Joepie, Winter.
Joepie, Winter.
Vanochtend, -6°C.
Temperatuur de hele dag niet boven -3°C
Op het ogenblik is het reeds (22.00h) bijna -8)C
Voor morgen gaat het kwik lager dan -10°C en tegen de avond zou het sneeuwen.
Voor overmorgen, mogelijk 15cm sneeuw.
Hopen dat dit nog enkele dagen verderzet. KAn er dit weekend misschien 50cm sneeuw zijn.
Ik hou van de kou.
Hopen dat dit nog enkele dagen verderzet. KAn er dit weekend misschien 50cm sneeuw zijn.
Ik hou van de kou.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Re: Joepie, Winter.
Nou, enig...BFA schreef: Ik hou van de kou.
Heb vanmorgen de wegenwacht op bezoek gehad...enne... ja hoor... nieuwe accu

Rot op met je winter..

Amorele atheistische nitwit
Leve de Ardenne, met winters die maanden duren.
Een weekje dat de temperaturen onder -20° duiken en meestal 50 tot 100cm sneeuw.
Als de sneeuw komt, ga minder tijd hebben om te posten. Moet buiten spelen.
Morgen andere banden op de fiets, mijn paard van spikes voorzien.
Een weekje dat de temperaturen onder -20° duiken en meestal 50 tot 100cm sneeuw.
Als de sneeuw komt, ga minder tijd hebben om te posten. Moet buiten spelen.
Morgen andere banden op de fiets, mijn paard van spikes voorzien.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Als er iest is waar ik niettegen kan dan is het de winter wel.
Kan niet wachten op de zomer.Mijn examens halen en dan snel richting het warme Marokko.Nog 4.5 maanden te gaan. :D
Kan niet wachten op de zomer.Mijn examens halen en dan snel richting het warme Marokko.Nog 4.5 maanden te gaan. :D
"Our patience will achieve more than our force."
Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
wou dat ik naar syrie kon
Heb een jaar in Andalousie gewoond. Altijd die loden mantel die de zon op je schouders drukt. BAH.dan snel richting het warme Marokko.
Voel me schitterend door de energiekick die het lekker koude vriesweer cadeau schenkt.
Zomer is ook mooi, als de temperaturen niet boven 25° stijgen.
Temperatuur is gestegen tot -1°. Zon met weinig wolken. Geen sneeuw. Deze ochtend leek het wel even of Jesuke zijn bed ging uitschudden.
Re: Joepie, Winter.
Ik ook, ben meer een wintermens.BFA schreef:Vanochtend, -6°C.
Ik hou van de kou.

Weekend wordt weer boven vriespunt

Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Dit jaar niet.SNEEUW die blijft LIGGEN
Vorige winter: 17 Nov. Eerste sneeuw.
Vanaf 5 Dec blijven liggen. Met nieuwjaar een kleine m. Dit tot eind maart.
Tegelkachel is ook leuk. Kan je lekker tegen gaan plakken als je van buiten komt.
Lijkt me heerlijk om er één jaar te wonen.Lang leve de warmte.Heb een jaar in Andalousie gewoond. Altijd die loden mantel die de zon op je schouders drukt. BAH.
"Our patience will achieve more than our force."
Iets sterker is beter. Bier bevriest reeds bij -6°.voortaan biertje mee naar school heh
Vanochtend om 5h30, open gevrozen hemel. - 10°. Prachtig, sta toch regelmatig verwondert hoeveel sterrren er zijn. Nevels van de melkweg.
rond 7h is er mist beginnen opkomen. Heeft de weiden, velden en bossen in een zijden kleedje gelegd.
Vogels die dit jaar hier blijven hangen zijn, groeperen en trekken naar het zuiden. Misschien krijg ik mijn torenvalk, jaarlijkse wintergast, nog op de hooizolder. Hoop het, hebben de muizen pech en vertrekken.
Stralend weer vandaag. Fietstocht van dik 2h gedaan. Zijn wolken beginnen opzetten met af en toe een beetje magere sneeuw.
Terug thuis, was vergeten hoe zinloos de pijn van opwarmende vingers en tenen is.
Dikke wolken nu, morgen wit?