WK 2018

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Sjiieten beter dan Soennieten

Afbeelding

Laten we wel zijn, de Iraanse cultuur en beschaving staat in geen verhouding met de Marokkaanse cultuur. Dat is champagne vergelijken met goedkope zeik azijn.

1,7 miljard moslims bewijzen zich als volslagen geestelijk zwakzinnige randdebielen. Dat je tijdens een maand je overdag onthoudt van overdadig voedsel vind ik alleen maar om aan te prijzen. Maar van 's morgens tot 's avonds laat geen water drinken omdat je liever overkomt als behorende tot de mislukte mensensoort 'moslims', wijst maar op één status: ongeschikt zijn voor onze beschaving die vooruitgang predikt in plaats van terugval naar primitieve weerzinwekkende heidense achterlijke gebruiken die indruisen tegen elk gezond verstand.

Hoe dan ook, Allah heeft het Marokkaanse elftal terecht als minderwaardig afgeschreven voor de WK. Allah doet wat hij wil. Dus het is niet bij voorbaat uitgesloten dat de spelers van het Marokkaanse elftal in het hoerenparadijs voor na de dood, als beloning alsnog met 72 maagdelijke kopvodden mogen neuken. Want als er een lul zonder scrotum geen verstand van voetbal heeft dan is het wel Allah.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Verslag vanuit het Marokkaanse kamp in Den Haag.

Afbeelding
Teleurstelling in Haagse Schilderswijk: Marokko verliest eerste wedstrijd op WK

De verwachtingen waren hooggespannen, maar vrijdagavond zijn er geen toeterende auto's en scooters en wapperende Marokkaanse vlaggen in de Haagse Schilderswijk te bewonderen. Marokko verloor namelijk door een eigen doelpunt in de blessuretijd zijn eerste wedstrijd op het WK voetbal van Iran: 0-1.

Aan de inzet van de Schilderswijk heeft het niet gelegen: in de roodgekleurde straten kwamen velen bijeen om samen naar de eerste wedstrijd van Marokko in de poulefase te kijken. Dat werd vooral thuis gedaan vanwege het Suikerfeest, maar ook in cafés en verschillende buurthuizen kwamen mensen samen om te kijken.

Na ruim negentig minuten maakte hoop echter plaats voor teleurstelling: het lukte het Marokkaans elftal niet om te winnen. 'Ik baal ontzettend dat we hebben verloren, vooral vanwege de manier waarop', zegt een jongen. 'Deze wedstrijd heeft me een rug gekost.' Een ander vreest dat Marokko er uitligt: 'Het wordt heel moeilijk nu.' De Marokkanen spelen hierna nog wedstrijden tegen Portugal en Spanje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Wat opvallend toch dat in die media de spelers van het Marokkaanse elftal nu wel Marokkanen worden genoemd, maar toen zes Marokkanen van het elftal van Nieuw Sloten op bezoek bij Buitenboys in Almere een grensrechter doodschopten zij Nederlanders werden genoemd. Slechts bij doorvragen kregen wij dan te weten dat het Amsterdamse Nederlanders waren en er moest nog meer doorvragen aan te pas komen om te weten te kunnen krijgen dat het ging om Amsterdamse Nederlanders van Marokkaanse komaf. Net als bij die twee gewapende roofovervallers op een juweliersechtpaar in Deurne. Toen duurde het zo'n 22 uur na het hebben verijdeld van de overval dat wij te weten mochten komen dat het om o.a. een Eindhovense Nederlander van Marokkaanse komaf ging.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Ditmaal geen liefs uit Moskou. Een taxi rijdt vanaf de weg op de stoep in op een groep voetgangers. Volgens de politie een ongeluk en is er wellicht drank in het spel. Maar nu even dit: De chauffeur is in het bezit van een Kirgizisch rijbewijs. En Kirgizië, dat is toch een van die voormalige Sovjet-republieken in Centraal Azië en de dominante ideologie is daar toch de Islam?

https://www.limburger.nl/cnt/dmf2018061 ... tje-moskou
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Ariel schreef:Verslag vanuit het Marokkanse kamp in Den Haag.

Afbeelding
Spoiler! :
Teleurstelling in Haagse Schilderswijk: Marokko verliest eerste wedstrijd op WK

De verwachtingen waren hooggespannen, maar vrijdagavond zijn er geen toeterende auto's en scooters en wapperende Marokkaanse vlaggen in de Haagse Schilderswijk te bewonderen. Marokko verloor namelijk door een eigen doelpunt in de blessuretijd zijn eerste wedstrijd op het WK voetbal van Iran: 0-1.

Aan de inzet van de Schilderswijk heeft het niet gelegen: in de roodgekleurde straten kwamen velen bijeen om samen naar de eerste wedstrijd van Marokko in de poulefase te kijken. Dat werd vooral thuis gedaan vanwege het Suikerfeest, maar ook in cafés en verschillende buurthuizen kwamen mensen samen om te kijken.

Na ruim negentig minuten maakte hoop echter plaats voor teleurstelling: het lukte het Marokkaans elftal niet om te winnen. 'Ik baal ontzettend dat we hebben verloren, vooral vanwege de manier waarop', zegt een jongen. 'Deze wedstrijd heeft me een rug gekost.' Een ander vreest dat Marokko er uitligt: 'Het wordt heel moeilijk nu.' De Marokkanen spelen hierna nog wedstrijden tegen Portugal en Spanje.
Nederland slaat een pleefiguur op het wereldtoneel met zulk een straatbeeld.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Even wat uitslagen:

Poule C: Frankrijk - Australië (met als coach Bert van Marwijk) 2-1

Poule D: Argentinië - IJsland 1-1 (wellicht dus ook nog HAKA in de tweede ronde)

Poule C: Denemarken - Peru 1-0

En bij Kroatië - Nigeria (Poule D) is het 1-0 voor Kroatië geworden. Het Afrikaanse continent heeft nog geen punt binnengehaald en zakt dus in FIFA-coëfficiënten.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

King George schreef:Ditmaal geen liefs uit Moskou. Een taxi rijdt vanaf de weg op de stoep in op een groep voetgangers. Volgens de politie een ongeluk en is er wellicht drank in het spel. Maar nu even dit: De chauffeur is in het bezit van een Kirgizisch rijbewijs. En Kirgizië, dat is toch een van die voormalige Sovjet-republieken in Centraal Azië en de dominante ideologie is daar toch de Islam?

Het ziet er ook echt uit dat de man dit per ongeluk deed. :no1:

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

De Turkse maatschappelijk werker en schrijver Celal Altuntas weet waarom Marokko zo slecht gespeelt heeft. Het komt door ramadan.
‘Marokkaans elftal speelt slechter door de ramadan’

Het Marokkaans elftal presteert slechter doordat de ramadan net voorbij is. Met die verklaring kwam schrijver Celal Altuntas vandaag tijdens het radioprogramma WNL Opiniemakers op NPO Radio 1.

Marokko verloor gisteren van Iran met 0 -1 .“Dit is echt het ramadan-effect,” zegt Altuntas. Het verlies is extra zuur voor Marokko omdat in de resterende twee poelwedstrijden tegen Spanje en Portugal moet spelen.

Altuntas ziet het dan ook somber in voor het Marokkaanse elftal. “Gisteren heeft bijvoorbeeld Spanje tegen Portugal gespeeld. Ik noem een profeet Ronaldo. Die kan ongelofelijk voetballen. Maar bij Marokko… die gasten waren of agressief, of ze hadden geen energie meer.”

Altuntas zag een duidelijk verschil met hoe veel voetballers van het Marokkaanse elftal normaal spelen. “Die jongens spelen ook in Nederland, dan spelen ze hartstikke goed. Maar nu hadden ze gewoon geen energie meer.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Alle BN'ers zijn voor Marokko, maar hoe zit het met de rest van Nederland?

Van Gaal is de komende weken fan van Portugal en Marokko, ‘omdat Marokkanen heel veel vertegenwoordigd zijn onder het Nederlandse volk.’ Hij hoopt dat beide landen in de finale komen, ‘Oesoud Atlas, mabroek Maghreb, yallah!’

Volgens een geraadpleegde collega betekent dit ‘Leeuwen van de Atlas, van harte Marokko, hup!’ Met de manier waarop Van Gaal yallah uitsprak en zijn gelaatsuitdrukking met wijd opengesperde ogen, hebben we het hoogtepunt van dit WK helaas alweer achter de rug.



Het bleek een filmpje te zijn van het tv-programma De Nieuwe Maan en Alle ballen op Ziyech, een talkshow die op Facebook wordt uitgezonden op de dagen dat Marokko op het WK een wedstrijd speelt. Ook Wesley Sneijder, Ruud van Nistelrooij en Patrick Kluivert schaarden zich in filmpjes enthousiast achter Marokko, evenals Johnny de Mol, Jandino Asporaat, Arie Boomsma en Humberto Tan.

Sjoerd Mossou van het Algemeen Dagblad en Willem Vissers van de Volkskrant trokken eveneens, letterlijk, een shirt aan van Marokko voor iets wat steeds meer op een goed doel begon te lijken. Tikje overdreven allemaal, als je het mij vraagt, hoewel de filmpjes grappig zijn en zonder twijfel met de beste bedoelingen zijn gemaakt.

Het ontbreken van de Nederlandse vlag in Rusland doet zich pijnlijk voelen. Als de coach die vier jaar geleden Oranje naar de derde plaats op het WK leidde een mintgroen poloshirt uit zijn kledingkast vist om zijn liefde voor Portugal en Marokko te onderstrepen, gaapt er ergens een grote leegte.

Fan ben je bovendien niet van het ene moment op het andere. Zo werkt dat niet. De meeste mensen die nu plotseling voor Marokko zijn, doen maar alsof, vermoed ik.

De steun voor Marokko in de media was deze week desondanks overweldigend. Metro presenteerde vrijdag zelfs een volledige voorpagina in rood en groen: de Marokkaanse vlag. Over de ster in het midden stond de tekst ‘Hup Marokko hup’, en daaronder de tekst ‘Laat de Leeuwen van de Atlas niet in hun hempie staan.’

EenVandaag deed ondertussen onder ruim 22 duizend leden van het eigen opiniepanel onderzoek naar de WK-beleving. Het grootste deel, 29 procent, sprak zijn voorkeur ouderwets uit voor België – en dat zonder mediacampagne van Bekende Nederlanders. Duitsland staat op de tweede plaats met 19 procent, Brazilië is derde met 6 procent. Marokko wordt niet eens genoemd.

Nog opvallender is het overzicht van de vijf minst favoriete deelnemers aan het WK. In dit klassement eindigde Marokko op de vierde plaats, achter Rusland, Iran en Saoedi-Arabië. In antwoord op de vraag welk land een WK-titel het minst wordt gegund, bracht een op de vier deelnemers aan het onderzoek een stem uit op Marokko.

Het plaatste de actie Heel Holland achter Marokko in een geheel ander perspectief; het perspectief van de racistische drek die donderdag massaal op Facebook werd gestort nadat Metro de Marokkaanse voorpagina had geplaatst.

Toen was ik ook om. Dan zelfs nog liever Henk Spaan die in een heuvelachtig landschap net iets te enthousiast zingt dat we de Atlasleeuw niet in zijn hempie moeten laten staan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Ik las op Twitter een Tweet over het eigen doelpunt van Marokko:

"Verwarde man schiet in eigen doel"


:vhappy;
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Your best teacher is your last mistake.

Nationaal Marokkaans voetballied

Het voetballied is ingegeven door de profeet en heeft als titel: “Ik ben en blijf een trotse Marokkaan, dus elke ploeg in de poule gaat er aan.” :roll:

Wat ik niet hoor is dat die trotse Marokkaan vooral trots is omdat hij pas op de laatste plaats een uitgedroogde woestijnmoslim is. (lol)

Overigens met dank aan Pizzaman.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Belgen krijgen boete voor tonen vlag

Updated 20 min geleden
21 min geleden in BUITENLAND


ANTWERPEN - De Belgische politie gaat voetbalsupporters beboeten voor het tonen van hun vaderlandsliefde. Vlaggen die uit een auto steken, worden niet getolereerd en zelfs een vlag aan de voorgevel kan een dure grap worden.

Afbeelding
Deze vlag kan wél door de beugel. Ⓒ HOLLANDSE HOOGTE

De politie waarschuwt op Facebook dat Belgen bijvoorbeeld moeten oppassen met tricolore spiegelhoesjes. „Als die de richtingaanwijzers verbergen, of het zicht in de spiegels verminderen, kunnen ze leiden tot een boete van 58 euro.”

Niet alleen de spiegelhoesjes zitten in het verdomhoekje. De politie ’zevert’ over praktisch iedere vorm van vlagvertoon aan de auto. „Vlaggen waarvan de masten uit auto’s steken of die nummerplaten maskeren, worden niet getolereerd.”

Ondertussen waarschuwt een fiscaal expert, Michel Maus, voor vlaggen met het embleempje van een biermerk op gevels van huizen. In Vlaanderen geldt namelijk een ’belasting op uithang- of aanplakborden’. Vlaggen met een biermerk vallen daaronder.

Afbeelding
Dit kan dus niet, maar ook vlaggen aan gevels kunnen weleens een dure grap blijken. Ⓒ FACEBOOK / ZONE DE POLICE OUEST BRABANT WALLON

Burgemeesters kunnen zich weleens verplicht gaan voelen die belasting te heffen, aldus Maus, want mensen die dan wél belasting betalen, kunnen daarover gaan klagen.



De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Einde verhaal . Juichen hoeft niet meer Louis van Gaal.

Afbeelding

Marokko is uitgeschakeld op het WK voetbal in Rusland. De Marokkanen verloren met 1-0 van Portugal door een vroege goal van Cristiano Ronaldo.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

lol. [icon_lol.gif]

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Zo zielig...

Afbeelding
Strijdlust en verdriet in Schilderswijk na uitschakeling Marokko

Vol spanning zaten de tientallen kinderen en jongeren woensdag in de filmzaal van Buurthuis Samson in de Haagse Schilderswijk. Daar werd Portugal - Marokko op een groot scherm vertoond. Ging Marokko de laatste strohalm op dit WK grijpen, of was het na twee wedstrijden al voorbij? Het laatste scenario kwam uit. De sfeer was gemoedelijk, ondanks de angst dat er mogelijk weer rellen zouden uitbreken.

In november 2017 werd de plaatsing voor het WK door Marokko nog ontsierd door rellen in de Haagse Schilderswijk. De ME moest er aan te pas komen om de orde te herstellen. En in de dagen die volgden kwamen er verhalen naar buiten over het geweld van de politie.

Maar daar was afgelopen vrijdag en woensdag weinig van te merken. Dat zag ook Peter de Zwaan, projectleider bij Buurthuis Samson. Hij is de spin in het web bij het buurthuis. Ook bij de organisatie van deze voetbaldagen.

Preventieve werking
Alle wedstrijden van Marokko op dit WK zijn live te zien op een groot scherm, op verschillende plekken in de wijk. En daar gaat vooral een preventieve werking vanuit, legt hij uit. 'Wij kregen voorafgaand aan het WK al de vraag vanuit de gemeente of we iets gingen organiseren', legt De Zwaan uit. 'Onze grootste doelgroep hier is Marokkanen. Als we dit organiseren gaan we ook om de tafel met de politie en de gemeente Den Haag. Maar het blijft altijd lastig om het goed in te schatten.'

De Zwaan geeft wel toe dat alle ogen deze weken gericht zijn op de Schilderswijk. En ook is er veel aandacht voor het buurthuis. 'Het AD en de Telegraaf zijn hier al geweest. Net belde Hart van Nederland nog op of ze langs konden komen. Maar we hebben liever geen camera's, in verband met de privacy', zo zegt hij.

'Vijftig euro'
De wedstrijd van Marokko gaat minder goed. De WK-droom valt al na vier minuten in duigen als Ronaldo de 1-0 voor Portugal maakt. 'Ik kreeg vijftig euro van mijn oom, als Marokko zou winnen', zegt een van de jeugdige Marokkaanse fans. 'Maar ik denk het nu niet meer.'

Het enthousiasme in de rest van de zaal is door de goal overigens onverminderd groot. Bij elke kans van Marokko, of gemiste kans van Portugal, klinkt er luid gejuich in de zaal. 'Ik zweer dat is een penalty', schreeuwt iemand, als een Portugees de bal tegen de arm krijgt. In de pauze krijgen ze popcorn, chips en wat drinken.

Fluitsignaal
Maar het gejuich en de aanmoedigingen van het publiek heeft weinig uitgericht. Marokko verliest. Een groot deel sprint al voor het einde de zaal uit. En na het laatste fluitsignaal barst een van de kindjes zelfs in tranen uit. Maar het blijft woensdag rustig in de Schilderswijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Oeps...Mislukte grap miljardair maakt Senegal woest

Lord Alan Sugar maakte een grapje. Hij schreef ....Ik ken deze gasten van het strand in Marbella”, vergezeld van foto’s van allerhande zonnebrillen en handtassen, die door verkopers in het populaire strandoord tot vervelens toe worden aangeboden.

Afbeelding
De vergelijking zette kwaad bloed bij de president van Senegal. Zijn adviseur Jeugd en Sport, Ndongo Ndiaye, noemt ze ’schadelijk’ voor de spelers. „Iedereen hier praat erover. Natuurlijk moet er vrijheid van meningsuiting zijn. Maar dit was heel fout. Als ik zijn baas was, had ik hem ontslagen.”

Inmiddels is de tweet verwijderd. In een statement geeft Sugar het mislukken van zijn ’poging tot humor’ toe. „Ik heb er spijt van.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik wist niet dat de super miljonair met zijn niets-mis-mee-grap een baas heeft.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
LOL
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

Nog meer WK humor.

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Ariel schreef:Lord Alan Sugar maakte een grapje. Hij schreef ....Ik ken deze gasten van het strand in Marbella”, vergezeld van foto’s van allerhande zonnebrillen en handtassen, die door verkopers in het populaire strandoord tot vervelens toe worden aangeboden.
Volgens mij had ik eerder zoiets over al dat zwerfvuil ook al opgemerkt over de strada's en stranden in Benalmadena en Torremolinos. :roll:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: WK 2018

Bericht door Ariel »

King George schreef:
Volgens mij had ik eerder zoiets over al dat zwerfvuil ook al opgemerkt over de strada's en stranden in Benalmadena en Torremolinos. :roll:
Wij vertellen het niet door.
:shock: Maar goed dat jij niet net zo bekend bent als Lord Alan Sugar. Anders had jij nu ook in alle kranten gestaan, en had jij excuses moeten aanbieden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Ik help Lord Alan Sugar hopen dat zijn rug niet van rubber is en dat hij nooit zijn excuses zal aanbieden. Bij mij kunnen ze wachten totdat ze een ons wegen. Fuck dat zwerfvuil!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: WK 2018

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Wat mij opviel tot nu toe van deze WK is dat alle deelnemende moslimlanden een zeer goede partij voetbal op de grasmat leggen.

Maar ondanks hun geweldige prestatie ging de winst telkenmale aan hun islamitische neus voorbij naar . . . een niet-moslimland. Doorgaans met een christelijke statuur.

Dat zette mij aan het denken en ik kan niet anders dan tot de conclusie komen dat moslims behoren tot de mislukte mensensoort 'moslims' die door Allah gemeden wordt als de pest. Wie de smerige rituelen kent uit de moslimwereld waarbij men zich tot Allah wendt door op de grond te liggen met het achterwerk omhoog, begrijpt dat Allah dit niet op prijs stelt. Maar moslims behoren tot de achterlijken, de mislukte mensensoort 'moslims' die moeite hebben met logisch denken en niet willen begrijpen dat Allah keer op keer op keer de voorkeur geeft aan niet-moslims, ook al spelen moslims de sterren van de hemel. Allah maakt wel nieuwe sterren. Allah maakt voetbalsterren van spelers die geen aanhanger zijn van de historische vieze smerige pedofiele psychopaat profeet Mohammed en bijdragen tot winst richting het wereldkampioenschap, dankzij de hulp van Allah.

Moslim landen hebben moslim elftallen. Daar wringt hem de schoen en verklaart de achterstand in prestaties ten opzichte van niet-moslim landen. Deze achterstand in succes, waarbij Allah te kennen geeft een hekel aan moslims te hebben, doet zich overigens al honderden jaren voor in de islamwereld. En niet alleen wat sport betreft, maar in ALLES. Moslims zijn de grote loosers. Zelfs een klein landje als Israël maakte met zijn militaire macht achter elkaar gehakt van alle Arabische landen, waarvan de legereenheden uitsluitend bestonden uit met de kont omhoog naar Allah biddende moslims.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op vr jun 22, 2018 12:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

Polen - Senegal (1-2) was slechts de enige schandvlek. Zowel de Moslimlanden als de Afrikaanse landen werden flink teruggeduwd door de Europeanen, zeg maar op hun plaats gewezen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: WK 2018

Bericht door King George »

King George schreef:Ik help Lord Alan Sugar hopen dat zijn rug niet van rubber is en dat hij nooit zijn excuses zal aanbieden. Bij mij kunnen ze wachten totdat ze een ons wegen. Fuck dat zwerfvuil!
De hoop op een rechte rug bleek helaas te ijdel te zijn geweest. Hij heeft zijn keutel alweer ingetrokken.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie