Obama

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Obama

Bericht door Zwartmeer »

Ik weet dat ik hier vrij alleen sta met mijn positieve mening over Obama, maar dat kan me ook weinig schelen, ik vind het toch een sympathieke man. Hoe dan ook hij heeft het ongelooflijk ver geschopt. Voor een Amerikaans president is ie misschien is ie wel te lief en te zacht. Deze video' tonen dat misschien...



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Obama

Bericht door Ariel »

Ik deel je liefde niet. Maar wat wil je met dit topic zwartmeer. Wil je een positief topic voor hem openen?

Wij hebben nl al een 45 pagina lang topic van hem op het forum .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Obama

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Ik deel je liefde niet.

Dat wist ik!
Ariel schreef:Maar wat wil je met dit topic zwartmeer. Wil je een positief topic voor hem openen?
Dat slaat toch niet aan dus dat niet. Als mensen eenmaal besloten hebben iemand niet te mogen dan kan die persoon toch weinig goeds nog doen.
Ik heb geen speciaal doel. Hooguit uit kan ik voor mezelf zeggen dat ik Obama een heel interessant en inspirerend persoon vind. Misschien ben ik ook een van de weinigen die de persoon van zijn opvattingen kan scheiden. Van wat hij over de islam zegt kots ik net zoveel als jij. Maar dit is politiek, en privé kan hij wel een heel andere mening hebben. Denk je nu eens Mark Rutte in, zou hij echt zo naïef over de islam zijn als dat ie laat blijken? In iedergeval heeft Obama voor mij een bepaalde likeability en dat is uiteindelijk wat voor mij een leidraad moet zijn. Dat dat voor anderen niet geldt is voor mij geen reden het anders te zien. Nog een:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Re: Obama

Bericht door Lasteraar »

Obama is een oplichter met een mooi uitziende glimlach, en hij wordt in bescherming genomen en opgehemeld door de meeste media.

https://www.youtube.com/watch?v=kg9m1F8B2_c
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Obama

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De echte gekken herken je niet.

Het is ook lastig om tussen iemands oren te gluren. Mogelijk is Obama niet zo'n slechte voor een boel mensen. Maar zijn meer dan opvallende zalvende houding tegenover islam bevalt mij geenszins en geeft voor mij de doorslag hem niet goed te vinden.
Hitler had ook een boel goede zaken voor elkaar gekregen voor het Duitse volk. Chemberlain was een erudiet persoon en toppie in Groot Brittannië. Nou lekker dan met zo'n enorme slapjanus die mee heeft geholpen de 2e Wereldoorlog een handje te helpen. Zo doet ook Obama. Onderkruiperig als de pest waar het Arabische moslimstaten zoals Saoedi-Arabië aangaat. Een mens maakt keuzes in zijn leven. Ik blijf NEE zeggen tegen Obama.

Afbeelding
Een buiging zegt meer dan alle andere artikelen over Obama.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Obama

Bericht door Mahalingam »

Erdogan is gauw beledigd. Hoe staat dat met Obama?
Over Obama's boosheid horen we weinig maar over zijn discipelen des te meer.
Een politieagent die tijdens de werkvergadering de president een 'nigger' noemde mag er niet vanaf komen met het bijwonen van een 'cultural sensitivty training'.
Die agent dient beroofd te worden van zijn broodwinning. De agent is blank.
Agent Chicago die Obama 'nigger' noemde moet worden ontslagen'
Een blanke agent die president Obama tijdens diens bezoek aan Chicago 'nigger' noemde, moet worden ontslagen. Dit heeft een lokaal onderzoeksorgaan dat wangedrag van de politie onderzoekt, aanbevolen in een rapport.
[...]
De agent, wiens identiteit niet bekend is gemaakt, had toen dienst. Hij beledigde de president tijdens een bespreking van de veiligheidsmaatregelen. Toen moest worden besloten wie zou worden toegevoegd aan het veiligheidsteam dat Obama moest beschermen tijdens het bezoek.
http://www.volkskrant.nl/buitenland/-ag ... ~a4321497/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie