Nieuw op de televisie:DISCRIMINATION ISLAND

Plaats reactie
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Nieuw op de televisie:DISCRIMINATION ISLAND

Bericht door mercator »

Ik ga een nieuwe tv format aankaarten bij Endemol.

10 blanke bekende Nederlanders worden op een paradijselijk tropisch eiland geplaatst samen met 10 zwarte of anderszins gekleurde nieuw-Nederlanders. In de eerste groep zie ik bijv. Paul de Leeuw, Femke Halsema, Pauw en Witteman, Eva Jinek....bij de negers vindt je bijv. Umberto Tan, Raymann, Quinsy Gario.

Het spel bestaat erin dat er elke week iet of wat minder voedsel en drank op het eiland wordt gedropt en dan te kijken of er vijandschap optreedt volgens raciale criteria. M.a.w of blanken en zwarten als vijandige groepen tov elkaar gaan staan in de strijd om voedsel. Zo ja, weten we in de laatste aflevering welke groep al het eten van de andere afpakt en overleeft.

Mijn prognose ?
De blanken zullen het weinige voedsel dat er is vrijwillig naar de negers brengen omdat ze zich schuldig voelen voor de slavernij en de kolonisatie [icon_lol.gif] en zodanig sterven van honger en ontbering.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89873
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuw op de televisie:DISCRIMINATION ISLAND

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif] Mooi concept. Ik ben wel van mening dat er ook zwarte Somaliers en moslims in die zwarte groep moeten zitten, en niet alleen bekende zwarte Nederlanders, die hebben inmiddels een hoogte van beschaving bereikt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuw op de televisie:DISCRIMINATION ISLAND

Bericht door mercator »

Of nog: REVERSE OBESE

Een aantal morbide obese mensen met levensbedreigende kwalen worden opgesloten in een Big Brother huis. De een heeft een nieuwe lever nodig, de ander een nier, nog een ander een peperduur medicijn... I.p.v. af te vallen moeten ze juist op korte tijd NOG dikker worden, vandaar de naam van het format. Degene die het meeste aankomt gedurende het seizoen krijgt dan als prijs zijn nier-of levertransplantatie.
Ook hier wordt de hoeveelheid eiwitrijk voedsel elke week iets verlaagd zodat de deelnemers letterlijk moeten vechten voor hun levensreddende transplantatie.
De kijkers thuis kunnen wedden op de kandidaten via sms of whatsapp.

Of, gewoon, Temptation Island maar dan met extreem obese kandidaten. Kijkcijfers verzekerd. Die fascinatie voor obesitas toestanden is begonnen in de jaren 1990 met Jerry Springer en ook nu nog kunnen de kijkers er blijkbaar geen genoeg van krijgen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie