Belg vraagt asiel aan in Nederland: ‘Teleurgesteld in Belgische regering’

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Belg vraagt asiel aan in Nederland: ‘Teleurgesteld in Belgische regering’

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif] Wat mij betreft geven we hem asiel. De taal hoeft hij niet meer te leren, en ook zijn waarde en normen zullen niet veel verschillen van de onze.
Belg vraagt asiel aan in Nederland: ‘Teleurgesteld in Belgische regering

Een wijkagent die dienst had in het asielzoekerscentrum in Budel keek verbaasd op toen een Belg zich bij hem aanmeldde. De man vroeg asiel aan omdat hij ‘teleurgesteld is in de eigen regering’, aldus de wijkagent.

Het Asielzoekerscentrum Cranendonck is een van de locaties in Nederland waar asielzoekers zich kunnen aanmelden. Daarbij worden onder andere digitale vingerafdrukken en handtekeningen geregistreerd. De wijkagent was daar zondag bij aanwezig.

Een van de nieuwe aanmeldingen was een Belgische man. “Het moet niet gekker worden”, zo liet de agent weten op Instagram. Hij benadrukt dat het geen grap van de Belg was.

De agent kon niet zeggen of de aanvraag wordt toegewezen of afgewezen. Over de aanmeldingen op zondag wordt op een later moment beslist. “Maar je kunt het denk ik wel raden,” zo liet de agent weten aan het Eindhovens Dagblad.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Belg vraagt asiel aan in Nederland: ‘Teleurgesteld in Belgische regering’

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Alle asielopeisers zijn teleurgesteld
in hun persoonlijke situatie.


Moet ik het nog maar weer eens herhalen dat politieagenten klootzakken zijn die meestal denken dat ze heel wat weten? Bijvoorbeeld waar Abraham de mosterd vandaan haalde. KLOOTZAKKEN die zich voor lul laten gebruiken. Dan ben je inderdaad een enorme klootzak als je bij de politie gaat werken! Ook dit is weer het zoveelste bewijs.

Ik hoef niet te raden. Ik weet het wel zeker: POLITIEK IS SMERIG.
Vandaar dat rechters in de wereld doorgaans net zo corrupt zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie