WK 2018

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Nog een Mohammed die denkt dat moslims en Afrikanen de eer van Europa gered hebben.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

En laat nou juist op dit WK alle Afrikaanse en/of Islamitische landen er al in de groepsfase zijn uitgeoefend.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: WK 2018

Bericht door Pilgrim »

Vive La France! – Vive Emmanuel Macron!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: WK 2018

Bericht door Ali Yas »

King George schreef:En laat nou juist op dit WK alle Afrikaanse en/of Islamitische landen er al in de groepsfase zijn uitgeoefend.
Juist. Maar daarnaast: voetbal is maar een spelletje. Voor belangrijkere dingen kunnen we deze jongens niet vragen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Blijkbaar is het nog niemand opgevallen dat de trainer van het Franse team blank is en het WK succes aan hem te danken is.

Het Franse elftal is naar zijn handen gekneed. Dat is algemeen bekend. En ook dat het best lastig was. Gelet op het aantal eigenwijze negers in zijn team. Zij zijn best aardige voetballers, maar snappen niet hoe het spelletje gespeeld moet worden. Daar was een goede coach voor nodig.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: WK 2018

Bericht door Pilgrim »

En zo viert het monoculturele Kroatië...
Hrvatska radiotelevizija - 11 uur geleden live gestreamd

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ephimenco verklaart niets en weet ook niets uit te leggen.

Hij heeft denk ik ook niks gezien. Ik ook niet. Hij weet alleen te melden dat dit soort zaken vroeger niet voorkwam. Ik heb echter ook nog wat te melden.

Vroeger waren er zo goed als geen mensen uit Noord-Afrika in Europa. Die mensen zijn voornamelijk moslim. Zou dat er wat mee te maken hebben misschien? Ik vermeld dit met opzet omdat ik de Koran gelezen heb. En wat daar instaat moedigt alle moslims aan geen vrede te hebben met niet-moslims. Het is de bedoeling volgens de wijsheid van de Koran dat de niet-moslims zich onderwerpen aan de Islam en zijn moslims. Niet-moslims moeten moslims onderhouden. Omdat de niet-moslims schatplichtig zijn aan de moslims. Bijna alle moslims liggen aan het infuus van de bijstand. Maar dat is niet genoeg. De Koran leert dat niet de niet-moslim het voor het zeggen heeft. Alleen de moslim, de onfrisse kontlikker van de profeet, behoort eisen te stellen die de niet-moslim zonder commentaar dient in te willigen.

Helaas. De enige rol die is weggelegd voor de 1,7 miljard moslims in de wereld, is zich te gedragen als parasiet op onze kennisbeschaving. Daar horen frustratie en rellen bij. Brandstichting is een belangrijk onderdeel in het leerproces van de Koran. Ongelovigen die niet in het moslimgeloof van de parasieten geloven, moeten eeuwig branden. Voorlopig heeft men daar auto's voor uitgezocht. Je moet het ook niet op de spits drijven. Want voordat je het weet keert heel Europa zich massaal tegen de islam en de mislukte mensensoort 'moslims' zodat 1,7 miljard achterlijken weer terug bij af zijn. Wij stammen af van de aap, laten geleerden in de evolutietheorie ons weten. Maar eerst waren daar de negers in Afrika. Als slavenvolk onderdrukt door de Arabieren en tot het moslimgeloof gedwongen.

Europa is almachtig maar weet niet met het moslimprobleem om te gaan. Uit angst vergeleken te worden met de daden van de nazi's onder Hitler.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Fijn hoor... het taharrush gama'i is nu ook ingeburgerd in Frankrijk.
Franse vrouwen betast en geïntimideerd in feestgedruis WK finale

In het feestgedruis na de winst van Frankrijk op het WK voetbal zijn tientallen vrouwen geïntimideerd, aangerand of aangevallen. Dat melden ze op Twitter onder de hashtag #metoofoot.

Sinds zondagavond verschijnen de verhalen online van vrouwen die beweren slachtoffer te zijn geworden van intimidatie of aanranding tijdens de viering van de overwinning van het team van Frankrijk op het WK. De incidenten spelen zich meestal af in Parijs, schrijven Franse media, maar ook in andere steden zoals Rouen of Lyon, in fanzones, bars of openbaar vervoer. De vrouwen beschrijven hoe ze werden beetgepakt bij borsten of billen, of hoe ze een tong in hun mond gedrukt kregen.

'Vreselijke avond'
Een vrouw onder de naam Kateya deelde als eerst ervaringen. ,,Ik zal jullie de vreselijke avond laten zien die mannen gisteravond bij vrouwen hebben veroorzaakt", schrijft ze, met screenshots van verhalen van slachtoffers. Na haar berichten, regende het tweets van vrouwen die soortgelijke ervaringen hadden.

Zo zegt een vrouw dat een man de chaos op de Champs-Élysées heeft gebruikt om haar te betasten. ,,Het enige wat ik mij van de overwinning van Frankrijk kan herinneren, is dat ik seksueel ben belaagd."

Een andere vrouw beschrijft dat een dronken man haar probeerde te zoenen, schrijft Europe1. ,,Ik duwde hem weg en toen pakte hij me bij de nek. Hij zei: "We hebben gewonnen, wat had je dan gedacht?"

De politie had na de overwinning de handen vol aan geweldplegingen, rellen en plunderingen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ook hier weer een waardeloos bericht geplaatst met ontbrekende relevante informatie.

Of ben ik niet duidelijk genoeg? Als iedereen maar moet raden naar de daders heeft communicatie geen enkele zin meer.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Obama: gemengd Frans voetbalteam is voorbeeld

Het Franse nationale voetbalteam is een voorbeeld voor de wereld. Dit zei de Amerikaanse ex-president Barack Obama in een toespraak in Zuid-Afrika. Obama die van 2009 tot 2017 president was, hield een redevoering op een herdenking van de voormalige Zuid-Afrikaanse leider Nelson Mandela.

„Wanneer iedereen gelijke rechten heeft, kan een samenleving worden gebouwd op de talenten, energie en vaardigheden van alle inwoners. Wie daaraan twijfelt, moet naar de nationale voetbalploeg van Frankrijk kijken. Ze zien er niet allemaal uit als Galliërs, maar het zijn Fransen.”
Tja.... :scratch:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Obama: gemengd Frans voetbalteam is voorbeeld
Wie daaraan twijfelt, moet naar de nationale voetbalploeg van Frankrijk kijken. Ze zien er niet allemaal uit als Galliërs, maar het zijn Fransen.”
Tja.... :scratch:
Maar de coaches die voor de prestaties van het elftal verantwoordelijk zijn, zijn allemaal blank en niet moslim. Nou ja, één uitzondering bevestigt niet de regel, maar ontregelt die. Kijk naar Afrika met al die neger presidenten! Maar daar heeft Obama geen boodschap aan. Obama komt zelf uit Afrika vandaan. En zijn broer was een moslim crimineel. Maar dit terzijde.

Zinédine Zidane, een van ’s werelds beste voetballers ooit zei in een interview: "Ik ben moslim, maar een niet-praktiserende moslim.”
Dat dient gelezen te worden als: “Ik ben een timmerman, maar heb geen verstand van hout.”
BRON: https://tinyurl.com/y9t725wv

Als alle moslims dat zouden zeggen hadden we geen betonblokken meer nodig bij kwetsbare plekken in onze samenleving die zo goed als dood is wat betreft de multiculturele samenleving. En zijn er ook geen lange wachtrijen meer op vliegvelden. En hoeven niet zoveel Marokkaanse moslimgezinnen afgetapt worden. En . . . ga zo maar door.

Moslims hinderen onze beschaving in alle opzichten. Derhalve dienen zij ook tot de mislukte mensensoort gerekend te worden. Zij parasiteren op onze kenniseconomie en beschaving en gelijktijdig verachten en verwerpen zij deze beschaving. Lust u nog een aardige Marokkaanse moslim als buurman?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Er zijn beelden opgedoken van een rijdende touringcar die wordt leeggeroofd in Grenoble na de WK-winst van Frankrijk.

Afbeelding

https://twitter.com/i/status/1019492410387202048
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: WK 2018

Bericht door Pilgrim »

“Antiracisme”-organisatie: Kroatisch WK-elftal was te blank

Geplaatst op 21 juli 2018

Afbeelding

Frankrijk – Een Franse “antiracisme”-organisatie beticht het Kroatische voetbalelftal van racisme en ontbrekende diversiteit, omdat het team van de vicewereldkampioen nu eenmaal uit blanke Kroaten bestaat.

Het Kroatische WK-elftal werd door naar men zegt de meest invloedrijke van alle “antiracistische” NGO´s in Frankrijk aangevallen wegens zijn “blank zijn”. “Licra”publiceerde voor de WK-finale op haar Facebook-pagina een commentaar, waar het Franse WK-elftal voor zijn verscheidenheid, voor zijn multicultureel verschijningsbeeld werd geprezen.

In de richting van het Kroatische team zei men echter dat dit “dramatisch uniform en kleurloos” zou zijn. Als men echter de Kroatische historie zou kennen, dan zou dat volgens het comment op de pagina van “Licra” niet verrassend zijn, bericht “Voice of Europe”.

Met het oog op de protesten op de sociale media distantieerde “Licra” zich snel van deze boodschap door van een “fout” te spreken. De “antiracisme”-strijders merkten dat “Licra” zich absoluut niet solidair zou verklaren met deze boodschap, die door de Parijse Federatie van “Licra” over Kroatië werd gepubliceerd. Dat kan alleen maar een fout zijn, werd van de kant van de invloedrijke NGO gezegd.

Bron: www.journalistenwatch.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/07/21 ... -te-blank/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: WK 2018

Bericht door Mahalingam »

Er waren ook nog andere wereldkampioenschappen.
Hup Holland Hup !
Het wereldkampioenschap voor vrouwenhockey is door deze ploeg meisjes gewonnen.
Potverdorie Hollands Gorie !

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie