De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Ik vind het best wel een leuk muziekje en leuk dat die Don Bosco nog steeds zo populair is.
Ik vind het muziekje ook wel leuk. Het is alleen niet mijn smaak. Ergens herinnerde ik mij de naam Don Bosco, maar wist niet waarvan. Nu weet ik het weer wel. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

60 jaar terug in de tijd :

The Brain From Planet Arous 1957 Theme

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Teva Teff »

Soms vragen ze mij: Hoi, Teva Teff. "Wat doe je tegenwoordig zoal op het internet nu je wat minder tijd doorbrengt op fora?"

Nou, bijvoorbeeld dit.

https://www.youtube.com/watch?v=ZGGF1H5fr0Y
Brugge. Een korte GoogleEarth wandeling van de Oude Zomerstraat naar de mooiste 15-de eeuwse Gotische gevel van Brugge. Van Schermgevel naar Schermgevel dus.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

MARINE! The Arrival Salute!
Du Hua - Gepubliceerd op 16 nov. 2016



De held komt ‘thuis’...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Teva Teff schreef:Soms vragen ze mij: Hoi, Teva Teff. "Wat doe je tegenwoordig zoal op het internet nu je wat minder tijd doorbrengt op fora?"

Nou, bijvoorbeeld dit.

https://www.youtube.com/watch?v=ZGGF1H5fr0Y
Brugge. Een korte GoogleEarth wandeling van de Oude Zomerstraat naar de mooiste 15-de eeuwse Gotische gevel van Brugge. Van Schermgevel naar Schermgevel dus.
Ja, leuk Teva. Fijn om weer eens een teken van leven van je te zien hier.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Enya - Hope Has a Place (To all the people who have ever loved... and lost)

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Enya – Pilgrim


Pilgrim, how you journey on the road you chose
To find out why the winds die and where the stories go.
All days come from one day, that much you must know,
You cannot change what's over, but only where you go
--------------------------------------
Happiness.... is a way to travel, not a destination.. It's up to you..
Dit gaat over mij! :wink2:
Spoiler! :
Pilgrim, how you journey
On the road you chose
To find out why the winds die
And where the stories go.
All days come from one day
That much you must know,
You cannot change what's over
But only where you go

One way leads to diamonds,
One way leads to gold,
Another leads you only
To everything you're told.
In your heart you wonder
Which of these is true,
The road that leads to nowhere,
The road that leads to you.

Will you find the answer
In all you say and do?
Will you find the answer
In you?

Each heart is a pilgrim,
Each one wants to know
The reason why the winds die
And where the stories go.
Pilgrim, in your journey
You may travel far,
For pilgrim it's a long way
To find out who you are

Pilgrim it's a long way
To find out who you are

Pilgrim it's a long way
To find out who you are
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:Op internet kan je lekker fantaseren dat je zomaar heel erg verliefd aan het worden ben.
Zo werd ik ineens verschrikkelijk verliefd op de vrouw in dit filmpje.
Ik was gewoon aan het zoeken op YouTube. Met de zoekopdracht Boogie Woogie of zoiets.
Toen kwam ik dit filmpje tegen.
Wat een vrouw! Natuurlijk de meneer aan de piano is ook goed, evenals de danspartner.
Maar die boogiedansende jongedame!!!!!!!
Het filmpje is inmiddels bijna 8 miljoen keer bekeken. Logisch.
Een heleboel YouTube uren verder.
De magie is er nog steeds.
En de muziek. In de jaren 50, voor de Ska, luisterden de Jamaicanen veel naar dit soort muziek uit de zuidelijke regionen van de US. Toen de Jazz muzikanten zelf ook dit soort muziek gingen maken ging het soms niet goed en ineens was het Ska geworden. Ik ken heel veel Jamaicaanse muziek net voor de Ska periode wat heel erg lijkt op wat ik hier hoor.
Maéva Truntzer!

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

TOPPIE! SENSUEEL! AND THE BEST!

Ik vrees dat deze video geen lang leven beschoren is vanwege mogelijk gezeik over auteursrechten (muziek).

Deze video heb ik uit Cuba meegenomen. Ik heb geprobeerd deze op YouTube te traceren. Niet mogelijk of niet gelukt. De video komt uit Miami. Ik weet ondertussen dat met deze fantastische video in de achtergrond Julias Iglesias of iemand anders twee versies heeft gemaakt die zo goed als op elkaar lijken. Maakt niet uit. Het is spectaculair. De video is hetzelfde, alleen de tekst is hier en daar wat aangepast door Julias Iglesias. Niet hoorbaar in deze video, omdat ik de andere versie niet laat zien en horen.

Ik was nooit fan van deze Spaanse mooi goser vrouwenjager die met een Nederlandse vrouw getrouwd is. Maar nu? Komt door deze video. Kijk met aandacht en geniet. Of niet.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De video is eigenlijk al geblokkeerd door YouTube. Zo snel al?

Ik moet hem nu zelf verwijderen binnen een bepaald tijdsbestek. Ik ga hem ergens anders uploaden. Kijken of het daar geen probleem geeft. Belachelijk! Wat is de wereld zonder de aanhanger ervan? Deze wereld is ziek zoals de schepping voor wie daarin gelooft. Ik ben overtuigd in een schepping. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik daar bewondering voor heb. In tegendeel. De bedenkers (uiteraard meervoud) zijn niet leuke bezigheden van de eeuwigheid. Maar wat moet ik? Plassen tegen de wind in? Liever morgen doodgaan! Achterlijke nutteloze wetenschappelijke berg afval van het kortstondige bestaan van de 'vrije' meningsuiting waar je geen moer aan hebt.

Vrije wil? Alleen domoren die daar nog in geloven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Via deze weg wil ik een ieder van mijn vrienden op FFI een zeer aangename Kerst en Oud-en-Nieuw viering wensen en tevens een jaar 2018 waarin moslims eindelijk eens zullen inzien dat zij al honderden jaren aan het kortste eind trekken met parasiteren op onze beschaving.

Door jezelf vol waanzinnige overgave moslim te blijven noemen, geef je te kennen tot de mislukte mensensoort moslims te behoren, waarmee je tevens je voorkeur duidelijk maakt voor de groep heidense aanbidders die de vieze smerige historische Arabische woestijnpedofiel, sadist en walgelijke fascistische oorlogscrimineel Mohammed hoog in het vaandel hebben staan.

Speciaal ter gedachtenis aan het jaarlijkse geboortefeest dat plaatsvond in het merkwaardige jaar nul in gezelschap van een aantal vreemdsoortige huisdieren, presenteer ik, geheel in de traditie van de christelijke tolerantie, een Kerstlied dat aangepast is aan deze tijd die gebukt gaat door de aanwezigheid van miljoenen parasieten in Europa. Moslims welteverstaan. Het meest hypocriete volk op aarde dat onze beschaving veracht en daar op neerkijkt, maar ondertussen er volop van profiteert, gedraagt zich als een parasiet. Dit soort parasieten is het gevolg van het Islamvirus waar moslims de trotse dragers van zijn.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Jaren zestig. Ziet er wild, ongecontroleerd, uitzinnig en woest uit.

Maaar het was onschuldig muzikaal tijdverdrijf met een hoog ritmisch gehalte dat de bloeddruk deed oplopen zonder daarvoor geweld op te eisen. Geen rellen, geen rottigheid. Andere tijden. Kom daar nu maar eens om. Ambulance personeel dat zijn werk doet, wordt als overspel plegende moslimvrouwen bekogeld met stenen. Wie het weet en het mij kan uitleggen mag voor zijn beurt gaan.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Een lekker blues-soundje Hans!
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Teva Teff

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Teva Teff »


Cradock Seeties en de Hanzestad Lüneburg van voor 1940. Een muziekfilmpje van 2 minuten maar daar gaat wel heel veel archiefspeurwerk aan vooraf.
Lüneburg 2017.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Faith Freedom!

Islam kent geen vrijheid. Ook in 2018 niet.
Moslims zijn door de profeet gezegend om veroordeeld te behoren tot de mislukte mensensoort moslims.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Yes! Dit is Jazz. Met een flinke portie Rock & Roll.

Zwartepiet was toen nog geen probleem zo te zien. Ook al hou je niet van deze muziek, het filmpje is leuk en zeker de moeite van het bekijken waard. Inhoudelijk natuurlijk een utopie. Ik zelf vind het muzieknummer grandioos. Ik hou nu eenmaal van opschieten, Jazz en Rock & Roll

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Liegen en bedriegen. Kenmerk van bijna alle politici.
Maar ook andere onbeschaamdheden behoren tot het domein van politici. Zoals:

Losse handjes.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Is dit nu de Jukebox als ontmoetingsplaats voor liefhebbers van muziek of het Uitvaartcentrum van muzikanten? [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Een trein naar nergens...

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Neil Diamond moet helaas stoppen met optreden.

Bericht door King George »

Hans v d Mortel sr schreef:Is dit nu de Jukebox als ontmoetingsplaats voor liefhebbers van muziek of het Uitvaartcentrum van muzikanten? [icon_lol.gif]
Helaas weer een nieuw afscheid van een groots artiest. Door Parkinson getroffen moet Neil Diamond (76) stoppen met optreden. Er komt dus geen toernee meer.

Hierbij een greep uit zijn uitgebreide repetoire als hommage aan een groots artiest Afbeelding







Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Neil Diamond moet helaas stoppen met optreden.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef: Hierbij een greep uit zijn uitgebreide repetoire als hommage aan een groots artiest Afbeelding
En waar zijn al die artiesten uit de islamitische doek? Er zijn volgens Aboutaleb nu 1,7 miljard moslims. Die moeten volgens mij in de verdomhoek blijven zitten omdat daar de klappen vallen waardoor hun verstand het niet toelaat muziek te maken waar de wereld zo blij van wordt. Dat zeg ik en blijf ik herhalen: moslims behoren tot de baggerreligie islam en mogen op zichzelf trots zijn dat zij als gevolg van hun trouwe lidmaatschap van islam ook recht hebben op het predikaat eeuwig en altijd 'mislukte mensensoort'.

Hier nu een prachtig indringend muziekstukje met passend beeld. Ooit aangedragen voor de eerste keer door vriend Zwartmeer en nu op herhaling.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie