Allah heeft het gezien en genoteerd en de Marokkaanse kluchtacteur zal voor straf de meest weerzinwekkende folteringen(door Allah de Sadist te specifiëren) ondergaan in de hel wegens verkeer met een halfnaakte ongelovige hoer.
Ze is wel half aangekleed, maar echt geen hoer. Ze draagt immers geen hoofddoekje.mercator schreef:Allah heeft het gezien en genoteerd en de Marokkaanse kluchtacteur zal voor straf de meest weerzinwekkende folteringen(door Allah de Sadist te specifiëren) ondergaan in de hel wegens verkeer met een halfnaakte ongelovige hoer.
Ok, foutje, deze "Nederlandse" had het dan beter begrepen:'Hans van de Mortel' schreef: Ze is wel half aangekleed, maar echt geen hoer. Ze draagt immers geen hoofddoekje.
Dat bedoel ik nou. Je hebt ook hoeren die het voor hun plezier doen. Ze lijken erop, maar zijn het niet. Ze vragen er immers geen geld voor, ze krijgen het. De man op de achtergrond is ondertussen, naar de leer van zijn moeder, in conclaaf met zijn god, de god van de christenen en de joden, die weer anders is dan de god van de moslims. Ach wat maakt het uit. In feite geeft dit soort type huichelaars indirect toe dat er meer dan één god bestaat, namelijk de god van hoe het het beste uitkomt.mercator schreef:Ok, foutje, deze "Nederlandse" had het dan beter begrepen:'Hans van de Mortel' schreef: Ze is wel half aangekleed, maar echt geen hoer. Ze draagt immers geen hoofddoekje.
Gieren! :roll2:mercator schreef:De felbegeerde Roze Kwal kan naar de ENDEMOL producties gaan voor de nieuwe crimi-serie MOORDVROUW met Wendy van Dijk die steeds meer op Hans Klok begint te lijken en Renee Soutendijk die naar we hopen niet meer voor "functioneel naakt" zal zorgen.
De hoofdverdachte-een Antilliaanse bosaap-bleek uiteindeliijk een goeie knul en valschelijck verdacht van een akelige moord die uiteraard door de blanke buurman werd gepleegd. Op het einde geeft Wendy hem haar eigen kogelvrij vest omdat ze weet dat de zwarte onschuldig is en geen vlieg kwaad kan doen, want zo zijn zwarten niet. Dat kogelvrij vest dient om hem te beschermen tegen door racistiese blanke politieagenten afgevuurde kogels.
De boodschap is duidelijk: de zwarte heeft het NIET gedaan! De non-fictie collega's van Opsporing Verzocht zitten er altijd en helemaal naast!
Uiteraard is in het opsporingsteam, dat door de strenge maar rechtvaardige Renee Souterdijk als een moederkloek wordt geleid, een volstrekt geïntegreerde Marokkaan aanwezig, Ibrahim. Deze wordt liefdevol BRAM genoemd. Hij is in stilte verliefd op zijn Hollandse collegaatje, die in de pilot aflevering met quasi naakte borsten rondliep. Een moderne Marokkaan neemt daar dus helemaal geen aanstoot aan.
Een gesmaakte passage was die waarbij verteld werd het moordwapen is in de tuin van de buurman begraven! . Waarop Wendy zowaar met een schop naar dat tuintje trekt,driftig begint te graven en zowaar binnen de halve minuut een flinke baseball knuppel opgraaft, waar overigens geen spatje aarde op kleeft :D !
Manon schreef: En ja Mercator, Bram mag toch vanalles doen met wat zijn rechterhand bezit?
En ja hoor! Net zoals de schizofrene aan de psycholoog afhankelijk gerelateerde provinciale acteur en Gouden Geit Award winner Nasrdin, draagt ook deze islam-freak een baardje. Net niet weerzinwekkend genoeg om hem af te wijzen, maar juist goed genoeg om aan de heersende actuele 'beschaafdheidsnorm' tegemoet te komen. Quasi modern dus.mercator schreef: De tweede van links is dus de sympathieke Mohammedaanse spring-in-t-veld Bram of Ibrahim.
'Hans van de Mortel' schreef:[ Net zoals de schizofrene aan de psycholoog afhankelijk gerelateerde provinciale acteur en Gouden Geit Award winner Nasrdin, draagt ook deze islam-freak een baardje. Net niet weerzinwekkend genoeg om hem af te wijzen, maar juist goed genoeg om aan de heersende actuele 'beschaafdheidsnorm' tegemoet te komen.
Zo zie je maar weer dat je heel veel centjes binnen kan halen als je een leuke film maakt over keurige allochtone jongelui.mercator schreef:De felbegeerde Roze Kwal kan naar de ENDEMOL producties gaan voor de nieuwe crimi-serie MOORDVROUW met Wendy van Dijk die steeds meer op Hans Klok begint te lijken en Renee Soutendijk die naar we hopen niet meer voor "functioneel naakt" zal zorgen.
Politieke ophef om subsidie aan Moordvrouw
GRONINGEN - In de Provinciale Staten van Groningen en Drenthe is ophef ontstaan over een miljoenensubsidie van het Samenwerkingsverband Noord-Nederland (SNN) aan de nieuwe politieserie Moordvrouw van RTL 4.
Het SNN, een samenwerkingsverband van de drie noordelijke provincies met als doel de economische positie van Noord-Nederland te versterken, zou 3,7 miljoen euro hebben meebetaald aan de serie. Die speelt zich af in Friesland. Wendy van Dijk vertolkt de hoofdrol.
De Groningse PVV-fractievoorzitter Ton van Kesteren spreekt van „een ordinaire reclame-uiting” en eist opheldering. Ook de PvdA en de SP hebben bezwaren.
Hans Konst van het SNN, ook gedeputeerde van Friesland, laat weten dat het gaat om een subsidie aan Marketing Fryslân voor de promotie van de provincie. Slechts een deel van de miljoenen zou naar de serie zijn gegaan.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1137 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarmee het kriebelige misverstand dat hierover ontstaan is, de wereld is uitgeholpen. Volgende kwestie!Ariel schreef:Hans Konst van het SNN, ook gedeputeerde van Friesland, laat weten dat het gaat om een subsidie aan Marketing Fryslân voor de promotie van de provincie. Slechts een deel van de miljoenen zou naar de serie zijn gegaan.
Nou, dat valt wel mee. Hij kwam best wel sympathiek over. Ik heb echter niet langer dan een minuut proberen te kijken. Waarom? Omdat hij nauwelijks te verstaan was. Ik dacht dat hij af en toe gewoon in het Arabisch stond te oreren. En zijn humor? . . .Ariel schreef:
Of tie leuk is? Ik ben blij dat geen fucking uur naar hem hoef te kijken
Same here. Het is zelfs nog een combinatie van het platste Hollandse dialect en Arabisch/berbers, voor mij als Vlaming compleet onverstaanbaar. Ik neem aan dat er in de Nederlandse gevangenissen op die wijze met elkaar gecommuniceerd wordt. Aan mij is het niet besteed, net zomin als 99% van die stand up comedians overigens, allemaal schreeuwlelijkerds met ADHD, bah. Met als opperhoofd Paul de Leeuw natuurlijk. Als je die bezig hoort zonder klank zou je haast denken dat het een Marokkaan IS. Zijn nieuwste "show" heet POEPHOOFD, dat zegt genoeg.'Hans van de Mortel schreef: Nou, dat valt wel mee. Hij kwam best wel sympathiek over. Ik heb echter niet langer dan een minuut proberen te kijken. Waarom? Omdat hij nauwelijks te verstaan was.
Ik droom er soms van dat ik in een varieté voorstelling van Paul de Leeuw ben terecht gekomen. Heel het linkse volkje vindt zijn grappen grollen o zoo geniaal en grappig, vooral als hij Henk en Ingrid in de zeik zet. Bij het zoveelste lachsalvo staat Paul te glimmen en te glunderen van eigendunk. Ik sta op, vraag het woord en vraag beleefd maar goed verstaanbaar mr. De Leeuw, zou u aub kunnen stoppen met deze vertoning ? Het is echt waardeloos hoor.'Hans van de Mortel' schreef: De domme meute staat te klappen als een gek, en ik, zegt de gek, die doet niet mee.
Twijfelachtig. Zat er niet zojuist iemand op zijn praatstoel over parasiteren te orakelen? Hmmm...Ariel schreef:Kijk eens aan. :knorrie: Hier hebben we de volgende Marokkaan die een fucking prijs gewonnen heeft. Omar Ahaddaf wint Leids Cabaret Festival. Verdient hij een Gouden Geit Award? [...]
http://www.gelderlander.nl/algemeen/kun ... stival.eceOphef rond 'plagiaat' cabaretfestival
Op Twitter doen zondag verhalen de ronde dat de winnaar van het Leids Cabaret Festival grappen zou hebben gekocht en gestolen. Winnaar Omar Ahaddaf (32) zou grappen hebben gekocht van cabaretier Bram van der Velde, maar beiden ontkennen de geruchten.
,,Het klopt niet'', aldus Ahaddaf desgevraagd. ,,Ons collectief, Comedy Cafe in Amsterdam, heeft meegeholpen om sommige grappen nog wat aan te scherpen. Dat is heel gebruikelijk'', lichtte Van der Velde toe. Volgens Van der Velde is hij verkeerd geciteerd op de website Camedy.nl, waar in een artikel de suggestie wordt gewekt dat Ahaddaf hem heeft betaald.