Bizar.

Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

"The local authorities ordered the owner of the animal to slaughter it to avoid further risk of spreading the disease."
Er staat een foto bij het artikel van een lieve ezel. maar of dit de dader is?

Afbeelding
Fifteen minors who sexually assaulted a donkey in the small rural town of Sidi Kamel in the communal providence of Sidi Kacem have been treated for rabies infections received from the animal.
Rabies oftewel hondsdolheid. Er zijn gevallen bekend van mensen die dood daaraan zijn gegaan door een beet van een ezel.
The virus migrates along nerves to the spinal cord and brain at an estimated speed of 12–24 mm a day. The infected person exhibits behavioural changes and clinical signs when the virus reaches the brain. The incubation period ranges from a few days to several months, and can be as long as 1 year.
Als het echt rabies is dan is er geen redding mogelijk zodra de eerste symptomen verschijnen.
Ik twijfel of het rabies is; de 15 zijn toch nog niet dood? De volgende infectie manieren zijn er:
Touching or feeding animals
Licks on intact skin
Contact of intact skin with secretions or excretions of a rabid animal or human case'.
http://www.who.int/rabies/resources/SEA ... Rabies.pdf
Ik lees verder:
The sexually frustrated children and teenagers stayed at the Mechraa Belksiri Hospital for one week to receive rabies vaccinations after the animal transmitted the disease to them..

…Local authorities have been alerted and search for find anyone else who has “approached” and “admired” the animal closely, in order to limit the risk of rabies spreading among the inhabitants of the region.

The occurrence became the subject of mockery and ridicule among the population of the small town.
Het stadje bevat 28.000 inwoners en 2000 families.
Vanwege dat 'rabies' is het nieuws maar in hoeveel dorpen hebben de jongens wel niet een druiper opgelopen? Daar hoor je niet over.
"According to the daily, the number of infections could be much higher, as some families preferred to take their children to hospitals outside the region to avoid humiliation."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Marokkanenseks...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Geweldig. De wereld zit vol goede ideeën. Islamitisch Disneyland?

Nou ja, de wereld dan zonder de mislukte mensensoort Islam. Het lijkt erop dat de islamwereld bestaat uit mensen die, of uitermate beschaafd, correct en super tolerant zijn, of niet in staat zijn tot fantasie en vernieuwing of enige bijdrage aan de wetenschap en innovatieve vooruitgang. Waar zijn de gadgets en cartoons door moslims bedacht? :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Heel goed. Karma....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Heel goed. Karma....
Je moet olifanten niet onderschatten.

Trouwens, ook een kip, varken of geslagen hond voelt pijn zoals een mens. Moslims sluit ik daarbij uit. Die behoren toch tot de mislukte mensensoort die alleen nog maar gered kan worden door moslim af te zijn. Ach, wat die olifant betreft, je hebt gelijk, maar wat valt er te zeggen over het onderlinge gedrag van de mens? Ik kan lullen wat ik wil, maar het Rode Kruis heeft intussen heel veel leed verzacht dat voorkomen had kunnen worden.

Bij de Slag bij Solferino vielen 23.319 gewonden. In die tijd werd er nog actief met de sabel gehouwen en lag het infuus ver in de toekomst verwijderd.
Jean-Henri Dunant, die het resultaat van de slag met eigen ogen zag, raakte door het verschrikkelijke lijden van soldaten die achterbleven op het slagveld gemotiveerd om een campagne op te zetten die uiteindelijk zou resulteren in het (eerste) Verdrag van Genève van 1864, de diverse daaropvolgende Geneefse Conventies en de oprichting van het Internationale Rode Kruis.
Er hoort muziek bij. Want laten we vrolijk wezen (veel soldaten waren ook vader)

En weer speelt geld de eerste viool
In 2007 heeft farmaceutisch bedrijf Johnson & Johnson het Amerikaanse Rode Kruis aangeklaagd. Beide organisaties gebruiken al ruim honderd jaar hetzelfde symbool, maar het Rode Kruis gebruikt dit sinds enkele jaren ook op de producten die ze verkopen. Volgens Johnson & Johnson was dit een schending van het handelsmerk. De partijen hebben uiteindelijk in 2008 in goede verstandhouding het geschil bijgelegd.
Maar tsja . . . als de mens geen vrije wil heeft, dan . . . Of misschien heeft de mens wel een vrije wil, maar is die nog altijd niet aangesloten op het gezonde verstand. Ach, maar natuurlijk:

De natuur van de mens laat zich niet dwingen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

In Noordwijk zitten ze met een paaltje dat op magische wijze auto's aantrekt die dan zo komen te staan:

Afbeelding
De auto heeft er geen schade aan over gehouden en wordt door een bergingsbedrijf van de paal gehaald.

Het is niet helemaal duidelijk hoe de auto op de paal terecht is gekomen.
De afgelopen maand is het twee keer eerder voorgekomen op dezelfde plek.
https://www.leidschdagblad.nl/duin-en-b ... jk-aan-zee
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Jongen redt broertje van verdrinking door filmscène na te doen

Afbeelding
De drie broertjes uit het gezin. Dylan (midden) Jacob (rechts) en Gavin (links). © Christa O'Connor

De 10-jarige Jacob O'Connor is een echte held, aldus Hollywood-ster Dwayne 'The Rock' Johnson. De Amerikaans jongen heeft zijn broertje van de verdrinkingsdood gered door een scène uit een film van Johnson na te spelen.

Toen Jacob zijn 2-jarige broertje met zijn gezicht in het water zag drijven in hun zwembad, besloot de jongen geen hulp te halen maar een scène uit actiefilm San Andreas na te spelen: hij haalde de dreumes uit het water en begon op zijn borstkas te drukken. Net zo als hij The Rock had zien doen in een van zijn favoriete films.

De kleine Dylan werd daarna met spoed naar het ziekenhuis in Roseville gebracht en is inmiddels weer gezond en wel. Christa O'Conner, de moeder van Jacob en Dylan, is enorm trots op haar daadkrachtige zoon. ,,Ik heb er geen woorden voor. Het is geweldig wat Jacob heeft gedaan'', vertelt ze aan BBC. De 10-jarige Jacob vindt het allemaal wel meevallen. ,,Hij vindt het niet zo bijzonder wat hij heeft gedaan. Het leek hem gewoon het beste om te doen.''

De actiefilm was toevallig een week voor het ongeval op televisie te zien. Hierin redt Dwayne Johnson zijn dochter door haar uit het water te vissen en een hartmassage te geven. ,,Ik was bang toen ik Dylan in het water zag liggen'', herinnert Jacob zich. ,,Maar ik dacht ineens aan de film en het stuk waarin er een aardbeving en een tsunami is en het meisje verdrinkt.''

Logisch
Dat Jacob geen volwassene erbij haalde, vindt hij zelf logisch: ,,Dat is wat ze in films toch doen? Eerst red je iemand, dan haal je hulp.'' Pas daarna haalde hij zijn oma erbij, die op de drie kinderen van het gezin O'Connor paste die dag. ,,We zijn dankbaar dat we zoveel geluk hebben gehad'', aldus moeder Sarah. ,,Het is nu alsof het nooit gebeurd is.''


AD
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Verrijker mist trein op Utrecht CS.

Afbeelding

Hier zie je de verrijker hangen. Het is een uitschuifbare kraan van 16 ton. Die viel vlak na het maken van deze foto uit de takel.
Dat gaf een harde 'boem'. Hier het resultaat:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Half opgerookte sigaar Churchill goud waard

Afbeelding

13-10-2017 De Telegraaf
BOSTON - Een half opgerookte sigaar van de vroegere Britse premier Winston Churchill heeft op een onlineveiling in de VS omgerekend meer dan 10.000 euro opgebracht. De koper van de sigarenstomp van 10 centimeter was een verzamelaar uit Palm Beach (Florida).
Als ik geld had zou ik vrouwen verzamelen. Beeldschone. Liefst ingewerkt, dus geen maagd meer. Net zoiets als een gebruikte sigaar. Maar dan niet afgestompt. En uiteraard niet uit eigen doos. Zeg maar zo goed als nieuw en bijna niet gebruikt.

Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat zo'n verwoed verzamelaar met geld hier een opgezwollen penis aan overhoudt. Zou hij nu elke avond even die sigarenstomp voorzichtig tussen zijn lippen willen voelen om zich Churchill te wanen? Je weet het niet. Het is immers een onschuldige nooit eerder veroordeelde verzamelaar. Maar bedenk hierbij wel: De echte gekken herken je niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

:shock: Dit geloven jullie niet. WAAR LIGT NEDERLAND.....

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

In Alphen kiepte een kiepwagen verkeerd:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is (ex-) kater Roderick(gechipt) van het verpleeghuis Leythenrode in Leiderdorp.
Op 28 september verdween hij en iedereen maakte zich zorgen.

Hij is weer thuis want hij werd zwervend in Muizen (bij Brussel) gevonden.
http://sleutelstad.nl/2017/10/27/vermis ... en-belgie/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: Hij is weer thuis want hij werd zwervend in Muizen (bij Brussel) gevonden.
Dan moet iemand hem meegenomen hebben. Hij zal dat eind niet gelopen hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Mahalingam schreef: Hij is weer thuis want hij werd zwervend in Muizen (bij Brussel) gevonden.
Dan moet iemand hem meegenomen hebben. Hij zal dat eind niet gelopen hebben.
Toch wel! Katten kunnen enorme afstanden afleggen volgens mij en 'blindelings' hun thuis vinden. Tenminste als het waar is dat ik onthouden heb wat ik lang geleden heb gelezen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Wat dacht je van het avontuur van dit katje?

Afbeelding
Kat onder auto overleeft rit van 60 kilometer
Een kat heeft vrijdag een autorit van 60 kilometer overleefd. Het dier zat vast onder het voertuig.

Een familie uit Wolvega reed vrijdag richting het westen van het land en kwam met autopech stil te staan op de A28 bij Wezep. De auto hield er plots mee op.

Tijdens de berging van het kapotte voertuig zag een weginspecteur dat er een kat onder de auto vast zat. Vervolgens is de auto voorzichtig richting een parkeerplaats gebracht, 500 meter verderop. Daar is de dierenambulance gebeld.

Om het dier te bevrijden moest er een wiel, een kap en een distributieriem worden weggehaald. De kat heeft alleen lichte verwondingen aan zijn snuitje opgelopen. Medewerkers van de dierenambulance hebben zich over het beestje ontfermd.
http://www.lc.nl/friesland/Kat-onder-au ... 13076.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Weet je wat ook bizar is, Ik zag vanavond toen ik thuis kwam dat het forum weer terug is, maar ik kan op mijn IPad en ook met opera niet inloggen. maar met Microsoft lukt het wel. Raar hoor....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Bij mij kon ik er ook twee keer even niet inkomen en verscheen er een soort info-pagina over islam en moslims leek het. Ik dacht even dat de boel weer gehackt was.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Bij mij kon ik er ook twee keer even niet inkomen en verscheen er een soort info-pagina over islam en moslims leek het. Ik dacht even dat de boel weer gehackt was.
De site is er een tijdje uit geweest. Ik weet niet of het een hack was, of iets anders.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:Bij mij kon ik er ook twee keer even niet inkomen en verscheen er een soort info-pagina over islam en moslims leek het. Ik dacht even dat de boel weer gehackt was.
De site is er een tijdje uit geweest. Ik weet niet of het een hack was, of iets anders.
Het kan ook gewoon aan de internet provider liggen. Ik heb Ziggo, en die laat het een enkele keer kortstondig afweten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef: Het kan ook gewoon aan de internet provider liggen. Ik heb Ziggo, en die laat het een enkele keer kortstondig afweten.
Nee, echt niet. Er was wat aan de hand. We zagen alleen maar links naar Mohammedaanse sites.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef: Het kan ook gewoon aan de internet provider liggen. Ik heb Ziggo, en die laat het een enkele keer kortstondig afweten.
Nee, echt niet. Er was wat aan de hand. We zagen alleen maar links naar Mohammedaanse sites.
Ze hebben het niet van zichzelf. Dat hebben die moslims van onze beschaving geleerd waarop zij continu parasiteren. Toch knap. Ik zou niet weten hoe zoiets voor elkaar te krijgen. Misschien moet ik er eens aan denken tot Allah te bidden. [icon_lol.gif]

En wat antwoordt Allah dan? "Allah akbar Hans. Je hebt een vrije wil. Dus doe je best smerige atheïstische tegenstander!" :redface2:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Bizar.

Bericht door sjun »

Ariel schreef:Weet je wat ook bizar is, Ik zag vanavond toen ik thuis kwam dat het forum weer terug is, maar ik kan op mijn IPad en ook met opera niet inloggen. maar met Microsoft lukt het wel. Raar hoor....
Een oplossing voor inloggen met Opera vibd je in de veiligheidsinstellingen van de browser

Druk op de Alt en de p-toets tegelijkertijd
Alt+P

in beeld komt Instellingen van Opera.
Kies daarin voor websites,

Afbeelding
wandel naar Pop-Ups en klik op Uitzonderingen beheren

In beeld komt
Afbeelding
Zet daarin het adres van FFI: http://dutch.faithfreedom.org kies toestaan

klik op gereed en je kunt jezelf weer aanmelden en inloggen.

Rest maar weer eens de opmerking: Maak zelf kopiën van stukken die je belangruijk vindt zodat je ze bij de hand hebt en kunt reproduceren voor het geval er eens iets met je webstek mag gebeuren.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Dank je Sjun. Voor de tip. Maar het probleem was vanmorgen opgelost.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie