Hoer haat moslims

Lodewijk Nasser
Contacteer:

Hoer haat moslims

Bericht door Lodewijk Nasser »

Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Anneke

Bericht door Anneke »

Hahahaha, geniaal!

Zelfs de hoeren... :wink:
Linda Danvers

Bericht door Linda Danvers »

Het is algemeen bekend dat de dames die achter de ramen zitten dikwijls Moslims weigeren. Op de wallen schijnt dat vrij veel voor te komen.
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Mensen die laag staan op de maatschappelijke treden, halen er plezier uit om mensen die nog lager staan te vernederen.
Polleke

Bericht door Polleke »

Op de wallen werken veel dames met een Oost-Europese achtergrond. Daar hebben ze zo hun eigen gedachten over de toegevoegde waarden van de islamitische/Ottomaanse periode.

De Oost-Europese volkeren, de 'slaven' zijn honderden jaren lang geterroriseerd door de Ottomaanse horden. Fameus is de slachting van Maygar (Hongarije) na de slag om Wenen in 1683. Na het verlies hebben de Ottomaanse troepen honderdduizenden weerlozen mannen en vrouwen afgeslacht. De van Instanbul afhankelijke sultanaten, rondom de Zwarte Zee em de Krim voerden dezelfde politiek.

Moslims zijn daar, om het zacht uit te drukken, niet erg poppulair.
Iznogoodh

Bericht door Iznogoodh »

Polleke schreef:Op de wallen werken veel dames met een Oost-Europese achtergrond. Daar hebben ze zo hun eigen gedachten over de toegevoegde waarden van de islamitische/Ottomaanse periode.

De Oost-Europese volkeren, de 'slaven' zijn honderden jaren lang geterroriseerd door de Ottomaanse horden. Fameus is de slachting van Maygar (Hongarije) na de slag om Wenen in 1683. Na het verlies hebben de Ottomaanse troepen honderdduizenden weerlozen mannen en vrouwen afgeslacht. De van Instanbul afhankelijke sultanaten, rondom de Zwarte Zee em de Krim voerden dezelfde politiek.

Moslims zijn daar, om het zacht uit te drukken, niet erg poppulair.
Niet vreemd dus dat de Serviers de Slag op het Merelveld nog steeds herdenken.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Linda Danvers

Bericht door Linda Danvers »

Bovendien zouden deze mannen dankbaar moeten zijn. Zo worden ze behoed voor zonde. Moslims en Christenen hebben daar überhaubt niks te zoeken.

Hypocriet zooitje.
Yassine

Bericht door Yassine »

Linda Danvers schreef:Het is algemeen bekend dat de dames die achter de ramen zitten dikwijls Moslims weigeren. Op de wallen schijnt dat vrij veel voor te komen.

Je zou echt trots moet zijn om van een vrouw te horen die 35x per dag word gepakt ik haat moslims.
Banned
Monique

Bericht door Monique »

Yassine schreef:
Linda Danvers schreef:Het is algemeen bekend dat de dames die achter de ramen zitten dikwijls Moslims weigeren. Op de wallen schijnt dat vrij veel voor te komen.

Je zou echt trots moet zijn om van een vrouw te horen die 35x per dag word gepakt ik haat moslims.
Correctie: deze vrouwen laten zich niet "pakken"... deze vrouwen maken zelf de keus wie ZIJ pakken. Een moslima heeft die keus niet; een moslima "wordt gepakt". DAT is pas iets om trots op te zijn.
Amorele atheistische nitwit
Yassine

Bericht door Yassine »

Monique schreef:
Yassine schreef:

Correctie: deze vrouwen laten zich niet "pakken"... deze vrouwen maken zelf de keus wie ZIJ pakken. Een moslima heeft die keus niet; een moslima "wordt gepakt". DAT is pas iets om trots op te zijn.

Je hebt gelijk al die verhalen over loverboys en pooiers zijn mythes. :P
Banned
Ariel

Bericht door Ariel »

Het is alleen zo vreemd dat loverboys meestal Marokkanen zijn.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Monique

Bericht door Monique »

Yassine schreef:
Monique schreef:
Yassine schreef:
Je hebt het nu ineens over jongens? Ik dacht dat het ging over vrouwen die zelf uitmaken met wie ze neuken en geen moslims willen?
Ben je soms trots op die marokkanen die jonge meisjes voorliegen, chanteren en erger om geld te verdienen? Ik heb meer respect voor een hoer dan voor een loverboy.
Yassine

Bericht door Yassine »

Ariel schreef:Het is alleen zo vreemd dat loverboys meestal Marokkanen zijn.
En nederlandse hoeren
Banned
Monique

Bericht door Monique »

Yassine schreef:
En nederlandse hoeren
Nee hoor, dat zijn geen hoeren. Dat zijn slaven. Slaven zoals in de islam toegestaan is. Wees maar trots op je religie die het uitbuien van vrouwen voorschrijft.
Yassine

Bericht door Yassine »

Monique schreef:
Yassine schreef:
Monique schreef: Correctie: deze vrouwen laten zich niet "pakken"... deze vrouwen maken zelf de keus wie ZIJ pakken. Een moslima heeft die keus niet; een moslima "wordt gepakt". DAT is pas iets om trots op te zijn.
Je hebt het nu ineens over jongens? Ik dacht dat het ging over vrouwen die zelf uitmaken met wie ze neuken en geen moslims willen?
Ben je soms trots op die marokkanen die jonge meisjes voorliegen, chanteren en erger om geld te verdienen? Ik heb meer respect voor een hoer dan voor een loverboy.
Ik niet ik heb geen respect voor iemand die zich laat neuken door uknown man zoals de loverboy
Banned
Ariel

Bericht door Ariel »

Yassine schreef:
En nederlandse hoeren
Nee, het zijn dwaze meisjes die zich laten verleiden door mooie praatjes.
Het zijn de moslims die misbruik maken van deze meisjes, Die geen respect hebben voor de Nederlandse samenleving.
Heb jij enig idee hoeveel verdriet deze jongens de meisjes en ook hun ouders aandoen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Monique

Bericht door Monique »

Yassine schreef:Ik niet ik heb geen respect voor iemand die zich laat neuken door uknown man zoals de loverboy
Je hebt dus wel respect voor de loverboy?
Trouwens, hier is het niet "laat neuken". Hier is het "verkrachten"... ze worden namelijk gedwongen.
Och nee, "verkrachten" bestaat niet in de islam nietwaar? Een vrouw is verplicht te neuken. Eigenlijk zijn deze meisjes dus voorbeeldige moslima's.
Yassine

Bericht door Yassine »

Ariel schreef:
Yassine schreef:
En nederlandse hoeren
Nee, het zijn dwaze meisjes die zich laten verleiden door mooie praatjes.
Het zijn de moslims die misbruik maken van deze meisjes, Die geen respect hebben voor de Nederlandse samenleving.
Heb jij enig idee hoeveel verdriet deze jongens de meisjes en ook hun ouders aandoen.
Dat bewijst maar eens weer dat je voor je gaat neuken de persoon beter moet leren kennen.
Banned
Ariel

Bericht door Ariel »

Het bewijst maar weer eens dat Moslims en in dit geval Marokkaanse moslims niet te vertrouwen zijn.
Yassine

Bericht door Yassine »

Ariel schreef:Het bewijst maar weer eens dat Moslims en in dit geval Marokkaanse moslims niet te vertrouwen zijn.
Dus niet vetrouwen krijg je niet na een beurtje maar hoeren zijn nou eenmaal dom
Banned
Monique

Bericht door Monique »

Yassine schreef:
Dat bewijst maar eens weer dat je voor je gaat neuken de persoon beter moet leren kennen.
Geldt dat ook voor die marokaanse hoerenlopers?
Yassine

Bericht door Yassine »

Monique schreef:
Yassine schreef:
Ben ze nog niet tegengekomen

Gekeken bij de Rooie Brug, en de Wallen
Banned
Ariel

Bericht door Ariel »

Yassine schreef:
Ariel schreef:Het bewijst maar weer eens dat Moslims en in dit geval Marokkaanse moslims niet te vertrouwen zijn.
Dus niet vetrouwen krijg je niet na een beurtje maar hoeren zijn nou eenmaal dom
Als ik jouw posten lees dan krijg ik langzaam maar zeker het idee dat Moslims helemaal NIET te vertrouwen zijn.

Ik heb geen spetter respect voor jou jongeman.
Je bent een schande voor je volk, en alsjeblieft blijf nog lang op dit forum zodat veel mensen kunnen waarnemen waar de ware Islam werkelijk voor staat.
Hoe langer jij doorgaat, des te eerder zullen mensen jou soort en de Islam bespuwen.
Hoe langer je doorgaat des te meer kunnen mensen zie dat we een giftige slang aan ons borst gekoesterd hebben.

Bedankt voor je waardevolle bijdrage aan dit forum.
Zonder jouw soort mensen kunnen wij nooit de islam bestrijden, omdat veel moslims de islam bedekken met een laagje suiker.
Jij doet dat gelukkig niet, en daar ben ik je dankbaar voor.
Monique

Bericht door Monique »

Yassine schreef:
Monique schreef:
Yassine schreef:
Ben ze nog niet tegengekomen

Gekeken bij de Rooie Brug, en de Wallen
Moeten marokkaanse hoerenlopers (loverboys) ook een persoon beter leren kennen...ja, of..nee?
Of jij ze al of niet bent tegengekomen doet niet terzake....ik neem aan dat je de slavinnen van die loverboys ook niet bent tegengekomen en daar heb je wel direct een scheldkanonnade voor over.?
Lodewijk Nasser
Contacteer:

Yassine schreef:
En nederlandse hoeren
Er zijn juist veel jongens die hun zusters prostitueren.
Plaats reactie