Gouden Geit en roze kwal Award.

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Mercator begint ook met een grappenwinkel. Voor 100 euro heb je al een aardige nieuwe Marokkanengrap. Tweedehandsgrappen kan je krijgen voor de helft van de prijs, en flauwe grappen voor een tientje:

Bobby Brown is onmiddellijk na de dood van Whitney Houston gesignaleerd in een winkel voor sportartikelen. Wat heeft hij daar gekocht?
Spoiler! :
Een boksbal.
Verder is hij zo aangedaan door het verlies dat hij naam veranderd heeft in Bobby
Spoiler! :
White
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Manon »

Iets anders. Hoe is het mogelijk dat hij hier een verblijfsvergunning heeft gekregen op zijn 22e? Is hij hier zo maar binnen komen wandelen? Of valt dit onder de meest belachelijk krankzinnige wet van Gezinshereniging? Als zijn familie zo graag met hem verenigd wil zijn, had die naar Marokko moeten verhuizen. Zo ver is dat niet.
hij zegt toch dat hij (on)gelukkig getrouwd was met een Hollandse? Meest voorkomend opstapje.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

circe schreef: hij zegt toch dat hij (on)gelukkig getrouwd was met een Hollandse? Meest voorkomend opstapje.
Wat zou een "huisdirr" kunnen zijn? Is dat een soort Marokkaans gerecht? De bruine grapjas van dienst houdt er allszins niet van, dat heb ik begrepen uit dat gebrabbel.
Deze Omar is dus officieel de grappigste Marokkaan van Nederland. Nou nou.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award. De volgende Marokkaan graag!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Deze Omar is dus officieel de grappigste Marokkaan van Nederland. Nou nou.
Het grappige zit hem blijkbaar in het feit dat hij zo slecht verstaanbaar is. Ik zie daar de grap niet van in. De bedoeling is waarschijnlijk dat wanneer je van Omar iets niet duidelijk hoort, het hoe dan ook wel als grappig bedoeld moet zijn. Dus ga je maar als onnozele die niet aan zichzelf wilt twijfelen, lachen. En dat is nu juist dom. Je moet boos worden dat die eikel niet beter zijn best doet om goed Nederlands te praten. Laat hij eerst nog maar eens een jaar oefenen en dan een nieuwe poging wagen. Wij van FFI zijn vast bereid hem een tweede kans te gunnen. Het liefst doen we niet aan integratie. Maar als het niet anders kan, dan wel graag goed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Mahalingam »

Nog even door gaan over de soap van het Cabaret Festival. Wat heeft Camedy gezegd?
http://www.camedy.nl/nieuws/1564/winnaa ... t-festival
Dat de kersverse winnaar van het Leids Cabaret Festival goed acteerde staat buiten kijf. Hij acteerde zelfs zo goed dat niemand doorhad dat hij slechts twee eigen grappen had.[...]
Pijnlijk is vooral ook dat in het juryrapport de grap wordt geroemd over de Israelische en Palestijnse kwestie, nota bene een grap van Bram, die deze grap al jaren speelt. Voor de grap over de deurwaarder geldt hetzelfde, evenals de 'taxi-grap'. Ook een actuele sterke grap over de Elfstedentocht kwam uit de pen van Van der Velde.[...]
De enige grappen van de hand van Ahaddaf waren grappen als 'arm is moedig en rijk is dom' en 'ik wacht op de bus en toen zei de politie: kom daar van af'.
http://www.recensiekoning.nl/2012/02/52 ... etfestival
Hier wordt gewezen op het bizarre verschil tussen het jury rapport en de uitslag.
Wat lezen we hier (zie onder voor de links naar de volledige juryrapporten): kandidaat A met een onaffe voorstelling, die technisch slecht in elkaar steekt, maar ‘een boodschap’ heeft, kandidaat B met een op zich prima voorstelling, maar wat achterhaald, en kandidaat C met een échte voorstelling, verrassend, origineel en goed in elkaar, maar met één wat zwakker moment tegen het eind. [...]
Nu begrijpen we dat het Leids Cabaret Festival juist waarde hecht aan de ‘maatschappelijke boodschap’ in een voorstelling, maar hoe je het ook wendt of keert, het is ronduit ongelooflijk dat een – door de jury zelf benoemde – nagenoeg perfecte voorstelling het moet afleggen tegen een ronduit zwak optreden, vol met slappe tongue-in-cheekgrappen (“Mijn vader heeft in de bergen gestudeerd: hij is hoog opgeleid.”) en inconsequente impressies van deurwaarders.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:“Mijn vader heeft in de bergen gestudeerd: hij is hoog opgeleid.”
" Mijn vader was stamhoofd in het riff gebergte en naar Nederland gekomen: hij is laag gevallen"
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award. Wie volgt? Mijn overleden vader?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
" Mijn vader was stamhoofd in het riff gebergte en naar Nederland gekomen: hij is laag gevallen"
Mijn vader was in een vroeg stadium goed bedoeld lid van de NSB geworden. Hij zegde dat lidmaatschap op toen Duitsland Nederland binnenviel. Maar dat werd hem niet in dank afgenomen. Hij was na de oorlog zijn carrière bij de KLM kwijt. Weliswaar met een uitstekend getuigschrift, maar dat kon natuurlijk direct in de prullenmand.

Vandaar dat niemand lid kan worden van de PVV. (grapje)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Ik vind dat de Gouden Geit deze maand-zei het postuum-naar de postkoloniale intellectueel Anil Ramdas gaat ! Zijn zelfgekozen dood was een statement tegen de door Wilders geïnjecteerde haat waar de slechte podium act van Nasdrin Dchar een kleutertoneeltje tegen was.

Het is wel spijtig dat Ramdas zijn zelfmoord niet publiek heeft uitgevoerd , na het luidkeels uitroepen van Ik kan niet meer leven met die haat!

De multiculturele doodsact van Ramdas is zelfs helemaal in het water( of beter de sneeuw) gevallen omdat op dezelfde dag Johan Friso onder het ijs terecht kwam.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
De multiculturele doodsact van Ramdas is zelfs helemaal in het water( of beter de sneeuw) gevallen omdat op dezelfde dag Johan Friso onder het ijs terecht kwam.
En daar gaat Rutte zijn vakantie voor onderbreken?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: En daar gaat Rutte zijn vakantie voor onderbreken?
Volgens de Marxistjes van Krapuul is het een schande dat de media zo weinig aandacht hebben geschonken aan het overlijden van Ramdas. Een dag van nationale multikul rouw was aangewezen geweest. Ik hoorde net nog een goeie commentaar op zijn zelfmoord: oh hij was depressief door het racisme in Nederland? Dan heeft hij daar nu dus geen last meer van !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Lasteraar »

En waar ging die film over?
De naam Rabat zegt het al. Een reis naar Marokko.
Niet echt grensverleggend vanuit zijn perspectief.

Mag ik Aad van den Heuvel voordragen voor een passende trofee?
Ik neem me vaak voor me niet meer te verbazen. Toch lukte het Aad tijdens zijn gesprek met Al Hattan.
Doubt is a human right. You are so sure of everything.

http://tvblik.nl/de-halve-maan/17-februari-2012" onclick="window.open(this.href);return false;
Na 19:03
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Lasteraar schreef:En waar ging die film over?
De naam Rabat zegt het al. Een reis naar Marokko.
En dan nog heen en terug spijtig genoeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Mahalingam »

Wat mensen al niet doen om in aanmerking te komen voor de Gouden Geit Award. Sommige denken dat ze iets geit-achtigs moeten doen.
Man graast tussen geiten in geitenkostuum
Boswachters in de Amerikaanse staat Utah zijn op zoek naar een man die in de bergen rondloopt in een geitenkostuum. De natuurliefhebber zou zich mengen in een groep wilde geiten.
Volgens boswachter Phil Douglass heeft de geitenfanaat geen wet overtreden. Douglass zei echter bang te zijn dat de man zich niet bewust is van de gevaren van zijn daden.
Zo worden in september 60 jachtvergunningen voor geiten afgegeven in het gebied. Daarnaast kunnen de geiten zelf ook gevaarlijk zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/5596/Planet/arti ... tuum.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Manon »

Zo worden in september 60 jachtvergunningen voor geiten afgegeven in het gebied. Daarnaast kunnen de geiten zelf ook gevaarlijk zijn.
Misschien wil hij wachten tot het paarseizoen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Deze maand gaan we internationaal. De Roze Kwal award voor Islamisering gaat naar het beginnende zangeresje Madonna, die o zo graag heeft dat haar land wordt bestuurd door een zwarte moslim:

Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Ariel »

VAN HARTE GEFELICITEERD MADONNA. icon_thumbup.gif Toppie. !!!!!!

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Deze mag ook niet ontbreken nu we toch de Grote Plas oversteken om de Roze Kwal uit te reiken. Niet zo beroemd als wijlen zijn broertje, maar toch:

Afbeelding

Zal ook wel een groot Obama fan zijn.

De ware toedracht over de dood van Wacko Jacko is pas nu aan het licht gekomen. Er was al zoveel gesneden in die zijn zwart lijf dat hij nog maar met een paar peesjes en spiertjes aaneen hing, in wankel evenwicht zeg maar. Toen Cat Stevens hem in naam van Allah wilde besnijden was net die ingreep er teveel aan en de King of Pop viel uit elkaar.

Ik vraag me ook af waarom het zangeresje Madonna Obama op haar rug heeft geschilderd en niet op haar tieten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Mahalingam »

Geen Stijl heeft een grote volks-brede verkiezing gelanceerd.
Wie wordt de Dhimmi van 2012

Dhimmi's, bah. Lispelende hogepriesters van het Weg Met Ons Denken. Cultuurverraders en erfgoedverkwanselaars met ruggengraten van vanillevla en ballen van slasaus. Van zandvlaktes dromende dubbeltongers in oneindig groen Hollands weidelandschap, die er maar op los lullen voor de correcte goegemeente. Lappen desnoods hun lieve moedertjes erbij om een paar extra coins voor de policor flipperkast Multiculti Nederland. De hedendaagse dhimmi is van hetzelfde type dat in mei 1940 "Do ist der Afsluitdijk" tegen de oprukkende Duitscher riep. De generatie die in de jaaren zeeventig van de voorige eeuw gierend van de lach in progressieve krant, op progressieve televee en op de progressieve kleinkunstpodia paapse en protestantse kerken de grond intrapte, maar die nu hun bek houden over moskee en minaret (prettige uitzonderingen daargelaten). Scheitkeutelbang om voor "racist" uitgemaakt te worden. Want dat ben je volgens hunnie als je er wat van zegt. GeenStijl geeft geen fuk en zegt er wat van. Want ook in 2012 was de dhimmi weer enthousiast aanwezig in de mediaas. GeenStijl nomineert er 12 en aan u de taak de Dhimmi van 2012 te benoemen middels de stijlloze poll. Na de break twaalf dieptepuntjes in de twaalf provinciën.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... .html#more
Kandidaten:
1. Petra Stienen
2. Carel Kuyl en Aad van den Heuvel
3. Michel Maas (NOS)
4. Woningbouwvereniging Eigen Halal Haard
5. Herr Oberstfeldwebelgardeoffizier Martin Schulz
6. Ons Staatshoofddoek
7. Nieuwsuur
8. Hema Hoofddoekjes
9. Rijksmuseum
10. Walibi Holland
11. Malou van Hintum
12. Martijn de Koning
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Ik zag gisteren nog op de teevee de nieuwe conservator van het Parijse Louvre museum. De Mona Lisa vond ie wel "aardig" maar niks speciaals, HET topstuk van het museum was volgens de Frans brabbelende dhimmie een soort schotel met een Arabisch opschrift omdat de Islam een even hoogstaande cultuur is als de Europese.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Om het jaar 2012 af te sluiten mag nu ook wel de prijs van de Roze Kwal voor uitstekende dhimmie verdienste uitgereikt worden.

Voor België is dat: Koning Albert II himself wegens zijn huilerige schrik voor 30er jaren "racisme en populisme".

Voor Nederland is dat: jullie premier Mark Rutte die plat op zijn smoel gaat telkens als het Europese islamcircus in Brussel en Straatsburg hem vanalles opdraagt om Nederland naar de verdommenis te helpen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Ik zag gisteren nog op de teevee de nieuwe conservator van het Parijse Louvre museum. De Mona Lisa vond ie wel "aardig" maar niks speciaals, HET topstuk van het museum was volgens de Frans brabbelende dhimmie een soort schotel met een Arabisch opschrift omdat de Islam een even hoogstaande cultuur is als de Europese.
Op de laatste dag van het jaar delen wij met groot genoegen de roze kwal uit aan deze dhimmie dwaas . Heb je een kiekje van die schaal zodat wij hem kunnen vergelijken met de Mona Liza?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door Ariel »

Het is ons een eer, zo niet een heel grote eer om de roze kwal op deze kwnallerige dag uit te reiken aan Zijne Majesteit Koning Albert De Tweede , en aan Zijne Excellence Prime Minister of The Netherlands Mark Rutte . Deze beide Kwallen Hoogheden verdienen de kwal om hun uitstekende dhimmie verdienste . ( lees above post van Mercator. )

Van Harte heren. Zoek een mooi plekje in uw paleizen voor deze prachtige en wel verdiende prijs .

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Op de laatste dag van het jaar delen wij met groot genoegen de roze kwal uit aan deze dhimmie dwaas. Heb je een kiekje van die schaal zodat wij hem kunnen vergelijken met de Mona Liza?
Moet ik even opzoeken. Feit is dat er net een hele afdeling gewijd aan "Islamitische Kunst" is geopend in het Louvre, gesponsord door het koningshuis van Saoudi Arabië. Er zijn ook weerzinwekkende foto's van de Franse dhimmie president Hollande die deemoedig de hand reikt aan een Arabische koninklijke vent in een jurk en met een theedoek op zijn kop.
Wat je ziet op die expo is een variatie op wat ik ooit zag in Antwerpen, Kunstschatten uit Marokko:
-met kraaltjes versierd kamelenzadel
-met ivoor ingelegde kromme dolk
-purperen boerka
-rijkelijk versierde gestolen scooter
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Gouden Geit Award voor dr. HvdM

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit is zeker een Gouden Geit Award waardig. Dankzij de uitvinding van dr. Hans van de Mortel, godsdienstwaanzinoloog en fervent supporter van de schizofrene islam, is de beste manier ontdekt om snel en doeltreffend de bloeddruk bij mohammedanen te meten. :sheik:
Spoiler! :
Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gouden Geit Award.

Bericht door mercator »

Afbeelding
De Roze Kwal kan dit maal zelfs postuum uitgereikt worden. Linkse jeugdschrijver Jan Simoen is overleden. Toen hij de diagnose fatale kanker kreeg ontlokte dit bij hem deze reactie:
Ik voel me uitgeprocedeerd, als een asielzoeker die heel erg gehecht is geraakt aan het land waar hij zich de laatste jaren zo goed thuisvoelde, maar binnen een paar maanden op het vliegtuig wordt gezet.
Of hoe de ware Gutmensch zelfs in het aanschijn van de dood voor wansmakelijke multicul propaganda moet zorgen.

Vanuit mijn eigen ervaring vind ik het een kwalijke belediging voor mensen met kanker die zomaar eventjes worden vergeleken met allochtone profiteurs en criminelen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie