De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

Uiteraard niet , moslims haten de beschaving waarop ZE parasiteren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: Ik pak klassieke gitaarmuziek als voorbeeld. Dat moet gespeeld worden met een aantal beperkte technieken, uit een tijd dat men geen andere technieken kende. Daar is niks bijgekomen, anders is het geen klassiek meer. Neem nou modern gitaarspelen:
Ik heb dat bekeken en het illustreert wat ik opmerkte. Die nieuwe technieken zijn alleen mogelijk op een electrische gitaar die voldoende sustain genereert en weinig spanning op de snaren heeft. Die jongens moeten wel opletten dat hun haardos niet tussen hun vingers en de snaren terechtkomt want dat gaat pijnlijk worden.
Zelfs daar heb je ongelijk in want een vrijwel al die technieken zijn ook op een akoestische gitaar mogelijk:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

Ik geef een voorbeeld van iets dat alleen met een elektrische gitaar gespeeld kan worden. Hoe dit gaat weet ik maar verraad ik nu, lekker, niet. Het is toch een voorbeeld van creativiteit. Iets maken wat er niet nog niet eerder was is toch een hele kunst? Of je dit nou mooi vindt of niet staat daar los van...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

Alles is te koop, en dus ook een hit! Het schijnt dat de hitlijsten maar wat gemakkelijk te manipuleren zijn en waarom zouden wij als Rambam daar nou geen gebruik van maken? Daarom slingert Rambam eigenhandig een liedje de hitlijsten in.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Niemand?

Niet te geloven! Nou, dan ik maar. Het betreft hier een historisch moment in Cuba. Nee, ik wil het per se niet hebben over doorzichtige moslimvriend Obama, maar over wie het laatst lacht, lacht en zingt het best met een - daar ben ik van overtuigd - godsgruwelijke hekel aan moslims:

The Rolling Stones binnenkort in Cuba!

Speciaal voor FFI, u aangeboden door Hans van de Mortel

Het lijkt er op dat zij het eeuwige leven hebben. Dat kun je van die weerzinwekkende jonge domme Marokkaanse moslim aanslagplegers bepaald niet zeggen. Laten die jonge Marokkanen eens hun moskeevaders vergelijken met deze toffe 'ouwe jongens krentebood' muzikanten. Een wereld van verschil. De uitbeeldigskracht van onze kennisbeschaving en vooruitgang versus het miserabele achterlijke primitieve lompenproletariaat van de Marokkaanse achteruitgangsreligie islam.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Gaby, de Cubaanse neef van mijn ex die nu in Finland woont en een zeer creatieve geest heeft als tekenaar en tattoo kunstenaar, heeft een clip gemaakt. En hoe. Hij kan ook ontzettend goed dansen. Maar dit terzijde.

Vers van de pers. Hij is net een week terug van een paar weken Santiago de Cuba in Cuba met zijn dochter en Finse vriendin en maakte in een namiddag deze leuke zeer geslaagde reggaeton compositie in de geluidstudio van een vriend. Terug in Finland heeft hij van de muziek en gemaakte filmopnamen deze clip in elkaar gezet. Mijn zoon, die ook in Cuba was, komt eventjes in beeld met zijn dochter Angelina en de rest van de familie. Maar dat is nauwelijks waar te nemen vanwege de snelheid van beeldwisseling.

Leuk en duidelijk in de clip te horen is wanneer hij zich nog mijn taalgebruik herinnert van vroeger en laat horen: 'godverdomme jongen'.

En . . . het heeft mij op een idee gebracht. Ik ga over twee maanden voor drie weken naar Cuba en dan wil ik ook een reggaetonclip maken. En de songtekst? . . . Jullie raden het al, die gaat over de achterlijke perverse achterstandsreligie islam en zijn van de pot gerukte en van het verstand beroofde moslims. Dat is niet kwaadaardig bedoeld, ik leef mij slechts uit als artiest. Het zit nu eenmaal in mijn kop. En dat is niet mijn schuld, maar van een nalatende democratie die steeds meer de politieke trekjes van een fascistische staat aan het vertonen is. (Proces Wilders)

In de Cubaanse geluidstudio kost me dat haast niks.



Hier kun je zijn kunstwerken bewonderen:

https://youtu.be/snaftQiMMWU
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

Ik ben vaak op zoek naar muziek die ik niet ken en zo liep ik tegen dit stuk aan van de band Colosseum, die ik ook nauwelijks ken. Het is wat alternatief maar heeft wel iets...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Gewoon lekker! Uiteraard ongeschikt voor aanhangers van de enige echte taboesekte islam. Gelieve niet te veel op de zanger letten.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:Gewoon lekker! Uiteraard ongeschikt voor aanhangers van de enige echte taboesekte islam. Gelieve niet te veel op de zanger letten.
Hoe vindt je die van Colosseum hier boven Hans? Het is wat jazzachtig en misschien wel een beetje jouw smaak...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Deze maar weer eens van stal gehaald :

Creedence Clearwater Revival - Bad Moon Rising

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Gewoon lekker! Uiteraard ongeschikt voor aanhangers van de enige echte taboesekte islam. Gelieve niet te veel op de zanger letten.
Hoe vindt je die van Colosseum hier boven Hans? Het is wat jazzachtig en misschien wel een beetje jouw smaak...
Aaneenschakeling van verschillende nummers zo leek het wel. Maar dat hoor je meer bij dit soort live uitvoeringen in concert. Heel apart.
Hoge amusementswaarde. Zeker de moeite waard om naar te luisteren. Zonder meer. Prima muziek. Ergens herken ik deze muziek. Ik weet het zeker. Alleen van een ander orkest. Ik kan alleen niet op de naam komen. Het staat mij voor de geest en betreft een nog veel groter spektakel.
Helaas niet zo’n perfekte geluidsweergave. Neem de drummer met zijn enorme batterij. Hij wordt wel erg naar de achtergrond gedrukt. Mijn waardering: 8.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Gewoon lekker! Uiteraard ongeschikt voor aanhangers van de enige echte taboesekte islam. Gelieve niet te veel op de zanger letten.
Hoe vindt je die van Colosseum hier boven Hans? Het is wat jazzachtig en misschien wel een beetje jouw smaak...
Aaneenschakeling van verschillende nummers zo leek het wel. Maar dat hoor je meer bij dit soort live uitvoeringen in concert. Heel apart.
Hoge amusementswaarde. Zeker de moeite waard om naar te luisteren. Zonder meer. Prima muziek. Ergens herken ik deze muziek. Ik weet het zeker. Alleen van een ander orkest. Ik kan alleen niet op de naam komen. Het staat mij voor de geest en betreft een nog veel groter spektakel.
Helaas niet zo’n perfekte geluidsweergave. Neem de drummer met zijn enorme batterij. Hij wordt wel erg naar de achtergrond gedrukt. Mijn waardering: 8.
Ik heb het nu verscheidene keren beluisterd. Eigenlijk om te bepalen of ik het mooi vindt of niet. Het toch een vreemd stuk. Maar ik moet zeggen hoe vaker ik het beluisterd heb hoe mooier ik het vindt. We hebben wel pech met Colosseum. De band is in de jaren zestig opgericht en vorig jaar hadden ze hun afscheidstournee. Colosseum, wie kent die band eigenlijk? Ik kende ze van naam maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ze maakten geen commerciële muziek en daardoor zijn ze waarschijnlijk bij het grote publiek niet opgevallen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Voor inspiratie uit lang vervlogen tijden.

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Er was eens succes dat hoorde bij IS. Dat gaf vertrouwen in Allah, zijn profeet en alle islamitische propaganda daaromheen. Zoals altijd is welk succes dan ook vanuit islam van korte duur. Moslims kunnen en willen niet lachen. Jammer, want wie het laatst lacht, lacht het best. Verklaart dat misschien de reden van het nabije einde van de meest succesvolle tak van de islam: IS?

Dit is alvast de tekst van mijn reggaeton-nummer Requim. Misschien dat Mercator de muziek erbij kan componeren (grapje). Ik ga dit in juni in Cuba in orde maken. icon_thumbup.gif

Er was eens ‘n islamitisch succes
zichtbaar met het enge moslimmes.
Een moslim kan daar op bouwen
en dat gaf schijnbaar vertrouwen.
Bij de gedachte aan de profeet
laat ieder moslim een grote scheet.
Met Allah is alles mis,
maar Isis weet niet wat het is.
Neuken deed Isis regelmatig in elkaars bil
Dat is lekker wat iedere homo zo graag wil.
Nu rest nog de terugtocht
als regelrechte aftocht.
Van wat eens opvallend was
voorbestemd als het dorre gras.

Allah akbar
Allah is halal!
Allah hakbar
Allah is halal

Het is de wil van de profeet, yeah yeah
met Allahs vinger in mijn reet, yeah yeah!
Allah Oh yeah!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12624
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Nena-Irgendwie,Irgendwo,Irgendwann (Extended Version)1984


Al was deze ook leuk

Erdo wie, Erdo wo, Erdo Wahn
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Een van de beste! Hier houd ik nou van. Zie ook mijn commentaar en let vooral op het aantal links!

GEIL!

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Desert Storm na anderhalve minuut uitgezet. Een zuchtje wind was het, en meer niet. Wat nou storm? Hetzelfde gold voor de muziek. Filmpje en muziek best aardig, maar voor hoogstens een minuut. Dus ben ik een halve minuut te lang bezig geweest met deze vervelende eindeloze repetitie van beeld en geluid. Kom op Xplosive! Van jou verwacht ik eerder het betere werk. Ik vind best veel aardig en ben lang niet zo kritisch als onze trouwe vriend Mercator, maar het moet niet vervelend zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pretty woman walking down the street 1965

Er zijn twee soorten beschavingen. Onze kennisbeschaving met ‘pretty women’ en de perverse achterlijke primitief eigenwijze dwaze achterstandsbeschaving van de moslimwereld waarin het over het kale ziekelijke luizenhoofd getrokken kopvod de toon zet.

De islamitische afvalbeschaving teistert Europa al meer dan 1400 jaar met hun parasitaire gedrag. Het kopvodden proletariaat uit de zandbak van Allah wordt niet minder maar met de dag meer. Een moslim kan en mag zich niet aanpassen! Hij is de luis in de pels van onze kenniseconomie. Vroeg of laat komt daar heibel van. Hitler was een dwaas, maar Frau Merkel is net zo’n dwaas. Zij meent het goede te doen terwijl zij het kwade verwelkomt.

GOD HEET JHWH (JEHOWAH). ALLAH IS GEEN NAAM (= DE GOD)

Welke god? Ik denk van de joden (LOL!). Daarom hebben joden, christenen en atheïsten zo'n succes en zijn moslims de door Allah vertrapten die niet zonder parasiteren op de waarheid kunnen. Walgelijk soort mensen die overtuigd dom willen blijven.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:GOD HEET JHWH (JEHOWAH). ALLAH IS GEEN NAAM (= DE GOD)
Een naam is om je van anderen te onderscheiden. Zou je met nog iemand anders de enige twee bewoners van een eiland zijn dan hebben jullie geen naam nodig. Het is dan altijd duidelijk voor wie een vraag of opmerking bedoeld is. De naam Jehowa suggereert dat er nog meer goden zijn.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:GOD HEET JHWH (JEHOWAH). ALLAH IS GEEN NAAM (= DE GOD)
Een naam is om je van anderen te onderscheiden. Zou je met nog iemand anders de enige twee bewoners van een eiland zijn dan hebben jullie geen naam nodig. Het is dan altijd duidelijk voor wie een vraag of opmerking bedoeld is. De naam Jehowa suggereert dat er nog meer goden zijn.
Jezus man. Ik kreeg direct wat bloedrukverhoging. Steengoed van jou. Het is niet voor niets dat ik jou vanaf het begin zo graag mag. Omdat ik weet dat ik van jou kan leren.

Allah (de God) is volgens moslims de god van de joden, van alle mensen. En die god had een naam om zich te onderscheiden - inderdaad - van andere goden die blijkbaar net zo belangrijk waren als JHWH. Omdat Allah geen naam is zou je denken dat moslims hiermee een punt hebben. Nou echt niet. LOL. Moslims zijn, ook hier in FFI, regelmatig met het gemis van de naam van hun god geconfronteerd. En wat is dan steevast hun antwoord?
Spoiler! :
Hij heeft wel 99 namen. En dan volgt een waslijst aan eigenschappen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Desert Storm na anderhalve minuut uitgezet. Een zuchtje wind was het, en meer niet.
Helemaal mee eens. Gewoon waardeloos, ten hoogste geschikt als promofilmpje om de leeggelopen hotels in Egypte en andere apenlanden terug wat vol proberen te krijgen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie