De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Pilgrim »

Lieve help Sjun! Moet je nu beslist zo veel filmpjes tegelijk plaatsen?? :ohmy2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Ik zal het ergens anders gaan doen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:Ik zal het ergens anders gaan doen.
Je bent nog erger dan een Jehovah's Getuige. Die komen aan de deur. Bieden een Wachttoren aan en dan zie je ze een hele poos niet meer. Of misschien toch eerder dan je zal vermoeden wanneer je erachter komt dat je een fout hebt begaan. Je nam immers de Wachttoren aan. Dat is weliswaar in hun optiek te vergelijken met een aangereikte vinger, maar zij zijn bereid je ook de hele hand, nee zelfs hun beide handen aan te bieden om je op weg te nemen naar hun gebedshuis. Voor vragen hierover kun je ook terecht bij ervaringsdeskundige Mercator. In zijn geval zou het best zo kunnen zijn dat hij de Wachttoren steeds aanneemt omdat steeds dezelfde bevallige 'zusters' bij hem aan de deur komen. Lukt het hem om er slechts eentje achter de deur te krijgen als zijn moeder niet thuis is, dan misschien, met veel overtuigingskracht, geduld en het idee van een leuk spelletje (doktertje spelen), zou hij in haar slipje poolshoogte kunnen gaan nemen. De kans is echter zo goed als uitgesloten. Daar heeft een vrouwelijke Getuige geen hoofddoek voor nodig. Zij weet dat Jehovah alles ziet en nooit een probleem heeft gemaakt van seks voor het huwelijk. Lezen we echter de bijbel om meer inzicht in deze materie te krijgen, dan was seks de gewoonste menselijke zaak van God. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Voor vragen hierover kun je ook terecht bij ervaringsdeskundige Mercator. In zijn geval zou het best zo kunnen zijn dat hij de Wachttoren steeds aanneemt omdat steeds dezelfde bevallige 'zusters' bij hem aan de deur komen
Je zal denken dat ik zo maar wat l*l, maar tot voor een paar jaar nam ik de Boekjes graag aan omwille van de duidelijke info die erin verstrekt werd en die je nergens anders zo gedetailleerd en dubbel gecheckt kan vinden. Zo legt de-steeds anonieme-auteur in Ontwaakt! bijv. uit hoe het reukvermogen van de dagpauwoog precies werkt . De laatste zin is dan steevast wat denkt u ? Kan het wonder van de dagpauwoog tot stand komen door evolutie of door Schepping?
Bij die vraag sta ik geen seconde stil maar ondertussen weet ik toch hoe dat beestje in elkaar zit.
Dat is sinds 2 jaar allemaal veel minder geworden, Ontwaakt! en Wachttoren zijn nu flinterdunne brochuurtjes geworden sinds De Jehovah's Getuigen helemaal digitaal zijn geëvolueerd(!) tot JW.Org
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Je zal denken dat ik zo maar wat l*l, maar tot voor een paar jaar nam ik de Boekjes graag aan omwille van de duidelijke info die erin verstrekt werd en die je nergens anders zo gedetailleerd en dubbel gecheckt kan vinden.
Ik was je wat aan het opnaaien. Want inderdaad, de Ontwaakt, het wetenschappelijke tegenbeeld van de Wachttoren was ook voor mij alleszins de moeite van het lezen waard. Daar zwaaide ik ook als eerste mee aan de deur. En dan gaf ik de bewoner de Wachttoren er altijd min of meer stiekem bij cadeau. [icon_lol.gif]

Afbeelding

Oh shit! Ik ben bang dat dit de verkeerde Ontwaakt is. Deze gaat meer terug tot aan jouw jeugd, vermoed ik. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door sjun »

Dat moest ik de colporteurs van het zelfverklaarde bemiddelaarsgenootschap te Brooklyn dan wel weer nageven. Zij wisten veelal ten koste van hun eigen inkomen elke maand weer de persoonlijke portie blaadjes te slijten. Uit medelijden gaf ik hen daarom wel eens het dubbele van de kostprijs. Zij konden er immers weinig aan doen gehersenspoeld te zijn, veroorzaakten daarmee verder geen overlast op straat en zo hadden hun kinderen tenminste die dag voldoende te eten.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef: Zij konden er immers weinig aan doen gehersenspoeld te zijn,
Dat betekent dus . . . juist ja precies: absoluut niet te beschikken over de VRIJE WIL.

God is als een illusie. Net zoals de mens. Maar dat weet alleen God. [icon_lol.gif]
Dit door mij aangeboden, de oren strelend in beeld gebrachte muziekstukje, zal een ieder van jullie vast wel weten te bekoren. Het is koren op de molen van de fantasie. En zonder fantasie is geen indoctrinatie mogelijk. En vergis je niet, de fantasie zit al opgeslagen in de hersenen. Daar komt ook alle illusie uit voort. Illusie is fantasie.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Dit door mij aangeboden, de oren strelend in beeld gebrachte muziekstukje, zal een ieder van jullie vast wel weten te bekoren.
De eerste 16 maten is het wel ok, tot wanneer de akelige junk Iggy Pop begint te zingen( of te praten, of te mompelen...hoe moet je zoiets noemen).
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Dit door mij aangeboden, de oren strelend in beeld gebrachte muziekstukje, zal een ieder van jullie vast wel weten te bekoren.
De eerste 16 maten is het wel ok, tot wanneer de akelige junk Iggy Pop begint te zingen( of te praten, of te mompelen...hoe moet je zoiets noemen).
Er wordt ongelooflijk veel jatwerk toegepast in de popwereld. En met een simpel voor de hand liggend riedeltje werd al snel goud verdiend. Het geheim? HERHALEN VAN ACCOORDEN binnen het maatwerk van de muziek. (zeg ik het goed? want ik heb geen verstand van muziek, maar wel de beste oren ernaar)

Mercator . . . man man man, jij en ik hadden veel geld kunnen verdienen. Door het componeren van riedeltjes die ik aanreik en door jou worden omgezet in maatmuziek, om vervolgens mijn goedkeuring te dragen. Deuntjes die normaliter niet in jouw fantasie zullen opkomen, daar jij die bij voorbaat laat traumatiseren in je hersenpan. Geen vrije wil. Man man man, jij had kunnen bulken van het geld en nog anoniem blijven ook. Want het zijn de luidruchtige muzikale stemverheffers die altijd met de eer gaan strijken. Had ik jou maar eerder leren kennen. Maar misschien gaat het straks beter met je hand en kunnen we wat vaker afspreken en alsnog tot zaken komen. Gewoon omdat het leuk is om te doen.

De consequentie van dit alles is dat wij dan niet meer op FFI te bewonderen zullen zijn. Vanwege hoog oplopende zakelijke besognes. De verjaardagen van de FFI-vrienden zal ik echter niet vergeten. :no1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Lang geleden. Dit enorme succesnummer uit Nederland stond lange tijd 1 in Amerika.

Mooi toch? Ware het niet dat dit nummer glashard gestolen is. Puur vakkundig plagiaatwerk. Overgenomen van een vrij onbekend Country & Western nummer in de USA.

Wie YouTube aanklikt leest dat ik gelijk gebruik heb gemaakt om Trump in de picture te plaatsen en zijn handelen te rechtvaardigen.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Mercator . . . man man man, jij en ik hadden veel geld kunnen verdienen. Door het componeren van riedeltjes die ik aanreik en door jou worden omgezet in maatmuziek, om vervolgens mijn goedkeuring te dragen.
Ik heb de digitale revolutie in de muziek business die vanaf ca. 2000 opkwam helemaal gemist. Daarvoor ging het nog op om met potlood en papier een massa noten te schrijven en die dan door een heus levend orkest te laten uitvoeren.
Dat kan nu alleen maar gebeuren voor de echte mega producties.
Om echt pakkende , domme melodietjes te verzinnen ben ik te zeer gevormd-of misvormd als je wil-door mijn doorgedreven klassieke en theoretische opleiding. daar kan je niks mee als er poen te pakken valt. De enige levende componist van goede moderne klassieke muziek die goed geboerd heeft is bij mijn weten Krysztof Penderecki. Die wordt in zijn thuisland Polen vereerd als een nationaal monument. Hier is zo een eer alleen weggelegd voor voetballertjes en popzangertjes. Liefst met tatoo's en gekleurd haar [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

'Hans van de Mortel' schreef:Lang geleden. Dit enorme succesnummer uit Nederland stond lange tijd 1 in Amerika.

Mooi toch? Ware het niet dat dit nummer glashard gestolen is. Puur vakkundig plagiaatwerk. Overgenomen van een vrij onbekend Country & Western nummer in de USA.
Het zou inderdaad gebaseerd zijn op dit nummer uit 1963 :

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Hier een minder bekend nummer van Shocking Blue :

Shocking Blue - The Bird Of Paradise

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Lang geleden. Dit enorme succesnummer uit Nederland stond lange tijd 1 in Amerika.

Mooi toch? Ware het niet dat dit nummer glashard gestolen is. Puur vakkundig plagiaatwerk. Overgenomen van een vrij onbekend Country & Western nummer in de USA.
Het zou inderdaad gebaseerd zijn op dit nummer uit 1963 :

Bedankt kanjer voor het uitspitten. Het is belangrijk dat het bewijs erbij wordt geleverd. De rillingen liepen over m'n rug bij het beluisteren. Ik kan er niks aan doen. Hoe is het mogelijk dat dit zo heeft kunnen gebeuren en niemand daar erg in heeft gehad? Ik vind zoiets echt schandalig. Nee hoor! Je kunt het altijd proberen. Ik heb ook veel gejat (ideeën). Trouwens, door mijn ervaring in de wereld van advertising weet ik dat er bijna niet anders gedaan werd dan jatten uit Amerikaanse jaarboeken van Art Directors, de toonaangevers in de reclame. En in mijn grenzeloze naïviteit van weleer had ik geen flauw vermoeden dat haast iedereen daar aan meedeed in de reclame.

Je ziet dus hoe makkelijk je je geld kunt verdienen door plagiaat te plegen. Het is alleen moeilijk voor de rechtbank te bewijzen. Alleen als je iets precies hebt overgenomen. Vandaar dat het miserabele door mij verachte mohammedaanse minderwaardigheidszooitje, dat met de kopvod fier omhoog en vooruit door onze westerse beschaving paradeert, zich bewust van de islamitische leer onafgebroken parasiteert op niet-moslims, het de gewoonste zaak van de wereld vindt dat voor hen de oorlogsmisdadiger-profeet Mohammed de laatste door God aangewezen profeet is.

Dat kan best zijn en ik zou er ook geen moeite mee hebben, zoals in het geval Jezus, ware het niet bij Mohammed dat Mohammed een voorloper is van een latere openbaring in de persoon van Adolf Hitler. Die was ook van oordeel dat joden uitgeroeid moesten worden. En dat niet alleen, hij stond ook bekend als oorlogsmisdadiger net zoals Mohammed.

Bijna alles wat Mohammed als prestatie aangerekend kon worden, was voornamelijk het plagiëren uit de Bijbel. Niet dat de pedofiele woestijnviezerik lezen en schrijven kon - welnee, hij was immers achterlijk - de informatie over God drong uitsluitend tot hem door via de leringen van joden en christenen. Vandaar dat de Arabische woestijnlul de naam van God niet wist. Hij heeft bijna alles klakkeloos overgenomen zonder ook maar iets van de voor mohammedanen zo belangrijke context te begrijpen. Christenen noemden God niet meer bij zijn naam ondanks dat God liefst 7000 keer bij zijn naam in de Bijbel staat vermeld. Bij de joden was het VERBODEN de naam van God uit te spreken, de naam mocht natuurlijk wel gelezen en geschreven worden. Maar weten mohammedanen veel? Die weten toch bijna helemaal niks van zichzelf? De naam van de god van mohammedanen is, zoals een ieder op FFI weet: Jehowah (JHWH geschreven in het Hebreeuws). Maar Mohammedanen zijn de grofste soort heidenen die de werkelijke oorspronkelijke naam van God aan hun laars lappen en halsstarrig weigeren te gebruiken door misplaatst stoer te doen, door te kiezen voor iets anders en u mee te delen dat Allah wel 99 namen heeft. Wat is er dan mis met net die laatste ware naam van God zodat de islam precies op 100 uitkomt? Waarom wordt de naam van God Jehovah weggelaten? Omdat Jehovah van oorsprong geen maangod is misschien?

Niet de Israëlieten, noch de christenen hebben ooit moeite gehad met mooie vrouwen, noch met vrolijke muziek, noch met het beoefenen van muziek of zich bezig houden met kunstuitingen als eerbetoon aan de god van Abraham. Dit goddelijke voorrecht werd en wordt de heidenen van de religie van de walgelijkheid islam onthouden. Door niemand minder dan het verrotte profetenlijk Mohammed.

https://tinyurl.com/I-have-only-eyes-for-you (I have only eyes for you)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Allahu akbar! [icon_lol.gif]

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Leuk filmpje! Dit was een tophit in Cuba zo'n 22 jaar geleden. Bij het commentaar lezen we iets over de islam in relatie tot deze muziek wat door de mainstream media ALTIJD opzettelijk wordt weggelaten. Stel je voor dat mensen een hekel gaan krijgen aan dat geestelijk gestoorde primitieve woestijnuitschot aan mensen dat de islam ons te bieden heeft: parasiterende mohammedanen op onze kenniseconomie en beschaving.



Ik heb toen voor de broer van mijn ex een aantal CD's gekopieerd met dit en andere nummers uit Cuba die ik met Koninginnedag bij de terrassen heb weten te verkopen tegen de schappelijke oranjeprijs ad fl 5,- (CD's kosten in die tijd al gauw fl 40,-). Prospects konden de tophit eerst beluisteren. Uiteindelijk heb ik zeker 10 CD's weten te verkopen aan liefhebbers van Salsa muziek op het terras voor een Salsa tent. Logisch dat het mij makkelijk afging als volleerd Jehovah's Getuige. Het CD-hoes ontwerp heb ik gemaakt naar een idee van mijn ex. Er bestond toen nog geen CD van het nummer. De muziek stond op een cassette.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Leuk ook om te zien.

Cuba in beeld (Havana) met levendige blije muziek en salsa. Ik herinner mij de juiste omschrijving van islam door King in één woord: Baggerreligie.

Telkenmale als ik dit verrukkelijke filmpje zie moet ik ook aan de baggerreligie islam denken. Wat willen en wat moeten die moslims hier toch in Allah's naam in ons land? De opgroeiende intelligente Marokkaanse jeugd heeft het steevast over zijn legale rechtmatige verblijfsstatus dat verweven is met een dubbel paspoort en dat die jeugd hier geboren is en zal blijven. JA JA liegen dat kennen we langzamerhand wel van vooral Marokkaanse moslims. Geen Marokkaanse moslim die hier in Nederland zal blijven. Of is er misschien toch ergens een Marokkaanse begraafplaats in Nederland?

cuba - no place for muslims

Sorry dat op het einde een uiterst stom vervelend salsa nummer gespeeld wordt. Verdomde jammer. Maar het salsa dansen maakt veel goed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door xplosive »

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Geweldig! Met dank aan Sjun die mij, met mede betrokkenheid van ons forum wonder Teva T., op dit grandioze idee bracht:

Congo war. De smerige oorlog in de Congo met medewerking van Belgische kut militairen, CIA en weet ik zoal niet meer, vervat en uitgelegd in een aangenaam muziekje en dans die SKA wordt genoemd. Ik heb daar nog op gedanst. Korte tijd, want de muziek is niet doorgebroken als groot succes zoals bijvoorbeeld destijds de Twist.


Zichtbaar, de goedbedoelde marxist en sociale vernieuwer Lumumba die hardhandig vermoord werd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie