Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door Ariel »

Fijne Kerstdagen toegewenst.

Afbeelding

Ik weet niet of mijn Kerst gezellig verloopt, want mijn moeder (95) gaat per dag geestelijk en lichamelijk hard achteruit. Ik ben dus veel in Katwijk.

Maar vandaag probeer ik thuis te blijven, want ik heb een flinke griep.

Anyway...Nogmaals, aan iedereen fijne dagen toegewenst
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door mercator »

Ik heb verleden zondag al de plaatselijke kerstmarkt bezocht . Geen moslims te bespeuren. Wel een groot gebraden varken aan een spit en aanbevelingen als 10 jenevers drinken 1 gratis ! Dat heb ik maar aan anderen overgelaten...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Anyway...Nogmaals, aan iedereen fijne dagen toegewenst
Mijn vriend Ab is in Marokko voor zijn gezondheid - arts en ziekenhuis onderzoek.

Ik was net even aan de deur van zijn woning om te informeren, want ik heb nog steeds niks vernomen van hem. Zijn zoon Nidal van 20 deed open. Slimme, iets te bijdehand jongen, deed open. Ik vroeg hem wat de betekenis van Kerstmis is. Hij had geen idee en het interesseerde hem ook niets. Zijn moeder heeft nogal invloed op hem. Zij draagt geen hoofddoek maar zei bijna een jaar geleden nog tegen mij dat zij moslim is. Ik vroeg mij af of het inderdaad zo is dat tegenwoordig op school aan onze traditionele feestdagen in het geheel geen aandacht meer wordt besteed. Maar wel aan zaken zoals halal en vooral, Ramadan en het Suikervreetfeest.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door mercator »

Koning Filip van België heeft ook al zijn onderdanen toegesproken . Een tiental minuutjes positieve en solidaire blabla zoals elk jaar maar dit maal was er een poëtische ontboezeming bij. Onze Vorst was zo getroffen door een bezoek aan een jeugdhuis voor jonge Marokkaantjes in hellhole Brussel : de schoonheid in hun ogen sprak boekdelen dixit de Vorst.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Koning Filip van België heeft ook al zijn onderdanen toegesproken . Een tiental minuutjes positieve en solidaire blabla zoals elk jaar maar dit maal was er een poëtische ontboezeming bij. Onze Vorst was zo getroffen door een bezoek aan een jeugdhuis voor jonge Marokkaantjes in hellhole Brussel : de schoonheid in hun ogen sprak boekdelen dixit de Vorst.
LOL. Je kan als vorst maar blij en tevreden zijn met Marokkaanse knullen. Ik denk dat ik hem een briefje stuur, en hem vertel dat er in Nederland ook nog een flink aantal Marok boys rondlopen die ook heel veel schoonheid in hun ogen hebben.

Hij mag ze hebben. Gratis...

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door King George »

Hier vanuit Overijse (Vlaams Brabant) iedereen de beste wensen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door Ariel »

King George schreef:Hier vanuit Overijse (Vlaams Brabant) iedereen de beste wensen.
Fijne vakantie King G.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:LOL. Je kan als vorst maar blij en tevreden zijn met Marokkaanse knullen.
Elk jaar met kerst komt dat onbetekenende type zijn onderdanen verwijten dat ze niet solidair, verbonden, open, tolerant etc.etc. genoeg zijn. Hij bedoelt daar de Vlamingen mee die NVA of Vlaams Blok gestemd hebben. Die geven blijk van "steriel cynisme".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door Mahalingam »

Ik doe de kerstwensen multilinguaal dit jaar:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door King George »

Heeft Mark Rutte nu eindelijk ons al eens prettige Kerstdagen toegewenst of kan hij alleen maar Ramadan Yaqeen over zijn hart krijgen?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door Ariel »

King George schreef:Heeft Mark Rutte nu eindelijk ons al eens prettige Kerstdagen toegewenst
Ja...Zijn kerstwens is..
Laat de telefoons en tablets even links liggen.

„Heel veel mensen die ik spreek, zeggen dat het leven jachtiger is geworden. Dat zit natuurlijk in het leven: werken, de kinderen, de hypotheek aflossen, noem maar op. Maar het zit hem ook wel een beetje in de sociale media, wat heel veel extra tijd kost en verwachtingen met zich meebrengt”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door Pilgrim »

Hierbij wens ik iedereen ook fijne kerstdagen!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Hierbij wens ik iedereen ook fijne kerstdagen!

Afbeelding
Moslims vieren geen Kerst, goedaardige sukkel!

Ariel is zo slim geweest deze post in het Café te plaatsen. Waar zijn we nu mee bezig? Graag een klein beetje respect voor de religie van haat, sadisme en geestelijk terrorisme: Islam.

En onthoud, volgens de mislukte mensensoort moslims onder aanvoering van hun Korangeleerden is Jezus niet tussen drie boeven aan het hout opgehangen! Ook niet tussen twee. Hij is in het niets opgegaan.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door King George »

Ariel schreef:
King George schreef:Heeft Mark Rutte nu eindelijk ons al eens prettige Kerstdagen toegewenst
Ja...Zijn kerstwens is..
Laat de telefoons en tablets even links liggen.

„Heel veel mensen die ik spreek, zeggen dat het leven jachtiger is geworden. Dat zit natuurlijk in het leven: werken, de kinderen, de hypotheek aflossen, noem maar op. Maar het zit hem ook wel een beetje in de sociale media, wat heel veel extra tijd kost en verwachtingen met zich meebrengt”
Dat is toch zijn participatiesamenleving? Met inachtneming van dat wij meer moeten participeren opdat een zeker ander deel ongebreideld kan blijven parasiteren.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:
Ariel schreef:
Ja...Zijn kerstwens is..
Zijn Kerstwens is vooral dat we minder op sociale media bezig zijn, las ik op de voorpagina van een krant twee dagen geleden.

Kijk, als die giechelende patser nu had gezegd dat we aardig voor elkaar moeten zijn, had ik geen kritiek gehad op zijn brutale arrogante inmenging in mijn privézaken. Wie denkt Rutte wel dat hij is om zich als een soort hoeder des vaderlands op te stellen? Die politieke ratten zijn ook allemaal hetzelfde. Zij menen altijd maar ons de les te kunnen lezen in plaats van rechtvaardigheid te betrachten en orde op zaken te stellen en Europa moslimvrij te maken.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door King George »

Afbeelding

Fijne feestdagen van Ded Moroz en Snegurochka oftewel Vadertje Vorst en het Sneeuwmeisje.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Ik wens iedereen fijne Kerstdagen toe.

Bericht door King George »



Scène uit de 4-delige documentaire-serie Nooddorp/Indianendorp, uitgezonden bij SBS6 in december 2007. Regie: Roy Dames. In deze 4-delige documentaire-serie is een aantal bewoners van de Rotterdamse wijk Nooddorp Overschie gevolgd gedurende een periode van vier jaar.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie