Nostalgie

King George

Re: Nostalgie

Berichtdoor King George » Wo Jul 10, 2019 10:53 am

Hoe het zo ver heeft kunnen komen dat Tropicana in 2010 de deuren sloot? Wat denk je van Marokkanenterreur?
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

xplosive

Berichtdoor xplosive » Za Jul 13, 2019 12:40 pm

Als de islam de overhand krijgt dan zullen we zoiets als dit nooit meer te zien krijgen :

Chris Evert Lloyd vs Andrea Jaeger 1982 French Open

Voor mij is Chris Evert Lloyd nog steeds de mooiste tennisspeelster aller tijden van alle vrouwen die ooit de wereldtop in het tennis bereikten.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Sep 03, 2019 6:55 pm

In de vijftiger jaren kon je in de schoenenwinkel dit apparaat zien:

Afbeelding

een zogenaamde podoscoop.
Ik herinner me het nog als jongetje. Machtig interessant !

van bovenaf inkijkend zag je een Röntgen beeld van je voeten met de schoenen eromheen. Kon je zien of ze pasten.
Maar met de komst van de atoombommen kreeg men benul van stralingsdosis en verdwenen deze apparaten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Sep 03, 2019 7:46 pm

Ik kan het me ook herinneren. :redface2: Oeps..De jaren tellen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Za Nov 02, 2019 12:36 pm

mercator schreef:
Teva Teff schreef:Glorierijk?
Valt het bombardement van Rotterdam in 1940 daar ook onder?

Voor een Duitser zal dat wel glorierijk zijn, voor een Rotterdammer wss niet. Zo waren onze "vrijheidsstrijders" voor de Duitsers ordinaire terroristen.

En geheel terecht.

Immers, Nederland had gecapituleerd. Dan moet je niet als een vieze laffe achterbakse stinkende ongewassen hond vanuit een hinderlaag mensen die als bezetter zijn geaccepteerd neerknallen.

"Wie was dat," vraagt dan de Duitser op een beleefde toon. "Steek je vinger op!" Maar dan is er plots een tekort aan vingers die eerder wel de trekker van een dodelijk wapen konden overhalen.

Nog altijd worden deze walgelijke 'Ondergrondsen' - de naam verraadt alles over de zichtbaarheid van deze gevaarlijke bijtgrage ratten - vol potsierlijke ceremonie herdacht op 5 mei. Een gedenkwaardige dag die in het teken staat van de bevrijding van de Duitsers en waarmee aan de bezetting door dat schofterige Duitse volk een einde kwam.

En o ja, er zijn aardig wat mensen tijdens de bezetting door de Duitsers van straat gehaald en tegen de muur geplaatst om als offer te dienen voor de vereffening van moordaanslagen bedreven door de 'Ondergrondsen' die weigerden hun vinger op te steken. Zij zaten onder de grond en ontrokken zich daarmee aan de werkelijkheid van het grote avontuur van leven-en-dood waarmee de menselijke geschiedenis worstelt, om later als zogenaamde helden herinnerd te worden en van de nodige medailles voorzien.

Helden die in werkelijkheid laffe honden waren die met moorden voor eigen genoegen groot verdriet zaaiden onder families die wel de christelijke fascistische mensonterende bezetting accepteerden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Nov 02, 2019 12:44 pm

Hans v d Mortel sr schreef:Immers, Nederland had gecapituleerd. Dan moet je niet als een vieze laffe achterbakse stinkende ongewassen hond vanuit een hinderlaag mensen die als bezetter zijn geaccepteerd neerknallen.

Zeker. In feite waren die "vrijheidsstrijders" geen haar beter dan de moslim terroristen van nu. Heel typisch dat de linkse gelovigen die de verzetshelden vereren nu ook de Syrië strijders en hun gebroed triomfantelijk terug naar Europa willen halen, om hen daar te laten genieten van alle sociale vergoedingen die moeten opgebracht worden door hun slachtoffers.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Wo Nov 06, 2019 9:21 pm

Hier moet ik onstuimig om lachen.

Waarom? Omdat ik mij hierbij een voorstelling maak over geïntegreerde moslims. Ondenkbaar! Compleet ondenkbaar. Maar waarom? Goeie vraag. En dan gaat het niet alleen over het feit dat Islam de enige heidense sekte op aarde is die niet toestaat dat alcoholische versnaperingen plezier aan de mens verschaffen. De oplossing van deze afwijking bij moslims vinden we in het meest vieze gore exclusieve van levensbelangboek voor moslims: Koran, een soort tweedehandse achterbakse biografie over het misdadige leven van de historische super achterlijke Arabische nepprofeet psychopaat Mohammed.

Wie daarna nog twijfelt aan de mislukte mensensoort moslims, men raadplege alle hadiths die gaan over het leven van deze dwaas en miserabele moordzuchtige agressieve oversekste discriminerende sadistische Arabische onmens, genoemd Mohammed. Hij etaleerde een uitgesproken hekel aan vrouwen. Dat die Arabische viespeuk aan veelwijverij deed en er niet voor terugdeinsde een meisje van zes te vingeren (Aisha) om haar klaar te stomen voor het grote werk op haar negende om haar vervolgens te verkrachten, heeft bij moslims geen naam. Want voor 1,8 miljard moslims is psychopaat verkrachter Mohammed de volmaakte mens. Logisch dat Jezus dan wel de ware god moet zijn.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Terug naar “FFI Nederlands Café”