De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Veel gezongen en gecovered. Hier een versie van Gerard Joling :

Gerard Joling - Unchained Melody

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Nu nog maar weer eens het aangename muzieknummer gepresenteerd dat orde op zaken stelt en inzicht geeft in de materie die Europese politici het liefst onder hun bed verborgen houden in de hoopvolle verwachting dat het probleem vanzelf een keer uit het open raam verdwijnt.

Begrijpelijk. Want het probleem is onoverzichtelijk geworden en heeft het point-of-no-return al jaren geleden overschreden. Bij gebrek aan rubber handschoenen, een veiligheidsbril en ontsmettingsdienst kan men de religieuze stronthoop uit islam maar beter zoveel mogelijk uit de weg gaan.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik ben nooit een fan geweest van Harry Bellafonte. Ik vond hem te populair, te soft. Maar . . . er was een singeltje dat ik in 1965 geweldig goed vond en ik heb nooit geweten dat het van hem als zanger afkomstig was.

Ach, als God een leuke aardige goede humoristische eerlijke niet hypocriete goser zou zijn, dan was ik beslist zijn vriend geweest. Maar de lul-de-behanger-kankerkleider die schuil gaat onder de drie letters GOD, en volgens mij net zoals zijn zoon aan het kruis behoorde te bungelen, bevestigt dat de mens een wanordelijke constructie is van het beperkte denkvermogen van de mens. Maar er is ook een alternatief in het chaotisch denken: die ene unieke op de aap lijkende figuur Darwin. Duidelijk? Logisch! Weg wezen!

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Blue Öyster Cult - Flaming Telepath



In het filmpje zit ook een beeltenis van George Soros omgeven door duistere figuren.

De teksten van de nummers van Blue Öyster Cult worden meestal gekenmerkt door duistere mystiek en mysterieuze (vaak (bewust?) onduidelijk en/of dubbelzinnig aandoende) teksten. In de tekst van dit nummer uit 1974 staat "the secrets of the iron and mind" en "circuitry mind". Dat doet denken aan een robot. Een waarschuwing voor de toekomst?

En dan het volgende fragment uit de tekst :
Experiments that failed too many times
Transformations that were too hard to find
Poison's in my bloodstream
Poison's in my pride
Mogelijk gaat het om mislukte experimenten voor levensverlenging die uiteindelijk tot vergiftiging van geest en lichaam leiden?

Het schijnt dat de leden van Blue Öyster Cult veel boeken lazen, waaronder veel science-fiction romans naar het schijnt.

In dit artikel over Blue Öyster Cult staat het volgende citaat van zanger Eric Bloom :
“Well, we were definitely heavily into the literature,” Bloom explains, “but we didn’t practise anything. That’s one thing that was smack-dab correct about us. I remember one time we had to do an interview in the dressing room after a gig; I think this was in 1980. The reporter walks into the dressing room, looks at us and says: ‘What’s going on here? Is this a set-up?’. I said: ‘What do you mean?’. And he says: ‘Well, you’re all reading books!’. Well, yeah, that’s what we do. He thought it was like when you have a hot date and you hide all your Playboy's and put intellectual books out to impress her. He didn’t believe we really did like to read books.”
Met "we didn’t practise anything" wordt bedoeld dat ze geen aanhangers waren van een of andere sekte of zo. Bevatten passages van hun songteksten (mogelijk niet altijd zo bedoeld) inderdaad waarschuwingen voor de toekomst?

Hier de volledige songtekst :
  • Well I've opened up my veins too many times
    And the poison's in my heart and in my mind
    Poison's in my bloodstream
    Poison's in my pride
    I'm after rebellion
    I'll settle for lies

    Is it any wonder that my mind's on fire
    Imprisoned by the thoughts of what to do
    Is it any wonder that my joke's an iron
    And the joke's on you

    Experiments that failed too many times
    Transformations that were too hard to find
    Poison's in my bloodstream
    Poison's in my pride
    I'm after rebellion
    I'll settle for lies

    Yes I know the secrets of the iron and mind
    They're trinity acts, a mineral fire
    Yes I know the secrets of the circuitry mind
    It's a flaming wonder telepath

    Well I've opened up my veins too many times
    And the poison's in my heart and in my mind
    Poison's in my bloodstream
    Poison's in my pride
    I'm after rebellion
    I'll settle for lies

    Is it any wonder that my mind's on fire
    Imprisoned by the thoughts of what to do
    Is it any wonder that my joke's an iron
    And the joke's on you
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Ja, een beetje vreemd. Ik zie ook de dood, in vorm van magere Hein met zeis, op een paard aan galopperen. Sinister filmpje... :emm2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Yeah Yeah! God is great, God is good.

Of course this has nothing to do with the Allah of islam. We are not singing about islamitic terrorism? Are we? I don't think so. By the way anyway, in islam it's forbidden to play music or enjoy music, even enjoy life at all. Muslims have to wait till they die. From that special moment, which does not exist, the life of muslims will begin a paradise with virgin whores. So this song is about the great and good God of jews and christian people and not the lousy allah for the muslims. Why not? Because islam is the religious venereal disease of muslims created by allah, the servant of Muhammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

"She is a liar, a liar, a liar."

Wie? Nou, luister maar even mee!

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Get away! Away with muslims!

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ziek. Ik ben moslim en stink uit mijn geest.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Zeer toepasselijk voor deze mooie zomerse dag vandaag. Helaas, vanaf vandaag gaan de dagen weer korter en de nachten weer langer worden. Neem er een gezellig drankje op op deze komende zwoele zomeravond!

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Era - Hymne (Templar Oath)
Gepubliceerd op 31 okt. 2011

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Byron de la Vandal - Stiff Upper Lip (An Anthem for 21st Century UK)


I DON’T THINK I’LL READ THE PAPER TODAY
ALL OF THESE BOMBINGS AND KILLINGS FILL ME WITH A BITTER TASTE
IN MY MOUTH..

SOMETHING FEELS WRONG ON THE STREETS OF MANCHESTER
THE DRAWN SULLEN FACES OF PASSERSBY TELL ME THIS ISN’T THE END
IT WILL HAPPEN AGAIN..

AND A NEW DAY HAS BROKE OVER BUCKINGHAM PALACE
A UNIT OF ROYAL GUARDS SOLEMNLY LOWER THEIR UNION JACK
TO FLY AT HALF MAST..

AND ON LONDON BRIDGE THEY’RE FALLING DOWN
LET THE BODIES HIT THE GROUND
LONDON BRIDGE THEY’RE FALLING DOWN
MY DEAR LADY..

FATHER PLEASE TELL ME OF WHEN YOU WERE LITTLE?
HOW YOU COULD WALK ON THE STREET WHERE YOU LIVE
WITHOUT HAVING TO FEAR
DARK MEN WITH DARK BEARDS..

WHAT THE F*** HAPPENED TO BRITAIN MY COUNTRY?
WHY ARE THERE WOMEN IN VEILS ON THE STREETS SPEAKING FOREIGN TONGUES?
WHERE ONCE THERE WERE NONE?

ON LONDON BRIDGE THEY’RE FALLING DOWN
LET THE BODIES HIT THE GROUND
LONDON BRIDGE THEY WERE CUT DOWN
MY DEAR LADY..

SOMETHING IS COMING JUST STOP AND YOU’LL HEAR IT
A STRONG CUP OF TEA AND A STIFF UPPER LIP IS NO MATCH FOR A FIST
AND SO I ENLIST..

SO TO ALL OF YOU TRAITORS AND ALL OF YOU CUCKOLDS
A BALLOT OR BULLET WE’LL RETAKE OUR HOMES BIT BY BIT TILL WE’VE WON
AND ALL THE BALLOTS ARE GONE..

CAUSE ON LONDON BRIDGE THEY WERE CUT DOWN
SEE THE BODIES ON THE GROUND
LONDON BRIDGE THEY WERE CUT DOWN
MY DEAR LADY..

I DON’T THINK I’LL READ THE PAPER TODAY
ALL OF THESE BOMBINGS AND KILLINGS FILL ME A WHITE HOT HATRED
IN MY HEART..

ON LONDON BRIDGE THEY WERE CUT DOWN
SEE THE BODIES ON THE GROUND
LONDON BRIDGE THEY WERE CUT DOWN
MY DEAR LADY..
Laatst gewijzigd door sjun op do jul 20, 2017 6:37 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Chant of the Templars - Salve Regina


Salve, Regina misericordiae,
vitae dulcedo, et spes nostra, salve.
Ad te clamamus, exsules filii Evae,
ad te suspiramus, gementes et flentes
in hac lacrimarum valle.
Eia ergo, advocata nostra, illos tuos
misericordes oculos ad nos converte.
Et Jesum, benedictum fructum ventris tui,
nobis, post hoc exilium, ostende.
O clemens, O pia, O dulcis Virgo Maria.
Alpha et omega misit de superis gloriosum misris,
cum Gabriel a summa gerarchia paranimphus
dicit in armonia: Ave Virgo Maria.
O clemens, o pia, o dulcis Maria.
O pastores pro Deo surgite,
quid vidistis de Christo dicite.
Reges Tharsis de stella visione
sint testes in apparitone:
Ave Virgo Maria.
O clemens, o pia, o dulcis Maria.
Fons Humilis, aquarum puteus,
rosa mundi, splendor sydereus,
amigdalus Aaron fructuosa,
precantibus esto lux gloriosa,
Ave Virgo Maria!
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Tchaikovsky - 1812 Overture
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »



Een wereldhit. De tekst is niet eens belangrijk. Schrijf maar wat op en de muziekarrangeur maakt er iets moois van. Of niet. In dit geval - de componist blijft bijna altijd onbekend in het lichte muziekgenre - hoe is het in godsnaam mogelijk? - was hij geniaal. Mercator en uw vaste forumdwaas hadden schatrijk kunnen zijn. En in het verleden gemiste kansen komen meestal niet terug. :cry:

Zie hier de lyric! Kan het nog simpeler? Moeilijk.

Afbeelding
Doors guitarist Robby Krieger wrote this song on a 12-string guitar. It is about the numerous times his girlfriend (and later, wife), Lynn, threatened to leave him. "Every time we had an argument, she used to get pissed off and go out the door, and she'd slam the door so loud the house would shake," Krieger said.
Zo kan het dus ook. Geïnspireerd door . . . whatever. [icon_lol.gif] Het geld ligt voor het oprapen. Je moet dan wel de zoete inval hebben. Dat had Newton ook toen een appel uit de boom op zijn hoofd viel, zo wil het verhaal en hij door de klap besefte dat de appel niet ver van de boom valt . . . eh . . . de aarde aantrekkingskracht uitoefent zoals meisjes op jongens. Dreigementen en met de deur slaan ten overvloede. Aantrekkingskracht kan niet genegeerd worden. Ik weet hoe dat komt. De mens heeft namelijk geen vrije wil.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op ma okt 08, 2018 6:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: In dit geval - de componist blijft bijna altijd onbekend in het lichte muziekgenre - hoe is het in godsnaam mogelijk? - was hij geniaal. Mercator en uw vaste forumdwaas hadden schatrijk kunnen zijn.
Die is niet eens zo onbekend, dat zal Phil Manzarek geweest zijn de keyboardspeler van The Doors. Ik heb nooit zin gehad om me in het fake popwereldje te begeven, dat zal wel de reden zijn dat ik geen wereldhits heb geproduceerd. Of ik mis toch IETS om echt creatief te zijn in dat genre. Of ik weet te veel en ben te kritisch. Als je succesvolle popclown wil worden moet je genoegen nemen met de ergste onzin en wansmaak en dat ligt me niet zo goed.
Ik ben er niet rouwig om, zeker niet als je ziet hoe heel wat van die popsterren ten onder gaan in (zelf)moord, drugsverslavingen en andere aan een hyper geïnflateerd ego gerelateerde problemen.
Ik zou wel s samen met Hans een echte, ouderwetse karnavalshit willen maken, in de stijl van Worstjes op mijn borstjes, Er staat een paard in de gang of Retteketet waar is mijn vleeskroket.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Ik zou wel s samen met Hans een echte, ouderwetse karnavalshit willen maken, in de stijl van Worstjes op mijn borstjes, Er staat een paard in de gang of Retteketet waar is mijn vleeskroket.
Geweldig idee. Daar houd ik je aan. Trouwens, ik ken ook een paar jonge gasten die rep en reggeton muziek maken. Ik was van plan - gewoon vergeten - een 'schlager' te maken met tekst over Allah en Mohammed met assistentie van hun apparatuur. Dat ga ik dus eerst doen. Goeie oefening. De carnavalshit lijkt mij helemaal te gek. Het eerste is min of meer een innerlijke noodzaak, het tweede een drang tot vreugdevolle samenwerking met Mercator op hoog niveau. Ik heb nu al een leeg schrift gepakt waar ik een etiket ga opplakken: Carnavalshit M&H. In dat schrift en in mijn smartphone maak ik aantekeningen. Als ik eraan denk, vallen mij altijd wel een idee zoals een kwartje behoort te doen. Die moet ik dan archiveren. Want specifieke teksten onthouden is een haast onmogelijke opgave voor mij.

Een goede carnavalshit bedenken is overigens duizend maal lastiger dan duizend achterlijkheden op een rij zetten over islam en zijn mislukte mensensoort moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie