Bizar.

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Imam trouwt per ongeluk mannelijke dief

Gisteren, 16:27 in BUITENLAND


Afbeelding
De ’bruid’ en imam tijdens hun islamitische huwelijksvoltrekking in december.Ⓒ DAILY MONITOR

KAYUNGA - Een Oegandese imam blijkt per ongeluk met een man te zijn getrouwd die hem wilde beroven. Het viel de geestelijke al op dat zijn kersverse ’bruid’ de kleren strak aanhield in bed. Maar ’Swabullah Nabukeera’, met wie de 27-jarige imam meende in het huwelijksbootje te zijn gestapt, viel pas door de mand toen hij een televisie probeerde te stelen bij de buren.

Het bleek allemaal te gaan om Richard Tumushabe (19), naar eigen zeggen een dakloze uit Kampala, de hoofdstad van het Oost-Afrikaanse land. De imam uit het nabijgelegen Kayunga, Mohammed Mutumba, is inmiddels geschorst door zijn moskee ’om de integriteit van het geloof te bewaren’. Het huwelijk hield twee weken stand.


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hoezo per ongeluk?

Rot op! Ze lagen twee weken gebroederlijk op elkaar in bed te rollebollen. Die geile super geile homo imam met de toepasselijke naam Mohammed moest na twee weken afscheid nemen van zijn geliefde die met zijn geslaagde losse handjes niet alleen tot volle tevredenheid de maagdelijkheid van de imam beroofde, maar zich ook aan de wereldse spullen van de buren vergreep. En toen dat uit kwam . . . de rest is bekend. De Telegraaf maakte daar niet erg snugger melding van. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

[icon_lol.gif]
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Het is je me wat met dat smeltende ijs. En het was nog maar september, nog voor de herfst.


  • Schip met klimaatstrijders vast in het ijs, strijders geëvacueerd

    5 maanden ago visserij

    Afbeelding

    Het schip voor Arctische reizen MS Malmö, met 16 passagiers aan boord is gisteren in het ijs vast komen te zitten bij Longyearbyen, op de Svalbard eilanden, halverwege tussen Noorwegen en de Noordpool.

    Het schip is op een Arctische toer met toeristen die zich bezighouden met het klimaat en een filmteam om een documentaire te maken over klimaat verandering en het smeltend Arctisch ijs. De beste tijd om dit te doen is natuurlijk net na de zomer.

    Alle 16 klimaatveranderingsstrijders werden echter onder koude en moeilijke omstandigheden per helikopter geëvacueerd en veilig naar Longyearbyen op Svalbard gebracht. De 7 bemanningsleden blijven aan boord, wachtend op assistentie van de Noorse de kustwacht.

    Er is iets mis met Arctisch ijs, in plaats van te smelten zoals bevolen door het UN Intergovernmental Panel on Climate Change (IPCC), greep het ijs het schip met klimaatveranderingsstrijders. [Bron]

    Afbeelding
    Alle 16 klimaatveranderingsstrijders werden onder moeilijke omstandigheden per helikopter geëvacueerd


https://www.visserij.nl/2019/09/04/schi ... evacueerd/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Wat is dit?
Spoiler! :
Dit is een gearresteerde IS-moefti met obesitas die niet in een politieauto past.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/5058603 ... olitieauto

Afbeelding Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Volgens de politie aldaar:
"considered one of the foremost leaders of ISIS and was responsible for issuing fatwas that led to the murder of scholars and clerics. (...) Locals in Mosul have terrible memories of the “mufti,” who they say was a strong supporter of destroying Mosul's heritage."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bizar.

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:"considered one of the foremost leaders of ISIS..."
Een zwaargewicht dus.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Mahalingam schreef:"considered one of the foremost leaders of ISIS..."
Een zwaargewicht dus.
Lijkt mij geen vrolijke man. :no1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Sneeuwpop

Afbeelding

Ik herinner mij dat ik twee jaar geleden in de vroege ochtend argeloos een sneeuwpop maakte met een wortel voor de neus en een bezem in de hand ten dienste van het milieu. Mijn verslag van die morgen geef ik hieronder weer.


08:00 De sneeuwpop is klaar. Hij staat stoer voor mijn huis, voor mijn plezier en dat van anderen in de buurt,
08:10 Tien minuten later. Een feministe uit de buurt loopt langs en vraagt waarom ik geen vrouwelijke sneeuwpop heb gemaakt.
08:15 Ik ben niet de beroerdste en maak een vrouwelijke sneeuwpop.
08:17 De feministe komt weer kijken en merkt dat de borsten te nadrukkelijk opgezet zijn en of ik van mening ben dat grote borsten het belangrijkste aan een vrouw zijn.
08:20 Een homopaar, dat tegenover mij woont, reageert verontwaardigd, want waarom heb ik geen twee mannelijke sneeuwpopen naast elkaar gemaakt? Koester ik soms haat tegen homo’s?
08:22 De transgender die naast het homopaar woont vraagt of het niet beter was geweest een sneeuwpop te maken met beide geslachtskenmerken.
08:25 De veganisten-familie van om de hoek klaagt waarom ik misbruik maak van voeding, want de wortel is waardevol voedsel dat voor consumptie is bestemd en niet geschikt als decoratie.
08:28 Zojuist heeft een neger me uitgescholden voor mijn racisme, omdat de sneeuwpop wit is.
08:31 Een Marokkaan, die schuin tegenover mij woont, toont zich verontwaardigd, beledigd en aangesproken en begint te schelden dat ik een homo ben en mijn moeder een hoer is, want de naakte vrouwelijke sneeuwpop draagt geen boerka.
08:40 De politie is gearriveerd, want er is gebeld omdat mijn bezigheid haatgevoelens aanwakkert en mensen bewust aan het kwetsen is.
08:42 Een jonge vrouwelijke passant is ontsteld en eist dat ik de bezem van de hand van de sneeuwpop weghaal, want het geeft ten onrechte aan dat een vrouw alleen voor achter het aanrecht geschikt is.
08:45 Een gemeente-ambtenaar, die belast is met gelijke behandeling van mannen en vrouwen, stelt zich aan mij voor en dreigt met gedwongen verhuizing mijnerzijds.
09:00 Het TV-journaal doet verslag. Een journalist vraagt mij wat het wezenlijke verschil is tussen een hij- en een zij-sneeuwpop, waarop ik antwoord dat het aan de ballen is te onderscheiden. Toen ben ik voor seksist uitgemaakt.
10:00 In het NOS ochtend-journaal wordt over mij gezegd dat ik een twijfelachtig element ben, een potentiële terrorist, een racist, dat ik de rechten van minderheden te grabbel gooi en dat ik misbruik maak van het klimaat om te provoceren.
11:00 Ik ben door de AIVD ondervraagd. Of ik alleen werk of lid ben van een linkse terreurcel.
12:00 Sociale dienst neemt mijn kinderen in beslag.
12:30 Aankomst van klimaatactivisten die eisen dat ik beide sneeuwpopen stuk maak en de sneeuw terug leg op de oorspronkelijke plek, want ik heb het microklimaat nadelig aangetast door het verplaatsen van de sneeuw.
16:00 Linkse activisten paraderen door mijn straat terwijl zij schreeuwen en leuzen roepen dat ik berecht moet worden voor mijn intolerantie, racisme, haat zaaien en het veroorzaken van agressie tegen de samenleving.

Ik heb de brandweer gebeld om de zaak te blussen. Maar die weigert te komen vanwege de angst voor de hoeveelheid stenen die het publiek zich ondertussen eigen heeft gemaakt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Waarom je een heli niet op de openbare weg moet moet laten opstijgen.

https://twitter.com/Breaking911/status/ ... 8004455424
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Wie zegt dat Duitsers geenhumor seks hebben (En bekijk ook even het evaluatieformulier aan het einde!)?

https://www.facebook.com/bohemianbrowse ... 61710/?t=0
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Op zijn vrije dag zat een Stockholmse politieagent in Rinkeby naakt in de sauna toe hij een veroordeelde crimineel zag zitten, die op de vlucht was geslagen nadat hij een gevangenisstraf opgelegd had gekregen. En wat doe je dan? Sla je hem dan in de boeien? Achtervolg je hem als hij dan wegrent? Terwijl jullie allebei poedelnaakt zijn? De agent ging er voor en achtervolgde hem in zijn sauna-outfit :-), zo lazen wij in de Telegraaf!

“Door een toevallige samenloop van omstandigheden zagen de twee elkaar in de sauna,” aldus Christoffer Bohman, chef van de politie in de regio van Rinkeby, in gesprek met de Zweedse omroep SVT. “Het is gemakkelijker om in actie te komen als je je collega’s bij je hebt, en je de juiste uitrusting draagt. Dit was zo naakt als maar kon.” Toch zette de agent de achtervolging in.
link
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Hans v d Mortel sr schreef: Sneeuwpop

Afbeelding

Ik herinner mij dat ik twee jaar geleden in de vroege ochtend argeloos een sneeuwpop maakte met een wortel voor de neus en een bezem in de hand ten dienste van het milieu. Mijn verslag van die morgen geef ik hieronder weer.


08:00 De sneeuwpop is klaar. Hij staat stoer voor mijn huis, voor mijn plezier en dat van anderen in de buurt,
08:10 Tien minuten later. Een feministe uit de buurt loopt langs en vraagt waarom ik geen vrouwelijke sneeuwpop heb gemaakt.
08:15 Ik ben niet de beroerdste en maak een vrouwelijke sneeuwpop.
08:17 De feministe komt weer kijken en merkt dat de borsten te nadrukkelijk opgezet zijn en of ik van mening ben dat grote borsten het belangrijkste aan een vrouw zijn.
08:20 Een homopaar, dat tegenover mij woont, reageert verontwaardigd, want waarom heb ik geen twee mannelijke sneeuwpopen naast elkaar gemaakt? Koester ik soms haat tegen homo’s?
08:22 De transgender die naast het homopaar woont vraagt of het niet beter was geweest een sneeuwpop te maken met beide geslachtskenmerken.
08:25 De veganisten-familie van om de hoek klaagt waarom ik misbruik maak van voeding, want de wortel is waardevol voedsel dat voor consumptie is bestemd en niet geschikt als decoratie.
08:28 Zojuist heeft een neger me uitgescholden voor mijn racisme, omdat de sneeuwpop wit is.
08:31 Een Marokkaan, die schuin tegenover mij woont, toont zich verontwaardigd, beledigd en aangesproken en begint te schelden dat ik een homo ben en mijn moeder een hoer is, want de naakte vrouwelijke sneeuwpop draagt geen boerka.
08:40 De politie is gearriveerd, want er is gebeld omdat mijn bezigheid haatgevoelens aanwakkert en mensen bewust aan het kwetsen is.
08:42 Een jonge vrouwelijke passant is ontsteld en eist dat ik de bezem van de hand van de sneeuwpop weghaal, want het geeft ten onrechte aan dat een vrouw alleen voor achter het aanrecht geschikt is.
08:45 Een gemeente-ambtenaar, die belast is met gelijke behandeling van mannen en vrouwen, stelt zich aan mij voor en dreigt met gedwongen verhuizing mijnerzijds.
09:00 Het TV-journaal doet verslag. Een journalist vraagt mij wat het wezenlijke verschil is tussen een hij- en een zij-sneeuwpop, waarop ik antwoord dat het aan de ballen is te onderscheiden. Toen ben ik voor seksist uitgemaakt.
10:00 In het NOS ochtend-journaal wordt over mij gezegd dat ik een twijfelachtig element ben, een potentiële terrorist, een racist, dat ik de rechten van minderheden te grabbel gooi en dat ik misbruik maak van het klimaat om te provoceren.
11:00 Ik ben door de AIVD ondervraagd. Of ik alleen werk of lid ben van een linkse terreurcel.
12:00 Sociale dienst neemt mijn kinderen in beslag.
12:30 Aankomst van klimaatactivisten die eisen dat ik beide sneeuwpopen stuk maak en de sneeuw terug leg op de oorspronkelijke plek, want ik heb het microklimaat nadelig aangetast door het verplaatsen van de sneeuw.
16:00 Linkse activisten paraderen door mijn straat terwijl zij schreeuwen en leuzen roepen dat ik berecht moet worden voor mijn intolerantie, racisme, haat zaaien en het veroorzaken van agressie tegen de samenleving.

Ik heb de brandweer gebeld om de zaak te blussen. Maar die weigert te komen vanwege de angst voor de hoeveelheid stenen die het publiek zich ondertussen eigen heeft gemaakt.

We hebben al eens eerder vastgesteld dat Moslims niet sporen. Nu is er weer een Moslim die waarschuwt voor het maken van een sneeuwpop, want een sneeuwpop is haram.

  • Watch: British Muslim warns children not to build snowman "It is against Islam"

    Do you want to build a snowman? Then you're going into the HELLFIRE!
    British Muslim explains why snowmen must be beheaded in order not to violate Sharia law.
    Sharia law is incompatible with Western values.
    According to sharia law:
    – There is no freedom of religion or freedom of speech.
    – There is no equality between people (the non-Muslim is not equal to the Muslim).
    – There are no equal rights for men and women.
    – There is no democracy or a separation between religion and state politics.


    Spoiler! :
    [UnderMain] Here's why sharia law should be banned in the West.
    Under Sharia law a woman is considered half of a man, when a woman attests to a Sharia court in countries like Saudi Arabia or Iran, she should bring at least 4 men who support her testimony.
    So in most cases of rape a woman can not prove that she was raped and the court can sentence her to death for adultery, that is what happened to Suraya Menuchari who was stoned to death in Iran on false charges of adultery.

    Under Shari'a laws in the Arab world, almost 90% of women underwent FGM.
    The practice of FGM is banned in most Western countries but some Muslim immigrants are ignoring the law and practicing FGM even in the UK and US.

    Under Sharia law girls can marry at the age of 6, just like the Prophet Muhammad from the Koran did when he married Aisha.
    In Muslim countries like Yemen and Iran, girls are considered "adult" and being sold into forced marriages with grown men by their families.
    There are even some cases of child marriages in Australia and Britain when immigrants brought this tradition into the West.

    According to the Sharia laws An honor killing is the homicide of a member of a family, due to the perpetrators' belief that the victim has brought shame or dishonor upon the family. Shari'a honor killing is very common in the Muslim world, but it also happens in the West, in countries such as Britain, the United States and even the Netherlands. According to the British media there are 12 honour killings in the UK each year.

    Human rights organizations in the Western world are turning a blind eye to the brutal violation of human rights in the Muslim world under Sharia law.
    Sharia law should be banned in the Western world.
    Share this post if you think Sharia law should be banned in the West.

    Liberals and leftists in the West use the made up term "Islamophobia" to portray anyone who criticizes Islam as a "racist".
    They ignore the fact that Islam is an ideology that has nothing to do with race.
    There is an attempt in the West to impose a sharia-blasphemy law to criminalize criticism of Islam.
    It started when Saudi Arabia and Muslim countries tried to pass a UN resolution to force Western states to criminalize criticism of Islam.
    Even The Parliament in Canada passed "Motion M-103" to condemn the so-called "Islamophobia (Fear of Islam)" in a preparation for a blasphemy law in Canada.
    According to the sharia blasphemy law anyone who criticizes Islam or the Prophet Muhammad should be killed.
    Under Sharia blasphemy law in Saudi Arabia and Iran Muslims are executed if they are accused of blasphemy.
    In Pakistan, the situation is even worse, radical Muslims use the blasphemy law to persecute the Christian minority.
    Is this the law the liberals in the West want to adopt?
    If you think Sharia blasphemy law has no place in the West, share this post!

http://www.speech-point.net/2018/08/wat ... n-not.html
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het is inderdaad bizar dat er nog zoveel moslims zich zelfverzekerd moslim durven te noemen.

Afbeelding

Criminelen bestaan. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een crimineel zich openlijk uitdost als crimineel door bijvoorbeeld zichtbaar met een pistool over straat te lopen. En om elke onopgemerktheid uit te sluiten draagt hij voor een achter een bord met de tekst: Ik ben lid van de maffia.

Wie zich als moslim voordoet, hanteert bewust de logica om herkend te worden. Herkenbaar als aanhanger van Islam, een misdadige geloofssekte die gelieerd is aan de historische misdaden van de boodschapper van de misdaad: Mohammed (VZMH). Roofovervallen en het bestrijden van tegenstanders waren de levenskenmerken van Mohammed (VZMH)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Het zgn "domino-effect":

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

‘Van het gas af’ zou hier ten zeerste op toepassing kunnen zijn.




  • Twee slachtoffers bij ongeluk in Eindhoven, flessen lachgas en ballonnen in auto gevonden

    VIDEO Een auto is gisteravond in Eindhoven tegen een lantaarnpaal aangereden. Hierbij raakten twee personen gewond. In de auto werden vier gasflessen met lachgas en lege ballonnen aangetroffen.


    Afbeelding
    De auto raakte van de weg op de Eisenhowerlaan in Eindhoven. © Dave Hendriks Fotopersburo Bert Jansen

    Afbeelding
    In totaal trof de politie vier lachgasflessen aan. © Dave Hendriks Fotopersburo Bert Jansen

    Afbeelding
    In de auto werden lege balonnen en lachgas aangetroffen. © Dave Hendriks Fotopersburo Bert Jansen
Lees verder
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

We komen nog even terug op Hans's sneeuwpop en zijn proza daarover.
Hans v d Mortel sr schreef: Sneeuwpop

Afbeelding

Ik herinner mij dat ik twee jaar geleden in de vroege ochtend argeloos een sneeuwpop maakte met een wortel voor de neus en een bezem in de hand ten dienste van het milieu. Mijn verslag van die morgen geef ik hieronder weer.


08:00 De sneeuwpop is klaar. Hij staat stoer voor mijn huis, voor mijn plezier en dat van anderen in de buurt,
08:10 Tien minuten later. Een feministe uit de buurt loopt langs en vraagt waarom ik geen vrouwelijke sneeuwpop heb gemaakt.
08:15 Ik ben niet de beroerdste en maak een vrouwelijke sneeuwpop.
08:17 De feministe komt weer kijken en merkt dat de borsten te nadrukkelijk opgezet zijn en of ik van mening ben dat grote borsten het belangrijkste aan een vrouw zijn.
08:20 Een homopaar, dat tegenover mij woont, reageert verontwaardigd, want waarom heb ik geen twee mannelijke sneeuwpopen naast elkaar gemaakt? Koester ik soms haat tegen homo’s?
08:22 De transgender die naast het homopaar woont vraagt of het niet beter was geweest een sneeuwpop te maken met beide geslachtskenmerken.
08:25 De veganisten-familie van om de hoek klaagt waarom ik misbruik maak van voeding, want de wortel is waardevol voedsel dat voor consumptie is bestemd en niet geschikt als decoratie.
08:28 Zojuist heeft een neger me uitgescholden voor mijn racisme, omdat de sneeuwpop wit is.
08:31 Een Marokkaan, die schuin tegenover mij woont, toont zich verontwaardigd, beledigd en aangesproken en begint te schelden dat ik een homo ben en mijn moeder een hoer is, want de naakte vrouwelijke sneeuwpop draagt geen boerka.
08:40 De politie is gearriveerd, want er is gebeld omdat mijn bezigheid haatgevoelens aanwakkert en mensen bewust aan het kwetsen is.
08:42 Een jonge vrouwelijke passant is ontsteld en eist dat ik de bezem van de hand van de sneeuwpop weghaal, want het geeft ten onrechte aan dat een vrouw alleen voor achter het aanrecht geschikt is.
08:45 Een gemeente-ambtenaar, die belast is met gelijke behandeling van mannen en vrouwen, stelt zich aan mij voor en dreigt met gedwongen verhuizing mijnerzijds.
09:00 Het TV-journaal doet verslag. Een journalist vraagt mij wat het wezenlijke verschil is tussen een hij- en een zij-sneeuwpop, waarop ik antwoord dat het aan de ballen is te onderscheiden. Toen ben ik voor seksist uitgemaakt.
10:00 In het NOS ochtend-journaal wordt over mij gezegd dat ik een twijfelachtig element ben, een potentiële terrorist, een racist, dat ik de rechten van minderheden te grabbel gooi en dat ik misbruik maak van het klimaat om te provoceren.
11:00 Ik ben door de AIVD ondervraagd. Of ik alleen werk of lid ben van een linkse terreurcel.
12:00 Sociale dienst neemt mijn kinderen in beslag.
12:30 Aankomst van klimaatactivisten die eisen dat ik beide sneeuwpopen stuk maak en de sneeuw terug leg op de oorspronkelijke plek, want ik heb het microklimaat nadelig aangetast door het verplaatsen van de sneeuw.
16:00 Linkse activisten paraderen door mijn straat terwijl zij schreeuwen en leuzen roepen dat ik berecht moet worden voor mijn intolerantie, racisme, haat zaaien en het veroorzaken van agressie tegen de samenleving.

Ik heb de brandweer gebeld om de zaak te blussen. Maar die weigert te komen vanwege de angst voor de hoeveelheid stenen die het publiek zich ondertussen eigen heeft gemaakt.
Hoewel de maand februari in de winter valt is het vandaag weer een verlengde herfstdag. Wel water, maar geen sneeuw. Een sneeuwpop maken zit er niet in. Een zwarte sneeuwpop heb je niet opgesomd. Van natte prut kunnen we wellicht iets maken wat op een zwarte sneeuwpop lijkt. Kunnen we daar ook problemen mee verwachten?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Zodra ik het filmpje van dwerggroei jongetje Quaden Bayles op internet zag, had ik al het gevoel dat er iets niet klopte.
Afbeelding

Mijn eerste gedachte waren, als dit ventje werkelijk gepest wordt, dan moet hij geestelijk sterker gemaakt worden om de wereld aan te kunnen, en moet er niet op deze manier aandacht aan hem geschonken worden.

Mijn vermoedens bleken weer te kloppen.

Helaas bestaan er op deze wereld enorm veel deugmensen die actie ondernamen en er werd een GoFundMe pagina geopend waar in korte tijd meer dan 437.000 werd gedoneerd.

Afbeelding

Afbeelding

Dus waar gaat deze vraag om aandacht over? MONEY EN MORE MONEY.


Briefje van Jan
Spoiler! :
En kindermisbruik is stom.

Net als pesten.

Brengt me op Quaden Bayles.

Het 9-jarige Australische jongetje wiens moeder een filmpje verspreidde waarin hij zei dat hij zelfmoord wilde plegen omdat hij gepest was op school.

Het filmpje ging en gaat viral op internet en inmiddels stromen de uitnodigingen voor evenementen, de steunbetuigingen van allerlei beroemdheden en de dollars binnen (inmiddels meer dan 437.000)op een crowdfundingwebste.

En dan begint het, hè…

Dan gaan mensen op internet beweren dat Quaden Bayles, die aan dwerggroei lijdt, geen 9 is, maar 18.

Wat een leugen is, want hij is wel degelijk 9 (wie dat niet gelooft, moet zelf maar even Google kopen).

Maar dat er bullshit over de leeftijd van zo’n ventje wordt verkondigd, betekent niet dat er vervolgens helemaal geen vraagtekens meer bij het verhaal van de moeder mogen worden gezet.

Want de moeder is niet alleen de moeder van een gepest ventje, ze is ook de moeder die op een Australische website waarop acteurs en actrices zich presenteren over haar zoontje schrijft: “A superstar in the making! A natural born entertainer with a big bright future ahead”.

Verder dan “unpaid speaking roles” is hij nog niet gekomen, maar het zou zomaar kunnen dat daar nu opeens verandering in komt.

Ben ik dan cynisch?

Nou, ik ben cynisch over álle ouders van 9-jarigen die hun kind aanbieden aan de entertainmentindustrie.

Eerder, toen hij 4 was, liet de moeder van Quaden hem al campagne voeren om de bekendheid van de gevolgen van dwerggroei te vergroten. Nee, I kid you not.

Ze weet de media wel te vinden, bedoel ik.

Verder roept de moeder nu, nu media uit de hele wereld op haar duiken, andere ouders op hun kinderen beter op te voeden. “Neem jullie verantwoordelijkheid en voed jullie kinderen deftig op.”

Nou ben ik zelf vrij netjes opgevoed, maar er waren ook dingen die mijn moeder me niet leerde. Zoals dit:

Dit betekent natuurlijk niet dat Quaden Bayles niet gepest wordt. Ik neem zonder meer aan dat dat wel degelijk gebeurt. Iederéén die afwijkt van de norm wordt gepest, dus een Aboriginal met dwerggroei vast als één van de eersten.

Het betekent ook niet dat Quaden Bayles geen zelfmoord wilde plegen. Ik weet wel dat zijn moeder hem in de auto filmde toen hij dat zei.

Pesten is stom en kan tot zelfmoord leiden.

Geen kwaad woord van mij over Quaden Bayles!

Maar mijn gezonde boerenverstand (en dat van mijn tipgever) vindt wél iets van die moeder.

Daarom ben ik erg benieuwd naar de reactie van de schooldirecteur onder wiens verantwoordelijkheid dit allemaal plaatshad.

Hoe erg was het? Wat heeft hij er tegen gedaan? Wat gaat hij nog doen? Enne… op welke school zit Quaden Bayles eigenlijk?

Ik zoek féiten.

Maar feiten zullen jou jeuken natuurlijk. Voor jou telt het beeld, niet de waarheid.

Dus terwijl ik nog even ga zoeken naar tv-beelden van interviews met die schooldirecteur, wens ik jou succes met het verder whitewashen van Imanuelle.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Mooi toch? Een sanseveria. Deze hoeft nooit geen water te hebben en is bij Ali Express te koop voor 20 euro. Hoezo? Wel, is van plastic en niet van echt te onderscheiden.

Dit meisje had dit plantje:
Afbeelding
Vrouw ontdekt na twee jaar water geven dat haar vetplant van plastic is
‘Ik heb dit vetplantje inmiddels zo’n twee jaar’, schreef ze. ‘Prachtige kleur, volle structuur: gewoon een perfecte plant.’

Waterschema

Het object had een mooi plekje voor Wilkes’ keukenraam. ‘Ik volgde een schema om water te geven; als iemand anders eraan durfde te komen, werd ik defensief. Ik wilde zelf instaan voor de verzorging.’ Ter info: één keer per maand een flinke scheut water volstaat voor een vetplant, in de winter kan er zelfs een droge periode ingelast worden.

‘Nu vond ik de tijd rijp om de vetplant te verpotten’, ging Wilkes verder. ‘Ik had een mooi vaasje uitgekozen dat er perfect bij paste. Maar toen ontdekte ik dat het een nepexemplaar is. Ik had er zoveel liefde in gestoken. Ik waste zelfs de bladeren. Waarom ontdek ik dit nu pas? Het voelt alsof ik twee jaar lang een leugen geleefd heb.”
https://www.ad.nl/wonen/vrouw-ontdekt-n ... ~afafe007/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Italiaans dorpje ziet plots wijn en geen water uit de kraan komen

Het is niet enkel corona en kwel in Italië. Inwoners van het stadje Castelvetro di Modena in het noorden van Italië woensdag zagen plotsklaps wijn en geen water uit de kraan komen. Dit heeft de plaatselijke krant Il resto del Carlino donderdag gemeld.

Dat de inwoners van het stadje 200 km ten zuidoosten van Milaan ineens rode Lambrusco van de kraan kregen had te maken met een technische fout in de interne pijpleidingen van het plaatselijke wijnhuis Cantina Settevetro. Wijn die naar de bottelarij moest kwam per ongeluk in de hoofdwaterleiding van Castelvetro di Modena terecht.

Het wijnhuis verzekerde op Facebook dat er geen risico’s voor de hygiëne en de gezondheid waren, en verontschuldigde zich voor “mogelijk ongemak”.

Ook op Facebook stelde het stadsbestuur eveneens gerust. Het beklemtoonde dat het probleem snel opgelost raakte. Volgens de Il Resto del Carlino was het probleem “op een goed uur” van de baan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Vanavond om 8 uur lag ik onder mijn gemotoriseerde fiets op zoek naar een benzinelek. (gevonden)
Ik hoor iemand op straat hard klappen. En die krijgt bijval. Ik loop naar de voordeur en kijk uit het raam: er gaan nog meer deuren open en er wordt hard in de leegte geklapt.
Ik vond het zeer vervreemdend.
Ik heb mijn steentje maar bijgedragen door uit het open raam zeer luid wolvengehuil te maken. Tja, wanneer kan je dat zonder dat het raar is?

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Ik heb mijn steentje maar bijgedragen door uit het open raam zeer luid wolvengehuil te maken. Tja, wanneer kan je dat zonder dat het raar is?
Ja, wat een achterlijkheid. Of werkers in de gezondheidszorg op deze onzin zitten te wachten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Vanwege de lockdown in België:
“Ik ben onderweg om dringend seks te hebben”: 250 euro boete voor schenden coronamaatregel
In Bilzen is in de nacht van donderdag op vrijdag rond 4 uur een 30-jarige vrouw tegen de lamp gelopen toen haar voertuig werd opgemerkt door de politie. De vrouw – die gedronken had – was op weg naar Hoeselt om er seks te hebben. Volgens haar was de nood hoog en te wijten aan de lockdown. Ze werd huiswaarts gestuurd met een boete.

De bestuurster uit Lanaken werd aan de Maastrichterstraat in Bilzen gezien. De agenten gingen over tot controle waarna ze toegaf op weg te zijn naar Hoeselt om even de liefde te gaan bedrijven en dat gezien de ‘hoge nood’ ten gevolge van de lockdown.
De 30-jarige bestuurster gaf ook toe alcohol te hebben gedronken. Uit de afgenomen alcoholtest bleek de bestuurster maar liefst 1,5 promille alcohol in het bloed te hebben. Een speekseltest wees op het gebruik van cocaïne.

Omdat de verplaatsing geen essentiële verplaatsing betrof, werd er een boete van 250 euro uitgeschreven voor het niet-naleven van de richtlijnen. Het rijbewijs van de vrouw werd onmiddellijk voor 15 dagen ingetrokken. De bestuurster zal zich later daarvoor mogen verantwoorden bij de politierechter.
https://www.hln.be/in-de-buurt/lanaken/ ... ~a0fb1157/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bizar.

Bericht door Ali Yas »

Mahalingam schreef:Ik heb mijn steentje maar bijgedragen door uit het open raam zeer luid wolvengehuil te maken.
Schapengeblaat zou ook zeer gepast zijn geweest.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Bizar.

Bericht door sjun »



De volgzaamheid en zelfcensuur van pers en politiek in tijden van corona is zorgwekkend. Kennelijk geldt dat ook voor het deel van de goegemeente dat vooral anderen voor zich laat denken.
:scratch:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie