De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:Ik herinner mij een vreselijk filmpje waarin M Jagger samen met een rastafari neger met zijn kont stond te draaien, dont look back, is het dat ?
Dat nummer heb ik ook nooit iets aan gevonden.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Schepsel »



Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Schepsel »



Wat was Berlioz zijn tijd vooruit! De opname is wel een beetje huilwerk.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Schepsel »

Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Marokkanse voorkeur

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Rust zacht Imad voor altijd in onze harte!!! Jij was het icoon voor Heerlen Noord, overal waar je loopt of staat alles doet je aan Imad denken ...
Maar voordat je naar deze islamitisch criminele zelfverheerlijking gaat luisteren, eerst even dit bericht - dat ik trouwens van het filmpje heb afgehaald. Volgens mij heeft dit alles in 2010 plaatsgevonden. Ach wat zielig voor Imad die zo maar toevallig werd doodgeschoten.

Afbeelding

Het filmpje:



En luister nu eens even naar het volgende muzikale hoogstandje, een ondergraving van het respect voor ONZE kennisbeschaving. Typisch Marokkaans achterlijk primitief. Islam dus. Snel doorsmeren naar 7.42. Daar staat iets te lezen dat ons doet begrijpen waarom dit soort Marokkaanse trash zo ongewenst is in ONZE kennisbeschaving.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Marokkanse voorkeur

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef: Snel doorsmeren naar 7.42. Daar staat iets te lezen dat ons doet begrijpen waarom dit soort Marokkaanse trash zo ongewenst is in ONZE kennisbeschaving.
Hier ontgaat mij zeker iets. Na 7.42. komt er, in mijn ogen althans, niets schokkends...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Marokkanse voorkeur voor 'allah'', voor de dood

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Snel doorsmeren naar 7.42. Daar staat iets te lezen dat ons doet begrijpen waarom dit soort Marokkaanse trash zo ongewenst is in ONZE kennisbeschaving.
Hier ontgaat mij zeker iets. Na 7.42. komt er, in mijn ogen althans, niets schokkends...
Ach, we zijn langzamerhand aan het islamitisch brouwsel 'allah' gewend, begrijp ik. Net zoals met het hoge misdaadcijfer in Nederland
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkanse voorkeur

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Afbeelding
Ach ach die arme Marokkaanse Imad...hij werd dan nog beschaafd doodgeschoten. Nog niet zolang geleden ging een andere inwoner van Hoensbroek zijn buren te lijf met een middeleeuws slagzwaard.
Heerlen is crime-city van het overig zo landelijke Z Limburg. De lokale PvdA en SP politici doen er niet eens de moeite om hun verkiezingsreclame in het Nederlands te verspreiden, dat gaat gewoon ineens in het Turks en Marokkaans.

Let ook even op het obligate Hitlerjugend kapsel van de lichtgetinte cultuurvernieuwer.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

The dreams in which I'm dying are the best I've ever had...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Zingende jongeman met de pet. Die herinner ik mij van vroege

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:The dreams in which I'm dying are the best I've ever had...
Klinkt mooi. Sorry hoor, maar die achter elkaar geplaatste herhaalteksten irriteren mij mateloos. Alsof een klein zielig kind zonder snoep aan God om een lolly vraagt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Zingende jongeman met de pet. Die herinner ik mij van vroege

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef:The dreams in which I'm dying are the best I've ever had...
Klinkt mooi. Sorry hoor, maar die achter elkaar geplaatste herhaalteksten irriteren mij mateloos. Alsof een klein zielig kind zonder snoep aan God om een lolly vraagt.
Er schijnen een paar suras verloren te zijn gegaan. Ik begrijp niet waarom Allah die nou net uitgerekend aan mij openbaarde. Nou ja, laat ik het maar kort houden hier is ie:
Lost sura 1.56: “Your lord Allah, the merciful and the kind, the one who created you, warns you, Whoever doesn’t like a song shall burn in Hell! Forever! Allah the great forgiver, the merciful, has spoken".
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Ik bega hier een moord voor!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef: Er schijnen een paar suras verloren te zijn gegaan. Ik begrijp niet waarom Allah die nou net uitgerekend aan mij openbaarde. Nou ja, laat ik het maar kort houden hier is ie:
Lost sura 1.56: “Your lord Allah, the merciful and the kind, the one who created you, warns you, Whoever doesn’t like a song shall burn in Hell! Forever! Allah the great forgiver, the merciful, has spoken".
Ik neem geen enkel risico en vraag om vergeving. De allerlaatste profeet Zwartmeer heeft gesproken en het zou onverstandig zijn aan zijn woord te twijfelen en daar tegen in te gaan. Zwartmeer leeft! Mohammed is dood. Net zoals Khadafi. Die tellen dus niet meer mee. Leg dat nou maar eens uit aan al dat domme islam-volk!

Ik kies voor Zwartmeer als profeet. Logisch. En heus niet dat hij iets heeft met Allah, maar vooral eer hij verstand heeft van muziek. Naar verwacht zal hij deze van de door mij geopenbaarde gewaarwording van het ondefinieerbare, op prijs stellen en op zijn merites waarderen. Al eerder geplaatst, maar ik kon het niet laten het nog eens te doen. Ik bega hier graag een moord voor. Op Mohammed bijvoorbeeld. Wanneer hij nog zou leven die rat.

Ter info. Ik ben niet zo kapot van die Willy Colon. Vaak te zwijmelig. Maar als fantastische zanger kan hij ook best wel goed trompet spelen. En dit specifieke nummer . . . ik kan er niks aan doen. Zoals gezegd, daar bega ik een moord voor. Met voorbedachte rade. Op die perverse pedofiele sadist en 1400-jarig oude imbeciel Mohammed. Maar die klootzak is dood. Als de grootste Arabische lul aller tijden! Luistert allen en geniet. Vanwege de uitzonderlijke melodie en tekst in combinatie met deze gewledige clip. Luistert en kijkt! SALSA IN OPTIMA FORMA!

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Tijd voor bezinning. Weg met islam!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik beschouw Mercator als een van mijn dierbaarste vrienden waar ik mij vereerd mee mag voelen. Maar op dit moment interesseert zijn commentaar op mijn mogelijke specifieke muzikale afwijking mij geen ene malle moer. Typisch moslim-gedrag kun je concluderen. Wat er onberedenneerd is ingekomen komt er ook met redeneren niet meer uit. Maar ik ben geen moslimdwaas. Het valt hier onder SMAKEN VERSCHILLEN en daar maakt geen zinnig mens problemen over. Behalve dat achterlijke zooitje dat zich moslim noemt en achter de pedofiele seniele agressieve oorlogszuchtige kortzichtige sadistische profeterende 1400-jarige Mohammed aanholt. Want . . .

Voor heel de wereld geldt er maar EEN waarheid+

Islam is de waarheid en daar zal en moet heel de wereld aan gehoorzamen.

Uitroeien dus die islam! Zodat geen mens daar ooit nog eens een meningsverschil over hoeft na te houden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ik bega hier een moord voor!

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef: Vanwege de uitzonderlijke melodie en tekst in combinatie met deze gewledige clip. Luistert en kijkt! SALSA IN OPTIMA FORMA!
Ik viel ineens op de grond en er kwam kwijl op m'n lippen en toen hoorde ik dit:
Lost sura 1.57: “Your lord Allah, the merciful and the kind, the one who created you, warns you again, Whoever likes a song in Spanish shall burn in Hell! Forever! Be sure these are a true revelations! If these were not from Allah you would've found many contradictions between sura 1.56 and 1.57. Allah the wise, the great forgiver, the merciful, has spoken".
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

Morgenavond treed the oudtste rock band ter wereld, opgericht in 1961, op in Leeuwarden. Youtube is snel, gisteravond nog waren ze nog in Belgie:


Lost sura 1.58: “Don't say it Mercator!, watch your mouth!, or you'll burn in hell till after eternity! Allah the great forgiver, the merciful, has spoken".
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Angstaanjagende muziek!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Verrek! Die beste Zwartmeer is helemaal gek geworden. Hij is moslim geworden. Want hij gelooft in dat onnozele belachelijke kutboekje Koran en probeert ons vanuit de traditie van islam angst aan te jagen. NO DEAL!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Morgenavond treed the oudtste rock band ter wereld, opgericht in 1961, op in Leeuwarden. Youtube is snel, gisteravond nog waren ze nog in Belgie:


Lost sura 1.58: “Don't say it Mercator!, watch your mouth!, or you'll burn in hell till after eternity! Allah the great forgiver, the merciful, has spoken".
Sorry, dit lijkt nergens op. Ik ken het fantastische nummer. Dit is een zanger van een lagere categorie die niet nabij het origineel kan komen.
De muziek is ok. De intro is ronduit slecht. Ik heb deze video dan ook vlak na het begin afgebroken. Niet vanwege de muziek, maar als wraak op de intro en de slechte lead zanger. Volgende filmpje graag!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Angstaanjagende muziek!

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:Verrek! Die beste Zwartmeer is helemaal gek geworden. Hij is moslim geworden. Want hij gelooft in dat onnozele belachelijke kutboekje Koran en probeert ons vanuit de traditie van islam angst aan te jagen. NO DEAL!
Als jij zo door gaat bezorg je Allah nog eens een hartaanval. En als hij dood gaat zou het kunnen, dat weet ik niet zeker, dat met zijn verscheiden zijn schepping ook ophoudt te bestaan. En daar zit jij in.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef: De muziek is ok. De intro is ronduit slecht. Ik heb deze video dan ook vlak na het begin afgebroken. Niet vanwege de muziek, maar als wraak op de intro en de slechte lead zanger. Volgende filmpje graag!
Het was wel in Belgie opgenomen he. Misschien is deze beter:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

Waar hebben we het over als we het over de islam hebben? Denk dat dat in lied wel goed uitgelegd wordt...



Born To Kill

PART ONE

You take a piece of wood
You join it to another
Piece of wood and then
You do it all again
Until you've got a house
A little wooden house

You get a piece of land
Or just a patch of forest
Where you hunt some meat
So you can sit and eat
And when you're warm and fed
You can go to bed

For this you were born to kill

You find a woman who
Will make you feel so good
And she will share your life
And will become your wife
And when you're warm and fed
You can go to bed

For her you were born to kill

It's just a simple life
And when your children grow
And they just want to play
In golden fields of hay
And when the sun goes
The light from your house glows

One day a band of strangers
Knock you to the ground
And take your land from you
Your wife and children too
Tears and blood will mix
You can fight guns with sticks

For this you were born to kill

Life brings
Confusion
Conscience conscious
Mankind
The futurists
The forward path's
Locked in our past
When wise men
And leaders
Sent our young braves out
To the hills
To test their skills
To become stronger
Live much longer
For peace and stillness
They were born to kill

PART TWO

Hear the bastards screaming
They wake you from your dreaming
Can you feel it
Primitively
Positively
Definitely
Just protection
Born to kill
Natural selection
Born to kill
Sophistication
You don't have to cry
Racial menstruation
You don't have to die

Hear the sound of firing
It's politics expiring

PART THREE

It's your house
It's your life
Your kids and wife
Extensions
Of your own seed
Just how far
Do you need to breed
So draw the line
With reason
And understanding
But be sure
That you're not part
Of someone else's
Private planning
Life brings
Confusion
Conscience conscious
Mankind
The futurists
Sent our young braves out
To the hills
To test their skills
To become stronger
Live much longer
We were born to kill
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Zwartmeer »

Ik kreeg van een Canadees waar ik via de email mee correspondeer dit filmpje toegestuurd van Ron Sexsmith. Hij kent hem persoonlijk. Die Canadees speelt in een band waar de broer van Sexsmith drummer in is. Vandaar. Ron Sexsmith is hier totaal onbekend maar dat zou moeten veranderen…

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Holland ehhh . . . Canada got talent

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:Ik kreeg van een Canadees waar ik via de email mee correspondeer dit filmpje toegestuurd van Ron Sexsmith. Hij kent hem persoonlijk. Die Canadees speelt in een band waar de broer van Sexsmith drummer in is. Vandaar. Ron Sexsmith is hier totaal onbekend maar dat zou moeten veranderen…
Meen je dat nou? Het is nog maar de vraag of die goser naar de volgende ronde door zou kunnen gaan in het veel bekeken en beluisterde programma Holland got Talent.Ik heb daar zo mijn twijfels over. Misschien heb ik het mis. Afwachten wat concertmeester Mercator hier van vindt. :wink:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Holland ehhh . . . Canada got talent

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Afwachten wat concertmeester Mercator hier van vindt. :wink:
Een "concertmeester" is de officiele benaming van de aanvoerder van de eerste violen in een orkest, in principe de beste violist van de hele bende, maar ik speel helemaal geen viool :D deze uitleg even om te vermijden dat ik via dit forum zou aangezocht worden om viool te komen spelen bij het Concertgebouworkest.

Over het Canadese liedje: ik heb geluisterd en hier komt het oordeel:
Het is niet slecht maar ook niet goed. Een Billy Joel imitatie. Het stoort niet. Ik kan het me wel voorstellen als aangenaam en spijsverteringbevorderende muzak in een sjieke eetgelegenheid.

Holland s got talent bekijk ik wel s maar dat is omdat ik geëxciteerd wordt door Patricia Brard, voor de rest vind ik dat programmaatje een ode aan de multicul. Hoe getinter de "Nederlandse kandidaten" daar, hoe meer waardering ze krijgen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Holland ehhh . . . Canada got talent

Bericht door Zwartmeer »

'Hans van de Mortel' schreef:
Zwartmeer schreef:Ik kreeg van een Canadees waar ik via de email mee correspondeer dit filmpje toegestuurd van Ron Sexsmith. Hij kent hem persoonlijk. Die Canadees speelt in een band waar de broer van Sexsmith drummer in is. Vandaar. Ron Sexsmith is hier totaal onbekend maar dat zou moeten veranderen…
Meen je dat nou? Het is nog maar de vraag of die goser naar de volgende ronde door zou kunnen gaan in het veel bekeken en beluisterde programma Holland got Talent.Ik heb daar zo mijn twijfels over. Misschien heb ik het mis. Afwachten wat concertmeester Mercator hier van vindt. :wink:
Ik weet niet. In Canada is hij wel bekend en er zijn een aantal grote namen in de bisnezz die hoog van hem opgeven. http://en.wikipedia.org/wiki/Ron_Sexsmith" onclick="window.open(this.href);return false; Ik heb begrepen dat een van zijn problemen is dat hij niet een omschreven reportoir heeft en dat het een poffige veertiger is. Een van zijn sterke punten is geloof ik dat hij prakties al zijn liedje zelf schrijft. Op wie zijn stem lijkt hij hier?

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie