De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

xplosive

Re: De Jukebox. Plaats hier je muziekfilmpjes!

Berichtdoor xplosive » Di Apr 23, 2013 7:50 pm

Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Hans v d Mortel sr

De vieze huichelachtige rechterlijke macht aan kaak gesteld

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Apr 26, 2013 10:48 pm

Bepaald geen muziek voor watjes! Ik GA ERVOOR! Ik houd van dit soort muzikaal uit je dak gaan. Helemaal! Lekker keihard afspelen. Voor, opzij en achter de moskee! Ter lering van integratie in onze muzikale kennisbeschaving. Uiteraard verwacht ik een dag later op dezelfde plek Mercator. Uiteraard zal hij uit een ander muzikaal vaatje tappen. Wat geen mens van mij kon voorspellen, kunnen wij met z'n allen van Mercator. Het begint met een W.

Dan komt de politie. En daarop volgt een rechtszaak. Oorzaak en gevolg. Ik kan dan uitsluitend veroordeeld worden voor . . . ?

Spoiler! :
Het zonder wettige vergunning ten gehore brengen van luidruchtige muziek op de openbare weg.

Dus niet voor het verstoren van de openbare orde of het beledigen van een of andere primitieve heidense godsdienst.

Want dan zeg ik tegen de rechter: "weet je wat jij kan klootzak? Jij kan namens de wil van 'allah' doodvallen. Als het 'allah's' wil is en jullie beschermen die wil, waar bemoeien jullie smerige huichelaars je dan mee? In feite beledigen jullie de islam. ik zou jullie moeten aanklagen wegens het verstoren van de religieuze islamitische orde."
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

King George

Berichtdoor King George » Vr Apr 26, 2013 11:11 pm

Hoorde deze een paar weken geleden in de kantine en dacht eraan deze middels de jukebox te archiveren. Je was me al voor!

Goede klassieker hè?!
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Hans v d Mortel sr

Taboe en ondenkbaar in islam

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Apr 27, 2013 9:05 am

Weens filharmonisch vrouwen orkest speelt meest beroemde joodse liturgische muziek. :heart:

Kol Nidrei is een compositie van Max Bruch. Een reeks variaties voor cello en orkest naar een Joods gebed.

Er is echter één probleem. Max Bruch had het niet zo op Wagner gemunt. Als we nu maar geen last krijgen met Mercator. :wink2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

xplosive

Berichtdoor xplosive » Za Apr 27, 2013 12:45 pm

Dat lijkt waarachtig wel een feministisch orkest ! Mooi hoor !
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier

xplosive

Berichtdoor xplosive » Za Apr 27, 2013 1:18 pm

Zul je zoiets moois ooit in een islamitisch land aantreffen? Nee toch zeker !

Jr. Walker & The All Stars - Shake and Fingerpop

Bij de volgende is er hier en daar verstorinkje in het geluid, maar de show is er niet minder om !

Jr Walker & The Allstars - Shotgun

In de jaren zestig kwam de vrije Westerse spirit pas echt goed los. De jaren zeventig ging ook nog wel, maar daarna werd het allengs labbekakkeriger.

Nu zijn er weer mensen die de klok terug willen draaien tot ergens vóór de 19e eeuw. Bah!

xplosive

Berichtdoor xplosive » Ma Apr 29, 2013 1:26 pm

xplosive

Berichtdoor xplosive » Wo Mei 01, 2013 3:53 pm

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Mei 04, 2013 11:42 pm

Onlangs moest ik denken aan het lied dat werd gezongen bij de uitvaart van mijn grootvader en ik vond het opeens op Google. Hier is het in het engels en het schijnt een Christelijke klassieker te zijn.

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

mercator

Re: De vieze huichelachtige rechterlijke macht aan kaak gest

Berichtdoor mercator » Zo Mei 05, 2013 11:13 am

'Hans van de Mortel' schreef: Uiteraard verwacht ik een dag later op dezelfde plek Mercator. Uiteraard zal hij uit een ander muzikaal vaatje tappen. Wat geen mens van mij kon voorspellen, kunnen wij met z'n allen van Mercator. Het begint met een W

De W ? Van mijn geëerde familienaam ? Of de W van Wansmakelijk ? Nee Hans, hier kan ik niet blij van worden, k heb het niet s kunnen/willen uit luisteren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

mercator

Re: Taboe en ondenkbaar in islam

Berichtdoor mercator » Zo Mei 05, 2013 11:23 am

'Hans van de Mortel' schreef:Er is echter één probleem. Max Bruch had het niet zo op Wagner gemunt. Als we nu maar geen last krijgen met Mercator. :wink2:

Wagner had het boekje geschreven Uber das Judentum in der Musik. De stelling ervan is dat Joden geen eigen (muziek)cultuur hebben maar de meest populaire elementen van de gastcultuur ( in zijn geval de Duitse) feilloos overnemen en zo met het meeste succes -en de meeste centen-gaan lopen, ten nadele van de vernieuwende authentieke Germaanse kunstenaars. De stelling klopt ook, de broncultuur van de Joden is even steriel, geit-gericht en onbenullig als die van moslims en andere primitieve stammen.
De muziek van Bruch is daar een perfecte illustratie van. Zijn werk is een staalkaart van de klassieke clichés, die hun effect bewezen hadden maar in zijn tijd al zowat 30 jaar achterhaald waren. Slecht is het niet, het is handig gemaakt en Wagner zélf placht over zulke muziek te zeggen na een vluchtige blik op de partituur het is toch mooi hoe een goeie vakman nog iets kan brouwen uit die platgetreden motiefjes icon_thumbup.gif

Komt bij dat Wagner in zijn jonge jaren enorm jaloers was op de Joodse componisten Meyerbeer, Halevy en Mendelssohn die in luxe en weelde leefden en hij op de loop moest voor zijn schuldeisers. later in zijn carriere veranderde dat wel.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Mei 05, 2013 11:26 am

Pilgrim schreef:Onlangs moest ik denken aan het lied dat werd gezongen bij de uitvaart van mijn grootvader en ik vond het opeens op Google. Hier is het in het engels en het schijnt een Christelijke klassieker te zijn.

Het lijkt wel Getuigen van Jehovah muziek, og mss zelfs voor masaale samenzang op de EO-jongerendag !

Hans v d Mortel sr

Muzikale W

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Zo Mei 05, 2013 11:29 am

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Uiteraard verwacht ik een dag later op dezelfde plek Mercator. Uiteraard zal hij uit een ander muzikaal vaatje tappen. Wat geen mens van mij kon voorspellen, kunnen wij met z'n allen van Mercator. Het begint met een W

De W ? Van mijn geëerde familienaam ? Of de W van Wansmakelijk ? Nee Hans, hier kan ik niet blij van worden, k heb het niet s kunnen/willen uit luisteren.

Dat werd ook niet verwacht. De referentie gaat uit naar jou. Naar de W van muzikale Wagner, sukkel!
Lekker hitsig en af en toe doorspekt met drama. Een kwalitatief hoogstaand muzikaal spektakel.

mercator

Re: Muzikale W

Berichtdoor mercator » Zo Mei 05, 2013 11:42 am

'Hans van de Mortel' schreef:Dat werd ook niet verwacht. De referentie gaat uit naar jou. Naar de W van muzikale Wagner, sukkel!
Lekker hitsig en af en toe doorspekt met drama. Een kwalitatief hoogstaand muzikaal spektakel.

Dat is interesaant, de jeugdwerken van Wagner hoor je heel zelden. Ik had dit ook nog nooit gehoord, Wagner schreef dit als jonge twintiger helemaal in de clichéstijl van toen. Het is niet beter en zelfs slechter dan de producten van zijn gehate Joodse en Franse rivalen. Ongelooflijk welk een evolutie Wagner heeft doorgemaakt in zijn carriere. De meeste componisten vinden een bepaalde stijl zo rond hun 30ste en copiëren die nadien tot hun dood.
En toch hoor je al embryonaal bepaalde motieven die in bijv. Parsifal, zijn laatste werk, terugkomen.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Mei 06, 2013 7:51 pm

Scenebeeld uit Parsifal van Wagner. Klingsor de moslim die zichzelf gecastreerd heeft in een futiele poging zijn lagere driften te beteugelen staat bij de afgehakte hoofden van Marx, Nietschze, Stalin en Wagner zelf.
Afbeelding

KevinB

Berichtdoor KevinB » Do Mei 09, 2013 5:18 pm

Wat rebelse muziek...

Twisted Sister - We're Not Gonna Take It

Oh We're Not Gonna Take It
no, We Ain't Gonna Take It
oh We're Not Gonna Take It Anymore

we've Got The Right To Choose And
there Ain't No Way We'll Lose It
this Is Our Life, This Is Our Song
we'll Fight The Powers That Be Just
don't Pick Our Destiny 'cause
you Don't Know Us, You Don't Belong

oh We're Not Gonna Take It

oh You're So Condescending
your Gall Is Never Ending
we Don't Want Nothin', Not A Thing From You
your Life Is Trite And Jaded
boring And Confiscated
if That's Your Best, Your Best Won't Do

oh.....................
oh.....................
we're Right/yeah
we're Free/yeah
we'll Fight/yeah
you'll See/yeah

no Way!

oh.....................
oh.....................
we're Right/yeah
we're Free/yeah
we'll Fight/yeah
you'll See/yeah

we're Not Gonna Take It
we're Not Gonna Take It Anymore

we're Not Gonna Take It, No!

just You Try And Make Us
we're Not Gonna Take It
come On
you're All Worthless And Weak
now Drop And Give Me Twenty
we're Not Gonna Take It
oh Crinch Pin
oh You And Your Uniform

Andere versie, live op Graspop 2012:

Ja, ik was daar.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Mei 09, 2013 5:43 pm

Heb je het leuk gehad Kevin?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

KevinB

Berichtdoor KevinB » Do Mei 09, 2013 5:51 pm

Vorig jaar heb ik om allerlei redenen - waar ik het hier en nu maar even liever niet over heb - niet zo leuk gehad op Graspop als de twee jaren daarvoor, zeker vergeleken met de editie 2011. Ik ben de derde dag ook niet meer geweest (ik had combi-ticket voor de drie dagen). Dit jaar ga ik weer naar Graspop, en ik hoop dat het leuk wordt, maar het is zeer waarschijnlijk wel de allerlaatste keer dat ik nog ga.

Twisted Sister is er overigens dit jaar weer.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Do Mei 09, 2013 7:54 pm

Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

Monique

Berichtdoor Monique » Do Mei 09, 2013 8:37 pm

En dan is het tijd voor Harm met het harpje.

Amorele atheistische nitwit

Hans v d Mortel sr

Del Shannon

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Mei 09, 2013 11:56 pm

silkyboxershortXL schreef:Del Shannon.

Altijd goed! Prima sound.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Vr Mei 10, 2013 12:09 am

Monique schreef:En dan is het tijd voor Harm met het harpje.

Andreas Vollenweider - Mandragora

Bedankt voor de tip. Volgende week eerst een paar glazen wijn bij deze muziek en dan langzaam met mijn hand sensueel strelen over gevoelige lichaamsdelen bij mijn nieuwe vriendin. Dat wordt concentreren en uitvinden. Zoiets ga je toch niet vragen? :emm2:

King George

Berichtdoor King George » Vr Mei 10, 2013 11:44 am

Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

xplosive

Berichtdoor xplosive » Vr Mei 10, 2013 10:10 pm

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Za Mei 11, 2013 12:56 pm

Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Terug naar “FFI Nederlands Café”