6:08 pm

Ik houd sowieso niet echt van black of trash-metal.

Ik heb het niet zo héél vaak op thrash metal, mar technical thrash vind ik wel leuk, en sowieso sommige thrash. Het is wel lastig zoeken, dat is zo vaak, dan moet je je eerst een baan door een hele poel rommel baggeren voor je iets hebt dat iets voorstelt.

Coroner is mijn favoriete voorbeeld van technical thrash. Een andere die ik leuk vind is christelijk, Realm. Meestal ben ik daar bekrompen en intolerant mee maar Realm vormt een enkele uitzondering.

Hexenhaus is ook wel grappig.

Irritante en aardige stukjes. Het doet me op een moment aan Luciferion denken.
Ik houd me niet erg intensief bezig met thrash. Deathmetal heeft de voorkeur.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Jun 18, 2011 6:52 pm

Ik speel met het idee om een black metal band op te richten DECAPITATOR met als debuut CD ETHNIC CLEANSING.
Nu alleen nog mijn haar laten groeien en oogschaduw ONDER mijn ogen aanbrengen.
Zwartmeer speelt gitaar, Schepsel drums( een drummende vrouw is altijd trendy), Hans v d Mortel treedt op als een aangepaste Bobby Farell en ik zal wel zingen. Alleen nog een basgitarist vinden.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Za Jun 18, 2011 6:54 pm

Dat zal vast al snel onder nsbm vallen en dan heb je als fanbasis een troep halfwas irrationele semi-filosofen met ingebeelde nostalgie naar de Vikingtijd :D

mercator

Berichtdoor mercator » Za Jun 18, 2011 6:57 pm

Beter nog om moslimpjes te pesten is de groep MLADIC en eerste CD MUSLIM HOLOCAUST

miss1979

Berichtdoor miss1979 » Za Jun 18, 2011 7:00 pm

Zwartmeer schreef:
Schepsel schreef:Misschien is Funeral Music van meneer Lutoslawski (met een streepje door de l) ook wel gepast. Vooral na de tweede minuut klinkt het best doodsig! Wat mooi.

In de islam is muziek verboden. Met uitzondering van lelijke muziek. Dus deze is te mooi!

enkel muziek voor allah en/of de profeet te eren mag. Liefst nog in het arabisch, die o zo machtige taal :smile:
lekker egoïstisch van allah.. al de rest van de muziek is verboden, zelfs een liedje voor je vrouw mag niet.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Jun 18, 2011 7:27 pm

Ik geloof dat Thrash-metal in het begin vooral gemaakt werd door jongens die niet echt konden spelen. Keihard de volumeknop open, wat ritmisch rammen op de gitaar, schreeuwen in een microfoon, en een drummer die erop losslaat. Het was helemaal niks, vandaar de naam Thrash. Het werd gemaakt door mensen die graag muzikant hadden willen zijn. Maar op een gegeven moment gingen de betere muzikanten zich hiermee bemoeien en werd het een echte kunstvorm, ook al houden niet veel mensen hiervan. Het woord kunst betekent voor mij ‘iets maken wat weinig anderen kunnen’. En dat doen sommigen dan ook.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Jun 18, 2011 7:44 pm

Monique schreef:Ik hoor toch eerlijk gezegd liever de heren Butterfly.... :oops:

Je bedoelt deze goddelijke:

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Jun 18, 2011 8:26 pm

Dit is het volkslied van Afghanistan.

دا وطن افغانستان دی دا عزت د هر افغان دی کور د سولی کور د توری هر بچی یی قهرمان دی دا وطن د ټولو کور دی د بلوچو د ازبکو د پښتون او هزاره وو، د ترکمنو د تاجکو ورسره عرب، گوجر دی پامیریان، نورستانیان براهوی دی، قزلباش دی هم ایماق، هم پشه ییان دا هیواد به تل ځلیږی لکه لمر پرشنه آسمان په سینه کی د آسیا به لکه زړه وی جاویدان نوم د حق مودی رهبر وایو الله اکبر وایو الله اکبر

Vertaling.

Dit land is Afghanistan, het is de trots van iedere Afghaan
Het land van vrede, het land van het zwaard, in ieder kind schuilt een held.
Dit is het land van alle volken - van Beloetsjien, van Oezbeken
Pashtuns en Hazara's, van Turkmenen en Tadzjieken
Arabieren, Gojaren, de bewoners van het Pamirgebergte en Nuristani Barahawi,
Qizilbash, daarnaast Aimaq en Pasha'i
Dit land zal voor altijd stralen, zoals de zon aan de hemel
In de borstkas van Azië, zal het er altijd als het hart blijven
Wij zullen die ene God volgen, wij zeggen: God is groot! (3x)

De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Jun 18, 2011 9:02 pm

Ik kom er net achter dat ik Childeren of Bodom heel goed vind! Misschien is dit ook wel iets voor Mercator! Een hoop van zijn kritiek op muziek is niet op deze band van toepassing. Dit is zeer complexe muziek en wanneer je denkt het doorhebt krijgt het een andere wending. Ze zijn een beetje de Gentle Gaint van Thrash metal.

Laatst gewijzigd door Zwartmeer op Za Jun 18, 2011 11:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Jun 18, 2011 10:33 pm

Hier een compleet live optreden.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Zo Jun 19, 2011 12:05 am

BFA schreef:Afghanistan is toch een Islamitisch paradijs. Iedereen in Afghanistan is bang van de hel.
Die angst voor de hel toont heel duidelijk dat Afghanistan de hel niet is. Waarom bang zijn voor de hel als je er al leeft?
Als Afghanistan de hel niet is, dan is het paradijs.

Een moslim die tot aan zijn lippen in de stront staat zal nog altijd zeggen dat Allah een fantastische helper is.

BFA

Berichtdoor BFA » Zo Jun 19, 2011 7:24 am

Zwartmeer schreef:Een moslim die tot aan zijn lippen in de stront staat

Die Mohammedaan is in het paradijs dieren aan het sodomieteren.

Monique

Berichtdoor Monique » Zo Jun 19, 2011 8:55 am

Die bodom begon goed, lekkere muziek.... totdat die vent begon te krijsen.... toen heb ik hem uitgezet.
Amorele atheistische nitwit

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Zo Jun 19, 2011 9:17 am

Monique schreef:Die bodom begon goed, lekkere muziek.... totdat die vent begon te krijsen.... toen heb ik hem uitgezet.

Das mijn probleem ook een beetje met deze muziek. Ik vraag me atijd af waarom er geen 'normale' zang bij hoort.

Terug naar “FFI Nederlands Café”