Gouden Geit en roze kwal Award.

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door King George »

Ik heb ook meegekeken op Nederland 1. De politieke correctheid droop er weer van af. Zag je trouwens ook Aleid Wolfsen en Harbe Zeilstra gebroederlijk naast elkaar zitten? Het incestueuze "Ons kent ons" en "De ene hand wast de andere" subsidieslurpende graaicircuit... Het was wel heel doorzichtig dat niet merite, maar het Marokkaan zijn en een politieke boodschap moeten uitspreken criterium was voor een publieke omroepsprijs.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door King George »

Bejubeling Nasrdin Dchar heeft vreemde trekjes
dinsdag 4 oktober 2011 12:08

Toespraak Nasrdin Dchar

De lat ligt laag voor de niet-Nederlander. Acteur Nasrdin Dchar, die een Gouden Kalf kreeg voor zijn rol in de film Rabat en daar een mooi bedankje bij had, wordt toegejuicht en aanbeden als ware hij de Verlosser.

Gisteravond zat hij bij Pauw & Witteman, het walhalla van de talkshows, en vertelde daar nog eens wat er allemaal door hem heen was gegaan tijdens zijn twee minuten durende speech.

Veel zinnigs kwam er niet uit, maar hij is dan ook acteur. We zijn allemaal mensen, daar ging het om, en je moest je droom volgen, liefst met veel passie. Hoe hard had hij wel niet gewerkt om dit punt te bereiken, jarenlang in achteraftheatertjes etc. etc. Het gebruikelijke verhaal van veel acteurs. Pauw en Witteman keken ernaar met een mengeling van bewondering en vertedering - en ook iets van verbazing.

Cicero
Nu zijn er in de geschiedenis veel toespraken en speeches gehouden en soms werd daarin een ongelooflijk hoog niveau gehaald. Op school lazen we Cicero: ellenlange slim geconstrueerde verhalen. Als ik nu iets lees of beter nog, hoor van Churchill krijg ik kippevel.

Nu weet ik ook wel dat een dankwoord iets anders is dan een toespraak, en dat het al heel wat is wanneer iemand iets meer weet uit te brengen dan ‘bedankt!’ maar kom op zeg, moeten we nu allemaal in katzwijm liggen omdat iemand in staat blijkt vier zinnen uit te spreken? Is dat meteen een politieke speech?

‘Geweldige speech,’ zwijmelt CDA-‘prominent’ Kathleen Ferrier. ‘Weergaloos,’ piept actrice Katja Herbers. En Wouke van Scherrenburg moest een beetje huilen toen ze de ouders van de acteur zag huilen. Joris Luyendijk noemt Dchar ‘een held.’ Het is een leuke jongen, maar bij een held stel ik mij toch iets anders voor. Dat is iemand die zijn leven geeft voor een ander. Of die een meisje redt van de verdrinkingsdood, ik zeg maar wat.

Eén vraagje
Ik vind het ook knap, dat zo’n aardige, vrolijke jongen iets goed blijkt te kunnen. Leuk voor hem en voor zijn ouders. Eén vraagje heb ik slechts: was hij ook zo bejubeld wanneer hij niet van Marokkaanse afkomst was geweest? Had hij dan ook uitgebreid de tijd gekregen om bij Pauw & Witteman zijn woordje te doen?

Ik denk het niet. En daar hebben we weer eens te maken met het mechanisme van het verinnerlijkte blanke superioriteitsgevoel. Dat een Marokkaan ergens goed in is, dat vinden veel mensen stiekem toch wel een beetje verbazingwekkend.

Ik heb er wel eens eerder over geschreven: de prettige schok als een Marokkaanse jongen iets aardigs doet. Dat je soms wel iets hoort in de trant van: ‘Het zijn Marokkanen, maar zulke aardige mensen!’ of verbazing, dat mensen van niet Nederlandse afkomst goed de taal blijken te spreken. Of carrière maken.

Trabant
Dat is eigenlijk niet de bedoeling, die mensen moeten ergens aan de onderkant van de maatschappij blijven klooien en zielig zijn. Kunnen wij ons beter voelen. Het is net als met Polen in een spiksplinternieuwe BMW: daar kijk je toch even naar met een mengeling van afgunst en misprijzen. Die mensen horen toch in een suffe Trabant?

De grootmoeder van mijn chique collega R. noemde dat ‘petit nègre’: tegen een zwarte ging je duidelijk en simpel praten. Anders zou hij het vast niet snappen.

Pauw, Witteman, en al die andere mensen die verpletterd zijn door het toespraakje van deze acteur: ze lijden allemaal aan dat verinnerlijkte meerderwaardigheidsgevoel. Ze vinden het allemaal reuzeleuk dat zo’n allochtoon iets kan waarvoor ze een autochtoon niet eens in hun programma hadden gevraagd. Dat zegt meer over hen dan over deze acteur.

Liesbeth Wytzes


Elsevier
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

King George schreef:Ik heb ook meegekeken op Nederland 1. De politieke correctheid droop er weer van af. Zag je trouwens ook Aleid Wolfsen en Harbe Zeilstra gebroederlijk naast elkaar zitten? Het incestueuze "Ons kent ons" en "De ene hand wast de andere" subsidieslurpende graaicircuit... Het was wel heel doorzichtig dat niet merite, maar het Marokkaan zijn en een politieke boodschap moeten uitspreken criterium was voor een publieke omroepsprijs.
Nu er een voorzichtige kentering in de Nederlandse politiek komt dank zij Wilders gaat links Nederland om zich heen schoppen op elke manier die het kan. Zo zet justitie criminele illegalen op straat, de culturele wereld kan zich ook niet onbetuigd laten dus moet er een flutfilm van een Marokkaan uitgeroepen worden tot authentiek Hollands kunstwerk van dezelfde orde als De Nachtwacht of de werken van Vermeer.
Zo doorzichtig als maar kan, en heel het artistiekerige wereldje loopt er als lemmingen achter.
Een ander vb. daarvan is het RTL vehicel Holland's got talent( in het Engels uiteraard, net zoals die kalf-"award"). Hoe zwarter de talentvolle Hollander is hoe meer hij kan rekenen op goeie punten van Patricia en Goor.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award. Ere wie ere toekomt.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Voor wie het ontroerende moment gemist heeft. Huilen mag.
( zucht ) :(
Ik heb nu eerst pas dit filmpje bekeken. Mijn reactie hierop. Voor wat die waard is.

Ik vind hem een leuke spontane knul. Uitbundig en zichzelf zijnde. En voor veel vrouwen ook nog eens aantrekkelijk, lijkt mij. Omdat hij zo vrijelijk en op typisch westerse manier alle vrouwen aan het kussen was, kon ik de gedachte aan een homo echter niet bedwingen. Niks mis mee, maar tsja . . . hij zei toch zelf, zonder dat hiernaar gevraagd werd, dat hij moslim is.

En dan zijn dankwoord. Was het wel een dankwoord? Volgens mij was het meer een politiek statement. Een stellingname voor het vredelievende karakter van islam en tegen de angst voor die islam. Nou ja . . . heb je ooit zoiets eerder meegemaakt in ONZE kennisbeschaving? Dat een winnaar van de Gouden Geit Award noch de geit en noch de kool spaart? Dit hele uitbundig overdreven hysterische gedoe had meer weg van een politieke manifestatie van de onzekere mens die hoopt op betere tijden. Zoals ik eerder al verkondigde zie je dit ook vaak terug bij omhoog geschoten negers. Die moeten toch nog even natrappen. Van die negers kan ik dat accepteren. Zij hebben honderd procent gelijk, maar de moslimdwaas heeft zichzelf in vrijheid (ONZE kennisbeschaving) tot slaaf van de islam gemaakt. Geef mij maar honderd islamvrije negers inplaats van één moslim.

George Steiner, de geniale sympathieke interessante filosoof van deze tijd, zei eens tegen Wim Kayzer: Het is mogelijk dat je zoveel empathie met King Lear hebt dat je vergeet boodschappen te doen voor de halfdemente buurman.

Wat er op dit gala gebeurde lijkt hier sprekend op. Steiners stelling is duidelijk: het lijden van Lear (het goed welwillende moslimwezen) is nu eenmaal mooier en raakt ons daardoor meer dan dat van de kwijlende buurman.(iedereen die in angst leeft vanwege moslim terreur en lijdzaam moet toezien hoe de overheid hier niets tegen in kan brengen en probeert met pappen en nathouden begrip te tonen voor een godsdienstwaanzinnige perverse oorlogszuchtige religie met middeleeuwse maatstaven).

Overigens betwijfel ik of de acteur met die verschrikkelijke naam die niet past in ONZE kennisbeschaving werkelijk die prijs verdiende. Als je je zo graag Nederlander wilt noemen, pas dan ook je naam aan zoals zo veel immigranten hebben gedaan met een hysterische naam. Het is eerder zo dat de Gouden Geit Award hem gegund werd. Ook ik gun hem die. Jammer dan toch van zijn uitgesproken frustratie naar ONZE kennisbeschaving toe. Hij had zich beter kunnen distantiëren van de islam door te zeggen dat hij een NIET-PRAKTISERENDE moslim is. Nu blijft hij voor mij een zielig vervelend dom moslimwezen van Marokkaans halal bloed die met zijn ouders beter in de zandbak van Allah kan proberen te overleven.

Trouwens wat ik miste is zijn gebaar met de handen omhoog, roepende “Allah akbar” toen hij wist dat hij de winnaar was van de Gouden Geit Award. Dat had wel zo oprecht en overtuigend geweest. Nu is hij – zoals Ariel terecht opmerkte – een overtuigende culturele nep-moslim. En dat is natuurlijk wat het publiek zo graag wil zien als het aan integratie denkt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award. Ere wie ere toekomt.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:
Trouwens wat ik miste is zijn gebaar met de handen omhoog, roepende “Allah akbar” toen hij wist dat hij de winnaar was van de Gouden Geit Award. Dat had wel zo oprecht en overtuigend geweest. Nu is hij – zoals Ariel terecht opmerkte – een overtuigende culturele nep-moslim. En dat is natuurlijk wat het publiek zo graag wil zien als het aan integratie denkt.
Iemand met een neiging tot complot-theorieên zou idd gaan denken dat de jonge sympathieke baard helemaal geen moslim is maar een speciaal voor de gelegenheid getrainde en gebriefte Hollander. Zooo 100 % overkomen zoals de linksmens zijn moslimtroetel graag ziet, dat is haast onmogelijk in het echte leven. Daar moet een hele studie aan vooraf gegaan zijn.
Want zeg nou zelf, iet of wat échte moslim zit toch tandenknarsend naar zo een spectakel te kijken ? Die halfblote wijven, de champagne, het aanbidden van een beeltenis, de niet-reglementaire baard van Nasdr(de vrome moslim scheert zijn snor af)...dat kan toch alleen maar een afvallige zijn die een omgekeerde taqeya toepast?
Het zou me niet verbazen dat onze sympathieke knul een dezer dagen dood gevonden wordt met een koranversje op zijn buik geprikt.

Islamitisch geschikter zou een zelfontploffing geweest zijn tijdens het hoogtepunt van het gala om zoveel mogelijk Ongelovigen en onbedekte hoeren met blote schouders naar de hel te slepen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award. Ere wie ere toekomt.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Ik vind hem een leuke spontane knul. Uitbundig en zichzelf zijnde.
Als je goed toekijkt zie je dat dat uitbundige dansje toen hij het podium op dwarrelde zorgvuldig ingestudeerd was. Het grote idool van de moslims, de Jodendoder Adolf Hitler had ook zo van die truucs. Het publiek dacht dat hij zich puur spontaan in een hysterische toeval kletste tijdens zijn donderpreken maar later is gebleken dat Adolf voor de spiegel oefende wat het meest effect zou hebben op de massa.Zo ook hier. Het "vooroordeel"-dat zou moeten leven bij Henk en Ingrid-is dat moslims stijve en suffe harken zijn die nooit lachen, uren op een stoel zitten in het theehuis en altijd geremd zijn(dat zei Pim Fortuyn al, Marokkaanse jongens zijn geremd-en hij kon het weten) en hier zie je zowaar een goedlachse,spontane, lenige en uitbundige moslim, net zoals de pseudo-intellectuele linkse racist hem wil hebben ! :razz: te rangschikken onder de categorie: te mooi om waar te zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

het dankwoord van Nasdr had ZO moeten luiden:

Lieve kunstbroeders, geachte politici, beste Nederlanders, en , niet te vergeten, Henk en Ingrid:

Dank dat mijn ouders als analfabete schooiers naar het mooie Nederland mochten komen omdat ze ei zo na verhongerden in mijn thuisland Marokko. Dank dat ze hier liefdevol werden ontvangen, verwend werden met kindergeld en uitkeringen én hun heidense gebruiken in alle vrijheid mochten blijven uitoefenen. Dank voor het gratis onderwijs dat ik, hun hier verwekte zoon , hier heb mogen genieten terwijl ik in Marokko voorzeker een analfabete bedelaar was gebleven. Dank aan de heren en dames mede-artiesten dat ze de subsidies uit de zakken van de belastingbetalers konden kloppen om de road-movie RABAT te kunnen draaien, waarvoor ik nu, als Nederlandse Marokkaanse moslim het Gouden Kalf mag ontvangen. Dank ! Dank ! Dank !

Maar dàt dankwoord hebben we dus niet gekregen. Wat wél kregen was een zoveelste uiting van zelfmedelijden en het slachtoffer spelen en verwijten en verwensingen naar de Nederlandse samenleving waar de demon Wilders hem zowaar injecteert met puur vergif. Als je goed luistert is de dreiging niet ver af: een "trotse" moslim Marrokaan laat zulke vernederingen toch niet ongewroken, wel?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Ozes »

Daar wacht ik ook al jaren op Mercator. Wat zou dat verfrissend zijn, maar zolang er een PVV is moet het lijken alsof nederlandse immigranten hier een ware hel van intolerantie wonen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Ozes schreef:Daar wacht ik ook al jaren op Mercator. Wat zou dat verfrissend zijn, maar zolang er een PVV is moet het lijken alsof nederlandse immigranten hier een ware hel van intolerantie wonen.
Ik vertelde dat 20 jaar geleden al: als W Europa die racistische hel s die de allochtonen zo ervaren, waarom willen ze dan allemaal naar hier komen ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89852
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Ariel »

Joost Niemoller geeft commentaar op het fokkin Gouden Kalf. Heerlijk.... :smile:
Politiek correct Nederland is helemaal Dchar maf
Geplaatst door Joost Niemoller op 3 oktober, 2011

De Nederlandse moslimacteur Nasrdin Dchar kreeg een fokkin Gouden Kalf.

Het was niet zomaar een applaus voor de acteur Nasrdin Dchar toen hij dit weekend een Gouden Kalf kreeg. De VPRO zaal werd afgebroken, en al helemaal toen Dchar zijn blijdschap in een speech onderstreepte met het feit dat hij als moslim de prijs had gewonnen. Zijn gesluierde moeder kwam uitvoerig in beeld, huilend, iedereen huilend vanwege al die opgekropte woede en angst over Wilders en ook Verhagen, die door Dchar dan ook met naam en toenaam genoemd werden.

Want waar het om gaat was dat Dchar het had over 'het overwinnen van angsten' Die had niet alleen hij, maar ook 'Nederland'. 'We worden geinjecteerd met angst!' riep hij, waarop een staande ovatie volgde.

'Nou mijnheer Verhagen en met u Geert Wilders en alle mensen die achter u staan, ik ben een Nederlander, ik ben heel trots met mijn Marokkaanse bloed, ik ben een moslim en ik heb een fokkin gouden kalf in mijn hand!'


Hier hield de subsidiezaal het niet meer droog. Wat een moment van totale triomf op kosten van de fokkin Nederlandse belastingbetalers. Een kort moment maar, uiteraard, want aan de onderdrukking van de islamitische medemens in Nederland is hiermee nog geen einde gekomen.

De zegetocht van Nasrdin Dchar is nog maar net begonnen. Het zou me niets verbazen als hij de rol van troetelmarokkaan gaat overnemen van Ali B. Vanavond is Nasrdin Dchar alvast uitgenodigd bij Pauw&Witteman, en niet geheel van aanstellerij ontbloot (maar daar is hij acteur voor) Twitterde hij alvast:
Kan iemand mij misschien sponseren met een weekje vakantie naar t buitenland vanaf morgen?
Want ja, die angst hè, vanwege Wilders en Verhagen en zijn aanhang, waardoor je als succesmarokkaan geen leven meer hebt in dit land vol racisten, met als uitzondering een enkele VPRO zaal.

Wel, vanuit de diepste krochten van racistisch Nederland; Van harte, Nasrdin, met je fokkin gouden kalf!

Maar om je nu gelijk als held uit te gaan roepen, zoals de Volkskrant deed? Een held omdat hij in het openbaar zei dat hij een moslim was en omdat dit in het Nederland van Wilders heel gevaarlijk zou zijn? Get real mijnheer de actreutel, leer eens dat er naast de acteurswereld nog een hele echte wereld bestaat, en stop de theatrale waan waarin sowieso politiek correct Nederland dezer dagen lijkt te verkeren, als helden van het naoorlogs verzet.

Om wat voorbeeldjes te geven van de Dchar gekte op Twitter:

Journaliste van De Pers Marcia Nieuwenhuis:
Wow, onder de indruk van dankwoord Nasrdin #Dchar na winst Gouden Kalf. Must see! #NFF #angst #Verhagen #Wilders http://nos.nl/video/277569-dankwoord-va ... dchar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex-acteur en D66 Kamerlid Boris van der Ham:
Mooie speech van Nasrdin Dchar bij winnen van Gouden Kalf
CDA Kamerlid Kathleen Ferrier:
WAW! Wat een geweldige speech van Nasrdin Dchar bij terechte Gouden Kalf beste acteur. Voor dromen en tegen angst!
Volkskrant collumnist Bert Wagendorp:
Mooi, Nasrdin Dchar.
Journalist Joris Luyendijk:
Wat is deze man een held! Dankwoord van Nasrdin
Ex-diplomate Petra Stienen:
The other Netherlands: answer to @geertwilderspvv @maximeverhagen Speech Nasrdin Dchar wins Gouden Kalf
NRC journalist Hans Beerenkamp:
wat een contrast tussen blijdschap van Nasrdin Dchar en nuffige weigering Kalf door Peter Paul Muller. En goeie speech!
Iedereen die deugt mag zich aansluiten. Leve het Nieuwe Nederlandse verzet tegen de anti-moslimonderdrukkers in Den Haag! Leve de hoofddoeken! Leve de gewaagde subsidiekalven! Leve het gescheiden zwemmen! Leve Allah!


Doeesfffokkinnormaalman!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2011/ ... -dchar-maf" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Ik las vandaag nog dat de moslimheld en B acteur Nashrdr whatever een ware angsthaas is en in die zin voor de Islamitische vuist weg reageerde met zijn dankwoord. Toch wel knap dat hij die viscerale en dierlijke angst voor Wilders en zijn racistische bruinhemden( Henk de kampbeul en Ingrid de Wolvin van de SS) de baas kon en zowaar een vreugdedansje kon maken toen hij dat podium op rende. Gelukkig waren de VPRO-luitjes op tijd gebriefd en boden ze onze sympathieke trotse moslim geen glas champagne aan, dat zou zijn gehoofddoekte tante Fatima in het ergste geval op een acute ziekenhuisopname komen te staan, bij minder psychologisch trauma op licht urineverlies.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award. Islamitische comedie

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ozes schreef: Daar wacht ik ook al jaren op Mercator. Wat zou dat verfrissend zijn, maar zolang er een PVV is moet het lijken alsof nederlandse immigranten hier een ware hel van intolerantie wonen.
Ik geloof dat mister Aboutaleb, die het toch ver geschopt heeft in het buitenland (Nederland), iets had gezegd in de sfeer van dat hij hier wel de kansen heeft gekregen. (zijn vader was tot aan de dood analfabeet) Echter, ook geen dankjewel. Sterker nog, hij heeft later nog eens flink nagetrapt, hij is en blijft natuurlijk een volgeling van die kwaadaardige religie. Hij kon het niet laten na te trappen en zei, toen Fortuyn nog leefde: "Ik heb iever dat mijn dochter met een moslim thuis komt dan met een niet-moslim." Ik heb dit eerder gepost via een Youtube filmpje hier op dit forum en dit soort zaken vegeet ik niet. Een moslim en dankjewel naar ONZE kennisbeschaving? Ben je nu helemaal zo naïef? Alles gaat met het achterwerk omhoog richting Allah akbar! Want eerlijk is eerlijk, het is immers de wil van de beste acteur van de wereld: perverse Mohammed. Want het was Mohammed die de zandbakgod Allah uit zijn tent lokte.

En Mercator zag het goed.

Alleen een islamitische acteur is in staat met veel overdrijving en theater een niet-moslim nadoen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award. Islamitische comedie

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:
Alleen een islamitische acteur is in staat met veel overdrijving en theater een niet-moslim nadoen.
Het enige wat er écht is aan de moslim, is de Islam die er in zit. Al de rest is fake, onderling inwisselbaar, tijdelijk, leugenachtig, noem maar op.
Ze zijn hermafrodiet zoals kikkers en padden, verwisselen van geslacht. Een mannelijke moslim is homo tot zijn huwelijk en dan wordt ie ineens 100 % hetero.
Ze zijn zgz "door hun geloof" gehouden aan een bescheiden levensstijl. Maar zo gauw er geld in het spel is besteelt en bedriegt de ene moslim met veel overtuiging de andere.
En last but not least: ze haten het Westen maar willen er allemaal zo snel mogelijk naartoe komen :D .
Kortom: een moslim is voor niks en nooit te vertrouwen, het begrip liegen kent ie niet eens. Zolang zijn islam maar goed zit.

Neem nu dat filmpje waar dat moslim deze Gouden Kalf voor gekregen heeft: over 3 sympathieke moslimknullen die met een tweedehandswagen moeizaam heel gevaarlijk Europa door reizen(door de Ongelovige landen Belgiê, Frankrijk en Spanje, stel je voor) om toch maar de lucht van hun roots te gaan opsnuiven in de Marokkaanse zandbak der Voorvaderen. Maar Nasdr weet helemaal niet waarover dat gaat, in een interview met het Mohammedaanse feestvarken las ik jamaar ik ging altijd met het vliegtuig naar Marokko hoor , NOOIT met de auto! :laugh1:
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award. Islamitische comedie

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Alleen een islamitische acteur is in staat met veel overdrijving en theater een niet-moslim nadoen.
En dan moet je weten dat het net die linkse zeer met hun eigen intellect ingenomen massa is die daar als onnozele halzen intrapt, dezelfden die nu zeggen wat waren die Duitsers toch domoren dat ze achter de clown Hitler aan renden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award drijft de domme massa tot hysteriche hoogt

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Vervallen - zie hieroner. :wink2:
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo okt 05, 2011 3:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award drijft domme massa tot hysteriche hoogte

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
En dan moet je weten dat het net die linkse zeer met hun eigen intellect ingenomen massa is die daar als onnozele halzen intrapt, dezelfden die nu zeggen wat waren die Duitsers toch domoren dat ze achter de clown Hitler aan renden.
Ja, die hele aanstellerige schertskomedie kun je vergelijken met Duitsers die in Nederland wonen en nog steeds hoog opgeven over Hitler. Die was toch zo slecht nog niet. Nou ja, Mohammed, de perverse zandbak profeet zal ook wel wat goede dingen gedaan hebben. En als er dan een Duitse acteur in ons land een lintje krijgt voor aanstellerig gedrag – want dat is toneelspelen – en met volhardende positieve ideeën over Hitler zijn oscar voor zijn geslaagde aanstellerij in ontvangst neemt, op het toneel een dansje maakt in goed verstaanbaar Nederlands, een ordinair Amerikaanse 'fuck' term gebruikt en vervolgens zijn Duitse ouders in de zaal in het Duits toespreekt en zegt “Ich bin aus Deutschen Blut hergestellt und ich bin ein nazi,” zal dan ook het Nederlandse publiek in hysterie en tranen losbarsten? Ik denk dat dit al het grootste Nederlandse toneelstukje is van de 21e eeuw.

Hare majesteit gelooft in God. Dus bestaat God!
Ach, het verbaast mij eigenlijk niets. Neem Koninginnedag. De domme massa stelt zich al vroeg op in dikke rijen om maar even een glimp op te vangen van dat malle hooghartige wijf met die kampioenshoed op haar bolle tronie die maar niet wil inzien dat er ook eerlijke mensen bestaan die NIET in de onzin van God geloven en ook belasting betalen om bij te dragen in het steunfonds voor de koninklijke familie.

Kanker is erg. Maar niet erg genoeg voor u en mij
Kanker is een verschrikkelijke ziekte die je je ergste vijand nog niet wenst. We gaan allemaal dood, dus ook aan kanker. Maar aller dierbare islamitische inzegeningen ten faveure van de linkse Gutmensch-elite in ONZE kennisbeschaving ten spijt, heeft islam ons geleerd dat de psychopatisch zieke geest van de Arabische zandbak profeet Mohammed ook in ONZE kennisbeschaving tegemoet komt aan de wens van vele mohammedanen om andersdenkenden te haten en op een weerzinwekkende onmenselijke manier te folteren. Want moslim staat voor islam en het onbeschrijflijke perverse sadistische genoegen van Mohammed.

Islam is een ziekte. Een angstaanjagend rottingsproces sinds Mohammed
Sta hier maar eens bij stil. Je bent GÉEN volgeling van de perverse ziekelijke agressieve zandbak profeet Mohammed; dan heb je een probleem. Je zult na je dood door Allah opgewacht worden en in zijn favoriete speeltje de vuuroven gesmeten worden. Wie in het vuur terecht komt heeft misschien nog twee minuten te leven. Maar Allah, de vaste woestijnvriend en tentgenoot destijds van Mohammed houdt van extreem sadisme. Dat branden en de stank van schroeiend verbrand vlees is een ultiem genoegen waar zowel Allah als zijn bedenker Mohammed niet genoeg van konden krijgen. Dus zullen de ongelovigen in het vuur levend in stand worden gehouden zodat de onverdraagzame helse pijnen van de slachtoffers, veroorzaakt door de gezegende godsdienstwaanzin van islam, als een soort priapismus bij Allah zijn SM-gehalte tot op grote hoogte in de harten van alle moslimwezens zal doen stijgen. De slachtoffers van islam – en dat zijn alle ongelovigen – zullen het eeuwig moeten uitschreeuwen van de pijn.

De genade van Allah betrof een tijdelijke aanbieding in het aardse bestaan van de mens, geopenbaard via de unieke perverse sadistische Arabische analfabete zandbak profeet Mohammed.

En dat is nu waar alle moslimwezens in ONZE kennisbeschaving zich, vanuit hun superieure aangemeten bevoordeelde positie bij Allah, op verheugen.

Vandaar ook dat deze schertsacteur het niet kon nalaten, om in het belang van zijn geloof in Allah, de knecht van Mohammed, voor heel Nederland te roeptoeteren dat hij moslim is. Die fuck Gouden Geit Award was slechts de driver die dit mogelijk maakte. Zijn plaats in het paradijs met 72 maagdelijke snollen is hiermede alvast verzekerd.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo okt 05, 2011 3:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Manon »

.....zijn oscar voor zijn geslaagde aanstellerij in ontvangst neemt, op het toneel een dansje maakt in goed verstaanbaar Nederlands, de vulgaire Amerikaanse 'fuck' term gebruikt om vervolgens zijn Duitse ouders in de zaal die al jaaaaaren lang in Nederland wonen in het Duits toe te spreken en zegt “Ich bin aus Deutschen Blut hergestellt und ich bin ein nazi,” zal dan ook het Nederlandse publiek in hysterie en tranen losbarsten?
ik probeer het me gewoon nog maar voor te stellen.... [hypocrite.gif]
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

circe schreef: ik probeer het me gewoon nog maar voor te stellen.... [hypocrite.gif]
Ja zo gaat dat. Een mopje maken over Joden maken mag niet, het brengen van de Hitlergroet wordt beboet. 110 euro dacht ik.
Maar publiekelijk uitschreeuwen dat je moslim bent en terwijl in de naam van het moslimisme op dat eigenste moment 100den doden vallen wordt op een warm applausje vanwege het artistieke volkje onthaald.

Iets gelijkaardigs maakte ik net vandaag mee. Aan de voet van de Antwerpse kathedraal kwam ik in een evenement terecht TE GEK. Het was vandaag de Dag van de geestelijke gezondheidszorg blijkbaar en daar was een betoging, een reeks toespraken en een ppopconcert voor voorzien. Links type Kristien Hemmerechts praatte eea aan elkaar. Ipv gewone info aangaande geestelijke gezondheidszorg was het erom te doen om geestesstoornissen "uit de taboesfeer te halen", maw de gek is eigenlijk normaal. Dat zag je ook aan het publiek: bezopen types, tatoeages, piercings, enfin ze deden echt hun best om er zo abnormaal mogelijk uit te zien.
In feite is dat de rode draad in het linkse deken, telkens een zielige groep invorderen om daar superieur over te kunnen doen, deden ze met De Arbeiders, doen ze met De Allchtonen en arme geestesgestoorde drommels kunnen daar ook voor dienen.

De teneur was in een notedop :abnormaal gedrag is normaal :D ! Sluit naadloos aan bi de linkse verering voor moslims, de moslim is normaal, ook de hindoe is normaal, de junkie is normaal, de crimineel...iedereen is normaal behalve degene die netjes elke dag opstaat, beleefd is, zich netjes kleedt en zich niet te buiten gaat aan storend gedrag.

Het werd afgesloten met een liedje: ik houd van je, jij prachtige gek, jij zalige zot!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Manon »

Mercator: je hebt toch luidkeels meegekweeld mag ik aannemen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

circe schreef:Mercator: je hebt toch luidkeels meegekweeld mag ik aannemen?
Nee, ik heb wel de aldaar opgestelde kraampjes en info-standjes bezocht en foldertjes meegenomen. Er was ook een INLOOPBUS VOOR EETSTOORNISSEN . Ik zag de Gutmenschliche typetjes daar ahw denken welke verslaving zou die nu hebben ? :D

Er was ook een standje met kunst gepresteerd door psychiatrische patienten, ik publiceer wel een paar specimina daarvan op het forum.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award. Ik heb mijn krant opgezegd!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Maar het wordt een ander verhaal wanneer die zogenaamde Nederlander boos wordt omdat beweerd werd dat Mohammed een dief was en derhalve als Nasrdin Dchar, acteur en Marokkaanse mohammedaan, beschouwd als hedendaagse held in de Nederlandse samenleving, destijds weigerde een rol in een Nederlands toneelstuk te aanvaarden waarin dus Mohammed een dief werd genoemd
Dit stond in Het Parool op pagina 3:
Dchar vecht tegen clichés
(vervolg van pagina 1) Nasrdin Dchar, opgegroeid in het Noord-Branantse Steenbergen, vecht al langer tegen stereotyperingen in de maatschappij. Zo gaf hij zijn rol in Maria Goos' toneelstuk De geschiedenis van de familie Avenier terug toen zijn personage Mohammed een dief bleek te zijn.
Nu is Mohammed langzamerhand een van de meest bekende en meest gehoorde jongensnamen in Nederland en België geworden, dus ik begrijp niet goed wat hier mis mee is met deze prachtige ingeburgerde naam. Zou het misschien iets te maken hebben met de volmaaktheid van de Nederlander Mohammed? Ik bedoel, een Nederlander steelt toch niet? Of moeten we nu plotseling de naam Mohammed toch maar zien in het licht van de Marokkaanse gemeenschap en niet onder de vlag met de kleuren rood-wit-blauw? Ach, het blijft aanklooien met al die islamitische Marokkanen. Ze eisen respect. Ze zijn wantrouwig naar elke samenleving die niet op hysterisch Mohammed-achtige wijze gesitueerd is. Alles wat niet naar islam ruikt is al bij voorbaat verdacht. En wie als christenhond of atheïst de naam Mohammed gebruikt in een niet islamitisch toneelstuk heeft al, bij islamitische voorbaat, belediging voor.

De voorpagina van het dagblad Het Parool stond geheel in het teken van deze stompzinnige gefrustreerde malloot. U begrijpt het vast wel als ik zeg dat ik nu mijn abonnement op deze overigens voortreffelijke krant heb opgezegd. En ik zal jullie zeggen waarom. Omdat de verantwoordelijke eindredacteur met goedvinden van zijn hoofdredacteur net zo'n malloot is als die gefrustreerde dorpsartiest van Marokkaanse afkomst die een onoverbrugbare moeite heeft met de beladenheid van de naam Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89852
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Ariel »

Speech
Sylvain Ephimenco

'Ik ben een Nederlander. Ik ben trots op mijn Marokkaanse bloed. Ik ben een moslim en ik sta hier met een fucking Gouden Kalf in mijn hand.'

Het zijn op zichzelf ontroerende woorden die acteur Nasrdin Dchar geëmotioneerd uitsprak, afgelopen week in Utrecht, toen hij tot beste Nederlandse acteur werd uitgeroepen. Woorden die als cement hadden kunnen fungeren om een paar losgeraakte stenen van ons bouwsel weer aan elkaar te koppelen. Maar curieus is wel dat nu, bijna een week na dato, de woorden van Nasrdin juist als een splijtzwam lijken te werken.

Voor links is de acteur een held die de gehate regering in haar hemd heeft gezet. Voor rechts daarentegen is Nasrdin Dchar een exponent van de politieke correctheid die zich in slachtofferschap wentelt. Beide stellingen zijn onjuist, maar leiden wel tot heftige reacties en polarisatie. Het komt door andere woorden die ook door Nasrdin in de mond werden genomen vrijdagavond. Zo had de vers bekroonde acteur het over een Nederlandse samenleving die 'door angst werd geïnjecteerd' en hij noemde daarbij ook de namen van minister Verhagen en van Wilders.

Door linkse publicisten werd hij onmiddellijk op het schild gehesen, alsof hij in zijn eentje de regering ten val zou kunnen brengen. Begrijpelijk: diezelfde scribenten waarschuwden een jaar geleden voor de komst van 'Bruin I', en zie hoe na een jaar de ploeg van Mark Rutte stevig en sereen in het zadel zit. Erger: op cruciale momenten wordt dit zogenaamde kabinet-Bruin I door de grootste linkse oppositiepartij in het zadel gehouden. Frustraties alom.

Hoewel ik niet aan de goede bedoelingen van de sympathieke Nasrdin Dchar twijfel, moet ik toch constateren dat hij onhandig heeft geopereerd. Hij had beter kunnen benadrukken wat hij later in talkshows vertelde. Dat hij ondanks zijn Marokkaanse afkomst nooit bang is geweest om zijn doel in het leven niet te realiseren.

Vanaf de basisschool tot aan zijn studie bedrijfseconomie kreeg hij zoals ieder ander kansen en hij heeft ze gedecideerd aangegrepen. Hij had zich in Utrecht met zijn dankwoord ook tot jonge Marokkanen kunnen richten. Hij had hun kunnen vertellen dat je in dit land, als Nederlandse Marokkaan, net zo goed burgemeester, Kamerlid, staatssecretaris, succesvolle schrijver, zanger of acteur kunt worden. En daarbij ook nog een Gouden Kalf kunt winnen.

Maar in plaats van olie op de golven te gooien, deed hij dat op een smeulend vuurtje. Tegenover een applaudisserende filmwereld die toch zou moeten weten dat er in dit land nog nooit een Marokkaanse filmregisseur door een autochtone terrorist is vermoord.

Hij had door zijn verschijning de angsten kunnen proberen weg te nemen van allen die in hun buurt worden getreiterd of uit hun wijk worden gepest. Hij is immer het levende bewijs dat het totaal anders kan. Maar nee, Nasrdin Dchar koos ervoor om Verhagen en Wilders erbij te betrekken. Jammer.

http://www.trouw.nl/tr/nl/6849/Sylvain- ... eech.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award. Exclusief voor islamitische sukkels

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dat Brabantse moslimwezen is een acteur. En denk maar even na, daar is alles mee verklaard.

Allah akbar kennen we zo langzamerhand wel als de god met de slappe lul. Maar moslimwezens richten hun achterwerk naar allah en zien in hem een almachtige god met een almachtige errectie die tot staat is de meerderheid van zijn volgelingen op deze aarde te bewerkstelligen. Zijn zaad is het zaad van de verkwisting. Want wat moet deze wereld met anderhalf miljard moslimwezens die voornamelijk aan diarree lijden, de tweede doodsoorzaak in Indonesië, het grootste moslimland ter wereld?

Het probleem met de meerderheid van alle moslimwezens is dat zij zich superieur wanen aan ONZE kennisbeschaving. Op grond van superioriteit? Ehhh . . . bij moslimwezens viert de triomfboog van achterlijkheid van islam hoogtij dagen. Dankzij ons tolerantie-systeem van gratis geld voor domme Marokkanen en Turken, die daarin de wil van Allah ervaren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award. Exclusief voor islamitische sukkels

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef:Dankzij ons tolerantie-systeem van gratis geld voor domme Marokkanen en Turken, die daarin de wil van Allah ervaren.
Dat is het, het moslimwezen denkt dat de uitkering-of de Gouden Geit in dit geval- die hem gul wordt verstrekt rechtstreeks van Allah komt en niet van de Nederlandse belastingsbetaler. Bij elke maandelijkse toelage zou de moslim ipv Allah akhbar! moeten roepen Holland Akhbar! Zou het onmogelijk zijn moslims dit te laten inzien ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award stinkt uit de bek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat ook nog gezegd dient te worden is dat dit dorpsacteurtje - het klinkt minderwaardig, maar dat is ook mijn oprechte bedoeling - ons zo nodig de les moest lezen, de oren wassen en ga zo maar door.

Donder nou toch gauw op zielig moslimmannetje!

En die hele achterlijke linkse Gutmensch-brigade trapte daar met open ogen in. IK DUS NIET.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie