Bizar.

Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Bizar.

Bericht door Pizzaman »

Voor zover ik weet is het gebruik van een geit, of die nou van een ander is of van jezelf, gewoon toegestaan.
Hetr enige probleem is dat die geit daarna niet meer halal is, je kan de geit dus niet meer eten.

Maar ook hiervoor heeft de almachtige een oplossing: het is toegestaan de geit te verkopen,
als de koper er geen weet van heeft wat er met de geit is gebeurd, is de geit dan weer halal voor deze koper.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bizar.

Bericht door Ali Yas »

Pizzaman schreef:als de koper er geen weet van heeft wat er met de geit is gebeurd, is de geit dan weer halal voor deze koper.
De islam is een heel praktische religie. :wink2:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef: De islam is een heel praktische religie. :wink2:
Praktisch vanwege de opvallend duidelijke contexten. Maar niet heus. :no1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Aan een rand van het Max Euweplein in Amsterdam is een moderne versie van de Griekse klassieke zuilengalerij gemaakt in 1991. En natuurlijk staat er een leus op het fries (architraaf) in potjeslatijn.
Afbeelding
Homo sapiens non urinat in ventum
Een wijs man pist niet tegen de wind in.

De architect had het verzonnen en voor de grap op zijn tekening gezet.
En ondanks vele commissievergaderingen, tientallen ambtenaren die zich ermee bemoeiden, inspraakcommissies enz.: niemand zei er iets over.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Een dooie zelfontploffer is ontploft in een mortuarium in Bagdad. :ohmy2: Hoe gek wil je het hebben. Hij heeft geen verdere slachtoffers genaakt.
Dead Suicide Bomber’s Body Explodes Inside Baghdad Morgue

Blowing oneself up is horrific enough, but one suicide bomber managed to blow himself up a second time while he was dead inside a morgue. Maybe he wanted 144 virgins instead of 72.

Re-incarnated suicide bombers. It sounds like something out of a horror film.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: Afbeelding
Homo sapiens non urinat in ventum
Een wijs man pist niet tegen de wind in.

De architect had het verzonnen en voor de grap op zijn tekening gezet.
En ondanks vele commissievergaderingen, tientallen ambtenaren die zich ermee bemoeiden, inspraakcommissies enz.: niemand zei er iets over.
Hoezo als grap? Ik vind dit een wijs citaat. Zo moeten er meer van komen. Alle onwijze linkse politieke partijen urineren sinds kort om wie het verste tegen de wind in kan plassen door de PVV uit te sluiten. Dat is plassen tegen de wind in. De tekst zou niet misstaan in de Tweede Kamer.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Durft hier op het forum nog iemand glashard en overtuigd te beweren dat de evolutietheorie van baardaap Darwin een betere waarheid is dan het geloof in God?

Hans van de Mortel is atheïst, scepticus, logicus, ethicus, godsdienstwaanzinoloog en derhalve de Achterlijken* slecht gezind. Hij is een fervent aanhanger van de vrienden van het FFI forum.

* Achterlijken zijn de onverbiddelijken, mohammedanen die een bepaald boek als onaantastbaar heilig beschouwen omdat het tot stand is gekomen door de weerzinwekkende praktijken van het Arabische historische onmens, pedofiel, sadist, analfabeet, oversekste haatzaaier en oorlogscrimineel Mohammed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Schepping of evolutie theory. Jij gelooft in beide niet. Maar hoe is de wereld en de mensheid dan ontstaan Hans... :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Schepping of evolutie theory. Jij gelooft in beide niet. Maar hoe is de wereld en de mensheid dan ontstaan Hans... :nietverstaan:
Ik moet nu even lachen, lieverd. Geen mens die dat weten kan. Ik heb wel een vermoeden, maar meer niet dan dat.

Ik was allang van plan daar een boek over te schrijven, dat dan heel dik gaat worden. Maar ach, wat is het nut daarvan als de mens geen vrije wil heeft? Ik heb er nog steeds geen zin in.

Ik verklap iets heel simpels. Ik discussieer nogal graag, waarbij de wijsheid van anderen mij telkenmale op een hoger plan heeft gebracht. Om op jouw vraag terug te komen, mijn geweldige Tsjechische ex gaf eens het antwoord: "Zonder intelligentie kan geen intelligentie ontstaan zijn." Evolutie van zich kent geen intelligentie. Hoe kan nu iets vanzelf gaan? Als we ons in de tijd verplaatsen, meer dan tweeduizend jaren terug naar de Oude Grieken dan was hun idee van een meervoud aan goden een toch veel logischer verklaring voor het ontstaan van alles dan de onnozele aanname van slechts één ondeelbare kracht.

Enfin, wat die intelligentie betreft die boven ons staat, ik weet ik niet. Sorry Dawkins, een auto rijdt niet vanzelf. Daar moet een drijvende kracht aan gekoppeld zijn die ook nog eens bediend moet worden. De wereld en de mens zijn een illusie voor de mens. Het is een spel dat gespeeld wordt door . . . een groepsintelligentie die daar blijkbaar genoegen in schept. Ik kan ook het verschil niet omschrijven van de werkelijkheid van een droom en een niet gedroomde toestand. Wie bepaalt wat? Het is een soort Max Esscher beleving. We gaan slapen, we worden wakker, we gaan weer slapen en worden weer wakker. Als we nooit zouden hoeven gaan slapen . . . ja, pas dan zou je kunnen spreken dat er van een illusie geen sprake kan zijn en is inderdaad het leven oneindig in de werkelijkheid.

Wat mij zo stoort aan ALLE mohammedanen is dat zij zich krampachtig vasthouden aan hun achterlijkheid. Vandaar ook dat ik hen voortaan ben gaan benoemen als de Achterlijken. Ik ben atheïst en zie niets verkeerd in het christendom, het geloof aan de hand van de kennis over Jezus. Nu bestond er ooit een Arabische roverhoofdman. Moet ik nog verder? Dit is FFI en wij weten allemaal, de vrienden van FFI, waarom het christendom WEL deugt en het mohammedanisme NIET. Trouwens dat weten ook een heleboel andere mensen, maar durven zich daar niet over uitspreken vanwege het grote schrikbarende angstaanjagende getal van de achterlijkheidspopulatie die verbonden is aan islam.

Dood gaan vind ik alleen jammer voor mijn nabestaanden. Wat mij betreft mocht ik vlak na mijn geboorte reeds dood zijn. :thinking: [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

De brandweer moest een man bevrijden zodat die de gevangenis in kon.
Verstopte verdachte klem in spouwmuur in Vlaardingen
In een poging aan de politie te ontkomen had een man in Vlaardingen gisteren een wel hele bijzondere schuilplek opgezocht. De man, die gezocht werd door de politie, verstopte zichzelf in de spouwmuur. Daarna kon hij geen kant meer op.

De brandweer en ambulance rukten kort na middernacht uit vanwege 'de beknelling' in de woning aan de Aalscholverlaan. Op de wc wachtten de agenten rustig af wat er ging gebeuren, kijkend naar het gat in de muur, tot de brandweer kwam met groter gereedschap om de man te 'redden'.
http://www.ad.nl/rotterdam/verstopte-ve ... ~a36b69af/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Je sit on top kajak laten voortslepen door een modelbootje

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zelfmoord vrouw (68) na op tv getoonde kleine diefstal
Door: Hanne Obbink − 29/01/17, 21:10

TROUW - Een vrouw van 68 uit Oldenzaal pleegde deze maand zelfmoord, vlak nadat de regionale televisie had lieten zien hoe ze in een winkel een portemonnee stal van een andere klant. Het Openbaar Ministerie houdt vol: het schenden van de privacy was een passend middel om dit misdrijf op te lossen.
Maar Judith van Erp, hoogleraar aan de Universiteit Utrecht, plaatst kanttekeningen. "Een zwaar middel tegen een vrij licht vergrijp, dat is buiten proportie."

Hoe moet die afweging gemaakt worden?
"Dat ligt vast in de zogeheten aanwijzing opsporingsberichtgeving. Die bepaalt allereerst dat beelden alleen uitgezonden mogen worden als het gaat om een delict dat tot voorlopige hechtenis kan leiden. Maar dat geldt voor bijna elk delict, dus daarmee is bijna niets uitgesloten.
"Daarnaast moet er een afweging gemaakt worden tussen het belang van de rechtsstaat en de belangen van de betrokkenen, verdachten én slachtoffers. En er moet afgewogen worden of er ook andere middelen zijn om een misdrijf op te lossen. Dat kader is op zich helder."

Is dat in dit geval juist toegepast? Is de afweging goed gemaakt?
"Dat kan ik niet zeggen. Maar in het algemeen is het wel zo dat bijvoorbeeld de omvang van de schade uitmaakt. Er zat meer dan vijftg euro in die portemonnee, zegt het OM. Maar hoeveel precies? Dat maakt uit voor de afweging. Net als de omstandigheden. Gaat iemand heel berekenend te werk en is er gevaar voor recidice of gaat het om een toevalstreffer - dat laatste lijkt in Oldenzaal het geval.
Prima toch. Het is te hopen dat alle dieven voortaan zelfmoord plegen na hun daad. Het liefst al voordat ze op de tv in beeld komen. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Afbeelding
Milan/Paris Men's Fashion Week's. Laat de zomer maar komen.

Afbeelding

Nog meer moois hier.
Spoiler! :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik twijfel nog. Zal een nieuwe ijstijd niet meer op zijn plaats zijn?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:Ik twijfel nog. Zal een nieuwe ijstijd niet meer op zijn plaats zijn?
Hahahaha, de uitdrukkingen op de gezichten van die schandknaapjes. Of ze schamen zich, of ze zitten onder de drugs.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Hahahaha, de uitdrukkingen op de gezichten van die schandknaapjes. Of ze schamen zich, of ze zitten onder de drugs.
Let ook eens op de uitgelopen vieze zware make-up in de enge oogkassen. En dan die nerveuze voetjes die als haast automatisch naar binnen wijzen. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de fotograaf een zieke geest heeft en daarmee de onschuld van die knaapjes goed tot het onrecht wil laten komen dat de schepping van de mens wordt aangedaan. :cool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Dit is het oude Schlagsdorf in Mecklenburg-Vorpommern.
Dit is een oude opoe:
Afbeelding

En dit is een beschermde exoot die in Schlagdorf voorkomt; een verwilderd soort struisvogel, de nandoe.

Afbeelding
Een 92-jarige automobiliste is maandag in de buurt van Schlagsdorf in de Duitse deelstaat Mecklenburg-Vorpommern in botsing gekomen met een nandoe, een struisvogel uit Zuid-Amerika. De bejaarde dame raakte lichtgewond, het gevederde beest dat op de weg liep, overleefde de klap niet. Volgens de politie loopt de schade aan de auto in de duizenden euro’s.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2757 ... ood__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef: het gevederde beest dat op de weg liep, overleefde de klap niet.

Ahhhh, :unhappy: Dat arme beest.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Dit soort kerels hebben we heus , waarlijk en oprecht nodig als het op vechten aankomt. Ik neem aan dat de middelste van deze boys zijn "I fuck you" pyama aan heeft? dat is dan wel weer moedig als hij een jihadist tegen komt.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Bizar dat dit zo wie zo mogelijk was.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Bizar.

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:Bizar dat dit zo wie zo mogelijk was.
Waarom vind je dat bizar, voorheen was het gewoon mogelijk het rijbewijs, aldaar verkregen op een kameel, over te schrijven. icon_shh.gif
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pizzaman schreef:
Ariel schreef:Bizar dat dit zo wie zo mogelijk was.
Waarom vind je dat bizar, voorheen was het gewoon mogelijk het rijbewijs, aldaar verkregen op een kameel, over te schrijven. icon_shh.gif
Ach, dat vind ik nog het minst kwalijke. Je kunt een motorvoertuig besturen ja of nee. Het bizarre schuilt vooral in het feit dat de geëxamineerde geen beschaafde taal spreekt. Denk je even in wat er gebeurt bij een aanrijding in de spits. Nederlandse politieman tegen zo'n Afghaanse islamitische pummel: "Mag ik uw rijbewijs zien?" Een halve dag later was de file nog niet opgelost. Er was nergens een beschikbare vertaler te vinden die Farsi sprak.

Met recht Bizar!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Bizar.

Bericht door Pizzaman »

'Hans van de Mortel' schreef:
Pizzaman schreef:
Ariel schreef:Bizar dat dit zo wie zo mogelijk was.
Waarom vind je dat bizar, voorheen was het gewoon mogelijk het rijbewijs, aldaar verkregen op een kameel, over te schrijven. icon_shh.gif
Ach, dat vind ik nog het minst kwalijke. Je kunt een motorvoertuig besturen ja of nee. Het bizarre schuilt vooral in het feit dat de geëxamineerde geen beschaafde taal spreekt. Denk je even in wat er gebeurt bij een aanrijding in de spits. Nederlandse politieman tegen zo'n Afghaanse islamitische pummel: "Mag ik uw rijbewijs zien?" Een halve dag later was de file nog niet opgelost. Er was nergens een beschikbare vertaler te vinden die Farsi sprak.

Met recht Bizar!
Het gaat niet om het besturen van een motorvoertuig, je moet ook borden kunnen lezen... en begrijpen.
Allahakkabarrrr vol gas linksaf, daar red je het niet mee.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Plaats reactie