Gesprek met Ikkeniet.

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Chaimae is erg snel geneigd te grijpen naar de Koran.
Chaimae kan niet zonder regels leven.
Ik geloof in God,maar kan niet in God geloven zonder een geloof.
Dan ga ik uiteindelijk weer terug naar de Islam.

Zo ben ik.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:Chaimae is erg snel geneigd te grijpen naar de Koran.
Chaimae kan niet zonder regels leven.
Ik geloof in God,maar kan niet in God geloven zonder een geloof.
Dan ga ik uiteindelijk weer terug naar de Islam.

Zo ben ik.
Je kunt wel in God geloven zonder geloof, want als God bestaat én we hebben vrije wil... dat wil die helemaal geen religie.

Bedenk, Chaimae, een eeuwig en behoefteloos wezen waarom zou die behoefte hebben aan onze aanbidding? Daarom noem ik geloof ook geen criterium om een mens op goedheid te evalueren.

mvg,
Ketter

PS: Daarin is Boeddhisme heel sterk in, die spreekt niet over God en weet je... wetenschappelijk niet tegen te bewijzen. Geloof me, ik heb het al eens bekeken.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:Chaimae is erg snel geneigd te grijpen naar de Koran.
Chaimae kan niet zonder regels leven.
Ik geloof in God,maar kan niet in God geloven zonder een geloof.
Dan ga ik uiteindelijk weer terug naar de Islam.

Zo ben ik.
Al eens ooit van Time Manager gehoord Chaimae?

Lijkt me een ideaal middel voor jou om via zelf opgelegde regels je eigen doelstellingen te kunnen bereiken.

http://www.timemanager.com/timemanager/ ... defbac5581
db412566b20030ed2f/c125677d004e81b2412566c00046c6c9!OpenDocument


Misschien is het interessant om daar eens een topic over te openen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Niemand die zijn/haar nummer wilt geven om gewoon één keer met Ikkeniet te discussieren.
Anders geef ik zijn nummer,voor de mensen die hun nummers niet willen geven en dan mag jij Ikkeniet bellen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Niemand die zijn/haar nummer wilt geven om gewoon één keer met Ikkeniet te discussieren.
Anders geef ik zijn nummer,voor de mensen die hun nummers niet willen geven en dan mag jij Ikkeniet bellen.
Ik denk niet dat iemand iikeniet wil bellen Chaimae.
En het is ook niet verstandig om zijn nummer op dit forum te zetten.
Ter bescherming van Ikkeniet.

Niet doen dus Chaimae.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:Niemand die zijn/haar nummer wilt geven om gewoon één keer met Ikkeniet te discussieren.
Anders geef ik zijn nummer,voor de mensen die hun nummers niet willen geven en dan mag jij Ikkeniet bellen.
Ik denk niet dat iemand iikeniet wil bellen Chaimae.
En het is ook niet verstandig om zijn nummer op dit forum te zetten.
Ter bescherming van Ikkeniet.

Niet doen dus Chaimae.

Mischien wel, hij wilt gewoon een discussie met iemand voeren over de Islam.
Mocht er iemand geintresseerd zijn dan stuur ik zijn nummer uiteraard in een PM'tje,ben niet gek zijn nummer hier op 't internet te zetten. :wink:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef: Mischien wel, hij wilt gewoon een discussie met iemand voeren over de Islam.
Hmmm, ik geloof dat niet. Denk jij dat ik een telefoonnummer zomaar ga geven aan een willekeurig iemand?! Ik heb kinderen, hoor!

De plaats om een discussie te voeren in een forum, niet de telefoon. Je moet rustig kunnen nadenken en je antwoord formuleren, gebruik makende van referentiemateriaal. Het is geen politiek debat, weet je.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
Ariel schreef:
Chaimae schreef:Niemand die zijn/haar nummer wilt geven om gewoon één keer met Ikkeniet te discussieren.
Anders geef ik zijn nummer,voor de mensen die hun nummers niet willen geven en dan mag jij Ikkeniet bellen.
Ik denk niet dat iemand iikeniet wil bellen Chaimae.
En het is ook niet verstandig om zijn nummer op dit forum te zetten.
Ter bescherming van Ikkeniet.

Niet doen dus Chaimae.

Mischien wel, hij wilt gewoon een discussie met iemand voeren over de Islam.
Mocht er iemand geintresseerd zijn dan stuur ik zijn nummer uiteraard in een PM'tje,ben niet gek zijn nummer hier op 't internet te zetten. :wink:
Als ikkeniet wel wil discussieren dan kan dit hier op het podium.
Maar ik begrijp het wel. Ikkeniet wil slechts met een van ons (naar zijn eigen keuze waarschijnlijk) praten.

Jammer dat ikkeniet niet de regels vaststelt.....


Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Wat wil IkkeNiet eigenlijk bereiken met een dergelijke discussie over de telefoon?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Polleke schreef:Wat wil IkkeNiet eigenlijk bereiken met een dergelijke discussie over de telefoon?
Beetje druk zetten, beetje dreigementen geven.

Chaimae is dan nog zo slim om haar eigen foto te gebruiken als avatar.

"pak me dan als je kan"... dat ze zich verder amuseert hoor.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

circe schreef:
Polleke schreef:Wat wil IkkeNiet eigenlijk bereiken met een dergelijke discussie over de telefoon?
Beetje druk zetten, beetje dreigementen geven.

Chaimae is dan nog zo slim om haar eigen foto te gebruiken als avatar.

"pak me dan als je kan"... dat ze zich verder amuseert hoor.
Mmm, zulke dreigementen kunnen we gebruiken voor een leuke multimediale presentatie.

Zullen we bellen met z'n tienen tegelijk?
Menneke
Berichten: 313
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 6:36 pm
Locatie: Utrecht

Re: Gesprek met Ikkeniet.

Bericht door Menneke »

Chaimae schreef:mohammed zegt:
luister
Opdracht aan iemand die eigelijk niet wil horen wat gezegd wordt. Zorg dat je iets te vertellen hebt dat de ander horen wil.
Chaimae schreef:mohammed zegt:
ik respecteeer hun keuze niet door mij lastig gevallen te worden
Wie heeft hem verteld wat "hun" willen? of is dit een smoes om de discussie niet aan te hoeven gaan?
Chaimae schreef:mohammed zegt:
als je wilt
mohammed zegt:
kun je me iemand van hun geven wie je wilt
mohammed zegt:
ik zal die persoon bellen
mohammed zegt:
en alles opnemen
mohammed zegt:
tenslotte zal ik je alles laten horen
Wat durft hij wel door de telefoon en niet hier op het forum te zeggen?
Chaimae schreef:Chai, zegt:
Heb hun nummers niet ..
mohammed zegt:
kies maar wie je wilt
mohammed zegt:
vraag het ze maar
Chai, zegt:
okee
mohammed zegt:
van wie je denkt de slim is
mohammed zegt:
het lachen zal je vergaan
Moet een discussie gevoerd worden om iemand belachelijk te maken? deze insteek zegt meer van de persoon die op deze manier een discussie ingaat, dan van de persoon die hij belachelijk wil maken.
Chaimae schreef:mohammed zegt:
en ik vergeef je dit gedrag nooit
mohammed zegt:
maar ik doe mijn plicht
mohammed zegt:
en ik hoop dat als je ooit ongelovig wordt nooit wordt gedumpt omdat je een paar ponbdjes dikker bent geworden
In Nederland respecteren wij een persoon voor zijn inhoud (het karakter en inteligentie, hun uniek zijn) en niet voor het uiterlijk. Wij hoeven door de omvang van de vrouw niet te laten zien hoe goed wij het hebben. En ik heb nog nooit gehoord van een man die zijn vrouw in de steek liet omdat ze wat dikker was geworden. Dat overkomt bijna iedereen.
Chaimae schreef:mohammed zegt:
en ik hoop dat je nooit de Islam zwart gaat maken
Als je niet meer een bepaald geloof aanhangt, hoeft toch niet metteen de eerste en enige actie, het zwart maken van dat geloof te zijn?
Je hoeft niets te doen. Het zijn de fanatieke gelovigen, die in hun drang de andere mensen in de wereld op de hoogte te moeten brengen van hun dwaling, die de islam zwart maken. Als je zo fanatiek bezig gaat, bereik je het tegengestelde van wat je wilt uitdragen. De gelovigen die je niet meer hoeft te bekeren vinden je flink (denk ik). Maar de ongelovige of anders denkende, krijgen van dat gedrag juist een afkeer en een negatieve kijk op de islam.
mohammed zegt:
Chaimae schreef:en ik hoop dat je zo eerlijk bent om ook eens de andere kant van het verhaal te horen

Voilá.
Eindelijk een geloofsgenoot, die wil hebben dat je eens naar ons gaat luisteren Chaimae.

Naast de opmerkingen die ik hierboven geplaatst heb, vind ik deze mohamed ook een eng manneke. Hij doet zijn naam eer aan.
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Ariel schreef:Nou, ik begrijp het wel.

Mohammed wil telefoon nummers van ons.
Mohammed kan de pot op.
Niemand op deze site is zo gek om zijn telefoon nummer te geven.
Heel gevaarlijk.
Als Mohammed met ons wil praten kan dat via deze site.
Als je hem nog eens spreekt kan je hem vertellen dat hij van harte welkom is, en dat hij ons niet lastig valt.

En Mo is een beetje gestoord om te zeggen dat Nederlandse mannen hun vrouw dumpen omdat ze een paar kilo te zwaar weegt.

Mo is niet slim, Mo durft niet met ons in discussie omdat hij dan de discussie verliest.
Hoe rot het ook voor hem is, maar Islam is niet te verdedigen.
Je kan het onverdedigbare nou eenmaal niet verdedigen.
Dom dat Mo dit niet in ziet.

Ikkewel.

En Mo is nou pissed of omdat Chaimae niet zo,n gemakkelijk prooi is als hij verwacht had.
Mo heeft de ziekte in dat Chaimae een willetje van haar zelf heeft.

Domme Mo.

Heb ik het telefoon gesprek goed begrepen Chaimae

De discutie heb jij (julie) al verloren, want Chaema heeft duidelijk voor de islam gekozen. Hoe slim je ook mag zijn, maar de islam haal je nooit neer.
allah oe akbar
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De discutie heb jij (julie) al verloren, want Chaema heeft duidelijk voor de islam gekozen
Het woord blijft hangen en rondspelen in haar hoofd. Zoals elk zaadje heeft het tijd nodig om te kiemen.
De Imam mag dan nog zo zijn best doen de vruchtbare aarde in haar hoofd duister en tijdelijk onvruchtbaar te houden. Wat denken jullie. Houden jullie dat gans haar leven vol?
Hoe slim je ook mag zijn, maar de islam haal je nooit neer.
Wij willen jullie valse religie hier niet. Elke dag komt haar ogenblik van verdwijnen een beetje dichter bij.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

BFA schreef:
De discutie heb jij (julie) al verloren, want Chaema heeft duidelijk voor de islam gekozen
Het woord blijft hangen en rondspelen in haar hoofd. Zoals elk zaadje heeft het tijd nodig om te kiemen.
De Imam mag dan nog zo zijn best doen de vruchtbare aarde in haar hoofd duister en tijdelijk onvruchtbaar te houden. Wat denken jullie. Houden jullie dat gans haar leven vol?
Hoe slim je ook mag zijn, maar de islam haal je nooit neer.
Wij willen jullie valse religie hier niet. Elke dag komt haar ogenblik van verdwijnen een beetje dichter bij.

iedere mens die jij weghaalt uit de islam, is er tien die wij bekeren naar de islam.
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

momo schreef:
BFA schreef:
De discutie heb jij (julie) al verloren, want Chaema heeft duidelijk voor de islam gekozen
Het woord blijft hangen en rondspelen in haar hoofd. Zoals elk zaadje heeft het tijd nodig om te kiemen.
De Imam mag dan nog zo zijn best doen de vruchtbare aarde in haar hoofd duister en tijdelijk onvruchtbaar te houden. Wat denken jullie. Houden jullie dat gans haar leven vol?
Hoe slim je ook mag zijn, maar de islam haal je nooit neer.
Wij willen jullie valse religie hier niet. Elke dag komt haar ogenblik van verdwijnen een beetje dichter bij.

iedere mens die jij weghaalt uit de islam, is er tien die wij bekeren naar de islam.
Zoals gewoonlijk praat je weer een partij onzin waar de honden geen brood van lusten.
Maar droom lekker door. Je wordt wel een keer hardhandig wakker gemaakt!!!!

Oh ja, wanneer ga je eindelijke antwoord geven op alle vragen die door ons aan jou zijn gesteld.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

momo schreef:
BFA schreef:
De discutie heb jij (julie) al verloren, want Chaema heeft duidelijk voor de islam gekozen
Het woord blijft hangen en rondspelen in haar hoofd. Zoals elk zaadje heeft het tijd nodig om te kiemen.
De Imam mag dan nog zo zijn best doen de vruchtbare aarde in haar hoofd duister en tijdelijk onvruchtbaar te houden. Wat denken jullie. Houden jullie dat gans haar leven vol?
Hoe slim je ook mag zijn, maar de islam haal je nooit neer.
Wij willen jullie valse religie hier niet. Elke dag komt haar ogenblik van verdwijnen een beetje dichter bij.

iedere mens die jij weghaalt uit de islam, is er tien die wij bekeren naar de islam.

En als ze daar bij blijven,word het nog druk in de hel.
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

iedere mens die jij weghaalt uit de islam, is er tien die wij bekeren naar de islam.
Snelst groeiende religie ter wereld is het Christendom.

In Afrika worden meer Moslims Christen dan Islam bijkrijgt door ongebreidelde voortplanting.

China kiest ook massaal voor het Christendom.

Die enkele Europeanen die jullie kunnen bekeren, maak ik me niet druk om. De meesten zijn jullie binnen het jaar reeds kwijt.

Religieshopping noemen wij dat.
Je vergeet dat hieralles consumeerbaar is.

Het aantal Atheisten groeit ook steeds.

PS: Een warme croissant elke dag bij ontbijt is lekker .
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

ja lekker warme croissants.
Bij de aldi 4 stuks voorgebakken voor 0,49 ct.

en dat is niet islam,maar islekker
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

en dat is niet islam,maar islekker
Oorspronkelijk, 1683 Wenen, is de croissant symbool voor een Moslim die niet meer is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

BFA schreef:
en dat is niet islam,maar islekker
Oorspronkelijk, 1683 Wenen, is de croissant symbool voor een Moslim die niet meer is.
o

ahhaahhaahahahah,nu staat ik met een mond vol tanden.

( gelukkig maar)
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De vorm van de croissant is een nabootsing van de maansikkel van Islam.
Voor de eerste keer gebakken, om de overwinning te vieren op het Ottomaanse leger dat voor de poorten van Wenen stond. De croissant is om de europeanen eraan te blijven herinneren. We lusten de Moslims warm.
Deze overwinning in Wenen heeft tot nu toe Europa Moslimvrij gehouden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

De discutie heb jij (julie) al verloren, want Chaema heeft duidelijk voor de islam gekozen. Hoe slim je ook mag zijn, maar de islam haal je nooit neer.

Al 7amdollilah.
De Islam is mijn geloof en ben er trots op.
Ik ben nu 100% zeker van mijn geloof.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

BFA schreef:De vorm van de croissant is een nabootsing van de maansikkel van Islam.
Voor de eerste keer gebakken, om de overwinning te vieren op het Ottomaanse leger dat voor de poorten van Wenen stond. De croissant is om de europeanen eraan te blijven herinneren. We lusten de Moslims warm.
Deze overwinning in Wenen heeft tot nu toe Europa Moslimvrij gehouden.
Werkelijk ongelooflijk, ik zit de hele tijd te goooglen. Ik sta er versteld van.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

beste chaimae,

nu je vor 100% zeker ben van je geloof
zal je mij dan het volgende kunnen veklaren
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=7066

de koran beweerd toch het letterlijke complete en onveranderde woord van God te zijn.

Zelf jullie leiders en de metgezellen van Mohammed beweren anders...
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Plaats reactie