Alex Agnew- De Zelfmoordcabaretier

Zwartmeer

Alex Agnew- De Zelfmoordcabaretier

Berichtdoor Zwartmeer » Wo Nov 09, 2011 12:07 am

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

mercator

Re: Alex Agnew- De Zelfmoordcabaretier

Berichtdoor mercator » Wo Nov 09, 2011 12:44 am

Zoals Nederland zich dient te schamen voor de platte grollen van pedofiel Paul de Leeuw dient Vlaanderen zich te schamen voor de irritante potsenmaker Agnew.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Wo Nov 09, 2011 12:53 am

mercator schreef:Zoals Nederland zich dient te schamen voor de platte grollen van pedofiel Paul de Leeuw dient Vlaanderen zich te schamen voor de irritante potsenmaker Agnew.

Paul de Leeuw? Wie is dat? Maar waarom moet Vlaanderen zich schamen voor moedige cabaretier?

KevinB

Berichtdoor KevinB » Wo Nov 09, 2011 1:00 am

Alex Agnew doet niet liever dan de hele tijd platvloerse en domme grappen vertellen over pis, kak en seks, bij wijze van spreke, en dat gepaard gaande, uiteraard, met een aanzienlijke hoeveelheid niet al te stichtend taalgebruik. Tussendoor haalt hij dan nog eens uit naar moslims en andere gelovigen, of naar subculturen. Ook daar steeds met de nodige vloeken en scheldwoorden, uiteraard.

Je mag zoiets wat mij betreft leuk vinden, maar ik vind het persoonlijk niet echt grappig. Hoogstaande cultuur kun je het zeker niet noemen. Het is naar mijn mening kinderachtig, platvloers, ordinair, vulgair en bij momenten zelfs ronduit obsceen. Het is van een eerder bedenkelijk niveau, naar mijn mening. Dom amusement, maar niet echt cultuur, denk ik.

Ik kan Mercator wel begrijpen dat hij dit irritant vind. Persoonlijk moet ik het ook niet zo hebben van cabaretiers. Meestal is het toch maar scoren met goedkoop choqueren, vloeken, schelden en pies, kak -en seksgrappen.

Ieder z'n meug, natuurlijk, en ik geef eerlijk toe dat ik zulke dingen een paar jaar geleden ook nog leuk vond. Maar tegenwoordig vind ik er niks meer aan.

Overigens heeft Agnew misschien wel een beetje moed dat hij over de islam durft spreken, maar hij is gewoon een cabaretier die niemand ontziet. En die wellicht ook niet veel mensen serieus nemen.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Wo Nov 09, 2011 1:19 am

KevinB schreef: Overigens heeft Agnew misschien wel een beetje moed dat hij over de islam durft spreken, maar hij is gewoon een cabaretier die niemand ontziet. En die wellicht ook niet veel mensen serieus nemen.

Tot vanavond kende ik hem helemaal niet. Volgens mij moet je wel meer dan een beetje moed hebben om grappen over de islam te maken. En wat bedoel je met een cabaretier serieus nemen? Moet je Freek de Jonge, Herman Finkers, Toon Hermans of Theo Maassen dan wel serieus nemen? Het zijn toch grappenmakers waar je wel of niet om lacht?

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Wo Nov 09, 2011 1:22 am

Hier nog zo'n geval van al weer een paar jaar geleden:

Laatst gewijzigd door Zwartmeer op Wo Nov 09, 2011 1:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Wo Nov 09, 2011 1:30 am

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Nov 09, 2011 10:00 am

KevinB schreef:Alex Agnew doet niet liever dan de hele tijd platvloerse en domme grappen vertellen over pis, kak en seks,

Dat doen ze allemaal, het irritante modeverschijnsel "stand up comedian" ( de Nederlandse taal heeft zelfs geen woord voor zulk een potsenmaker) is de tot-norm-verheffing van infantiel ADHD- en Tourettegedrag: Geert Hoste, Agnew, Wim Helsen...noem maar op. De meesten zijn dan ook nog s links. Uiteraard, anders komen ze niet aan de bak.
Het is een vorm van ondermaats vertier voor de massa die uit Nederland is over gewaaid.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Wo Nov 09, 2011 10:22 am

Wat moet ik zeggen? Jij vindt Swiebertje al een terrorist. Wat is volgens jouw eigenlijk wel goede vertier? En kun je daar een voorbeeld van laten zien?

Manon

Berichtdoor Manon » Wo Nov 09, 2011 4:13 pm

Noteer dat je vooraleer je moppen over islam en moslims begint te maken, je eerst het vlaams blok er bij moet halen en je hen een moord in het stadpark (???? [c045.gif] ) moet toeschrijven. Eens dàt netjes gedaan, mag je braafjes iets over moslims in Iran vertellen.

Niet teveel, en liefst over zover mogelijk weg.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Nov 09, 2011 7:37 pm

Zwartmeer schreef:Wat moet ik zeggen? Jij vindt Swiebertje al een terrorist. Wat is volgens jouw eigenlijk wel goede vertier? En kun je daar een voorbeeld van laten zien?

Ik moet bekennen dat ik bij de laatste show van Andre van Duin hartelijk gelachen heb, live in het theater wel te verstaan. Toen ik hetzelfde op de teevee zag vond ik er niks aan. Raar is dat. Alle grappen en grollen waren dezelfde.

Verder is het natuurlijk zo dat ik een ernstig en zwaarmoedig mens ben. Lachen doe ik zo wie zo al zelden.

mercator

Berichtdoor mercator » Do Nov 10, 2011 11:09 am

Manon schreef:Noteer dat je vooraleer je moppen over islam en moslims begint te maken, je eerst het vlaams blok er bij moet halen en je hen een moord in het stadpark (???? [c045.gif] ) moet toeschrijven. Eens dàt netjes gedaan, mag je braafjes iets over moslims in Iran vertellen.

Niet teveel, en liefst over zover mogelijk weg.

Natuurlijk ,die puber Agnew zal helemaal niks naars vertellen over Marokkanen in België zelf. Als hij dàt doet gaan de deuren van de gesubsidieerde culturele centra onmiddellijk dicht voor hem.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Do Nov 10, 2011 5:55 pm

mercator schreef: Ik moet bekennen dat ik bij de laatste show van Andre van Duin hartelijk gelachen heb, live in het theater wel te verstaan. Toen ik hetzelfde op de teevee zag vond ik er niks aan. Raar is dat. Alle grappen en grollen waren dezelfde.

Verder is het natuurlijk zo dat ik een ernstig en zwaarmoedig mens ben. Lachen doe ik zo wie zo al zelden.

Als jij het voor het zeggen had had jij een SEALS team zoals dat naar Bin Laden gestuurd is naar Alex Agnew gestuurd om hem op te pakken. En dan met de opdracht hem levend in handen te krijgen tenzij hij een grap verteld, dan meteen schieten. :)

mercator

Berichtdoor mercator » Do Nov 10, 2011 8:29 pm

Zwartmeer schreef:Als jij het voor het zeggen had had jij een SEALS team zoals dat naar Bin Laden gestuurd is naar Alex Agnew gestuurd om hem op te pakken. En dan met de opdracht hem levend in handen te krijgen tenzij hij een grap verteld, dan meteen schieten. :)

Welnee, dat is allemaal te ver gezocht en te bewerkelijk. Je geeft zo'n kluchtenmaker gewoon een som geld om NIET op te treden.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Do Aug 02, 2012 2:41 pm

Cabaretiers in Nederland maken geen Islam grappen. De meeste hebben vrouw en kinderen of zijn gewoon bang voor hun eigen hachi.
De Grote Moh zelf had een gruwelijke haat voor dichters, zangers, cabaretiers en andere grappenmakers. Die liet hij dan ook lafhartig en gruwelijk vermoorden.
Zijn na-apers hebben dat ook. Even moest ik aan de moord op Pim Fortuin denken.

Somali comedian who mocked Islamists is shot dead
Abdi Jeylani Marshale is said to have been shot in the head and chest as he left a radio station in Mogadishu

One of Somalia's most popular comedians, known for his parodies of Islamist militants, has been shot dead in the capital, Mogadishu.
It is not known who carried out the murder but last year Marshale was threatened by the extremist group al-Shabaab, prompting him to go into hiding in neighbouring Somaliland for several days.
http://www.guardian.co.uk/world/2012/aug/01/somali-comedian-islamists-shot-dead
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Dhana

Berichtdoor Dhana » Do Aug 02, 2012 2:49 pm

Dat lot hangt je eenmaal te wachten als je het waagt de gruwelijke waarheid van de islam op de korrel durft te nemen. Vandaar het onderdanige dhimmiegedrag van onze politici.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Do Aug 02, 2012 6:07 pm

Dhana schreef:Dat lot hangt je eenmaal te wachten als je het waagt de gruwelijke waarheid van de islam op de korrel durft te nemen. Vandaar het onderdanige dhimmiegedrag van onze politici.

Dat heet the tragedy of the commons: als slechts enkelen zeggen waar het op staat, doet na een tijd niemand dat meer.
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Do Aug 02, 2012 6:21 pm

Mahalingam schreef:Cabaretiers in Nederland maken geen Islam grappen. De meeste hebben vrouw en kinderen of zijn gewoon bang voor hun eigen hachi.
De Grote Moh zelf had een gruwelijke haat voor dichters, zangers, cabaretiers en andere grappenmakers. Die liet hij dan ook lafhartig en gruwelijk vermoorden.
Zijn na-apers hebben dat ook. Even moest ik aan de moord op Pim Fortuin denken.

Somali comedian who mocked Islamists is shot dead
Abdi Jeylani Marshale is said to have been shot in the head and chest as he left a radio station in Mogadishu

One of Somalia's most popular comedians, known for his parodies of Islamist militants, has been shot dead in the capital, Mogadishu.
It is not known who carried out the murder but last year Marshale was threatened by the extremist group al-Shabaab, prompting him to go into hiding in neighbouring Somaliland for several days.
http://www.guardian.co.uk/world/2012/aug/01/somali-comedian-islamists-shot-dead

Afbeelding
R.I.P. Abdi Jeylani Marshale. In dit soort gevallen hoef je iemand niet te kennen om te weten dat het een moedig man was.
Laatst gewijzigd door Ozes op Wo Okt 31, 2012 2:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Ozes

Berichtdoor Ozes » Wo Okt 31, 2012 2:04 pm

Er is in Somalië weer een caberatier vermoord omdat hij de Islamitische terroristen bespotte.

Afbeelding

Gunmen assassinated a well-known comedian and musician who poked fun at Al-Qaeda linked Shebab insurgents in the Somali capital Mogadishu, police and colleagues said Tuesday.

Warsame Shire Awale, a famous composer who had worked with Somalia's national army band before joining Radio Kulmiye as a drama producer and comedian, was attacked by two gunmen late on Monday.

"Gunmen killed him... we are investigating the matter and the killers will be brought to justice," police chief Ahmed Hassan Malin told reporters.

"Two men armed with pistols shot and wounded him near his house in Waberi district, he died shortly after in hospital," said Abdi Mohamed Haji, a colleague at Radio Kulmiye.
http://www.hurriyetdailynews.com/somali-comedian-who-poked-fun-at-islamists-shot-dead.aspx?pageID=238&nID=33536&NewsCatID=356

Je moet wel erg dapper zijn om in een land als Somalië grappen te maken over jihad's. En de meeste caberatiers durven het in Nederland niet eens ;/
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Wo Okt 31, 2012 2:21 pm

Wat erg! Een moedige man zoals hij verdient dit niet. Maar ik denk dat hij het aan zag komen. Als je daar de foute grapjes maakt (verdomde grappen! Die barbaren willen een mens dood om verdomde grappen!) weet je dat je niet lang zult kunnen ontsnappen, tenzij wanneer je het land verlaat... En de mensen die zijn grappen aanhoorden, die zullen ook wel enig risico op zich hebben denk ik?

Als je erover nadenkt is het compleet ziek. Vergeef me het taalgebruik, maar fucking grappen....DAAR moet een mens om dood? Ja, zo is het vaak gegaan. Toont hoeveel respect ze hebben voor menselijke integriteit en de waarde van het menselijk leven.

Hoeveel Somaliërs hier zouden hem kennen en hem goed vinden? Heb ineens weer veel begrip voor mensen die die ellende willen ontvluchten. Ik sprak laatst nog een beschaafde Somaliër. Dun gezaaid helaas, dus heb een hard hoofd over de rest van de Somalische populatie hier. Ze zijn daar EN hier een leger van verdoemden. Eigenlijk heel erg, al is het natuurlijk hun eigen schuld dat ze niks doen en blabla het bekende riedeltje. Het is jammer dat het zo gaat. En dat zoveel mensen in die duisternis leven. Dat mogen we niet vergeten.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Terug naar “FFI Nederlands Café”