Gefeliciteerd Hans Senior.

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Eliabe schreef:Snetver. Zou ik in de drukte de verjaardag van Hans vergeten.
Kan geen kwaad, hij is nu wel gaar.
Mijn felicitaties en smul er maar lekker van.
Afbeelding
Dat zal ik in een later stadium zeker doen. Daarbij plaats ik verschillende portretten van Mohammed eromheen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Voor Hans op Cuba:

Afbeelding
Leuk! Heel origineel. Daar kom ik later nog op terug. Op deze post of buiten het vriendenkader. Ik denk het laatse. Ik beschik over heel veel materiaal uit Cuba en heb daar ook aardig wat over te melden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Gefeliciteerd Hans Senior.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

xplosive schreef:Alsnog gefeliciteerd, Hans!
Niks aan de hand. Ik heb het gevierd in Havana. Met schoondochter en haar zus en mijn geweldige Cubaans vriend Louisi in een goed restaurant. Ik bestelde vooraf de cocktail 'Ron Collins'. Nou, zo slecht heb ik het nog nooit getroffen. Ik riep de ober en vertelde wat er aan de hand was: te waterig en veel te veel suiker. Maar ik had geen zin in ruzie. Want ik zei duidelijk "veel te zoet en te waterig". Hij was gewoon een slecht ober. Hij wilde direct meer rum in het glas laten bijvullen. Maar dat zou tot geen verbetering leiden. Zo werkt goede bediening: Ik had dus een nieuwe cocktail moeten hebben. Ik bestelde toen onmiddellijk een flesje bier.
Het eten was overigens prima. Het is gebruikelijk fooi te geven in Cuba. Maar de gladjanus dacht zeker dat ik een lul was. Op de rekening stond de cocktail die ik had teruggegeven. Dat hoort niet. Maar ik had geen trek in ruzie. Dat wordt dan meestal een luidruchtige aangelegenheid. Na controle betaalde ik keurig de rekening. Op het schoteltje nam ik keurig al het wisselgeld eraf.

Afbeelding
Links op de foto schoondochter Yuleisi. Haar zuster heet Myleidys. De moeder was destijds onder de indruk van het Russische communisme en deelde Russischche namen uit. Zij heeft in totaal vijf dochters. Ik geloof van allemaal verschillende mannen. Zij is een simpel dom ordinair schreeuwerig rot wijf met geen fatsoen.

Mijn vriend nam de foto. Dom, ik had het aan de ober moeten vragen, ook al was het na het cocktail incident. Hij zou dan vast op een extra mooie fooi rekenen. Mooi niet dus.

Niet zichtbaar, maar er hing volgens mij wel een portret van Fidel. Waar niet in Cuba?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie