Bizar.

Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

De Noorse toeristenvereniging Visit Norway is ontsteld. "Deze reclame zet de Noren weg als ongetrouwde, onzedelijke en seksverslaafde mensen", briest chef marketing Stein Ove Rolland tegen de Noorse krant Dagbladet. En: "Voor het beeld van Noorwegen en de Noren is dit een ramp."
vele Noren voelen zich in hun kruis getast. Maar waarom? Een poster voor toeristen.

Afbeelding

https://www.trouw.nl/home/reclameposter ... ~a68af0a3/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Overal ter wereld worden deze mysterieuze geluiden gehoord. Waar komen ze vandaan?

In Wereld, 14 juli 2018

Inwoners van steden over de hele wereld – van Taos tot Windsor en van Blackburn tot Auckland – horen vreemde brommende geluiden die ze niet thuis kunnen brengen.

De bromtoon wordt vaak vergeleken met het geluid van stationair draaiende motoren. Mensen die ze horen kunnen er helemaal gek van worden.

Wetenschappers hebben de mogelijke bronnen van de geluiden onderzocht, waaronder industriegebieden, elektriciteitsmasten, parende vissen en zelfs massahysterie.

Raadsel
In 1991 werd de bromtoon gehoord door inwoners van Taos in New Mexico. De overheid kon de bron niet achterhalen en uiteindelijk leek het geluid vanzelf weer te verdwijnen.

In 2012 werd het mysterieuze geluid ook gehoord door tienduizenden Canadezen. Wetenschappers slaagden er niet in het raadsel op te lossen.

Overal
Ondertussen dook het geluid overal ter wereld op: Schotland, Nieuw-Zeeland, Engeland en verschillende Amerikaanse staten.

Er werd zelfs geclaimd dat de geluiden werden voortgebracht door UFO’s. Anderen beweren dat HAARP verantwoordelijk is voor de bromtoon.

Bekijk de video hieronder:



https://www.ninefornews.nl/overal-werel ... -geluiden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Aanvaard nou toch eens in je leven te willen begrijpen dat de mens geen vrije wil heeft.

Pas daarna zul je alles kunnen aanvaarden en rustig gaan slapen zonder dat de nutteloze noodzaak van te moeten begrijpen zwaar op de maag ligt. [icon_lol.gif]

Dromen zijn bedrog of niet. Kan mij dat nou wat schelen. Ik heb wel wat anders te doen. En toch zijn dromen onlosmakelijk verbonden met de leerstellingen van het New Yorkse bewind van de Organisatie van Jehovah's Getuigen die de slappe was aan Jehovah's Getuigen aan het lijntje houdt door hen te verzekeren dat een bepaald soort rare dromen rechtstreeks van God afkomstig zijn. Weliswaar lang geleden in de tijd van de Babyloniërs, maar toch . . .

Er zijn mensen die van godsdienstwaanzin maar niet genoeg kunnen krijgen. Als je maar bij een of andere religieuze kerk of groep bent aangesloten. Want dat soort zwakke lieden van de geest heeft altijd hulp nodig. En de Getuigen aan de deur weten dat. Hen wordt geleerd dat geen mens zonder de hulp van de Jehovah's Getuigen de Bijbel kan begrijpen. Logisch toch? Want dat zou, zoals in mijn geval, kunnen ontaarden in eigengereidheid waarbij ik God net zo minacht als de dames en heren van de smerige politiek die als vast menu op de kaart uitsluitend topkwaliteit krijgen opgediend dat altijd uit drie gangen bestaat:

Voorgerecht: MANIPULEREN
Hoofdgerecht: LIEGEN
Nagerecht: ONTKENNEN of BAGATELLISEREN
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

En ik maar denken dat Dinosaurussen niet meer bestaan.

Ze bestaan nog. Hen moet alleen nog de navelstreng worden doorgesneden. [icon_lol.gif]

https://imgur.com/gallery/pMdEdWB
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Een exoot langs de snelweg A58 bij Rucphen.
Hij/zij werd snel gevangen genomen wegens illegaal verblijf.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

5 scènes roepen twijfels op over het bestaan van echte superman
Fact & Fiction - Gepubliceerd op 15 jan. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif]
Stel probeert wanhopig kind te krijgen, blijkt op verkeerde manier te seksen

Dit is misschien wel dé reden waarom seksuele voorlichting zo belangrijk is. Een getrouwd stel uit China deed vier jaar lang hun uiterste best om in verwachting te raken, maar tevergeefs. Voor advies maakten zij een afspraak met dokter Liu Hongmei, die tot haar grote verbazing al snel achter het probleem kwam.

Het lukte het Chinese stel van 24 en 26 jaar oud maar niet om zwanger te worden. De families van de twee wachtte met smart op een nieuwe opvolger, maar ondanks het feit dat de twee gewoon seksueel actief waren, kwam het er maar niet van.

Als laatste oplossing maakten zij een afspraak met dokter Liu Hongmei. Na een aantal onderzoekjes ontdekte zij dat de vrouw nog maagd was. Het stel bleek al die jaren gebruik te maken van de ’verkeerde opening’. Dat verklaarde ook meteen de klachten over ’pijnlijke seks’ van de vrouw.

Voorlichting
Het stel kreeg een boek met seksuele voorlichting mee naar huis en een paar maanden later was de vrouw zwanger. Als dank kreeg de dokter honderd eieren en een levende kip toegestuurd. Zo meldt de Chinese krant Guiyang Evening.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

In Turkije was het ook 'offerfeest'. En dan zie je schapen vastgebonden achterop brommers en op fietsendragers van auto's naar huis vervoerd worden om aldaar gekeeld te worden.
Maar het is niet de bedoeling om je vrouw zo achterop te vervoeren.

Afbeelding

U wilt een passagier vastbinden aan de achterkant van uw auto, mag dat?
Video: https://www.ad.nl/auto/u-wilt-een-passa ... ~accfbb59/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Zwaartekracht, evenwicht, schroefje los of overgewicht? Hoe zou het komen?
Dordrecht - Agenten die op een melding in Dordrecht afgingen, stonden waarschijnlijk even met het schaamrood op de kaken. Zij troffen maandagavond namelijk een gewond stel aan dat tijdens de liefdesdaad in de scherven van een wasbak was gevallen.

De slachtoffers liepen bebloed door hun woning. Bij aankomst van de politie werd de oorzaak daarvan al snel bekend. Tijdens de seks waren de twee op de wasbak beland. Die bleek niet sterk genoeg en het sanitair brak van de muur af. Het seksende stel werd getrakteerd op een behoorlijk anticlimax: de geliefden kwamen in de scherven terecht.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2626437 ... -op-wasbak
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Een blote man wordt vroeg in de ochtend (en het was koud die nacht!) in de vrije natuur aangetroffen.
Hij was niet onderkoeld maar wel stomdronken.
Boswachters vinden poedelnaakte en stomdronken man vastgebonden aan boom in Zoniënwoud
De naakte man werd opgemerkt in de Lorrainedreef in Ukkel, aan de rand van het Zoniënwoud. Zijn enkels en polsen waren aan elkaar gebonden en hij was vastgemaakt aan een boom. De man werd naar het ziekenhuis gebracht, waar dokters ontdekten dat hij minstens vier promille alcohol in zijn bloed had.

De man had geen identiteitspapieren bij zich. Omdat hij zodanig onder invloed was, besliste de politie om hem later te ondervragen, maar daar kregen ze de kans niet toe. Zondagnacht kon de man ongezien uit het ziekenhuis ontsnappen. Wie de man is en hoe hij spiernaakt vastgebonden aan de boom belandde, blijft dus een mysterie.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/bo ... ~a37856a3/
Laatst gewijzigd door Mahalingam op di okt 30, 2018 8:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Vrouw uit Oeganda kreeg er 44 kinderen. 6 kinderen zijn gestorven.

Afbeelding

MARIAM Nabatanzi, a 37-year-old woman from Kabimbiri village in Uganda, has achieved a rather astonishing milestone in child bearing – she has 38 children!

But spare yourself some mental gymnastics trying to work out how Mariam achieved such a feat – her children include four sets of triplets, three sets of quadruplets and numerous twins.

But that is not all, had Mariam, who was married off when she was 13, not lost six children, she would be mother to 44 children! Her surviving 38 children are aged between five months and 23 years old.

Mariam’s first births produced four pairs of twins. Fearing for her health, she consulted doctors about her prodigious fertility, but they could not offer her a solution.

She then fell pregnant three times with quintuplets and then again with three sets of quadruplets. Following that, she fell pregnant over and again with twins.

The gap between each set of births is 1.8 years.

All Mariam’s births were apparently natural, and all children have the same father. Unfortunately, the man has since allegedly walked out of his teeming household, leaving Mariam to fend for the children on her own.

Apparently in Mariam’s village, people believe that she must be the “most fertile woman in Uganda.” That is probably true. However, if Mariam wants to become the undisputed heavyweight champion in child bearing, she has to beat a record set by a peasant woman in Russia in the 18th Century.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dr. Ben Witteman in de Margriet, het populaire weekblad voor oudere vrouwen.
Iedereen laat ongemerkt zeker 20 winden per dag.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Haar verhaal is raar.

Ze probeerde de pil, injectie, de ring en . . .

geen woord over het proberen van een condoom over de lul van haar vent.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

BIZAR. WANNEER U HOUDT VAN TONG ZOENEN

Het zijn niet alleen de Ruttes en Pechtolds die met een gespleten tong praten. Met hen vergeleken is deze vrouwelijke schoonheid zonder kopvod-beperking zo verrukkelijk als een van de 72 maagden voor moslims in het hoerenparadijs van Allah. Moslims behoren tot de mislukte mensensoort die wachten tot na de dood met tong zoenen.

Met een gespleten tong zoenen
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Deadly Sinkholes Appeared Out Of Nowhere sudden
Dark Zone - Gepubliceerd op 5 jul. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Bizar...En dat is dan hetzelfde volk dat de Nederlanders beschuldigen van racisme om hun liefde voor Zwarte Piet. "blackface"

Man de cel in omdat hij kinderen vertelt dat de kerstman niet bestaat
De politie werd zaterdagmorgen opgetrommeld bij een kerk in het stadje Cleburne in het noorden van Texas, waar kinderen op dat moment een kerstontbijt hadden waarbij de kerstman ook aanwezig was. Buiten de kerk hielden zich drie mensen op die de kinderen toeriepen dat de kerstman niet bestaat.

De agenten verzochten hen te vertrekken, maar een van hen, Aaron Urbanski, weigerde dat. Hij volhardde in het roepen van dezelfde soort kreten naar de aanwezige kinderen. Daarop werd de man gearresteerd en overgebracht naar het Johnson County Law Enforcement Center. Hem wordt verweten zich op verboden terrein te hebben opgehouden.

Burgemeester Scott Cain van Cleburne reageerde via zijn Facebookpagina ludiek op het voorval. ,,Kom niet aan de kerstman!’’, schreef de burgervader. Om met een knipoog te vervolgen met: ,,Ik denk dat de demonstranten kolen in hun sok wilden, om mee te nemen naar de rechtbank.’’ De kerstman doet in de Verenigde Staten bij ‘stoute kinderen’ steenkool in de sokken van kinderen in plaats van cadeautjes.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Massale knokpartij in België tussen agenten en militairen

Twee groepen waar je liever geen ruzie mee wil hebben, gingen vannacht met elkaar op de vuist in het Belgische Louvain-la-Neuve. Daar brak in het uitgaansgebied een massale vechtpartij uit tussen de politieagenten en militairen.

Volgens Belgische media begon het onheil toen agenten in burger probeerden in te grijpen bij een ruzie tussen twee mensen op straat. De agenten waren toevallig aanwezig, omdat ze in een kroeg de verjaardag van een collega vierden.

Dronken militairen
Maar terwijl ze probeerden de twee van elkaar te scheiden kwam een groep dronken militairen er zich mee bemoeien. Een van de twee vechtersbazen bleek er een te zijn uit hun groep.

Toen de agenten in burger zich bekendmaakten als politie was dat voor de militairen alleen maar een extra aanmoediging om er nog harder op los te timmeren. De agenten moesten verschillende ploegen versterking oproepen om de militairen de baas te kunnen.

Uiteindelijk werden zes militairen gearresteerd. Negen agenten raakten gewond, van wie er drie in het ziekenhuis moesten worden behandeld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Openbaar Ministerie zet voodoo-experts in

9 januari 2019

Afbeelding

DEN HAAG – Het Openbaar Ministerie (OM) zet voodoo-experts in om Nigeriaanse slachtoffers van mensenhandel te kalmeren. Jonge Nigeriaanse vrouwen die verhandeld zijn, durven namelijk regelmatig uit angst voor voodoo-vloeken niet in opstand te komen.

Dat meldt staatssecretaris Harbers (Asiel) in een brief aan de Tweede Kamer. „Politie en OM nemen de angst van Nigeriaanse slachtoffers zeer serieus. Het OM heeft in Nederland woonachtige voodoo-experts ingeschakeld om de vrouwen gerust te stellen.”

Mensenhandelaren spreken een vloek over de vrouwen uit om ze te laten gehoorzamen. Gesmokkelde vrouwen durven hierdoor veelal geen hulp te zoeken, zegt Harbers. „Het is daarom van belang om deze slachtoffers snel en goed te signaleren, zodat ze uit de uitbuitingssituatie gehaald kunnen worden en waardoor daders kunnen worden opgespoord.”

Hoeveel Nigerianen, en specifiek meisjes, uiteindelijk naar Europa worden gesmokkeld is volgens de staatssecretaris lastig vast te stellen.

bron
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Mattel maakt nu ook barbies in een rolstoel of met een prothese.

Afbeelding

De tijd dat barbies alleen slank, blank en blond zijn is voorgoed voorbij. Productiebedrijf Mattel kwam een tijd terug al met barbies met een donkere huidskleur of een maatje meer en nu maakt het speelgoedbedrijf bekend dat ze ook een barbie met prothese en eentje in een rolstoel gaan maken.

https://www.ad.nl/buitenland/mattel-maa ... ~acd53e72/
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Liever een dure (speelgoed)auto weggeven dan een gekleurde barbie moeten inkopen

Bericht door King George »

Toen mijn oudste nichtje enig kind was kocht ik nog wel eens barbiepoppen voor haar. Toen mijn oudste neefje 6 jaar oud was (3 jaar jonger dan min oudste nichtje) en ik liet hem in de speelgoedwinkel een barbiepop zien ging hij natuurlijk stampvoeten en hij merkte terecht op dat jongens met barbiepoppen stomme jongens zijn. Mijn omhoog gehouden barbiepop was natuurlijk ook maar een beetje jennen. Want jennen moet mogen, toch? We willen immers geen jenverbod, toch? Natuurlijk kocht ik ander speelgoed, ookal was het duurder, maar beter duur dan barbie. Ik zou me bij wijze van spreken voor m'n familie hebben geschaamd bij bezoek aan een huis bij een ouder thuis een barbiepop te hebben doorgegeven aan een volgende generartie (Mijn zeer voortschrijdende inzicht inzake van een land dat wij willen door gaan geven is een ander visioen dan dat geriatat wat Van Haarsma Buma predikt, want hij predikt degeneratie.). Wat ik ook wijselijk niet heb gedaan. Dan maar zoiets als bij speelgoedvoorwerp een speelgoedauto. En me schamen deed ik me er bij niet voor. Gevoelens van schaamte zou ik pas hebben gehad als ik een zwarte barbie cadeeau had gegeven. Want je geeft toch nog liever een speelgoedauto als hint van "Wees onafhanekelijk!" betaald met je eigen geld cadeau weg dan dat je een "diverse" barbie bij gedwongen winkelnering moet kopen? Hint hint.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Ik vraag me af hoe de volgende barbie pop er uit gaat zien. Wordt dat een transgender barbie ? Of bestaat die al.

Ahhh ja dus...



Een barbiepop met down misschien?

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Ik moet helaas bitter opmerken dat ik een glijdende schaal bemerk. In velerlei opzichten. Vanwaar toch die drang naar degeneratie?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Zaterdag 2 februari heeft een 20-jarige Syrier op een party de autosleutels van een andere gast gestolen, reed met de gestolen BMW tegen 4 auto's en knalde met veel te hoge snelheid iets later tegen een boom... en stierf terplekke!


Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Duitse gemeente verkoopt hondje van gezin met schulden


Een zwart mopshondje met de naam Edda is de inzet van een relletje in de Duitse stad Ahlen. Het dier werd in beslag genomen bij een gezin met schulden en verkocht via eBay, maar blijkt ziek te zijn. De nieuwe eigenaresse eist daarom geld van de stad.

Edda woonde bij het gezin van Stefanie, haar gehandicapte man en drie kinderen van 5, 7 en 9 jaar. In november meldden zich daar twee deurwaarders en een medewerker van de gemeente, op zoek naar waardevolle spullen vanwege schulden van het gezin.

In eerste instantie leek een rolstoel van de echtgenoot van Stefanie de meeste waarde te hebben, maar omdat de rolstoel eigendom is van een verzekeringsmaatschappij, keken ze vervolgens naar rashond Edda en namen het dier in beslag.

Stamboom
Via het privé-account van een van de medewerkers van de gemeente werd Edda vervolgens te koop aangeboden op veilingsite eBay, voor een bedrag van 750 euro. Dat is ongeveer de helft van de waarde die een mopshondje met stamboom normaal zou hebben.

Politie-agente Michaela Jordan uit het Rijnland zag de advertentie maar had bedenkingen bij de lage prijs. Ze belde daarom met de gemeente. Toen ze hoorde dat het hondje in beslag was genomen en gezond was, ging ze overstag.

Maar sinds de overdracht in december is Edda al vier keer geopereerd aan haar ogen, waarvan één keer met spoed, tijdens de kerstdagen, schrijven Duitse media. Afspraken voor een vijfde operatie zijn al gemaakt, omdat de mopshond problemen blijft houden met het hoornvlies.

Advocaat
De kosten zijn inmiddels opgelopen tot 1800 euro en daarom eist Jordan nu geld van de gemeente Ahlen. Die heeft een verzekeraar en een advocaat ingeschakeld, in de hoop dat ze er samen met Jordan uit komen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89721
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

:shock: Een nieuwe trend . Mensen laten de binnenkant van hun oren verwijderen..

De procedure wordt conch removal genoemd.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie