Bizar.

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

Mahalingam schreef:In ieder geval is een observatie in Canada verklaard.
Samen met geofysicus Lennart de Groot van de Universiteit Utrecht, loste EditieNL het mysterie op. „Het gebeurt met name 's nachts, dan koelt het aardoppervlak namelijk af. De temperatuurverdeling verandert dan. Geluid wordt op deze manier teruggebogen naar het aardoppervlak en daardoor hoor je het over grotere afstanden dan overdag.” Een heel simpel natuurkundig verschijnsel, dus.
...
Hmm, maar toch overtuigt het mij deze keer niet helemaal. Het is immers altijd hetzelfde soort geluid wat we horen en waarom hoorden we die geluiden daarvoor (dus vóór 2011) dan niet? :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Wat klopt er op deze foto niet?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

King George schreef:Wat klopt er op deze foto niet?
Zeg het maar. Mij verbaasd niets meer.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Bizar.

Bericht door Eliabe »

King George schreef:Wat klopt er op deze foto niet?
Geen Heineken.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Bizar.

Bericht door Pilgrim »

De 'billen' van de vrouw die geen billen zijn.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:De 'billen' van de vrouw die geen billen zijn.
Inderdaad! Een waardeloze foto die nergens toe dient. Moderator! Verwijderen s.v.p.! Uiteraard met goedvinden van Eliabe. "Ga je buren pesten, maar niet hier in FFI!"
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Wat is er toch mis met deze wereld en met sommige mensen. :nietverstaan: Gek is nog niet gek genoeg? ’Patiënten razend en tierend opgenomen in ziekenhuis Dordrecht’
Waarschuwing voor ’zombiedrug flakka'

Artsen van het Dordtse Albert Schweitzer Ziekenhuis waarschuwen voor de ’zombiedrug’ flakka. „Het is een middel dat eigenlijk niet veilig gebruikt kan worden”, stelt het ziekenhuis dinsdag, nadat er vorige maand twee patiënten in ernstige toestand binnen waren gebracht op de spoedeisende hulp.

Het gebruik van het extreem stimulerende middel waaide dit jaar over uit de Verenigde Staten naar Europa. Wie op Google zoekt naar flakka, vindt angstaanjagende filmpjes van drugsgebruikers die zich door ruiten werpen en voor aanstormende auto’s springen.

„Patiënten raken volledig buiten zichzelf en wanen zich onkwetsbaar, alsof ze de Hulk zijn”, zegt Merel Willeboer, een van de artsen van het Albert Schweitzer ziekenhuis. Over een gebruiker die compleet buiten zichzelf in het ziekenhuis aankwam schrijft het ziekenhuis: ’Het hielp mee dat de eerste patiënt continu ’flakka, flakka!’ riep, toen hij razend en tierend door ambulancepersoneel en politie in het ziekenhuis werd binnengebracht. De tweede patiënt verklaarde zelf tegenover hulpverleners dat het om flakka ging.’

Waarschijnlijk werd één van hen binnengebracht door agenten, die werden opgeroepen voor een man die ’volledig uit zijn plaat’ was gegaan in een flatwoning in Dordrecht.

Willeboer: „Naast de tomeloze agressie, is het algemene beeld: extreem zweten en een zeer hoge hartslag en temperatuur. Dat is tevens een groot gevaar voor de patiënt zelf. Het hart en de organen kunnen bezwijken onder de extreme spanning waaronder het lichaam staat.” Artsen vragen mensen die iemand zien die flakka heeft gebruikt meteen te laten opnemen in het ziekenhuis.

Het gevaar voor anderen is volgens haar dat de drugsgebruiker „niet zelden grommend en brullend, achter andere mensen aanrent, of achter auto’s aan, of zelfs recht eropaf.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

De waarschuwing is op zijn plaats. Gewoon attent blijven en meer niet. Vooral zijn gang laten gaan! Bij een te grote populatie beginnen met afschieten!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Alles hangt met elkaar samen. Dus is dit niet onmogelijk.
'Man krijgt kleinere penis na dragen gebitsbeschermer'
Volgens Zweedse media had de man in kwestie al jaren 's nachts last van extreem tandenknarsen waardoor zijn gebit beschadigd raakte. Zijn tandarts schreef hem een rubberen gebitsbeschermer voor die de patiënt vanaf februari vorig jaar begon te dragen. Het geknars en de bij-effecten stopten, maar het seksleven van de Zweed kwam volgens hem in een negatieve spiraal terecht.

Na tien maanden stopte hij met het bitje. ,,Na een week had mijn penis weer de normale lengte en was ik af van mijn godzijdank tijdelijke impotentie'', aldus de man die vermoedt dat het materiaal van de beschermer de boosdoener was.

Zijn tandarts heeft de klacht van de man als serieus aangemerkt en recent gedeponeerd bij het Medical Products Agency in Zweden. Dat gaat onderzoeken of het materiaal waarvan de kunststof gebitsbeschermer is gemaakt, daadwerkelijk vervelende bijwerkingen heeft. De resultaten van het onderzoek zijn nog niet bekend. Welk merk de man droeg wordt niet gemeld.
http://www.ad.nl/bizar/man-krijgt-klein ... ~af27bb15/
Daar heeft de farmaceutische industrie wel oren naar: een stofje dat impotentie veroorzaakt. (of met een geleerd woord: libido-verminderend)
Dan hoeven soldaten geen kamfer meer in de thee te krijgen. (urban kegend)
Spoiler! :
Nooit heeft die "thee" naar thee gesmaakt. Je proefde laf water uit een al jaren stilstaand beekje en die drap bleef lang aan de huig hangen.
"Ze doen d’r kamfer in", wist een van mijn tafelgenoten. "Kamfer, waar is dat dan voor", wilde ik uiteraard weten. "Nou, omdat we hier met jongens onder elkaar zijn… en er zijn geen meisjes…dus, dan moeten onze hormonen rustig worden gehouden tot het weekend. Daarom doen ze kamfer in de thee". http://www.marechausseenostalgie.nl/?sh ... verhaal=19
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:
Daar heeft de farmaceutische industrie wel oren naar: een stofje dat impotentie veroorzaakt. (of met een geleerd woord: libido-verminderend)
Hé ja. Als het werkt kan het middeltje door het eten van Zweedse asielige gedaan worden. Scheelt weer heel wat aanrandingen. Trouwens. Kan ook hier en in andere landen gebruikt worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

:roll: Maar ook een beetje zielig. :redface2:
Chinese toerist twee weken vast in Duits asielzoekerscentrum

Een 31-jarige Chinese toerist heeft in Duitsland bijna twee weken vastgezeten in een asielzoekerscentrum. De man wilde naar de politie om aangifte te doen van een gestolen portemonnee, maar kreeg door communicatieproblemen een asielaanvraag voorgelegd die hij ondertekende.

Vervolgens werd hij naar het dichtstbijzijnde asielzoekerscentrum gebracht. Daar werden hem zijn paspoort en visum afgenomen, moest hij vingerafdrukken afstaan en werd hij medisch onderzocht. Dat stond de man allemaal zonder morren toe. Ook nam hij het zakgeld aan dat asielzoekers bij aankomst krijgen.

Bureaucratische jungle
Rode Kruis-medewerker Christoph Schlütermann vertelt in Der Spiegel dat de man hem meteen opviel omdat hij zo goed gekleed was en zich heel hoffelijk gedroeg. Met een vertalingsapp probeerde hij met hem te communiceren. "Ik wil gaan wandelen in het buitenland", bleek de Chinees volgens die app te zeggen.

"Toen werd duidelijk dat de man naar Frankrijk en Italië wilde reizen om er te gaan wandelen. In plaats daarvan was hij verzeild geraakt in de Duitse bureaucratische jungle", zegt Schlütermann.

Consulaten
Met behulp van een medewerker van het lokale Chinese restaurant, die het verhaal van de man vertaalde, werd duidelijk dat bij aankomst in Stuttgart zijn portemonnee was gestolen. Hij wilde daarvan aangifte doen bij de politie, maar belandde in plaats daarvan bij een instantie in Heidelberg die hem een asielaanvraag liet ondertekenen.

Toen zijn verhaal eindelijk duidelijk was duurde het toch nog 12 dagen voor hij verder kon reizen. "Medewerkers van het azc hebben dagenlang gebeld met verschillende consulaten, maar niemand leek hem eerst te kennen", vertelt Schlütermann.

"Een complicerende factor was ook dat zijn visum en pas waren ingenomen en dat die in eerste instantie niet konden worden teruggevonden." Pas toen hij een vervangend document had gekregen kon de Chinees zijn reis voortzetten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Bizar.

Bericht door silkyboxershortXL »

The Top 10 Most Ridiculous Crimes and Punishments in Iran.
https://www.youtube.com/watch?v=ewBzIwQfzBw
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Voor als het bluswater op is:

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door King George op za sep 17, 2016 10:42 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Eventjes een schadeformulier invullen.

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Document "De Rotterdamse integrale visie op spelen, sporten, bewegen en ontmoeten". pag.6
http://www.ris.rotterdam.nl/cgi-bin/sho ... buiten.pdf
Het kan ondertussen verdwenen zijn maar dit is de foto:
Afbeelding
uitvergroting:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2524
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Bizar.

Bericht door Pizzaman »

Volgens mij is dat gewoon een multi-functionele Tarzan voor de veelwijverij. icon_shh.gif
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pasgeboren Indiase baby lijkt wel 80

Is het jullie nooit opgevallen dat bijna alle kranzinnige afwijkingen tot bloei komen in India? Teveel gebruik van Curry of misschien volhardende inteelt? :thinking: [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Het kind lijkt meer op een aap. Niet op iemand van 80.... Zielig. Ik hoop voor dat jongetje dat hij niet oud wordt.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Het kind lijkt meer op een aap. Niet op iemand van 80.... Zielig. Ik hoop voor dat jongetje dat hij niet oud wordt.
Als je je toch zo uitdrukt ben ik eerder voorstander van een onmiddellijke levensbeëindiging. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Mogelijk is dit niet bizar, maar wel absurd.

Gemeenten kregen asieligen beloofd maar die kwamen niet.
Dat was een politieke belofte en daar kan je geen zakelijke belofte van maken.
Toch gaan gemeente vergoeding vragen voor de gemaakte kosten.
Gemeenten claimen geld bij COA
In elk geval vier Drentse en vier Groninger gemeenten willen compensatie van het COA voor het afblazen van plannen voor de vestiging van een asielzoekerscentrum.

De gemeente De Wolden claimt 200.000 euro. De gemeente Eemsmond denkt aan een bedrag van 120.000 euro voor het schrappen van het azc in Uithuizen. ,,We hebben een kleine organisatie en moesten dus veel externe mensen inhuren’’, zegt Annemarie Veenhuis die gemeente.

,,We dienen zeker een claim in. Dat zal grofweg 45.000 euro zijn’’, zegt burgemeester Koos Wiersema van de De Marne, ,,We zijn nog aan het doorrekenen.’’ In Zuidhorn wordt gedacht aan een bedrag van 100.000 euro. Ook gemeenten Aa en Hunze, Borger-Odoorn, Meppel en Oldambt willen geld zien. Deze gemeenten buigen zich nog over de hoogte van het bedrag. De gemeenten vinden dat de uren die ambtenaren staken in de voorbereidingen van de komst van een azc gecompenseerd moeten worden. Zoals voor onderzoekskosten en de organisatie van bewonersbijeenkomsten.
http://www.dvhn.nl/drenthe/Gemeenten-cl ... 04069.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

"Opgelet, er zijn kinderen op weg naar school"

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... apad.dhtml

  • De campagne richt zich vooral tot automobilisten. Die zijn heel erg ongeduldig in Moskou. Ze rijden regelmatig door een rood licht en maken zelfs gebruik van het voetpad. Stoppen aan zebrapaden doen ze helemaal niet. Chauffeurs geven als uitleg dat het te gevaarlijk is om te stoppen als er zich een andere auto achter hen bevindt.

    Dodelijke slachtoffers
    De cijfers van verkeersslachtoffers zijn dan ook hallucinant. Dit jaar alleen al stierven 378 voetgangers in Rusland en ruim 6.000 mensen raakten gewond. De stad Moskou alleen al neemt 42 doden voor z'n rekening. In sommige gevallen bleek zelfs dat de chauffeur in kwestie een dronken politieman was. Corruptie is nadien een groot probleem voor slachtoffers die hun gelijk willen halen. Als de dader politieke banden heeft, laat de rechter de aanklacht meestal vallen.

    Met de actie hopen de Russen voor een ommekeer te zorgen. Er raakte vandaag in elk geval geen zebra gewond. (gb)
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik vind het bizar dat we nog altijd moslims pruimen
alsof we daarmee zoete broodjes kunnen bakken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52327
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Ik heb er geen woorden voor.
Malaga: Police probe bizarre 'sex death' of homeless Brit
The body of Steven Allford was discovered just before 9am last Friday morning by a security guard about 100 years from the Malaga airport train station.

His hands and feet were fixed to a bench with plastic ties and his trousers were around his ankles, according to police sources reported in local Malaga newspaper Diario Sur.

The man, who was known to be sleeping rough in the Malaga area and pushed his belonging around in a luggage trolley, was discovered with a slice of ham placed on each buttock and his genitals placed inside an open tuna can.

Reports said that there was no visible signs of violence on the body and that there was strong indications that he had consumed a lot of alcohol.
https://www.thelocal.es/20161024/police ... d-to-bench
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
The body of Steven Allford was discovered just before 9am last Friday morning by a security guard about 100 years from the Malaga airport train station.
Dit is oud nieuws Mahalingam uit 1916. [icon_lol.gif] Inderdaad. Heel erg bizar.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie