Topic citaten

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Pilgrim schreef:
In plaats van controle uit te oefenen over het milieu ten gunste van de populatie, wordt het misschien tijd dat we controle uitoefenen over de populatie om het milieu te behouden.
Wat een afschuwelijke waanzin. Nog nooit waren er zoveel mensen, en nog nooit waren er zoveel hulpbronnen beschikbaar.
En nog nooit zijn er zoveel verschrikkelijke ziektes als nooit tevoren geweest. Mensen worden kunstmatig in leven gehouden ondanks dat zij niet meer deugen. Dat kost miljarden. Goedkope energie en automatisering veranderen niks aan het feit dat de meest slechte levensomstandigheden voor de massamens zich voordoen in weerzinwekkende mammoetsteden waar ieder mens voor zich probeert te overleven. Vraag niet hoe. Wat gebeurt er als de distributie in de sten wegvalt? De mens staat er hulpeloos alleen voor. Ondanks 'goedkope' energie en automatisering. De ergste misdaden vinden traditiegetrouw plaats in de grote steden. Het leven is er zeer ongezond, ondanks alle hulpbronnen. Wie durft er nog 's avonds laat alleen over straat?

Tokio, Japan: 38.000.000.
Jakarta: 26.746.000.
Karachi: 23.300.000.
Seoul: 22.868.000.
New Delhi: 22.826.000.
Shanghai: 21.766.000
Beiijing: 21,550.000
Manilla: 21.241.000
São Paulo: 20.568.000
New York: 20.673.000
Mexico City: 20.032.000
Nederland: 17.000.000
Londen: 14.000.000
Moskou: 12.506.000
Riad: 5.188.000 (2010)
Sydney: 5.000.000
Berlijn: 3.600.000
Madrid: 3.500.000
Athene: 3.000.000
Rome: 2.900.000
Parijs: 2.200.000
Mekka: 1.535.000 (2010)
Amsterdam: 862.965
Deze denkfout is dezelfde als die van de Club van Rome. Goedkope energie en automatisering van de productie leiden tot hogere welvaart én een beter milieu.
Succes ermee!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Topic citaten

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:Wie durft er nog 's avonds laat alleen over straat?

Tokio, Japan: 38.000.000.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Wie durft er nog 's avonds laat alleen over straat?

Tokio, Japan: 38.000.000.
Hahahaha, lieve vriend! Dat zal best. Zoals je weet wonen daar geen Marokkanen - er heerst namelijk een chronisch tekort aan moslims volgens Allah.

De Tokiose criminele onderwereld valt geen gewone burgers lastig. Ik heb lange tijd in de 'chique' wijk Diemen-noord gewoond. Dure huizen en appartementen. 'Toevluchtsoord' voor tijdelijk verblijf van enkele criminelen. Dus geen last van inbrekers en Marokkaanse moslims. [icon_lol.gif] Nou ja, een enkeling die ik toevallig ken en waar niks mis mee is. Behalve het feit dat ze moslim zijn. Maar ze weten hoe ik over Islam denk. Ieder mens heeft twee kanten in zijn hersenen die communiceren van goed naar slecht. Wij van FFI zijn in staat die mix te onderscheiden en uit elkaar te houden. Bij moslims is dat onmogelijk. Neemt niet weg dat er in het gedeelte van de hersenen dat de 'goede' moslim herbergt de obstructie vastzit dat Islam de toekomst is en wij ons tot de Islam moeten bekeren. Wat dit betreft zouden de Jehovah's Getuigen en moslims een convenant kunnen afsluiten, ware het niet zo dat de concurrentie hevig is en alleen moordend bij de Islam die aan religieuze terroristen geen gebrek hebben.

Volgens de Getuigen is tijd die ons nog rest van Armageddon, beperkt. Wat die geloofslummels van de Jehovah's Getuigen niet willen begrijpen is dat van uitstel afstel komt. Hun historische boekhoudkundige tijdsrekening bewijst dit onomstotelijk. De feiten liggen verankerd in de suggestieve kortzichtige publicaties die terug te vinden zijn in de Wachttoren. Hoe dom wil je het nog geserveerd hebben op je bordje met het menu van God?

Dus . . . Tokio vormt de uitzondering. Maar waarom schrijf je dit? Om mij te corrigeren? Weet je dan niet wat er in Amerika allemaal loos is? Dat de meest gore criminelen vroegtijdig de gevangenis worden uitgestuurd wegens gebrek aan plaats voor opdringerige misdadigers die in de rij staan om binnen te treden achter de tralies? Ben je soms ook nog eens tegen de doodstraf? OK! Ieder zijn mening. Ik ga nu eenmaal altijd direct voor de adequate oplossing: weg met grote steden! Weg met moslims! Weg met misdadigers! Stop de religieuze waanzin en laat een ieder in zijn eigen domheid bivakkeren, maar val niemand anders lastig.

En dat is wat religie altijd heeft gedaan:
gewone mensen lastig vallen.


De christenheid heeft dit allang afgeleerd. De vooruitgang zij dank! Maar het islamitische parasietenvolk meent opnieuw het religieuze wiel uitgevonden te hebben om voor open doel te kunnen scoren dankzij onze kortzichtige scheidsrechterlijke dwaling van tolerantie voor de intolerantie van de Islam. Geen rode kaart. Zelfs geen gele. Men doet alsof moslims geen opzet in hun spel betrachten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Topic citaten

Bericht door sjun »

De diversiteitsreligie en de ecoreligie krijgen in Japan weinig kansen. Dat maakt het hen mogelijk om met velen op een 'postzegel' te blijven leven.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Topic citaten

Bericht door Ali Yas »

Hans v d Mortel sr schreef:Maar waarom schrijf je dit? Om mij te corrigeren? Weet je dan niet wat er in Amerika allemaal loos is?
Nou, ik weet dat niet allemaal, maar wel dat de misdaadstatistieken aangeven dat zwarten 8 keer moorddadiger zijn dan blanken en latino's 2 keer. Dat zijn heel vervelende statistieken, want we zouden natuurlijk liever zien dat iemands afkomst of ras er niet toe doet. Hetzelfde zien we met IQ: zwarten moeten het gemiddeld met 15 punten minder doen en dat betekent dat ze minder goed meekomen, minder verdienen, een slechtere gezondheid hebben enzovoorts. Wat criminaliteit en armoede doen met een stad hoef ik niet uit te spellen. In Nederland hebben we overigens vergelijkbare problemen.
Marokkaanse jongeren hebben “een soort etnisch monopolie” op straatoverlast gekregen. Dat zegt PvdA-Kamerlid Diederik Samsom, die in het geheim al bijna een jaar ook straatcoach is, in een interview met NRC Handelsblad.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Topic citaten

Bericht door Maarten »

Cleen van goet
Groot van moet
't Sweert in der hant
dat is het Wapen van ghelrelant

(Oud Gelders Rijmpje)

Twee eeuwen knechting van staats en gezinsleven, twee eeuwen politieke, fiscale, feodale en gerechtelijke tirannie, op de spits gedreven door een afgrijselijke samenzwering, waarvan de nagedachtenis in de annalen zal worden vereeuwigd; dát heeft het volk geprikkeld!

(Mirabeau)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

CITAAT Koenraad Elst

Afbeelding

Toen Nietzsche stemmen begon te horen, eindigde zijn carrière als filosoof. Toen Mohammed stemmen begon te horen, begon zijn carrière als profeet.

(Koenraad Elst)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding
Martin van Amerongen schreef:In Memoriam Bernard, Prins der Nederlanden. Hij had zijn eigenaardigheden, maar een kwaaie kerel was hij niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Topic citaten

Bericht door xplosive »

Afbeelding
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Topic citaten

Bericht door Ali Yas »

Afbeelding
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

“De dwaas beweert . . . de wetenschapper twijfelt . . . de wijze denkt na.” (Aristoteles)
Ook niet bepaald een wijze jongen die Aristoteles. Want wie twijfelt denkt tenminste na.

Moslims twijfelen nooit. Logisch – denken ook niet na. Dat heeft de historische Arabische analfabete vuilspuiter, pedofiel, psychopaat, onmenselijke sadist Mohammed al voor hen gedaan. Mohammed deed zich te goed aan veelwijverij en vanuit pure machtswellust leidde hij een onnodige haat zaaiende fascistische aanvalsoorlog.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

"Psychologen staan naast de mens. Psychiaters staan erboven" (Mosje Wetberg)
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Topic citaten

Bericht door Ali Yas »

Politicians are throwing money that they don’t have at a problem that doesn’t exist in order to finance solutions that make no difference
- Michael Hart

(Politici smijten met geld dat ze niet hebben wegens een probleem dat niet bestaat voor het bekostigen van oplossingen die niet werken)
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Als onrecht wet wordt, dan wordt verzet plicht
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef: (Politici smijten met geld dat ze niet hebben wegens een probleem dat niet bestaat voor het bekostigen van oplossingen die niet werken)
Vanaf het moment dat ik de politiek wantrouwde ben ik niet aflatend opeenvolgend zonder onderbreking aan de overtuiging blijven hangen dat politiek

SMERIG IS
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Topic citaten

Bericht door sjun »

Het moderne Klimazisme met haar Klimaatwet die op 1 september van kracht werd legitimeert zich met ‘klimaatwetenschap’. Om een kapitaaloverdracht van 1000 miljard euro en vernietiging van middenklasse te bewerken voor nul graden klimaatwinst..
bron
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Topic citaten

Bericht door sjun »

Ik lieg, hij loog, wij ecologen: allemaal lobbyisten.
bron
:applause:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Moslims beheren geen van beide.

Zij vertrouwen alleen de historische Arabische baggerpraatjes van profeet pedofiel Mohammed waarmee zij zich onder geen beding laten verleiden tot nieuwe inzichten, verbeteringen, en vooruitgang in denken en doen. Wat rest zien we elke dag om ons heen: moslims rest niets anders dan parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving waartoe zij niets aan bijdragen. Dankzij hun achterlijke heidense afgodencultuur volharden zij in domheid en kopvoddengedrag.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Topic citaten

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12505
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Topic citaten

Bericht door sjun »

Politiek en media zijn de IS-terroristen en hun jihadsnollen en -sletten al maanden aan het witwassen met eufemismen als uitreizigers, terugkeerders, jihadbruidjes, IS-millennials en kalifaatmeisjes.
Arthur van Amerongen
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

CITAAT Geert Wilders

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

CITAAT Vladimir Lenin

Afbeelding

Geef me vier jaar om de kinderen te onderwijzen en het zaad dat ik heb gezaaid zal nooit ontworteld worden. Geef ons het kind 8 jaar en het zal voor altijd een bolsjewiek zijn.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

CITAAT Angela Merkel...

Afbeelding

“Ik beschouw het als niet zinvol dat uitgerekend het land met de veiligste atoomcentrales stopt met het vreedzame gebruik van atoomenergie. Duitsland maakt zichzelf belachelijk als het zichzelf er een goed geweten door wil geven om atoom- en kolencentrales stil te leggen en er tegelijkertijd stroom, die met dezelfde energiedragers werd geproduceerd, uit de buurlanden geïmporteerd wordt.”

Angela Merkel, bondskanselier, op de Duitse Katholiekendag (23-05-2008)

Geplaatst/vertaald via: E.J. Bron (via Twitter; “Chico/IB/NDS”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Topic citaten

Bericht door Pilgrim »

CITAAT Machiel de Graaf (PVV)

Afbeelding

“Nederland faciliteert de jihad. Iedereen die bestuurlijke/politieke verantwoording draagt in Nederland en de grenzen weigert te sluiten, kijkt weg van de dreiging van de islam. En faciliteert daarmee de jihad.”

Afbeelding

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Machiel de Graaf)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie