Wie is hier gelovig?
- Persian_revenge
Wie is hier gelovig?
Ik had graag geweten wie hier gelovig en wie atheist of agnostisch is?
Re: Wie is hier gelovig?
Ik ben MOSLIM, en ik ben er fier op.Persian_revenge schreef:Ik had graag geweten wie hier gelovig en wie atheist of agnostisch is?
allah oe akbar
atheïst
Laatst gewijzigd door sprot op za jan 20, 2007 11:56 pm, 7 keer totaal gewijzigd.
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
- Lodewijk Nasser
- Contacteer:
-
Agnost.
Humanist.
Positivist.
Rationalist.
Ik geloof in de realiteit.
En geen culte of secte die mij daar van gaat brengen zonder duidelijke, rationele en vooral menselijke argumenten.
Humanist.
Positivist.
Rationalist.
Ik geloof in de realiteit.
En geen culte of secte die mij daar van gaat brengen zonder duidelijke, rationele en vooral menselijke argumenten.
Zonder (ji)haat straat.
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Deist dus.Ariel schreef:Net zoals Linda geloof ik in een hogere macht, maar ik ben tegen elke religie.
Ik weet niet wat ik ben.
http://nl.wikipedia.org/wiki/De%C3%AFsme
Zonder (ji)haat straat.
Ik hou niet van hokjes. Ik ben mezelf. Maar ik associeer mezelf wel met goede ideeën. Vandaar mijn antwoord in meerdere stromingen. Mensen moeten echter beseffen dat de stromingen die ik aanhaal intern enkele contradicties bevatten. Dat zegt genoeg.Ariel schreef:Daar kan ik me in vinden Ketter.
Thanks.
Ik hoop alleen dat ik mezelf nu niet in een hokje plaats.
Zonder (ji)haat straat.
- Lodewijk Nasser
- Contacteer:
Jullie behoren tot de ietsisten. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ietsisme
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Vergeet het, ik ben geen "ietsist", da's in flagrante tegenstelling tot positivisme.Lodewijk Nasser schreef:Jullie behoren tot de ietsisten. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ietsisme
Zie je mijn avatar? Voor mij is de realiteit heilig. Als ik agnost zeg, is dat uit eerlijkheid. Ik kan niet alles weten.
Zonder (ji)haat straat.
- Persian_revenge
Ik dank Iedereen voor jullie antwoord.
Heey je bent als Vlaming dit vergeten: Relativistisch.
Grapje hoor.
Ik ben eerst Humanist en dan voor het moment agnostisch. Denk ik :?
Ik ben toch een beetje tegen atheisme omdat men er weer een godsdienst van gemaakt heeft.
.Agnost.
Humanist.
Positivist.
Rationalist.
Ik geloof in de realiteit
Heey je bent als Vlaming dit vergeten: Relativistisch.
Ik ben eerst Humanist en dan voor het moment agnostisch. Denk ik :?
Ik ben toch een beetje tegen atheisme omdat men er weer een godsdienst van gemaakt heeft.
- Lodewijk Nasser
- Contacteer:
- Persian_revenge
Mag ik je als Moslim vragen waarom jullie de nood voelen om in een andere taal woorden als elhamdullah te gebruiken. Moeten jullie het echt aan een klok hangen?elhamdulillah ben ik een moslim.
Het is alsof een Christen in het Nederlands Latijnse of Aramese woorden inlast.
Niemand vraagt Moslims hun godsdienst te veranderen maar ongevraagde reclame maken over Islam is echt storend hoor. Trouwens, in Nederland of Belgie begrijpt men toch niet wat je zegt.
Eerlijk gezegd, als jij aan mij "Salam o Aleikom" zegt, krijg je als antwoord het zuiver pre-Islaamse Perzische woord "Dorood"=Hallo en dan is er natuulijk geen communicatie mogelijk.
Anderzijds vind ik de meter-grote kruis van Lodewijk even storend als het vorige.
Graag de mening van andere forumers.
- Lodewijk Nasser
- Contacteer:
Over hoe niet-Arabische moslims worden misbruikt door de Arabieren.
http://www.islam-watch.org/LeavingIslam ... uslims.htm
'Anderzijds vind ik de meter-grote kruis van Lodewijk even storend als het vorige.
Waar slaat het woord "vorige" op?
http://www.islam-watch.org/LeavingIslam ... uslims.htm
'Anderzijds vind ik de meter-grote kruis van Lodewijk even storend als het vorige.
Waar slaat het woord "vorige" op?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.