Voor diegenen met een klein 'pietje' ...

sprot

Voor diegenen met een klein 'pietje' ...

Berichtdoor sprot » Vr Nov 03, 2006 1:14 pm

Wonderjock helpt man beter voor de dag te komen
AMSTERDAM - Na de 'wonderbra' voor vrouwen komt nu de wonderjock voor mannen. Hiermee introduceert aussieBum een onderbroek die de man helpt om 'het zaakje' naar voren te plaatsen, daar ook te houden, „en trots, groter dan normaal aan de wereld te laten zien”, aldus aussuBum.

Ontwerper Sean Ashby vertelt trots dat van het type onderbroek - toepasselijk Patriot genoemd - er in zeven dagen wereldwijd al meer dan 50.000 zijn verkocht. „Jarenlang hebben vrouwen de wonderbra gebruikt om hun borsten goed te laten uitkomen en om te worden opgemerkt. AussieBum beantwoordt aan de meest gevraagde wens van mannen. Ze willen overal groter lijken, inclusief wat in hun broek zit”, stelt het Australische bedrijf.
Misschien voor onze moslimmannen die zich nogal vlug op hun pik getrapt voelen .... :lol:
Afbeelding
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

seagal

Re: Voor diegenen met een klein 'pietje' ...

Berichtdoor seagal » Do Nov 09, 2006 1:52 am

Laatst gewijzigd door seagal op Do Nov 09, 2006 12:15 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Manon

Berichtdoor Manon » Do Nov 09, 2006 11:46 am

Ik zie toch een probleempje:

In tegenstelling tot de wonderbra, waarbij de mannelijke hersencellen dikwijls toch al ingedaald zijn op het ogenblik dat die wonderbra uitgaat, DIENT het mannelijk opgeblazen segment ergens voor.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

nadia

Re: Voor diegenen met een klein 'pietje' ...

Berichtdoor nadia » Do Nov 09, 2006 5:46 pm

lieffie, je hebt wat fouts gedaan.
er is geen link naar je mooie plaatje van binladen, tot later.

liefs nadia

Linda Danvers

Berichtdoor Linda Danvers » Do Nov 09, 2006 7:25 pm

Zo'n onderbroek is een teken van onzekerheid.

In slappe toestand kun je niet zoveel over het mannelijk lid zeggen. Als het koud is, krimpt het zaakje ook nog eens. Dan kan het verschil tussen slap en volledig stijf wel 10cm of zelfs meer zijn. Bovendien zijn de meeste vrouwen niet zo gefixeerd op penislengte dat is een mannelijke obsessie. Ik weet nog dat ik als 14-jarige voor het eerst las hoe groot mannen vonden dat ze moesten zijn bij een volledige erectie. 19-25 cm. Ik schrok nogal. De daadwerkelijke lengte was 10-17 cm las ik tot mijn grote opluchting. Dat is groot zat.

Terug naar “FFI Nederlands Café”