Bizar.

Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bizar.

Bericht door Ali Yas »

King George schreef:De Zweedse migratiedienst zit met de handen in het haar over een opvangcentrum in Grannaforsa, een klein dorpje in de provincie Smaland. Asielzoekers durven daar niet meer te blijven, omdat ze naar eigen zeggen worden belaagd door geesten.
:wink2: Vakwerk van die Grannaforsanen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Deze geluiden uit de lucht al gehoord? Experten kunnen ze niet precies verklaren

Door: Joeri Vlemings, 19/05/15

Op Youtube circuleren filmpjes met vreemde 'trompetgeluiden' die uit de lucht lijken te komen. Niemand kan echt verklaren wat het is.

De laatste opname komt uit Duitsland, maar het bizarre geluid dook tien jaar geleden ook al op. Het lijkt wat op een mix van een trompet en een remmende trein en zou niet misstaan als achtergrond bij een thriller.

In de Duitse clip van vorige maand staat een kind aan de grond genageld van schrik voor het onheilspellende geluid uit de atmosfeer.

[Zie voor de filmpjes op de site:]

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... aren.dhtml
En ook hier:

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... -ban.dhtml
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Epic fail terrorist

Bericht door King George »

Afbeelding

Ging doordat de man op het skate board op z'n snufferd viel zijn bomgordel te vroeg af? Afbeelding

Klik hier voor bekijken videofragment Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Epic fail terrorist

Bericht door Ariel »

King George schreef:
Klik hier voor bekijken videofragment Afbeelding
Misschien ontplofte zijn aansteker. :thinking: :hypocrite:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Brandweer bevrijdt vrouw uit kuisheidsgordel

Geplaatst op 18 januari 2016

Afbeelding

Brandweerlieden in het Italiaanse Padua kregen gisteren een behoorlijk apart verzoek. Een dame kwam bij de lokale brigade op visite om zichzelf te laten bevrijden uit ene zogenaamde kuisheidsgordel, zo weet de Italiaanse krant “Il Messaggero”.

De 60-jarige bezoekster klopte aan bij de brandweer omdat ze hulp nodig had bij het doorknippen van een hangslot. Toen men vroeg waar ze woonde, omdat er vermoed werd dat de vrouw zich had buitengesloten, toonde de vrouw de kuisheidsgordel rond haar middel. Ze was de sleutel van het apparaat kwijt en wist niets anders te verzinnen dan de brandweer om hulp vragen.

Bij navraag bleek overigens dat de vrouw niet werd gedwongen om de gordel te dragen. Naar eigen zeggen was de vrouw alleen nerveus geworden van de vele berichten over seksueel geweld waarna ze besloot het zekere voor het onzekere te nemen en vreemde vingers met de metalen gordel buiten de deur te houden.

Bron: www.metronieuws.nl

https://ejbron.wordpress.com/2016/01/18 ... ore-107306
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

30.000 guillotines

Bericht door Hans v d Mortel sr »

We kennen nu langzamerhand allemaal wel het fenomeen Xander.

Ondanks dat hij weleens wat zinnigs plaats met keurige bronvermeldingen, ga je - denk ik - in het algemeen alleen dat plaatsen wat jij belangwekkend en van waardevaste overtuiging vindt.

Ik herinner mij dat hij een krankzinnig bericht plaatste over 30.000 guillotines die in Amerika klaar stonden voor het geval dat . . . Ik ben daar verder niet op ingegaan, behalve dan door erop te wijzen dat hij weleens een Getuige van Jehovah zou kunnen zijn. Dit bewijzen is mij niet gelukt. Wel is duidelijk dat hij de ware christen is met angst voor het tumult dat het einde met zich meebrengt. Onze sterke Numan was het met mij eens.

Het volgende YouTube filmpje vond ik bij toeval op internet en bevestigt mijn mening dat we de zwaar op de hand christelijke Xander met een korreltje zout dienen te nemen.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Nieuws

Amerikanen duiken massaal sneeuw in

Het oosten van de Verenigde Staten heeft momenteel te kampen met de zogenaamde ‘snowzilla’. Maar dat houdt sommige Amerikanen toch niet tegen om zich buiten uit te leven. In zwemkleding nemen ze een duik in de verse sneeuw.

Afbeelding
(Klik op plaatje voor afspelen video)
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Valt je iets op aan de ramen van dit gebouw? Nee? Echt niet?
Afbeelding

Dorpshuis It Geahûs in Garyp heeft genoeg van de rotzooi die rondhangende jeugd maakt. Ze laten verpakkingen slingeren, steken de sigarettenasbak aan de muur in brand, trekken bloemen uit de bloembakken en likken aan de ramen.

http://www.lc.nl/friesland/Garyp-hekelt ... 28559.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

De Albert Heijn heeft een spaaractie voor messen. Niet gewone messen maar echte zoals de beroepskok die ook gebruikt.
Nu staan er bij die actie waarschuwingen dat de messen scherp zijn. Te scherp voor al die amateur-koks.
Een uitje hakken met het koksmes van de Albert Heijn-spaaractie blijkt voor sommige thuiskoks een gevaarlijke onderneming. Het keukengereedschap is zo scherp dat het ernstige snijwonden kan opleveren.
NOS meldt dat op de afdeling Spoedeisende Hulp van het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis en het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam in januari tien tot vijftien snijwonden zijn geconstateerd door Albert Heijn-messen.
http://www.ad.nl/ad/nl/5596/Planet/arti ... koks.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Een jongen die naakt in een vijver aan het zwemmen is, besluit zich te gaan afdrogen, maar ziet dat er een meisje naast zijn kleren is gaan zitten. Hij ziet een roestige emmer liggen. Met dat object voor zijn onderlijf loopt hij op haar toe. Ze leest een boek. 'Wat lees je daar?' vraagt hij haar quasi achteloos. 'Een boek over gedachtenlezen,' zegt ze schalks. 'Ik weet bijvoorbeeld wat jij nu denkt. Jij denkt op dit moment nog steeds dat er een bodem in die emmer zit.'
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

:roll: Gemonteerd door een moslim?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Bizar.

Bericht door Zwartmeer »

http://nos.nl/artikel/2092211-video-man ... litie.html

De politie in de Amerikaanse staat Pennsylvania moet normaal waarschijnlijk meer moeite doen om criminelen in de kraag te vatten. Maar deze keer zagen agenten in het plaatsje Reading hoe recht voor hun neus een taxichauffeur werd overvallen.

Op de beelden die een camera in de taxi maakte, is te zien hoe een gemaskerde man een pistool tegen de slaap van de chauffeur drukt.

De overvaller roept dat hij al het geld wil dat in de taxi ligt. Als de chauffeur met de gewapende man probeert te praten, begint die alleen maar harder te schreeuwen.

De taxichauffeur lijkt zijn geld kwijt te zijn, maar dan beginnen op de achtergrond ineens sirenes te knipperen. Kort daarna doen agenten het portier open en wordt de overvaller gearresteerd. De chauffeur kan zijn geluk niet op. "Jullie hebben m'n leven gered", zegt hij aangeslagen tegen de agenten.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

In Zweden zal je in een bar nooit geen tango muziek horen. Eigenlijk helemaal geen 'beentjes van de vloer' muziek. Ter voorkoming van dergelijke taferelen:



Plaatsen waar alcohol genuttigd wordt dienen saai te zijn.
In 2012 kwam er op advies van de politie (dansen geeft wanorde en kan leiden tot vechten) een wet: er dient een hele dure 'laten dansen' vergunning zijn en zoniet dan volgt een grote boete. Spontaniteit is in Zweden niet gewenst.
Maar de tijden veranderen en nu gaat die wet afgeschaft worden.
"It is somewhat absurd and at odds with modern society to have a system where the bar owner does not dare to play music that could encourage dancing and where people are forbidden to spontaneously burst into dance unless there is a special permit,"
http://www.thelocal.se/20160407/dancing ... n-bar-bops
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:In Zweden zal je in een bar nooit geen tango muziek horen. Eigenlijk helemaal geen 'beentjes van de vloer' muziek. Ter voorkoming van dergelijke taferelen:
Ter voorkoming van dergelijke taferelen - Ik snap deze tekst niet. Welke taferelen? Er ging toch niks verkeerd dat niet door de beugel kon? Behalve dan dat niemand er wat van snapte en vergat op de maat van de muziek te dansen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Hier zie je een protocollair noodzakelijke handdruk:

Afbeelding

En hier een overzichtsfoto een moment later.
Afbeelding
Hier zien wij een Princess Kate met de protocollair voorgeschreven lach.
In het midden de premier (baas) van India, dhr. Narendra Modi.
En links Prins William met een lamme vlerk en een heel erge "stiff upperlip" want dat deed van "aaaauuuwwww"..
Dat komt omdat die Modi de krachtigste handgreep van alle staatshoofden ter wereld heeft.
Premier India regeert met harde hand
http://www.telegraaf.nl/prive/25602925/ ... ijn__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Ik heb vroeger heel wat afgeknutseld met afvoeren, ook doucheputjes.
Kennelijk hebben de ontwikkelingen niet stil gestaan dus het kan best dat de moderne douche afvoer heel anders in elkaar zit.
Man zit drie kwartier met vinger vast in doucheputje
,,Ik was al aangekleed en wel om naar mijn werk te gaan, toen ik dacht: dat putje zit al een paar dagen dicht, laat ik het even schoonmaken", legt Jansen, die inmiddels weer kan lachen om het voorval, uit. ,,Het is zo'n putje met een modern design, er zit geen afvoer maar een systeem met allemaal buisjes. Ik haalde het bakje eruit, ik voelde een gat, stak mijn vinger erin en toen zat de middelvinger van mijn linkerhand meteen muurvast in een randje. Levensgevaarlijk. Dat plastic sneed in mijn vinger en die raakte opgezwollen."
Een huisbewoner drukte de paniekknop in. De brandweer kwam en kon de vinger los krijgen. De man zijn vinger zit er nog aan. Zie maar deze foto: de bevrijde vingers staat midden op de foto.
Afbeelding
http://www.ad.nl/ad/nl/31848/Amersfoort ... utje.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Foto gemaakt in Cuba in een serie Ballerina's in de straat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

https://www.facebook.com/viralmotion/vi ... 582097283/

Of het echt is geloof ik natuurlijk niet. Je kunt tegenwoordig zoveel manipuleren alwaar een ieder als een goed gelovige blinde intrapt.

Maar daar gaat het hier niet om. Het is een leuk origineel idee dat in de topic BIZAR thuishoort. En daar gaat het om in deze wereld. Om originele ideeën. Vandaar ook dat ik met een gerust hart kan stellen dat we niks aan moslims hebben. Volslagen nutteloze en overbodige wezens die alleen maar storend werken in onze kennisbeschaving door het ontbreken van originele ideeën. Alles, maar dan ook alles is gepikt door die aan de Arabische ongeletterde psychopaat Mohammed gerelateerde godsdienstdwaze idiote mohammedanen. Ze zijn zo ontzettend verstoken van ook maar enig intelligentiequotiënt dat zij zelf niet doorhebben hoe ongelooflijk waardeloos zij zijn. Zelfs hun god is gepikt - geplagieerd - van de joden. Ze verafschuwen afgoderij, maar zijn zelf de grootste heidenen. Tenminste, als wij hun verfoeilijke heidense afgoderij-gebruiken in ogenschouw nemen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Afbeelding
De botsing met een vogel zorgt voor aanzienlijke schade aan de neus van het toestel. Het vliegtuig met 150 mensen en zes bemanningsleden aan boord raakte opvallend zwaar beschadigd; er zat een deuk van maarliefst 60 centimeter doorsnede in de neus.
Vraagje...Zou de vogel het overleeft hebben? :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
De botsing met een vogel zorgt voor aanzienlijke schade aan de neus van het toestel. Het vliegtuig met 150 mensen en zes bemanningsleden aan boord raakte opvallend zwaar beschadigd; er zat een deuk van maarliefst 60 centimeter doorsnede in de neus.
60 cm in de neus? Zo te zien op de foto klopt er niets van. Of het moet een minivliegtuig zijn geweest, of een nog niet uitgestorven dinosaurusvogel. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Ik denk dat die neus niet van metaal is maar van plastic. Daar zitten namelijk allerlei antennes voor rader en radio achter.
Die neus is dus net zoals de tegenwoordige bumpers van auto's. Plastic. Er is geen noodzaak tot uitdeuken; gewoon een nieuwe dop erop.

Because they protect sensitive instruments while allowing electronic signals to pass through, nose cones – also known as radomes – must be made from specific materials. These materials often include fiberglass, quartz, honeycomb and foam cores; as well as various chemical resins.

Hier nog zo'n deukje uit 2008:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie