Bizar.

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Niets is wat het lijkt. Wat zou je denken bij de volgende koptekst?

Ajax supporters bekogelen zwervert


Hoe steekt de werkelijkheid in elkaar?

Ajax supporters bekogelen zwervert

12 mei 2017 14:16

Met fucking veel geld, vlak voor de wedstrijd in Lyon
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Als 10% van deze mensen massa zich zou in zetten voor een leefbaar en islamvrij Nederland, dan...........

Feyenoordfans op Hofplein

Afbeelding

Dirk Kuijt wijst met zijn vingertje naar Allah. Dat heeft hij geleerd in Turkije.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Onbegrijpelijke waanzin!

Onbegrijpelijk dat de massa niet de straat op gaat om net zo massaal tegen de aanwezigheid van parasieten (moslims) te demonstreren. Rotterdam is de stad van de Rotterdammers. Islamitische Marokkanen en Turken hebben niks met Rotterdam, laat staan Nederland. Hun interesse gaat slechts uit naar het Nederlandse paspoort dat hen het recht geeft te parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving. Voor de rest is het Mohammed (1e plaats) en Allah (2e plaats) wat de klok slaat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Het is warm buiten en de komkommertijd begint vroeg dit jaar.
De eerste melding over een eng beest is al binnen:
Boa constrictor ontsnapt uit woning in Duiven
De politie zoekt een ontsnapte Boa constrictor in de omgeving van de Vethstraat in Duiven. De slang is vannacht ontsnapt uit een woning in diezelfde straat. De politie roept burgers op te bellen als zij het vermiste dier aantreffen.

De ongeveer 1.10 meter lange slang is volgens de politie niet direct gevaarlijk, toch moeten mensen voorzichtig zijn. ,,Alhoewel de slang niet giftig en niet gevaarlijk is voor mensen, kunnen ze, wanneer ze vastgenomen worden en zich bedreigd voelen, wel proberen te bijten", schrijft de politie.

De politie benadrukt dat het niet verstandig is om zelf actie te ondernemen. ,,Laat het vangen over aan een deskundige. Blijf op afstand van het dier en bel de politie."

De wurgslang is van een vader en zoon. De vader vergat gisteren het terrarium af te sluiten en kwam rond 0.00 uur erachter dat 'Spike' weg was. De twee hebben nog tot 01.00 uur tevergeefs gezocht naar de slang.
http://www.ad.nl/binnenland/boa-constri ... ~aaf87836/
Het is dus even oppassen dat je niet op een levende slang trapt in de Vethstraat in Duiven.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans van de Mortel schreef: De eerste melding over een eng beest is al binnen.

De politie benadrukt dat het niet verstandig is om zelf actie te ondernemen. ,,Laat het vangen over aan een deskundige. Blijf op afstand van de moslim en bel de godsdienstpolitie."
[icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

:scratch: Is dit een Belgenmop?
Vlaanderen verplicht stickers voor campers maar vergeet ze te maken.

Sinds april moeten camperbezitters in Vlaanderen een sticker hebben op stoelen waar inzittenden tijdens het rijden niet op mogen zitten. Maar die stickers zijn nergens te krijgen; minister Ben Weyts van mobiliteit was 'domweg vergeten' ze te laten ontwerpen.

Dat gaf hij vanochtend toe aan de Vlaamse radiozender Radio 2. De redactie van de zender had veel vragen gekregen van camperbezitters. Hun voertuigen kwamen in sommige gevallen niet door de keuring omdat de niet-bestaande sticker ontbrak.

Het departement van Weyts had volgens de zender een instructie uitgevaardigd waarin het verplicht werd gesteld om een sticker te plakken op zitplaatsen zonder veiligheidsgordel. Vervolgens is vergeten de regels daarover verder uit te werken. Daardoor is onder meer onduidelijk hoe het pictogram eruit moet zien.

,,Mijn administratie is dat domweg vergeten. Ze is in de fout gegaan'', erkende de minister. ,,Daarom komt er nu een overgangsperiode van één jaar. Tot dan vervalt de verplichting." De minister beloofde dat hij zal bekijken of er een compensatie mogelijk is voor mensen van wie de camper afgekeurd werd en dus opnieuw naar de keuring moeten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Hoe kom ik in het centrum van Antwerpen? Zo:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wanneer leert mijn kindje lopen?

1 jaar, 15 maanden, 18 maanden? Ik vraag me af wanneer mijn baby de wereld gaat ontdekken op zijn eigen kleine beentjes? (HvdM: behoort 'punt' en geen vraagteken te zijn) Hoe kan ik mijn kindje helpen bij het leren lopen?

Voordat hij (HvdM: behoort 'het' en geen hij te zijn) die eerste moeilijke en onevenwichtige stapjes zet, oefent je kindje eerst negen maanden lang met omdraaien en rechtop gaan zitten. Die ontwikkeling past heel goed bij zijn onverzadigbare wens dingen te zien, te ruiken en vast te pakken. Op handen en voeten of al helemaal rechtop staand - de manier doet er niet toe, zo lang je baby maar overal dingen kan ontdekken... of bijna overal! Je kunt je baby best helpen in zijn ontwikkeling, maar houd je wel aan zijn tempo. Voordat hij 20 maanden is, hoef je echt niets te overhaasten. Slechts 3 % van de kinderen kan met 9 maanden al lopen en minder dan 60 % loopt voor de eerste verjaardag.

Bron: nestle babyvoeding
Mijn kleindochter Angelina (14-9-2014) rende als een kieviet toen zij net 9 maanden was. Vanaf dat moment weet ik dat zij ontzettende haast heeft. Verder kan ik meedelen, wat mij van haar opviel, dat zij een ware acrobaat is, brutaal, slim, dominant en heel erg leuk en lief. Ze kan gillen als een sirene als haar iets niet bevalt. Dan komt opa in het geweer en die heeft de familie geleerd dat je dan onmiddellijk dient op te treden. Hoe? Door haar zonder woorden of geschreeuw op de gang te plaatsen. Zij is geen baby meer en erg intelligent. In ieder geval Intelligenter dan haar opa was op die leeftijd. Wie de wet van Pavlov kent, kan niet om de gedachte heen dat het niet mogelijk kan zijn dat honden intelligenter zijn dan mensen. Maar ik weet niks met zekerheid als ik al dat gereutel en godsdienstwaanzinnig gekwijl vanuit de stinkende perverse geestelijk gestoorde islamitische hoek waarneem.

https://vid.me/GZUg
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Afbeelding
Dit is niet bizar, maar KUNST.

Omgekeerd heeft KUNST het recht om bizar genoemd te worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Foto: Politie

Koperdieven aan hek geketend door politie

52 min geleden

ENSCHEDE - Na een korte achtervolging kon de politie vrijdagnacht twee koperdieven aanhouden die bij een metaalbedrijf aan de binnenhaven in Enschede naar binnen waren geslopen. Agenten ketenden de twee daders vast aan een hek, zodat ze hun collega's konden helpen met het zoeken naar de andere daders.


De eigenaar van het bedrijf kreeg op zijn telefoon een melding dat er mensen op zijn terrein waren gesignaleerd. Hij kon via live beelden zien hoe de vijf mannen een grote lading koper probeerden buit te maken.

De andere drie verdachten zijn helaas ontkomen, maar de agenten troffen wel een gesloten bootje aan waarmee de daders het terrein zouden zijn opgekomen. De recherche is een onderzoek gestart en de twee verdachten zitten vast.


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Er verschijnen overal gaten in de grond!
Je zou het misschien niet helemaal verwachten, maar zo stabiel is de grond onder je voeten niet. Overal ter wereld verschijnen te pas en te onpas gaten waarin hele gebouwen en ongelukkige passanten in verdwijnen. Een van de meest recente voorbeelden was de ’sinkhole’ in Guatemala-stad, die ontstond door slechte afwatering. In mei 2010 raasde de tropische orkaan Agatha over de stad, en sijpelde de grond weg onder een gebouw van drie verdiepingen. Het verdween in een gat van 20 meter wijd en 100 meter diep.



https://blog.tix.nl/reportages/het-biza ... er-wereld/




De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Nederland 2017.
Vrouw ernstig gewond door paardentram.

Afbeelding
In Zutphen is zaterdagmiddag een vrouw ernstig gewond geraakt toen ze onder een wiel van een paardentram terechtkwam. Volgens de politie was ze bezig met het losmaken van de paarden, toen de dieren door onbekende oorzaak schrokken.

Omstanders en jongeren van de nabijgelegen voetbalclub AZC schoten te hulp om de vrouw te bevrijden en de tram stabiel te houden.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2841 ... ram__.html
Het geeft te denken hoe het vroeger met de verkeersveiligheid was toen overal paarden liepen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

:smile7: Fontein schiet per ongeluk aan tijdens stoffenmarkt

Reclamemakers van verzekeraars opgelet voor een nieuwe ‘foutje, bedankt’. In Dordrecht wordt vandaag op het Statenplein de Stoffenbeurs gehouden. Toen het evenement net begonnen was, kregen de handelaren én bezoekers een flinke verrassing. Plots schoten de stralen van de fontein op het plein aan en liepen mensen een nat pak op en werden stoffen zeiknat.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Als ik ga vliegen dan weet ik dat het een kwestie van veel techniek is en natuurkundige wetten.
Als een zweefteef gaat vliegen dan is dat een magisch gebeuren. En dan zijn er vooraf offeringen, zegeningen en gebeden nodig.
Vlucht vertraagd nadat 80-jarige vrouw 'geluksmunten' in vliegtuigmotor gooit
De Airbus A320 van China Southern Airlines stond een aantal uur vast op Shanghai Pudong International Airport nadat passagiers zagen hoe een oude vrouw muntjes naar de motor gooide om de vlucht te 'zegenen'. De passagiers waarschuwden vervolgens de crew van het vliegtuig.

Toen het vliegtuig door monteurs was nagekeken bleken er negen muntjes in de vliegtuigmotor vast te zitten. De 80-jarige gaf later toe dat ze de munten erin had gegooid om op die manier te bidden voor een veilige vlucht. Volgens de piloot hadden de Chinese munten veel schade kunnen aanrichten en zelfs tot uitval van de motor kunnen leiden.

De vlucht vertrok uiteindelijk vijf uur na de oorspronkelijke vertrektijd.
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... ooit.dhtml
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Kom je vroeg in de ochtend op je werkplek en wil je lekker gaan slopen, dan kan dat niet vanwege een kat die bovenin was geklommen.
Dus brandweer bellen en kijken wat er gebeurt.
De kat wilde zich niet laten pakken en nam de benen naar beneden en de vrije wereld in.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2863 ... and__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Amersfoorter masturbeerde uit wanhoop op station

Het was uit wanhoop dat een 49-jarige Amersfoorter zichzelf in het openbaar bevredigde. Dat verklaarde hij vanmorgen bij de politierechter. ,,Dit was de eerste en de laatste keer.’’

Eind mei 2016 ontblootte Jacob T. op perron 3 van station Schothorst zijn geslachtsdeel en begon te masturberen. Hoewel hij op een beschut plekje zat, werden zijn handelingen waargenomen door een man op het tegenovergelegen perron. Die zat daar met zijn 4-jarige zoontje. De vader seinde de politie in, waarna T., die net zijn broek weer dicht had gedaan, werd opgepakt.

,,Waarom ging u naar het station om te masturberen?’’, wilde de politierechter weten.

,,Uit wanhoop. Ik had een zwaar jaar achter de rug. Toen ik in de cel zat, besefte ik ‘dit is niet goed, hiermee beschadig ik andere mensen’. Ik ben blij dat ik me heb laten behandelen.’’

,,Wat heeft u daarvan geleerd?’’

,,Dat ik zulke dingen niet in het openbaar moet doen. Thuis heeft niemand er last van. Ik heb mijn vertrouwen in mensen weer terug, dat was ik helemaal kwijt.’’

,,Een relatie met een vriendin was slecht afgelopen, niet?’’

,,Ja. Dit is een goede les geweest. In de cel kon ik mezelf wel voor de kop slaan. Echt, dit zal nóóit meer gebeuren.’’ Na deze woorden barstte T. in tranen uit.

Foto’s
Volgens de reclassering is T. ‘zeer ontvankelijk’ voor hulp. De kans op herhaling wordt erg klein geacht. Toch verdient hij straf, aldus de officier van justitie. ,,Niemand hoort hiermee geconfronteerd te worden, en zeker niet een klein kind.’’

Bovendien zou hij op het station foto’s hebben genomen van een vrouw. ,,Dat mag ik ook niet doen’’, erkende T. meteen. ,,Maar het was een mooie vrouw, ik hoop haar nog eens te zien.’’

Omdat hij geen strafblad heeft, liet de officier het bij een geldboete van 250 euro. Tot grote opluchting van T. ging de rechter daarmee akkoord.

,,Als u nu op het station komt en u voelt de behoefte opkomen, wat op zich heel normaal is, wat doet u dan?’’

,,Dan ga ik naar huis.’’
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Het is warm buiten geweest (er was zelfs een tropische dag ! )en het is volop komkommertijd voor de media.
En zoals ieder jaar, is er weer door iemand een poema gezien wat de kranten dan graag doorvertellen.
Wiki:
"De poema is stevig gebouwd met sterke poten en een lange, dikke staart die evenwicht geeft bij het achtervolgen van prooidieren. De kleur van de vacht is van zilvergrijs tot roodbruin, met een wit gezicht en onderzijde. De meeste poema's in tropische streken hebben overigens een roodbruine vacht.
Politie jaagt op poema in Den Bosch, maar vindt alleen een flinke kat
Een voorbijganger had een groot dier zien lopen op de Leunweg in Den Bosch. Deze dacht dat hij misschien een poema had gezien. De politie werd meteen ingeschakeld om het wilde dier op te sporen.

De politie kwam in actie en zocht om en nabij het golfterrein naar het roofdier, maar vond deze niet. Zij zagen daar wel een flinke kat rondlopen. De melder heeft deze waarschijnlijk verward met het niet in Nederland voorkomende roofdier.
http://www.ad.nl/binnenland/politie-jaa ... ~ab0da78b/

Nu is het wachten op iemand die een krokodil ziet.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Ik: "Mag ik je poesje even zien?"
Zij: "Ja hoor."

Krijg je dit:

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Mededeling die al de hele morgen in beeld komt bij ABNAMRO.

Storing?

Kan dit zo maar vanuit het niets, plotseling, onverwachts, plaatsvinden? Geen onweer, noch bliksem of grote brand in het hoofdkantoor van de bank in kwestie, is mij bekend.

Wat is het dan? Dat wordt er nooit bij verteld. Maar ik denk dat ik het weet. Men is aan het rotzooien en heeft een fout gemaakt. En dan doen zich problemen voor die uitgezocht en verholpen moeten worden. Maar als je weet wat je fout gedaan hebt, wat is dan het probleem om dit snel weer op te lossen?

Ik vind dit eng. Niet dat ik ergens bang voor ben. Het zal mij worst wezen, om mij volgens de uitbundige taalvaardigheid van Maarten uit te drukken. Maar het blijft eng en bizar. Alles heeft namelijk een oorzaak. We leven nu in een uitermate kwetsbaar tijdperk. Het digitale tijdperk. Het digitale geëtter - want er zijn ALTIJD van dit soort met de regelmaat van de klok terug kerende storingen. Op Schiphol, bij de Belastingen, banken, uitkeringsinstanties en noem maar op. Wat is er mis? Vroeger had men altijd alles op orde. Toen regeerde de fysieke administratieve orde.

Ik was laatst getuige van een poging tot telefonische upgrade van een vliegticket bij KLM van een Mexicaanse relatie die de Engelse taal goed beheerst. En met upgrade bedoel ik dat hij zijn gereserveerde ticket wilde wijzigen naar business class. € 4000,-. Maar helaas, alles was uitverkocht. Maar daar gaat het niet om. Dat hele gedoe via de telefoon en aan de andere kant van de lijn met de computer, duurde maar liefst 45 minuten. 45 minuten voor een simpele afhandeling aan de computer.

Je kunt tegenwoordig alles zelf regelen via internet. Akkoord. Maar waarom moet dit bij een persoonlijke klantenservice zo ongelooflijk lang duren? Omdat alles veel te ingewikkeld is geprogrammeerd. Vandaar het verdomde moeilijk is om sowieso al een telefonisch klantencontact te bemachtigen. Ik ben geen computer, noch programmeer freak. Ik gebruik slechts mijn logische manier van denken. De klant, de Mexicaanse relatie van mij, is bekend bij KLM. Hij vliegt het hele jaar door. Hij ziet ze ook vliegen. Maar dat is een ander verhaal. Geef de vaste klant een specifiek eigen nummer. Aan dat nummer is alles gekoppeld. Zijn boeking, zijn jaarlijks gebruik, het tarief, alles wat relevant is. En whoeps . . zo'n upgrading is een fluitje van een cent.

Als ik nog aan dat gevoerde telefoongesprek denk - jammer - ik had alles moeten opnemen. En maar vragen aan de andere kant en oplezen en eh, eh en eh. Ook het overzetten naar iemand anders die er meer vanaf wist hoorde bij het tijdverlies. KLM (Kan Langer Meewegen)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Het is nu de tijd dat alle grote winkelketens (V&D, Hema, Blokker, Kruidvat enz.) een speciale afdeling inrichten voor schoolspullen.
In de USA gaat het net zo. Hier een foto uit een winkel van Walmart:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24955
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

14 Marokkaanse jongens behandeld voor SOA na seks met een ezel
https://www.moroccoworldnews.com/2017/0 ... th-donkey/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:14 Marokkaanse jongens behandeld voor SOA na seks met een ezel
Een ezel kan niet praten. Moslim vrouwen hebben ook niks te zeggen. Ik vermoed dat daarom het verschil wordt onderschat tussen bepaalde diersoorten en een moslimvrouw.
Hans van de Mortel schreef:Its a normal islamitic tradition. Where sexual frustration and islamitic education determine the standard in islam, there are still two posibilities left: homosexual behaviour which is a shame, or behave like a man and fuck the other species.
Muslims belong to the unsuccesful human kind of Islam. Muslims were never succesful. Thanks to Allah, the useful servant of Muhamed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie