De domste uitspraak in de FFI-geschiedenis

Lodewijk Nasser
Contacteer:

De domste uitspraak in de FFI-geschiedenis

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae schreef:
Waarom zou jij last moeten hebben van de moslimterroristen, hebben ze je wat aangedaan (..)

Afbeelding
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Thomas

Re: De domste uitspraak in de FFI-geschiedenis

Bericht door Thomas »

Lodewijk Nasser schreef:Chaimae schreef:
Waarom zou jij last moeten hebben van de moslimterroristen, hebben ze je wat aangedaan (..)

Afbeelding
Ze is wel in heftige competitie met: http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=5703

"Doe rustig aan kreng"

En ik denk dat ze verliest.
Zij is gewoon dom.
De auteur van bovenstaande link niet.....
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Heeft iemand nog dommere uitspraken kunnen vinden. Post ze dan hier. Zelfs al zijn ze van mij
Sjoerd

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 5:40 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Lodewijk Nasser
Contacteer:

In het geheel is het nog dommer:

Ik heb wel last van ze. Kijk wat de joden de Palestijnen aandoen in Plaestina da's gewoon niet te zien. woon jij dan in Palestina?

Laat we het maar niet over de Amerikanen hebben, Chrsitenen wat zei de moslims in Afgahnistan en Irak aandoen. (Inderdaad ze moeten stoppen met het opbouwen van een land. Ze moeten stoppen met meisjes naar school laten. Stop ermee!

Amerikanen moeten ook stoppen met onthoofden en zelfmoordaanslagen.

Nee daar heb jij geen last van nou ik wel. Waarom zou jij last moeten hebben van de moslimterroristen, hebben ze je wat aangedaan, NEE!

Conclusie: Christenen zijn fout, maar moslimterroristen zijn engeltjes.

Grote praatjes heb je.

Ik kom hier niet meer stuk van het lachen.
Laatst gewijzigd door Lodewijk Nasser op wo okt 18, 2006 9:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ketter

Bericht door Ketter »

Aan allen,

Is het een goed idee om zo persoonlijk te worden?

D'r zit meestal wel veel emotie achter een 'domme' uitspraak. Misschien is ze niet zo 'dom' vanuit de ander z'n perspectief.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Ketter schreef:Aan allen,

Is het een goed idee om zo persoonlijk te worden?

D'r zit meestal wel veel emotie achter een 'domme' uitspraak. Misschien is ze niet zo 'dom' vanuit de ander z'n perspectief.

mvg,
Ketter
Je hebt emotioneel en je hebt dom. En dit is gewoon dom. Echt gigantisch dom. Hilarisch bijna...
DeSuper

Bericht door DeSuper »

Dit is alleen maar olie op een al behoorlijk heet vuur gooien.
FFD olé
fucmoh

Bericht door fucmoh »

Lodewijk Nasser schreef:Heeft iemand nog dommere uitspraken kunnen vinden. Post ze dan hier. Zelfs al zijn ze van mij
Sorry, hoor. Heb je de postings van Maroc21 en Battle4peace weleens onder de loep genomen.
Polleke

Bericht door Polleke »

Chaimae is 17 lentes jong. Jong betekent onervaren. Om haar nou meteen hard aan te pakken is enigzins onrechtvaardig.

De uitspraken van onze letter fanaat Maroc_21 vind ik wel walgelijk.

De domste uitspraak ooit die ik ben tegengekomen:
Als Aisha op een 9 jarige leeftijd volgroeid en zelf instemde en haar ouders toestemming hebben gegeven dan betwijfel ik de 9 niet en heb geen moeite met het getal "negen" (tis maar een getal). De Profeet die de letter van de Wet volgt kan niet handelen tegen de regels.
Erelid van de pedopartij, Maroc 21.
iqra

Bericht door iqra »

pedofilie is verboden, ook in de islam!
onderschat de kleine zondes niet! Grote bergen komen voort uit kleine zondes.

Labeik Ya Rasool Allah!
Thomas

Bericht door Thomas »

iqra schreef:pedofilie is verboden, ook in de islam!
Je LIEGT......
Kijk naar Mohammed en Aisha. 6 jaar jong toen ze met die oude man moest trouwen.
9 jaar jong toen ze moest neuken met hem
JE LIEGT DUS!
Context???
Uitleg???
Polleke

Bericht door Polleke »

Thomas schreef:
Je LIEGT......
Kijk naar Mohammed en Aisha. 6 jaar jong toen ze met die oude man moest trouwen.
9 jaar jong toen ze moest neuken met hem
JE LIEGT DUS!
De islamitische wet is niet van toepassing op de profeet! Die mag lekker alles doen wat zijn volgelingen niet mogen doen!
Tenzij het jonge meisje:
1. menstrueert
2. instemt met het huwelijk
3. toestemming krijgt van haar ouders.

Je kunt vrouwen natuurlijk ook alleen als broedmachine gebruiken als je met ze trouwt als ze wilsonbekwaam zijn! Salafa Sutra!Romantiek op zijn Mohammedaans!
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Dat is niet waar:
Volume 7, Boek 62, Nummer 64:

Verteld door ‘Aïsja:

Dat de Profeet haar trouwde toen zij zes jaar oud was en hij consumeerde zijn huwelijk toen zij negen jaar oud was, en vervolgens bleef zij bij hem gedurende negen jaren (dat wil zeggen, tot zijn dood)..
Het staat ook in de Koran. Deze staat mannen toe om meisjes te trouwen die de pubertijd nog niet hebben bereikt.

65:1-4:

O Profeet, als jullie van de vrouwen scheiden, scheidt dan van hen met inachtneming van hun perioden, en berekent de perioden (precies) ...En voor hen die (gezien hun leeftijd) onzeker zij omtrent de menstruatie van jullie vrouwen; als jullie (mannen) twijfelen is hun wachttijd drie maanden. En (dit geldt ook voor) hen die nog geen menstruatie hebben. Voor hen die zwanger zijn geldt de wachttijd totdat zij hebben gebaard wat zij dragen. ( Siregar, benadrukking toegevoegd.
Lodewijk Nasser
Contacteer:

En het is weer raak. Nep-moslima heeft weer toegeslagen:
Eeen Moslima heeft zelfrespect en wordt gerespecteerd door Moslims.. ze ziet haarzelf als een diamantje.Kan je van de Nederlandse vrouwen(niet allemaal, wil niet generaliseren) niet zeggen he.
Chaimae

Bericht door Chaimae »

Weet je ik lees dit voor het eerst, voel me vereerd.

Ik ga nu bidden, dat gaat voor alles.

Beslemaa..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Abdel komt nu ook in aanmerking
Toen ik schreef dat "eerwraak geen zaak van moslims" bedoelde ik dat het voorkomt in iedere religie en achtergronden; weet u hoeveel Europeanen hun vrouw , partner en kinderen jaarlijks vermoorden.
En ten tweede welke God wij aanbidden , wij aanbidden God van Arbaham , Moezes , Jezus (Isa ben Mariam) en Mohamed (gezegend is zijn naam)
En in iedere hemelse geloof wordt ons voorspegeld hel of paradijs.
Het staat ook geschreven" o gij gelovige de ongelovige en de kristenen zullen u nooit appreciëren tot dat gij u bekeerd tot hun ongeloof"
En ook " hak op de nekken der ongelovige want het is niet gij die hun dood maar Allah heeft ze gedood"
Islam is een vredelievende Godsdienst en als het moet zijn wij wraakzuchtig en bloeddorstig, gematigde moslims bestaan niet die zijn allemaal afvallers en hun loon is de dood.
terwijl ik toch bezig ben wel ik graag weten wat is er in Nederland de laatste jaren , islamfobie ,rassenhaat , discriminatie en nog meer
Maar vergeet niet dat de moslims een fier volk is en de beste Om ma in deze wereld.
Ik zou ze maar niet blijven na trappen en beleedgen, weet dat er meer dan 3 miljard moslims zijn.
Wij vragen ook geen recpect van atheïst maar enkel om ons te nemen zoals wij zijn en ge moet niet verwachten met wat de zionisten en hun bondgenoten onder assimilatie , integratie en wat nog komen
wij zullen nooit ons geloof verloochenen en ik persoonlijk wel leven met islam en sterven voor islam.
Jullie beschaving en rijkdomen rusten op moord en plunderingen denkt maar aan jullie zeevaarders die welvaart van nu komt uit arme landen die uitgeperst worden.
Maar wij zijn verraden door ons macht hebbers zij leven en verdelen rijkdommen hun einde is nabij.
En wij moeten komen bedelen bij jullie terwijl de kapitaal van ons is.
En geloof me de moslims zijn in staat om grote dingen te realiseren.
Polleke

Bericht door Polleke »

Chaimea gaat voor een herkansing:
Goede daden doe ik voor Allah swt, mijn Heer. Alles wat ik doe, doe ik voor Hem. De Islam staat niet voor onderdrukking, maar voor liefde.Liefde voor je naastemensen en respect voor anderen.
Da's ook de gedachte van 30 nieuwe slachtoffers morgen op Eerste Kerstdag als er weer ergens een autobom afgaat in Bagdad, van de Mudjadden die in Darfur een vluchtelingenkamp binnenvallen, Palestijnen hun raketten lanceren, van de Hezbollah die nieuwe haat-tv lanceert, van het jonge meisje in Egypte als haar clitoris en schaamlippen worden weggesneden, in Pakistan waar gemiddeld elke 5 minuten een vrouw verkracht wordt, in Iran weer een 10 jarig meisje wordt uitgehuwelijkt, van de Marokkaanse drugsdealer die in een willekeurige West-Europese stad zijn lugubere handel bedrijft, als in Afghanistan de Taliban weer een school platbranden en een onderwijzeres vermoorden, een Filipijnse wegens 'overspel' ter dood wordt veroordeeld, van alle jonge vrouwen die verstoten zijn door hun familie, van de 'verrader' die een brandende autoband krijgt of aan een vleeshaak wordt opgehangen (een hobby van de vriendjes van Gretha Duisenberg), in Den Haag of Amsterdam weer een jonge moslima van huis wegloopt, van de iman die 4 bijvrouwen heeft en ondertussen Nederlands belastinggeld gebruikt voor zijn moskeetje, van de miljoenen schapen die op 31 december wereldwijd zonder verdoving geslacht worden...

Met Kerstmis verdrijft het licht de duisternis, ik zal dit jaar eens een extra kaarsje opsteken......
Thomas

Bericht door Thomas »

Polleke schreef:Chaimea gaat voor een herkansing:
Goede daden doe ik voor Allah swt, mijn Heer. Alles wat ik doe, doe ik voor Hem. De Islam staat niet voor onderdrukking, maar voor liefde.Liefde voor je naastemensen en respect voor anderen.
Da's ook de gedachte van 30 nieuwe slachtoffers morgen op Eerste Kerstdag als er weer ergens een autobom afgaat in Bagdad, van de Mudjadden die in Darfur een vluchtelingenkamp binnenvallen, Palestijnen hun raketten lanceren, van de Hezbollah die nieuwe haat-tv lanceert, van het jonge meisje in Egypte als haar clitoris en schaamlippen worden weggesneden, in Pakistan waar gemiddeld elke 5 minuten een vrouw verkracht wordt, in Iran weer een 10 jarig meisje wordt uitgehuwelijkt, van de Marokkaanse drugsdealer die in een willekeurige West-Europese stad zijn lugubere handel bedrijft, als in Afghanistan de Taliban weer een school platbranden en een onderwijzeres vermoorden, een Filipijnse wegens 'overspel' ter dood wordt veroordeeld, van alle jonge vrouwen die verstoten zijn door hun familie, van de 'verrader' die een brandende autoband krijgt of aan een vleeshaak wordt opgehangen (een hobby van de vriendjes van Gretha Duisenberg), in Den Haag of Amsterdam weer een jonge moslima van huis wegloopt, van de iman die 4 bijvrouwen heeft en ondertussen Nederlands belastinggeld gebruikt voor zijn moskeetje, van de miljoenen schapen die op 31 december wereldwijd zonder verdoving geslacht worden...

Met Kerstmis verdrijft het licht de duisternis, ik zal dit jaar eens een extra kaarsje opsteken......
Mag de mijne ernaast staan Ketter. Ik ben wel atheist maar baat het niet...het schaadt ook niet.
(En als de kans zelfs minder dan 0,00001% is dat het wel helpt heeft mijn kaarsje ook nut.)
Context???
Uitleg???
Ketter

Bericht door Ketter »

Thomas schreef:

Mag de mijne ernaast staan Ketter. Ik ben wel atheist maar baat het niet...het schaadt ook niet.
(En als de kans zelfs minder dan 0,00001% is dat het wel helpt heeft mijn kaarsje ook nut.)
Het is Polleke die dat schreef, niet ik. :)

Maar zet ons beider kaarjes (van Thomas en mij) er ook naast, Polleke.

Voor ons geldt het niet als gebed of als magische toverspreuk, maar als teken van solidariteit van gewone mensen die leiden onder onmenselijke ideologieën. Zei het een (interpretatie van) welbepaalde religieën, zei het koud kapitalisme, zie het wat dan ook dat leiders macht geeft en veel-te-rijke mensen geld.

Want al geloof ik niet het magische van de geboorte van Jezus, hij was in vele opzichten ook een man van vrede en solidariteit met zwakkeren. En laat ons ook niet vergeten dat kerstmis het feest is van de terugkeer van het licht. En het wezen van een kaars is ook licht.

En als Chaimae Islam ziet als naastenliefde, dan zegt dat volgens mij veel goeds over Chaimae, en niet zozeer over Islam.

mvg,
Ketter

Noot: als het vanavond donker is, steek ik twee kaarsen aan buiten.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Thomas

Bericht door Thomas »

Ketter schreef:
Thomas schreef:

Het is Polleke die dat schreef, niet ik. :)

Maar zet ons beider kaarjes (van Thomas en mij) er ook naast, Polleke.

Voor ons geldt het niet als gebed of als magische toverspreuk, maar als teken van solidariteit van gewone mensen die leiden onder onmenselijke ideologieën. Zei het een (interpretatie van) welbepaalde religieën, zei het koud kapitalisme, zie het wat dan ook dat leiders macht geeft en veel-te-rijke mensen geld.

Want al geloof ik niet het magische van de geboorte van Jezus, hij was in vele opzichten ook een man van vrede en solidariteit met zwakkeren. En laat ons ook niet vergeten dat kerstmis het feest is van de terugkeer van het licht. En het wezen van een kaars is ook licht.

En als Chaimae Islam ziet als naastenliefde, dan zegt dat volgens mij veel goeds over Chaimae, en niet zozeer over Islam.

mvg,
Ketter

Noot: als het vanavond donker is, steek ik twee kaarsen aan buiten.
Mijn excuses aan Polleke en Ketter voor de verwisseling.
Verder verandert het niets aan mijn intenties.
En hoe meer licht hoe beter
Laatst gewijzigd door Thomas op di dec 26, 2006 2:07 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Context???
Uitleg???
Bengazi
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

Lodewijk Nasser schreef:In het geheel is het nog dommer:

Amerikanen moeten ook stoppen met onthoofden en zelfmoordaanslagen.
Sinds wanneer plegen de amerikanen zelfmoordaanslagen ? Over onthoofden weet ik niet, het is in elk geval minder dan de geitenneukers doen.
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Het was satirisch bedoeld Bengazi...
Lodewijk Nasser
Contacteer:

om u
de waarhied te zeggen sterft een moslim tussen 60 en 66 jaar
Polleke

Bericht door Polleke »

Ook van Abdel:
Zoals u vast stelt hebben wij geen sociaal zekerheid of verzekeringen
in echte moslimlanden want Allah zorgt voor ons
Ja dat doet Allah fantastisch. Volgens mij heeft ie last van faalangst want het wil maar niet lukken. Of hij bestaat gewoon helemaal niet, dan heb je meteen een sluitende verklaring voor alle problemen in moslimlanden.

Zelfs in Somalië juicht de bevolking als de troepen van Allah verdreven worden....
Plaats reactie