Straatsburg komt naar je toe via SMS

Plaats reactie
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Straatsburg komt naar je toe via SMS

Bericht door King George »

Na twaalven thuis aangekomen vanuit mijn werk maar eens wat SMS-jes en Appjes aan diversen opgestuurd naar aanleiding van wat er in Straatsburg gebeurde.


  • Om 21:28 kreeg ik van mijn broer dit bericht:

    > Geschoten hier vlakbij, ben in orde


    Hierna mijn reactie:

    > Hoorde het om 21:00 op de radio. Had eerder een auto waarvan de radio het niet deed. Vroeg me toen al af of je in Brussel zat of in Straatsburg. Was het doelwit de Kerstmarkt, net als een jaar geleden Berlijn? En hoe ver zit jouw hotel of studio daar vandaan? Zat je binnen of buiten?


    Waarop reactie van mijn broer terug terug:

    >
    Zit in restaurant vlakbij en schoten nog gehoord. Was in hoek kerstmarkt maar motief niet bekend. Dader identified maar geen info.Zit vast in restaurantop last politie. Hebben eten en drinken.




    Van de schutter nu bekend:

    - identiteit bekend. naam en foto wordt achtergehouden.
    - nog steeds voortvluchtig
    - 29 jaar oud. woonachtig en geboren in Straatsburg
    - bij huiszoeking wapens, munitie en explosieven gevonden
    - stond op een lijst van verdachte personen.

    Omstreeks 23:30 toen ik alleen in de werkauto zat en van Enkhuizen naar Zwaag terug reed telefonisch contact gehad met mijn broer. Toen nog steeds “restaurantarrest”. Ook hotel nog niet toegankelijk. Dus het zal een korte nacht worden.
    >
Laatst gewijzigd door King George op wo dec 12, 2018 2:03 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Straatsburg komt naar je toe via SMS

Bericht door King George »

Verbaasde mij hoeveel mensen na twaalf uur nog wakker waren, gelet op de reacties terug per SMS of App. Eentje belde nog vanuit Rotterdam, waar ik negen jaar (tussen 1994 en 2003) gewoond heb. Bleef nogal lang aan de lijn en zo werd het al gauw over tweeën.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Straatsburg komt naar je toe via SMS

Bericht door Ariel »

Spannende avond voor je broer King. Heb je vandaag nog contact met hem gehad? En jij had gelijk. De dader was/is nog steeds niet gepakt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Straatsburg komt naar je toe via SMS

Bericht door King George »

Half twee 's nachts werden de straten "vrij" gegeven en zat het restaurant "arrest" er op. Dat was dus een kort nachtje slapen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Straatsburg komt naar je toe via SMS

Bericht door mercator »

King George schreef:Half twee 's nachts werden de straten "vrij" gegeven en zat het restaurant "arrest" er op. Dat was dus een kort nachtje slapen.
Wat zat je broer daar te doen in Straatsburg King ? Ik mag toch hopen dat hij niet op de pay-roll van de EU maffia staat .
Spijtig eigenlijk dat de Allah Akhbar van dienst niet de kans heeft gezien om Juncker, Verhofstadt, Timmermans en vele anderen van hetzelfde slag te grazen te nemen. Dan konden die eens ervaren wat ze zelf daar hebben veroorzaakt tussen het schransen in 5 sterren restaurants door.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Straatsburg komt naar je toe via SMS

Bericht door King George »

De EC, directoraat generaal financiën, is zijn broodheer.
Laatst gewijzigd door King George op za dec 15, 2018 1:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Straatsburg komt naar je toe via SMS

Bericht door mercator »

King George schreef:De EC, directoraat financiën, is zijn broodheer.
No comment :thinking: ...er is eigenlijk maar één soort beroepen die even weinig respect verdienen, en dat zijn die types die op straat wandelen om parkeerbonnen uit de schrijven.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Straatsburg komt naar je toe via SMS

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
King George schreef:De EC, directoraat financiën, is zijn broodheer.
No comment :thinking: ...er is eigenlijk maar één soort beroepen die even weinig respect verdienen, en dat zijn die types die op straat wandelen om parkeerbonnen uit de schrijven.
Maar dat rekenen we onze King niet aan toch? :emm2: Die kan er ook niks aan doen dat hij zo'n slimme broer heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Straatsburg komt naar je toe via SMS

Bericht door King George »

Op 150 van zulke aantrekkelijke vacatures solliciteerden bij elkaar zo'n 57 000 kandidaten en de selectieprocedure duurde zo'n twee jaar. Alvast de oude baan opzeggen na het versturen van de sollicitatiebrief was dus ook niet aan de orde. Dit was in 1995. Toen werkte hij nog in Luxemburg. Drie jaar later ging hij in Brussel werken.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie