Bizar.

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bizar.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Denk je even in wat er gebeurt bij een aanrijding in de spits. Nederlandse politieman tegen zo'n Afghaanse islamitische pummel: "Mag ik uw rijbewijs zien?" Een halve dag later was de file nog niet opgelost.
Dat hoeft zelfs niet. Een tijdje geleden veroorzaakte een moslim een file van een halve dag nadat zijn aftandse kar in panne was gevallen op een rotonde. Een toegesnelde agentE sommeerde hem om uit zijn kar te stappen maar dat wilde die niet, Mohammed nam geen richtlijnen aan van een minderwaardig wezen . Uiteindelijk moest de auto gesleept worden met Mohammed er nog in.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Wie durft deze WC binnen te stappen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Wie durft deze WC binnen te stappen.
Hoe stelt een mens zich eigenlijk God voor?

Net zoiets? Over bizar gesproken. Maar dat was jouw vraag niet. Het is even 'nadenken'. Ik hou van dit soort kunstuitingen dat appelleert aan het surrealisme, maar net zo goed absurdisme mag heten. Ik ken geen angst. Nou ja, voor een grote spin misschien. Maar . . . daar loop ik niet voor weg. Ik zoek onmiddellijk iets om de spin dood te slaan. Dat was achteraf misschien niet nodig omdat de spin mogelijk niet giftig was.

Alle mohammedanen zijn giftig. Vergiftigd met het islamvirus. Bizar toch dat ik een van de weinigen ben die zo'n geestelijk verrot afvallig mens wil laten doden. En waarom breng ik de daad niet zelf ten uitvoer? Omdat een spin doodslaan niet strafbaar is en een moslim doodslaan wel. [icon_lol.gif]

Ik heb altijd gedacht dat een misdaad beramen niet strafbaar was. Pas als daadwerkelijk de daad bij het woord is gevoegd kan de politie ingrijpen. Is dat zo? Marokkaanse Mohammed aanhangers die een aanslag beramen of naar Syrië Allah een handje willen helpen, worden die ingerekend? Klopt dit? Hmmm . . . Dan zouden ook ALLE mohammedanen ingerekend moeten worden. Omdat zij immers allemaal de Koran aanhangen, het heilige handboek voor terroristische aanslagen. Wie zegt mij dat een stelletje Marokkaanse mohammedanen die praat over het plegen van een aanslag ook daadwerkelijk tot een aanslag overgaat? Dat is niet altijd zeker. Wordt er door justitie dan een uitzondering gemaakt vanwege de veiligheid van het het landsbelang? Telt de eerzame goed welwillende individuele burger, die geen moslim is, dan niet mee? Hoe zit dat? Weet iemand hier een zinnig antwoord op?

Volgens mijn logica zouden ALLE aanhangers van de historische nazi-achtige fascistenleider Mohammed gearresteerd moeten worden. Durft men dit niet in de praktijk van het gezonde verstand toe te passen vanwege het te grote aantal aanwezige mohammedanen in Nederland? Aha! Dat zal het zijn. Overal waar TE voorstaat is niet goed. Dat beweert Wilders, dus is het niet waar. Maar als we ons oor te luisteren leggen binnen de burelen van de linkse politieke elite clubjes, dan zijn altijd nog veel meer mohammedanen hartelijk welkom. Zelfs de rechterlijke macht is het daarmee eens. Vandaar dat minder ten strengste verboden is.

Deze beschaving leidt aan een dodelijk hersenrot als gevolg van voortwoekerende islamtumor.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Amir Temur

Timoer was een veertiende eeuwse Turkse islamitische leider die zeventien miljoen doden, ongeveer vijf procent van de toenmalige wereldbevolking, op zijn geweten had. Hij bouwde graag gigantische pyramides van menselijke schedels en was dus niet het type waarmee je ruzie zocht, zelfs niet 500 jaar na zijn dood.

Op zijn tombe staan de woorden 'Als ik uit de dood verrijs, zal de wereld beven' gegraveerd, maar daar trok de Russische antropoloog Mikhail Gerasimov zich in juni 1941 niets van aan. Hij groef de tombe van de krijgsheer op en nam de schedel van Timoer mee. Twee dagen later vielen de Duitsers de Sovjet-Unie binnen, met miljoenen doden tot gevolg. In 1942 werd Timoer opnieuw begraven op Islamitische wijze, vlak voor de Russische overwinning tijdens de Slag om Stalingrad. Toeval?
Bron: niet bekend bij mij. Maar er is genoeg over hem te vinden op Wikipedia. Die 17 miljoen doden slaan natuurlijk nergens op. En zeker niet voor iemand die begaan was met kunst en literatuur. (volgens Wikipedia)

Heb je al gekeken Teva T.? Wat mogen we toch blij zijn met die Russen of niet? Moeilijk te zeggen. Persoonlijk zou ik liever onder het bewind van Hitler geleefd hebben dan onder het marxistisch-communistische bewind van Stalin. Maar het was wel dankzij de Russen dat Adolf een einde aan zijn leven maakte. De mensenmassa is dom. Vooral het Duitse volk. Ja toch? Ik noem Frau Merkel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Zweden staat in brand, Zweedse vrouwen worden massaal verkracht , maar een gemeenteraadslid in de Zweedse gemeente denkt de oplossing voor veel problemen te hebben............ Een uurtje vrij van werk om een nummertje te maken.

Kan dat tegenwoordig niet meer s'nachts in Zweden?
Raadslid Zweden voor sekspauze

Een gemeenteraadslid in de Zweedse gemeente Övertornea wil het mogelijk maken dat alle werknemers een uur betaald vrij krijgen om thuis seks te hebben. Dat meldt persbureau AFP.

„Er zijn onderzoeken die aantonen dat seks gezond is”, meldt raadslid Per-Erik Muskos (42). Daarnaast vindt hij dat stellen te weinig tijd met elkaar doorbrengen. „Het is bedoeld om relaties te bevorderen”, aldus Muskos.

Er kleeft wel een groot nadeel aan het plan. Het is namelijk niet te controleren of de vrije tijd ook daadwerkelijk volgens de regel wordt gebruikt. Daar hoort volgens Muskos ook een stukje vertrouwen van de werkgever bij.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Raadslid Zweden voor sekspauze

Een gemeenteraadslid in de Zweedse gemeente Övertornea wil het mogelijk maken dat alle werknemers een uur betaald vrij krijgen om thuis seks te hebben. Dat meldt persbureau AFP.
Logisch en begrijpelijk vanuit de linkse hoek. Zo wil men de vele aanrandingen door de bananenliefhebbers uit Afrika op straat voorkomen. Men vergeet daarbij dat donker Afrika juist zijn zelfbeheersing verliest bij het zien van blonde vrouwen op straat zonder hoofddoek. Maar misschien kan de zwarte man, onder bedreiging van de blonde vrouw, haar vanuit zijn werk mee naar huis nemen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Bizar.

Bericht door Ali Yas »

'Hans van de Mortel' schreef:Maar misschien kan de zwarte man, onder bedreiging van de blonde vrouw, haar vanuit zijn werk mee naar huis nemen.
Ja. Ik vrees dat dit proefballonnetje bij het loslaten al knapt.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Bizar.

Bericht door sjun »

Zo zien we dan in de praktijk dat niet enkel islam maar ook sociaaldemocratie een verweking van de hersenen veroorzaakt. Bij de laatste lijkt die door te trekken in de ruggengraat. De sociaaldemocratische politiestaat Zweden biedt er talloze voorbeelden van en een strak georganiseerd politiekcorrect keurslijf om de macht van de sociaaldemocraten zo lang mogelijk te bestendigen.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Denk je "Feel free!" te gaan skinny dippen, wordt je door een pijpvis aan de haak geslagen. 't Is en blijft lullig als zoiets je overkomt.
https://twitter.com/PeterAnshof/status/ ... 6478973954
(Duur filmpje: 24 seconden)
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Ghana bananen republiek? Welnee, dat lijkt maar zo. Het wordt tijd om een schip met geld te sturen, want de 110 ministers en staatssecretarissen moeten ook eten.
Nieuwe regering Ghana: 110 ministers en staatssecretarissen

De regering van Ghana is deze week uitgebreid tot niet minder dan 110 ministers en staatssecretarissen. De oppositie is woedend en spreekt over een "olifantenregering".

President Nana Akufo-Addo heeft vijftig extra staatssecretarissen en vier nieuwe ministers benoemd. Zij worden collega's van de 56 bewindslieden die hij al eerder een baan had gegeven.

De benoemingen zijn moeilijk te rijmen met de belofte dat de uitgaven van de regering zouden worden ingeperkt. Kopstukken binnen de regering krijgen onder andere een salaris van 4000 dollar (ongeveer 3800 euro) per maand, minimaal twee auto's met gratis brandstof, een huis en persoonlijke beveiliging.

Vijf man op Landbouw
Volgens een woordvoerder van de president, die in december de verkiezingen won met beloften over groei en begrotingsdiscipline, zijn alle benoemingen noodzakelijk om de "ambitieuze agenda" waar te maken. Critici spreken echter van het uitdelen van baantjes aan relaties van Akufo-Addo.

Het Ghanese ministerie van Landbouw bijvoorbeeld telt nu een minister, een staatssecretaris en drie plaatsvervangers.

Het is de grootste regering van het land sinds Ghana (26 miljoen inwoners) een democratie werd in 1992.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Woensdrecht: tomatenrode schapen.

Afbeelding

Reden: de eigenaar van de beestjes hoopt zo te voorkomen dat zijn schaapjes gestolen worden.
Blijkbaar worden er in de omgeving veel schapen gestolen door andere houderijen, zo wordt gezegd.
Het zou kunnen want het slachtfeest is pas begin september.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2791 ... od___.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bizar.

Bericht door Ariel »

Sorry, :redface2: maar ik vind dit humor. Bij het kruidvat zijn/waren kleurboeken te koop waar je kleuter op een verantwoorde manier op code kan leren kleuren . Maar....Het kleurboek Kruidvat is nu uit de verkoop om een Hitlerprent
Afbeelding
Drogisterijketen Kruidvat heeft kleurboeken uit de verkoop gehaald omdat er een kleurplaat van Hitler in bleek te zitten. Het was een klant die de drogisterij maandag via Facebook op de misser wees.

Afbeelding

„Leuk, die kleurboeken van jullie”, schreef de klant op de pagina van Kruidvat bij een foto van de - ingekleurde - tekening van de nazileider. Het gaat om een stripfiguurversie van Hitler, die is gehuld in een bruin uniform en de naar hem vernoemde groet brengt. Om zijn arm draagt het figuurtje een rode band met hakenkruis. In combinatie met zijn zwarte snor en scheiding kan er geen verwarring zijn over wie het voorstelt.

De kleurplaat bestaat uit vakjes. Met letters staat aangegeven welke kleur ieder vakje moet krijgen. Wie eraan begint, ziet uiteindelijk de beeltenis van de dictator en massamoordenaar tevoorschijn komen.

Spelenderwijs
Veel mensen reageren verbolgen: „Kruidvat mag zich wel even achter de oren krabben”, zegt iemand. Een paar mensen zien er de lol wel van in en een enkeling vindt een kleurplaat van een dictator een goed idee: „Leert de jeugd tenminste spelenderwijs iets over geschiedenis. Ze leren toch al niks meer tegenwoordig.”

De boeken zouden vanaf dinsdag officieel in alle winkels liggen, maar werden op sommige plekken maandag al verkocht. „De afbeelding in dit kleurboek is ongepast. We hebben er daarom voor gekozen om de kleurboeken per direct uit de verkoop te halen”, laat een woordvoerder van Kruidvat weten.

De afbeelding was te zien in het boek Kleuren op Code, met de ondertitel: rustgevende kleurprojecten. De drogisterij gaat uitzoeken hoe het kan dat het boek, dat vermoedelijk in India werd gedrukt, in de winkels lag.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Een paar mensen zien er de lol wel van in en een enkeling vindt een kleurplaat van een dictator een goed idee: „Leert de jeugd tenminste spelenderwijs iets over geschiedenis. Ze leren toch al niks meer tegenwoordig.”
Dit soort mensen zijn mijn vrienden. Niet alleen het gevoel voor humor, maar ook voor de onverbloemde waarheid die blijkbaar nog altijd onaangenaamheden met zich meebrengt. Waarom wel zeiken over de Holocaust en Hitler daarbij niet mogen noemen? Het is inderdaad geschiedenis. En vooral politici in Europa houden zich aan elkaar vast om maar vooral niet van de geschiedenis te hoeven leren. Wat leren ze dan wel? Hoe hun verschrikkelijk nare irritante kop in het zand te steken. Wat voor zand? Het zand uit de zandbakwoestijn van de historische Arabische viespeuk sadist Mohammed. De meeste Marokkanen en Turken zijn er gek mee. Je kunt moslims een groot plezier doen door het schepje en emmertje van je kinderen die te groot zijn om daar nog mee te spelen aan hen met het Suikerfeest cadeau te doen. Het schepje kunnen ze gebruiken om een waterput in het zand te maken en vervolgens het water in het emmertje naar de Rode Zee dragen.

Hitler is dood. Dus dat geeft niet. Kopvodden zijn springlevend en lopen als luizen in de pelsen onze beschaving in de weg en dat is vele malen erger.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Toen (jaren '60) een stripverhaal in Haagsche Courant; Nu werkelijkheid in Ouwehands Dierenpark Rhene

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Een Mercedes in Amerika staat dubbel geparkeerd en twee Jeepbestuurders besluiten hem een lesje te leren...

Afbeelding

>> Bekijk video <<
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Een Mercedes in Amerika staat dubbel geparkeerd en twee Jeepbestuurders besluiten hem een lesje te leren...
Ze zijn alleen vergeten harslijm in zijn achterdeurslot te strijken. :sly7:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Bizar.

Bericht door Mahalingam »

Godin Electra is echt van slag af in een wijk die Haar Attributen eert:
De Leidse buurt Nieuw Leyden zit sinds een kleine twee weken in het donker. De straatverlichting is daar uitgevallen.

Het gaat om de Amperestraat, de Herzstraat, de Ohmstraat, de Voltastraat en de Slachthuislaan en omgeving.
https://www.leidschdagblad.nl/leiden-en ... het-donker
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Godin Electra is echt van slag af in een wijk die Haar Attributen eert:
De Leidse buurt Nieuw Leyden zit sinds een kleine twee weken in het donker. De straatverlichting is daar uitgevallen.

Het gaat om de Amperestraat, de Herzstraat, de Ohmstraat, de Voltastraat en de Slachthuislaan en omgeving.
Het heeft vast te maken met de omgeving van de Slachthuislaan. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit kapsel is met recht bizar. Ik verbaas mij erover en ik kan er ook om lachen.

Afbeelding

Neem je tijd en bekijk deze close-up met aandacht! Je zou deze Amerikaanse coiffure ook bij de topic 'Kunst' kunnen inkwartieren. Ik heb echter de keuze voor 'bizar' gemaakt. Als je de tijd neemt om erover na te denken dat dit kapsel bij een president hoort . . . eh, nee, hij droeg deze kunstuitwas al voordat hij zich Uncle Sam mocht noemen. Deze alles omvattende haargroei hoort bij de zakenman Trump. Als je je daarop weet te focussen krijg je misschien enigszins een idee wie hij is. Ik denk nu onder voorbehoud aan de kwalificatie nacist. Geen racist maar nacist.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Hij die het zwaard hanteert, die zal ermee getroffen worden

Bericht door King George »

'Antifa-meisje' zet op haar social media dat ze "100 nazi's gaat scalperen" maar krijgt er zelf van langs...

‘Antifa-meisje’ krijgt rechtse hoek van demonstrant. Het ging niet zoals zij had verwacht:
http://www.dagelijksevideos.nl/buitenla ... monstrant/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Sorry! Ik wist niet wat Antifa betekende en dus even gegoocheld.

Whoeps!

01/07/2016

Antifascisten wederom betrokken bij geweld

Typisch kwaliteitskenmerk van de linkse Gutmensch. Krijgt men zijn zin niet dan past men onmiddellijk geweld toe.

Ik neem aan dat ook Boudewijn A. hier niet vreemd van zal opkijken. Linkse betweterigheid en geweld het is afgestemd op elkaar.

Ik noem dit bizar omdat juist de linkse Gutmensch zo graag vredelievend overkomt. Zij zijn niet voor niets begripvolle vertroetelaars van islam-aanhangers.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op zo apr 16, 2017 4:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Bizar.

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Bizar.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Grensbewakers in Arizona VS zijn qua smokkelmethodes wel wat gewend, maar drugs in een lijkkist hadden ze nog niet meegemaakt.
Ik neem aan dat een beetje Amerikaanse grensbewaker elke lijkwagen uit Mexico en ook die uit Nederland - bij wijze van spreken dan - als uiterst verdacht beschouwd.
Afgelopen weekend hielden agenten van de Amerikaanse grenspolitie in de buurt van de stad Whetstone een lijkwagen aan. De man achter het stuur oogde verward en gaf tegenstrijdige antwoorden op de vragen van de agenten.
Een drugshond deed de rest.
De afgelopen jaren zijn op heel wat opvallende manieren drugs de VS binnengesmokkeld. Zo worden er vaak pakjes via drones in de woestijn gedropt, en worden met luchtdrukkanonnen en enorme katapults drugspakketten vanuit Mexico de grens overgeschoten.

Bron: RTL nieuws.nl
Ik wil soms alles weten. Gisteren vertelde een vriend van mij uit Finland, die ik van Schiphol had opgehaald, hoe de situatie in Finland is met betrekking tot het moslimvraagstuk. Hij spreekt Fins, Spaans en Engels.

Asielzoekers en vluchtelingen met of zonder verblijfsvergunning houden zich bijna allemaal met criminaliteit bezig. Zij handelen in drugs. Alle soorten drugs.

Finland heeft een gelijkwaardige sociale Gutmensch status als Nederland. Criminaliteit komt dus schijnbaar heel weinig voor. Beide landen hebben, gerekend naar het aantal inwoners, de minste mensen in de gevangenis. Dat klopt ook wel, want de rechterlijke macht veroordeelt bijna geen mens tot gevangenisstraf. De straffen zijn absurd laag en bestaan doorgaans uit taakstraffen.

Het moslimvolk verkracht er lustig op los. De straf die op verkrachting staat bedraagt zo’n € 3000,-.

Mohammedanen verkrachten bewust. Hoezo bewust? Niet alleen vanwege de wellustige apotheose die verkrachting in heet vooruitzicht stelt, maar ook In de verwachting dat de vrouw het kind baart en het wereldkalifaat zodoende aan een meerderheid helpt. Kort door de bocht, maar het komt inhoudelijk overeen wat mijn vriend heeft opgetekend uit de mond van moslims. Als tattooist is hij een ware kunstenaar met een ruime interesse in wat er in de wereld omgaat.

In Finland heeft men (het jonge en grootste deel van de bevolking) een broertje dood aan werken. Men studeert lang door in een studie waar geen behoefte aan bestaat en dan is er geen passend werk en gaat men in de Bijstand. Voor alle duidelijkheid, men is niet verplicht te werken in Finland wanneer men geen zin heeft in een baan die niet bevalt. Blijkbaar bestaat er een interessante uitkering waarmee genoeg wodka gekocht kan worden.

Finland is een land van dronken mensen. ’s Avonds blijft men thuis en geeft zich over aan het bezatten.

Het gaat slecht met de economie van het land. Menig ziekenhuis bevindt zich in dezelfde deplorabele staat van onderhoud als het mohammedanisme. Er is geen geld genoeg. Het geld gaat op aan de aandacht voor immigratie en in algemene zin aan het uitbetalen van de vele niet werkwillige werklozen
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie